Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Een Gestoorde voetbalsupporter
tennis23
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 14:35:04  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

Hierbij mijn eerste verhaal

Een gestoorde voetbalsupporter

Er was eens een voetbalteam en daar speelde Mike in. Mike was de aanvaller van het team. Mike woont in een appartement samen met Kelly in LA. Kelly is een model. Op een dag ging Mike naar de training en kwam daar een paar kerels tegen. Een supportersbende van de andere club uit LA. Een kerel genaamd Jimmy bedreigde Mike. Als hij de komende wedstrijden zou scoren zou hij in elkaar worden geslagen.
Mike ging naar Kelly toe met dat bericht. Zij raakte helemaal in paniek. Mike ging naar zijn beste vriend Daan. Hij is cameraman bij een filmbedrijf en Mike vraagt aan hem om raad.
Ga morgen gewoon trainen en als je problemen krijgt dan moet je mij morgenavond bellen zei Daan. Hij ging weer naar zijn appartement toe om te gaan eten met Kelly. Zij was Kelly al wat rustiger geworden. Mike gaat een film kijken en daarna vroeg naar bed. Hij wordt de volgende morgen wakker en wilt gaan trainen. Doe je wel voorzichtig Mike? Zegt Kelly.
Ik zal voorzichtig doen zei Mike.
Mike gaat naar het trainingsveld toe om te trainen met zijn team. Na de training staat Jimmy er met een dreigement: Als je komende zondag scoort dan wordt je helemaal in elkaar geslagen.
Mike belt Daan op om het te zeggen. Daan gaat naar het filmbedrijf waar hij werkt. Daan kent een ene John Smith. Hij is de regisseur van het filmbedrijf. Kan ik je even spreken? Vroeg Daan.
Kom maar mee zei John.
Daan vertelt het verhaal aan John, die vervolgens belt naar Face om te zeggen dat ze een opdracht hebben. Face belt BA en hij moet Murdock uit het VA halen met een smoes.
Daan, je hebt zojuist het The A-team ingehuurd, ik ben John Hannibal Smith of te wel Hannibal. Face gaat naar het VA om Murdock te halen. Face verkleedt zich als een dokter en gaat Murdock halen met de smoes dat Murdock met spoed geopereerd moet worden omdat hij een blindedarmontsteking heeft. BA wacht in The Van op Face en Murdock, zodat ze naar het filmbedrijf kunnen. Face krijgt met moeite Murdock mee uit het VA. Ze rijden naar het filmbedrijf waar Hannibal werkt. Daan belt Mike om te zeggen dat hij naar het filmbedrijf moet komen. BA, Murdock en Face komen aan bij het filmbedrijf, Mike is er intussen ook. Daan en Mike worden voorgesteld aan The A-team.
Hallo, Daan en Mike, Ik ben Hannibal Smith, dit is Tempelton Peck of wel Face, dit is Howling Mad Murdock, dit is BA Baracus of wel BA.
Mike wanneer denk je dat Jimmy je weer komt opzoeken? Vraagt Hannibal.
Ik denk morgen na de training weer zei Mike. Dus niet thuis? Vraagt Hannibal. Nee, dat denk ik niet of ze moeten mij achtervolgd hebben van de training naar mijn huis.
Weet Daan waar jij woont? Vraagt Hannibal.
Ja, dat weet hij wel zegt Mike.
Oké BA ga met Daan mee naar het appartement van Mike en Kelly en houd daar de wacht als er wat gebeurd meld het even. Wij gaan naar de voetbalclub om de omgeving te verkennen zegt Hannibal.
Eenmaal aangekomen bij de voetbalclub geeft Mike Hannibal, Face en Murdock een rondleiding op het complex. Op het complex heb je drie ingangen 1 voor de Bestuurders, 1 voor de Spelers en 1 voor de Supporters. De Bestuudersingang zit aan de andere kant van het complex.
Oké, hoe ver zitten de Supportersingang en de Spelersingang van elkaar verwijderd vraagt Face? Zo’n honderd meter zit er tussen de Supportersingang en de Spelersingang zegt Mike. Murdock kijkt en ziet dat ze in de gaten worden gehouden. Hannibal kijk eens naar rechts we worden in de gaten gehouden zegt Murdock. Hannibal kijkt om. Mike, is dat Jimmy? Vraagt Hannibal.
Ja ja is hem zegt Mike. Face belt BA op om te kijken of het daar zo rustig is. Mike gaat met Hannibal, Face en Murdock het clubhuis binnen, ze inspecteren de uitgangen. In het complex zijn er twee uitgangen. Een aan de voorkant en een aan de achterkant. Ze gaan naar het appartement van Mike. Kelly is ondertussen uit haar werk gekomen en wordt voorgesteld aan Hannibal, Face, Murdock en BA.
Zij komen ons helpen zei Mike.
Wat gaan jullie precies doen? Vraagt Kelly.
Ik moet eerst een plan bedenken om Jimmy in de val te lokken zei Hannibal.
Even later komt Hannibal met het plan:
Mike, jij gaat morgen naar de training toe en Murdock gaat mee als een introducé. Face komt later en gaat het complex controleren op Jimmy. BA en ik blijven bij Kelly en het appartement. Ze dragen oortjes om zo contact te houden met het thuisfront.
De volgende morgen gaan Mike en Murdock naar de training. Mike stelt Murdock voor aan de rest van het team. Ze doen allerlei oefeningen. Als ze klaar zijn met de training zien ze opeens Jimmy bij de ingang staan. Mike en Murdock lopen naar de kleedkamers om hun om te kleden. Onderweg komen ze Jimmy tegen. Murdock zegt tegen Face Jimmy is op het complex. Wie is dat naast je Mike? VraagtJimmy. Ik ben H.M. Murdock en ik maak kennis met voetbal. Ik vind het leuk. Jimmy trekt zich niets van Murdock aan.
Je weet het he? Als je zondag scoort wordt je in elkaar geslagen zei Jimmy. Murdock hoorde het dreigement uit Jimmy zijn mond komen.
Als je hem in elkaar slaat, heb je ruzie met mijn vrienden zei Murdock.
Moet ik nu bang worden voor jou? Zegt Jimmy.
Als je geen ruzie met ons wilt moet je nu maar bang gaan worden ja zei Murdock. BA en Hannibal schieten in de lach. Jimmy geeft Murdock een duw en Murdock stopt een microfoontje in Jimmy zijn jaszak. Jimmy loopt weg.
Ik krijg jou nog wel zei Jimmy. Murdock lacht.
Jimmy belt zijn baas. Hij heet gekke Tim. Tim is de hoogste baas van de onderwereld in LA. Hij is gek vanwege zijn ideeën over wapens en drugs en is voetbalgek. Even later is Jimmy bij Tim.
Stomme sukkel dat je bent, is hem bedreigen nou zo moeilijk? Nu heb ik ruzie met zijn vrienden zei Tim geërgerd.

