Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Fotoquiz  ~  Regelement vermommingenquiz
Vincent
BerichtGeplaatst: 20-09-2006 20:55:24  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

In elke aflevering van the A-team zijn altijd bepaalde gebeurtenissen waarvan je weet dat ze komen gaan. Zo moet Murdock telkens weer ontsnappen uit de VA, verzint Face keer op keer een scam en bijna altijd moet BA in het vliegtuig gewerkt worden.
Ook Hannibal heeft iets dat telkens terugkomt: zijn vermommingen. Om aan Decker te ontsnappen, om de klant te ondervragen, om de vijand een bezoek te brengen of gewoon omdat hij het leuk vindt. Telkens gebruikt Hannibal weer een vermomming. Omdat er zoveel vermommingen zijn, is dit natuurlijk een leuke uitvalsbasis voor een nieuwe quiz.

In deze quiz laat ik elke keer een foto zien van Hannibal in vermomming. Aan jullie de taak om mij te vertellen uit welke aflevering de vermomming komt. Door het antwoord te geven krijg je punten, welke meetellen in het klassement. Vaak zal ik ook vragen wie of wat Hannibal immiteert. Met het antwoord hierop is telkens één bonuspunt te verdienen.

De regels:

*Je mag telkens maar één antwoord geven.
*Hierna (en ook na mijn reactie op je antwoord) mag je diezelfde dag niet wéér antwoorden, behalve als iemand anders tussendoor een antwoord geeft.
*De volgende dag mag je dus weer een gok wagen.

Overtreed je een regel, dan zal je antwoord niet meetellen. Als je de regels regelmatig overtreedt, dan zullen er minpunten in het klassement komen.


De punten:
Voor het geven van de juiste aflevering krijg je 2 punten. Soms zal dit ook 3 punten worden, als blijkt dat het een erg moeilijke vermomming is.
Als er om extra informatie gevraagd wordt, dan levert het antwoord daarop 1 bonuspunt op.


Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik ze graag. Meld ze dan AUB in dit topic

groeten Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fotoquiz

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0