Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Deel 3 Bring Back My Dog!
1melody6
BerichtGeplaatst: 25-07-2007 23:11:39  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Episode 03 Bring Back My Dog!

In een nieuw dorpje, Yellowmail Stonecity genaamd, buiten het bos en naast het dorp waar The A-Team woont, worden er honden gestolen: puppies en grote honden.
Een man met een hoed komt de dierenwinkel binnen. De mensen schrikken, omdat het Carter Jones is, de beruchte hondendief. Hij eist dat de eigenaar alle honden geeft en zo niet... dan zal hij het flink bezuren! De eigenaar weigert, omdat hij geen honden heeft. Carter laat zijn mannen de hele winkel uitkammen; ze vinden maar 1 hond en nemen die mee. De eigenaar wil ze tegenhouden, maar wordt helaas doodgeschoten. De getuigen in de dierenwinkel zijn het zat en willen dat The A-Team hen komt helpen. Getuige Judith Lonemore gaat ze zoeken...

Hanna is buiten wat huiswerk aan het maken dat B.A. haar heeft gegeven, ze heeft een probleem: ze snapt er niks van! Maar toch probeert ze de meeste vragen te beantwoorden. Face zit wat te lezen in zijn nieuw gekochte boek, Murdock probeert te vissen in het zwembad en kijkt af en toe naar het vliegtuigje dat B.A. aan het besturen is. Hannibal komt net thuis met wat boodschappen en gooit de krant op Face zijn schoot die bijna een meter in de lucht springt van schrik.
"Hannibal, doe dat nooit meer! Ik krijg er een hartaanval van!" zegt Face boos.
Hannibal lacht erom en gaat alle boodschappen in de kasten zetten. Hanna kijkt op naar Murdock en lacht: "Wat heeft het voor nut om te vissen in een zwembad, Murdock? Er zit niks in behalve water!"
"Oh... maar er zit wel wat in. Ja... kijk maar! Een visje. Kom maar, visje, visje. Kom maar bij Murdock."
Hanna kijkt raar naar hem en zegt op een gegeven moment: "B.A.! Ik snap er niks van! Ik zit in groep 6, niet in groep 20!"
Hannibal komt naar buiten gelopen en kijkt naar het vel papier dat Hanna moest maken van B.A.
"Ja, logisch!" zegt hij, "Het is voor mensen die studeren aan de unversiteit van Yellowmail Stonecity! Dat hoef je niet te maken, Hanna, dat is erg moeilijk."
BA lacht en zegt: "Ik heb je teruggepakt, kleine grappenmaker!"
Face kijkt naar het blaadje en zegt: "Oh! Maar ze heeft wel 6 vragen goed!" B.A. komt gelijk kijken en gaat teleurgesteld op zijn plek zitten mokken. *tring tring* (De deurbel) Hannibal doet de deur open en een vrouw vraagt of ze binnen mag komen. Hannibal laat haar binnen en vertelt haar dat iedereen buiten zit. De vrouw loopt achter Hannibal aan de tuin in waar ze de rest ziet.
"Goedendag allemaal, ik ben Judith Lonemore; ik kom uit Yellowmail Stonecity. Ben ik hier bij The A-Team?"
Hannibal vraagt meteen wat ze wil van The A-Team.
"Nou, in onze stad is eergisteren een moord gepleegd door Carter Jones. Hij is een beruchte hondendief daar en hij verbiedt iedereen om te gaan verhuizen. Als mensen dat toch doen, krijgen ze de kogel, zoals hij het noemt. Eergister kwam hij in de dierenwinkel en hij eiste alle honden op. Ik was daar met vier anderen en wij waren er getuige van. De eigenaar zei dat ie er geen had en Carter liet toen zijn mannen de winkel afspeuren. Ze vonden 1 hond. De eigenaar wilde Carter tegenhouden, maar het kostte hem zijn leven. Nu wil ik graag de hulp van The A-Team om dit recht te zetten, want hij gaat gewoonweg te ver!"
Hanna kijkt met afschuw naar Judith, omdat ze zomaar Hannibal om de hals vliegt bij haar laatste zin. Hannibal wurmt zich los en kijkt Judith aan die van slag is. "En doet de politie er niks tegen?"
"Die werkt samen met Carter, omdat hij bang is. Ik heb eens met hem gepraat, maar hij durfde niet. Hij is bang, net zoals iedereen in de stad."
B.A., Face, Murdock en Hannibal kijken elkaar aan en vragen tegelijk: "Gratis of niet gratis?"
Hanna kijkt verbaasd en roept: "NIET GRATIS!"
Murdock stribbelt tegen en zegt: "Oke jongens, deze is gratis!"
Judith weet niet wat haar overkomt bij The A-Team. "Mevrouw Lonemore, u heeft zojuist The A-Team ingehuurd." zegt Hannibal.
Judith kijkt blij en ze gaat met The A-Team naar haar woonplaats.