Tim bedenkt een plan om Mike niet te laten spelen zondag.
Jimmy, loop even mee dan laat ik je wat drugs zien zegt Tim.
Wat moet ik ermee doen? Vraagt Jimmy.
Tim pakt een sportdrankje en doet daar de drugs in. Tim doet er een klein beetje in dat je er een paar dagen ziek van ben.
Jij gaat morgen naar de training en verwisselt de drankjes tijdens de training zegt Tim. Oké, baas komt voor elkaar! Zegt Jimmy.
De volgende morgen gaan Mike en Murdock naar de training. Ze trainen gewoon Murdock moet even naar het toilet, ondertussen verwisselt Jimmy de sportflesjes van Mike en gaat weg zodat niemand hem ziet. Murdock is terug van het toilet en ze trainen verder. Mike neemt een slok van het sportdrankje. Mike heeft zo een dorst dat hij bijna heel het sportflesje leegdrinkt. De training is afgelopen en ze lopen naar de uitgang van het sportcomplex.
Mike zakt in elkaar. Murdock schikt zich rot en geeft door via zijn oortje dat Mike is ingestort. Hannibal komt eraan met de Van. Eenmaal aangekomen bij het sportcomplex ligt Mike op een bankje, Murdock staat ernaast.
Hij is nog niet bijgekomen, we moeten zo snel mogelijk naar een ziekenhuis zei Murdock bezorgd. Hannibal belt BA op om te zeggen dat hij,Face, Daan en Kelly naar het ziekenhuis moeten komen. Ondertussen is Jimmy naar Tim gegaan met het bericht dat het gelukt is. Hannibal is woedend hij denkt dat hij weet wie het gedaan heeft: Jimmy. Aangekomen in het ziekenhuis wordt er bij Mike allerlei onderzoeken gedaan. Hannibal Face Murdock en BA overleggen wat ze nu gaan doen, het is namelijk 1 dag voor de wedstrijd en Mike kan niet spelen. Hannibal gaat een plan bedenken om Jimmy en Tim op te pakken.
BA, Face jullie gaan morgen naar het stadion waar de wedstrijd gespeeld gaat worden. Houd de ogen goed open en kijk of Jim en Timmy er ook zitten zei Hannibal. Murdock en ik staan buiten het stadion en als Jimmy of Tim naar buiten komen en teruggaan naar hun sportcomplex gaan ze volgen op een afstand met twee auto’s. Dan vallen we binnen in het sportcomplex van hun. Daarna nemen wraak op de vergiftiging van Mike.
Oké, zegt BA.
Goed plan kolonel zegt Murdock.
Moet ik dan heel de tijd in het stadion blijven en al de pret missen? Vraagt Face. Nee, jullie komen later met de Van binnen in het sportcomplex zegt Hannibal.
Is goed zegt Face.
Niet veel later komt er een dokter binnen.
Is alles goed met Mike? Vraagt Hannibal.
Hij heeft een hersenschudding en er zit drugs in zijn bloed zei de dokter.
Hoe lang gaat blijft hij daar last van hebben vraagt Hannibal?
Zeker 4 dagen zegt de dokter.
Wanneer mag hij naar huis vraagt Hannibal?
Morgen, maar hij moet wel genoeg rust nemen en niet sporten zegt de arts. Hannibal gaat naar Daan en Kelly. Zij zitten bij Mike aan het bed.
Wat heeft Mike? Vraagt Kelly nieuwsgierig.
Een flinke hersenschudding en ze hebben drugs in zijn bloed gevonden, dus hij is vergiftigd zei Hannibal.
Dat heeft Jimmy gedaan om ervoor te zorgen dat hij niet kan spelen zeggen Daan en Kelly. Ik heb een plan bedacht hoe wij hem terug kunnen pakken en dat gaan we morgen uitvoeren zegt Hannibal.
Oké, zeggen Daan en Kelly.
Veel sterkte en wij komen morgen terug zegt Hannibal.

