Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  BA online spel  ~  "opnieuw iemand uitdagen" is onlogisch
Vincent
BerichtGeplaatst: 14-09-2006 14:10:26  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Als je nu klaar bent met een gevecht, dan moet je eerst klikken op de knop "opnieuw iemand uitdagen" voordat je andere dingen kunt doen (trainen/uitdaging accepteren). Kan deze knop niet veranderd worden zodat je na een gevecht klikt op een knop "OK" (of iets dergelijks) en dat je daarna weer bij home komt?
Volgens mij is dat een stuk logischer (en gebruiksvriendelijker) dan dat je eerst bij het uitdaagscherm komt als je meteen na een gevecht wilt trainen.

groeten Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 15-09-2006 13:27:10  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Als je een nieuwe uitdaging wilt aangaan, maar de uitslag van het vorige gevecht staat nog op je scherm, moet je eerst op "opnieuw iemand uitdagen" klikken. Dus is het toch logisch dat je dan op de pagina van de uitdagingen/gevecht blijft?
En als je eerst nog wilt trainen ofzo, kan je natuurlijk via het menu onderaan naar de trainingspagina gaan.
Of moet het toch anders?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 15-09-2006 21:00:24  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Steven schreef:
Als je een nieuwe uitdaging wilt aangaan, maar de uitslag van het vorige gevecht staat nog op je scherm, moet je eerst op "opnieuw iemand uitdagen" klikken. Dus is het toch logisch dat je dan op de pagina van de uitdagingen/gevecht blijft?
Inderdaad, dat is logisch

Quote:
En als je eerst nog wilt trainen ofzo, kan je natuurlijk via het menu onderaan naar de trainingspagina gaan.
Dat werkt dus niet. Als ik na een gevecht naar de trainingspagina ga, dan staat er dat ik niet kan trainen omdat ik al in gevecht ben. Ik moet dan dus eerst in het gevechtscherm klikken op "nog iemand uitdagen", en dan vanuit het uitdaagscherm weer naar het trainingsscherm.
Je kan dus alleen met een niet logische omweg beginnen met een training

Daarom lijkt het mij dus een beter idee om de knop "nog iemand uitdagen" te vervangen door een andere knop, "gevecht afronden" of zoiets, om zo het gevecht af te sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 16-09-2006 15:37:22  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ja, dat zou inderdaad logischer zijn. Bedankt voor de tip. Ik zal het binnenkort aanpassen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  BA online spel

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0