In Yellowmail Stonecity aangekomen, merkt Judith op dat er niemand op straat is.
"Vreemd!" zegt ze. "Normaal is het wat drukker hier op straat, mensen die overal heen lopen, maar nu lijkt het een spookstad."
Hannibal stapt samen met de anderen uit de Van en kijken wat rond. "B.A. parkeer jij de Van?"
B.A. knikt, stapt weer in en rijdt weg naar een parkeerplek.
Ze horen een schot! Murdock wordt bijna geraakt en van schrik valt hij op de grond, maar hij kijkt goed rond. Judith ziet dat Carter Jones het deed en hij loopt dreigend naar hen toe. Hannibal doet zijn armen over elkaar en kijkt Carter aan met de blik: waarom deed je dat?
Carter kijkt nijdig naar Judith en zegt: "Goh, wou je zo graag hulp, meis? Niet nodig, ik help je wel!"
Judith wordt boos. "Alsof jij iemand helpt, hondendief! roept ze. "Je vermoordt er zelfs mensen voor; je hoort in de hel!"
Judith kijkt verdrietig, maar ook alsof ze Carter ineens wil aanvallen van woede. Face houdt Judith vast en kijkt Carter boos aan. Carter kijkt naar Hanna die meer naar Judith kijkt en ineens wordt Hanna vastgegrepen. Ze slaakt een ijselijke gil, zodat hij haar meteen loslaat. Carter krijgt een flinke trap van Hannibal.
Carter kijkt beduusd naar iedereen, maar staat snel op en zegt: "Ga maar gauw weg, anders.....is er geen 9 jarig meisje meer!"
Hanna verbetert hem: "Ahum 10 jarig meisje zou ik zeggen. Ik ben jarig geweest,"
Judith lacht erom en kijkt naar Carter, die erg dreigend kijkt en hij roept: "Het zal jullie berouwen als jullie blijven!"
Waarop Hanna roept: "Ja? En nou in het nederlands meneer!"
Carter loopt woedend weg.
"Judith!" horen ze en ze kijken naar rechts. Daar komen 4 andere mensen aanrennen die Judith omhelzen van blijdschap en ook huilen.
"Waarom huilen jullie?" vraagt B.A..
"Nou... Carter heeft ons bedreigd met de dood omdat hij wilde weten waar Judith was."
Het team kijkt geschokt.
Judith zegt: "Nu ik zal jullie voorstellen aan de 4 getuigen: Lissy Smaldone, Sarah Johnsen, Mariella Lonemore, mijn zus, en Terri McRoses."
Hannibal stelt zijn team voor aan de 5 meiden: "Ik ben Hannibal Smith. Dit is Templeton Peck a.k.a. Face, B.A. Baracus, H.M. Murdock en mijn dochter Hanna Smith."
Murdock en Hanna zeggen tegelijk: "Howdey How??"
B.A. kijkt boos, hij begrijpt Hanna wel, maar Murdock niet. Judith en de anderen meiden lachen en zeggen dat ze mee moeten komen met hen.