De volgende morgen gaan Face en BA gaan naar het stadion, ze zetten de Van op de Parkeerplaats zodat ze snel weg kunnen rijden. Murdock en Hannibal wachten in twee auto’s en ze houden contact met elkaar via de oortjes en telefoon.
Even later lopen Jimmy en Tim apart het stadion in. De wedstrijd begint en ze zien Mike niet aan de Aftrap deelnemer. Ze zien Murdock ook niet, dus weten ze niet wat ze moeten doen. Jimmy en Tim kijken elkaar aan. Bij de 0-1 tussenstand voor hun club gaat Tim weg.
Tim loopt naar zijn auto Hannibal zegt Murdock.
Oké, blijf achter mij rijden zegt Hannibal.
Tim rijdt naar een sportcomplex en Hannibal en Murdock achtervolgen hem zonder dat Tim dat merkt. Jimmy gaat nu ook weg bij een 1-1 tussenstand.
Tim is aangekomen in het sportcomplex en gaat naar binnen. Hannibal en Murdock blijven in de auto zitten. Doordat Jimmy weg is gegaan uit het stadion zijn BA en Face met the Van hem gevolgd ook naar het sportcomplex. Jimmy is aangekomen op het sportcomplex en gaat naar binnen. Hannibal en Face lopen naar The Van.
We gaan naar binnen en nemen ieder 1 kant zegt Hannibal.
Het team ging akkoord met het plan van Hannibal. Eenmaal binnen is het stil.
Je hoort alleen de radio aanstaan. Face loopt een beetje rond en komt een kantoor tegen en ziet Tim en Jimmy zitten.
Ze zitten in het kantoor Hannibal, zegt Face zachtjes.
Hannibal BA en Murdock gaan het kantoor binnen. BA ramt de deur open en Tim en Jimmy schikken zich rot. Ze proberen weg te komen maar dat gaat niet.
BA staat voor de uitgang van het kantoor. Hannibal, Face en Murdock richten hun wapens op Tim en Jimmy.
Dit zijn mijn vrienden en zij komen wraak nemen op wat jij hebt gedaan met Mike zei Murdock kwaad.
Waar zijn de drugs? Vraagt Hannibal
Jim en Timmy houden allebei hun mond. Murdock pakt Jimmy en richt een pistool op zijn hoofd.
Zeg op of wij knallen je vriend Jimmy neer zegt Hannibal.
Rustig aan, ik pak de drugs als jullie Jimmy laten gaan zei Tim.
Eerst drugs anders gaat hij eraan! Zegt Hannibal.
Face en BA lopen met Tim mee zodat hij de drugs pakt. Tim geeft met zijn elleboog een knal in Face zijn gezicht en hij gaat neer. BA geeft Tim een knal zodat hij niets meer doet.
Hier zijn de drugs Hannibal zegt Murdock.
Tim En Jimmy worden vastgebonden en Hannibal belt Daan om te vragen of hij de politie belt.
Dat wordt 5 jaar cel heren en een stadionverbod zegt Hannibal lachend.
Mike belt met de coach van het team en hoort dat ze hebben gewonnen met 2-1. Hannibal en de rest van het team gaan naar Mike zijn appartement waar Mike op bed ligt.
Hoe is het gegaan? Vraagt Mike.
Die 2 vallen jou voorlopig niet meer lastig met een stadionverbod en 5 jaar cel zei Hannibal lachend.
Hartstikke bedankt allemaal, als ik weer moet spelen, dan krijgen jullie allemaal een kaartje zei Mike.

