Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Vrienden  ~  Ray Brenner
whiskey
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 15:26:39  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

Brenner diende in Vietnam samen met het team en werd vermoord in zijn thuishaven in 1983. Hij was een 5th Special Forces Major, afgaande op zijn uniform in de periode van zijn dood. Hannibal herinnerde hem nog toen hij uit de Special Forces training kwam, dus hij moet toch een tijdje met het team doorgebracht hebben. Gebaseerd op het feit dat Brenner majoor was wanneer hij stierf (in de jaren 80), was hij waarschijnlijk een 2nd LT bij het team, onder Face dus. Hij kon ook een NCO geweest zijn en later een officier training gevolgd hebben. Als we hem vergelijken met Face heeft hij minder strepen dan Face maar hij had wel 13 medailles en een Congressional Medal of Honor. Enkele van zijn medailles zijn: Congressional Medal of Honor, Army Commendation Medal, Republic of Vietnam Campaign Medal, Purple Hart, Bronze Star en Vietnam Service Medal. Daar hij niet samen gearresteerd is met het team kunnen we aannemen dat hij op een bepaald punt overgeplaatst is geweest, misschien om zijn eigen team te gaan leiden. Zijn vrouw was Trish en deze was zwanger van hun eerste kindje toen Ray vermoord werd door de eigenaren van een lokaal benzinestation. Gedurende een gevecht stond hij eens zijn helm af aan Face die de zijne verloren was, en hij hielp BA in Vietnam wanneer die geraakt was door een kogel. Voor wie het nog niet mocht door hebben, Ray Brenner leren we postuum kennen in de aflevering A Nice Place to Visit.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Hantibal
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 16:32:26  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Prachtig tekst whiskey. Ja die aflevering heeft toch iets bij mij gedaan hoor. Heel het a-team had ook triestige gevoelens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BlkFox
BerichtGeplaatst: 01-05-2006 15:34:33  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 179
Woonplaats: Noord-Brabant

ja de laatste ep van seizoen 1.

_________________
Captain Belly Buster, Out Of The Blue I'm Coming At You, Super-Nitrisious And Super-Delicious !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hibernia
BerichtGeplaatst: 02-05-2006 07:59:53  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 16-4-2006
Berichten: 64

Dat is een hele mooie aflevering, ja!

_________________
Sometimes you gotta say - what the heck, what the hey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 06-05-2008 21:23:40  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Ik vond dit een zeer mooie aflevering..
Veel mensen denken/zeggen nog wel eens dat The A-Team alleen maar nep geschiet is voor kinderen met een mooie vrouw in beeld..

Ik vind dat totale onzin..

"A Nice Place to Visit" was best wel een trieste aflevering.. Als hannibal in Ray's kast zoekt naar wapen om de Watkins te verslaan vind hij een foto, waar Ray samen met het Team opstaat, als de foto uit beeld verdwijnt zie je een zekere vastberadenheid in Hannibal. Ik vond dit stukje zeer mooi.

Net zoals het eind van de aflevering "The Sound of Thunder" (het einde zet je wel ff aan het denken.. bij mij tenminste wel..)

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 28-05-2008 20:55:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Ik vond het emotioneel in het eindgevecht, als Hannibal de baret op heeft van Ray en de badguys verslaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Vrienden

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0