Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes pagina
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 13:09:31  Reageer met quote


Gast





over dat script aanpassen: ik denk dat hij dat veel gedaan heeft maar alleen met de intentie om de serie beter te maken. En ik denk dat dwight en dirk hier ook aan gedaan hebben aangezien Dirk zei dat de serie in de handen van de acteurs kwam en dat de producers er geen grip meer op hadden. Op zich een stoer verhaal moet ik zeggen. George heeft dit echter zijn hele carriere al gedaan en werd daardoor als "moeilijk" bestempeld door de studios. Mr. T was er voor het geld en de anderen waren er om een goeie serie te maken. Zo zie ik het.
En het verhaal over dat George niet naar Nederland is gekomen....tja, we zullen het eigenlijk nooit weten. Ik geloof niet dat George zelf er ooit een uitspraak over heeft gedaan. Niet dat ik Dirk niet geloof maar het klinkt zo negatief....

Ilona.
Naar boven

Moonlampje
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 13:26:54  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-9-2005
Berichten: 25
Woonplaats: Zuid Holland

missespeppard schreef:
Ware het niet dat George het drinken al in 1979 had opgegeven. Daar kan het dus niet aan hebben gelegen. Daarbij hoop ik echt dat mensen in deze groep niet al te negatief gaan denken over George door uitspraken van Dirk en Dwight. Ik denk dat zij respect hadden voor de acteur Peppard en dat George gewoon een nogal teruggetrokken persoon was in die tijd.
Heeft iemand hier het interview op E! entertainment channel met George uit 1993 wel eens gezien? Daarin komt hij op mij over als een lieve, sympathieke man. Ik zal proberen het interview digitaal te maken zodat we het misschien op deze website kunnen laten zien.

Ilona


dat zou erg leuk zijn als je dat zou kunnen doen. Ben eigenlijk benieuwd wat zijn ex vrouw in die biografie heeft gezet over hem. zou er iemand zijn die dat weet?
En nee ik denk nog steeds niet negatief over George. voor mij blijft hij gewoon de allerbeste.

_________________
Hickery, dickery, dock
The mouse ran up the clock
The clock struck one
Down he run
You smell worse than my socks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 13:36:41  Reageer met quote


Gast





ik heb dat boek toevallig en ik kan je vertellen dat dat een HEEL lang verhaal is. Als er wat meer George fans hier zitten dan moeten we een keer een chatmoment afspreken ofzo en dan kunnen we het daar uitgebreid over hebben. En andere dingen natuurlijk Cool

Ilona
Naar boven
whiskey
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 16:48:28  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

ik heb zeker interesse, ook ik ben een grote fan van george. respect!

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Moonlampje
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 17:31:37  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-9-2005
Berichten: 25
Woonplaats: Zuid Holland

missespeppard schreef:
ik heb dat boek toevallig en ik kan je vertellen dat dat een HEEL lang verhaal is. Als er wat meer George fans hier zitten dan moeten we een keer een chatmoment afspreken ofzo en dan kunnen we het daar uitgebreid over hebben. En andere dingen natuurlijk Cool

Ilona

is dat boek ook in nederland te verkrijgen?

_________________
Hickery, dickery, dock
The mouse ran up the clock
The clock struck one
Down he run
You smell worse than my socks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 17:39:56  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

vorig jaar had ik gehoord tijdens de Q en A bij de newstarcon dat wendy een keer weg was en toen zei george tegen dwight kom maar bij mij eten en dat deed hij ook en george at alleen aan de tafel zijn vrouw en kind aten niet aan de zelfde tafel maar in de keuken en toen george klaar was met eten zat dwight alleen aan de tafel. ongezellig Sad

janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 19:39:28  Reageer met quote


Gast





kan zijn dat George het toen al niet meer zo goed kon vinden met z'n toenmalige vrouw. Hij was namelijk getrouwd van 1984 tot 1986...geen sterk huwelijk denk ik dan...haha.. En zij was 30 jaar jonger.

Ilona
Naar boven
janet
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 19:45:35  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

ok. vind george ook een goeie acteur heb namelijk ook breakfast at tiffany's gezien en genoten en heb een band waar hij speelde bij father dowling.
gr.janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 19:46:45  Reageer met quote


Gast





father dowling??? niet matlock? waar daar heeft hij ook een aflevering van gedaan. Zou een eigen show worden maar ja, toen ging ie dood.
Ilona
Naar boven
Peetur
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 20:07:31  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Volgens mij is dit een Screen Heroes topic en geen George Papperd topic!

Dus hou het ff ontopic aub.


Maargoed, ik zal binnenkort een nog wat foto's van SH op mijn website plaatsen.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 20:11:09  Reageer met quote


Gast





misschien een idee om een George topic te maken dan?
Ilona
Naar boven
Peetur
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 20:29:03  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

zie http://www.ateamfans.nl/forum/viewtopic.php?t=452 dan

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 20:52:19  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

sorry je hebt gelijk het was matlock maar die non speelde zijn dochter geloof ik.
ik moet even kwijt dat ik heel blij ben met de filmpjes op de site van sh.want wij hadden het van de rechterkant opgenomen en het is leuk om het ook van de andere kant te zien. alleen jammer dat vraag 1 niet helemaal compleet is.fantastisch dat jullie ook ondertitels gemaakt hebben soms brabbelen ze wat en dan weet je net niet wat ze zeggen.
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 20:53:21  Reageer met quote


Gast





ik was in de veronderstelling dat dat een Hannibal topic was maar als we daar ons George gespui kwijt mogen dan vind ik dat prima Very Happy

ilona
Naar boven
Vincent
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 23:35:39  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

janet schreef:
alleen jammer dat vraag 1 niet helemaal compleet is
Vraag 1 is compleet hoor. Ik heb doorlopend gefilmd, en er stond echt niet meer op de video.

Fijn om te horen dat je de ondertitels handig vindt. Het is soms inderdaad lastig om te verstaan wat ze zeggen, en daar gaat dan ook erg veel tijd inzitten.

@missespeppard: je kan natuurlijk ook een nieuw topic maken in het Hannibal gedeelte he, maar dan speciaal over george
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 4
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0