The End

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 14:42:53  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Very nice verhaal voor de eerste keer Tennis 23 (Y)
Ga zo door!!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 14:47:36  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

leuk Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 15:48:36  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Had hem al eerder gelezen Very Happy

Good job girl Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peetur
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 16:50:20  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Leuk verhaal, alleen let er bij je volgende op dat je niet zovaak de naam van de hoofdrolspeler laat vallen, je heb bijv 54x Mike gebruikt.

Door de zinsopbouw iets te veranderen kan je al heel makkelijk de naam laten vallen.

Maar verder een leuk verhaal.

Ga zo door Smile

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tennis23
BerichtGeplaatst: 14-07-2007 10:17:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

Hej Peetur,

Bedankt voor de tip.
Aangezien dat ik best wel moeilijk vond om een verhaal te maken is het mij goed gelukt voor de eerste keer.

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 14-07-2007 10:36:25  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Naarmate je het vaker doet.. merk je wel dat het makkelijker zal gaan Razz
Echt.. je moet mijn eerste verhaal ook niet lezen.. dn denk je echt.. wat is dit voor een troep Razz Gelukkig gaat het me nu aardig makkelijk af Razz Of mijn verhalen goed zijn.. kank niet zelf beoordelen; maar het is in ieder geval verbeterd..
Mr ik vind jouw verhaal goed voor een eerste keer! :PGa zo door !


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 14-07-2007 10:37:26, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 14-07-2007 10:37:16  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik ook meid Wink
Ga zo door Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 14-07-2007 14:14:54  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

vet cool,mooie verhaal

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 30-04-2011 23:21:47  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

FANFICTIE VAN DE MAAND MEI

Hallo Ateamfans,

In de maand mei staat het verhaal Een gestoorde voetbalsupporter van Tennis23 in the picture.
Namens deze fan wens ik iedereen veel leesplezier toe. Reacties zijn welkom in dit topic.

De poll voor Dark Puddings verhalen blijft tot eind mei open. In Juni plaats ik een nieuwe poll.

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 30-09-2015 23:39:55  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

In oktober staat Een gestoorde voetbalfan van Tennis23 in the picture.
Namens de schrijver/schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-12-2019 17:54:27  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Een gestoorde voetbalfan' in the picture.
Namens de schrijver/schrijfster Tennis23 veel leesplezier.

Verder wens ik alle A-Teamfans een gezellige decembermaand.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-12-2023 21:27:45  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Team fanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Een gestoorde voetbalfan' in the picture.
Namens de schrijver/schrijfster Tennis23 veel leesplezier.

Verder wens ik alle A-Teamfans een gezellige decembermaand.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0