In het huis van Judith en Mariella ziet het team dat ze veel apparatuur hebben zoals pc's en tv's.
"Waarvoor zijn al die apparaten??" Vraagt Hanna verbaasd.
"Oh... dat zijn bewakingsvideo’s, we verstoppen ze vaak als Carter langskomt!" Zegt Mariella, die 1 apparaat aanzet.
Het team gaat zitten op de bank en luistert naar het verhaal van Judith en de andere meiden.
"En waarom de 5 getuigen?" Vraagt Hannibal die een sigaar opsteekt.
"Nou... omdat wij vaak alles zien heeft het dorp ons zo genoemd. Is niet erg, maar ik vond die moord van de winkelier niet nodig!" Zegt Lissy boos.
"Hoe heette die?"
Face gaat naast Lissy zitten en die zegt: "Kuchi Lindmo. "
Hannibal kijkt boos en zegt: "Weer een Vietnamveteraan vermoord en Kuchi was de aardigste van allemaal."
De anderen kijken treurig en Hanna maakt met de opmerking: "Jullie kenden ook iedereen!"
De andere zijn nog treuriger, zeker Lissy die begint te huilen. Face troost haar en hij hoort haar zeggen: "En we zouden gaan trouwen..." en ze huilt nog erger.
Hannibal weet het nu zeker: die Carter moet weg of opgepakt worden: voorgoed! Hij bedenkt een plan en kijkt af en toe naar de 5 getuigen die druk alles aan het opschrijven zijn.

*Ondertussen bij Carter jones*
"WIE WAREN DAT?!?"Schreeuwt hij boos.
Zijn mannen stamelen zoiets als: weten wij veel, we kennen ze niet.
"Nou zorg er maar voor dat we meer honden krijgen, want ik haat wachten en dat weet jij ook donders goed, hè Clint Worle."
Clint kijkt alsof hij het niet hoorde en gaat verder met zijn werk.
"Harry Norsen, jij brengt verslag uit over die 5 tutjes. NU! Vrouwen horen geen getuigen te zijn."
Carter doet met een knal de deur dicht en gaat zitten achter zijn bureau.

Hanna is buiten met een hond aan het spelen en die hond wordt beschermd door de 5 getuigen. De hond heet Samson en is erg vriendelijk naar Hanna en Murdock. B.A. komt ook in de achtertuin waar Hanna aan het spelen is met Samson, de hond die niet echt blaft. B.A .gaat zitten en ineens komt Samson op hem af, hij vraagt om aandacht door te janken en te piepen. B.A. lacht en kijkt naar Hanna die naar hem toe komt lopen. Hanna gaat achterover zitten en zucht. B.A. kijkt naar naar haar en vraagt: "Wat is er? Ben je jaloers dat Samson naar mij kwam?" lacht hij. Hanna komt overeind en B.A. ziet dat ze huilt. "Wat is er nu? Vraagt hij geschrokken.
Hanna gaat naast hem zitten en zegt dat ze haar moeder mist. Ze veegt af en toe haar tranen weg.
Hannibal komt aanlopen en troost Hanna een beetje. "Weet je, Hanna, probeer het een beetje te vergeten. Je moeder is nu verleden tijd en je kunt haar niet terughalen. Laat het rusten, ze is in je hart voor altijd." Zegt Mariella die buiten komt om Samson in zijn hok te zetten.
B.A. en Hannibal kijken elkaar aan, omdat ze het nog steeds moeilijk vinden om niks te zeggen. Hannibal legt aan Mariella uit wat er is gebeurd en ze begrijpt het meteen. Ondertussen is Hanna afgeleid door Murdock die achter een vlieg aanrent en bijna zijn neus breekt tegen de muur. Hanna en Face schrikken en rennen naar Murdock die nu op de grond ligt.
"Gaat het?" vraagt Hanna die nu naar zijn armen kijkt die er raar uitzien. Murdock zegt: "Ik zie vliegen, overal! Kijk... één op je hoofd!" en hij wijst naar Face.
Hannnibal tilt Murdock op, die wat pijn heeft aan zijn hoofd. Hannibal denkt aan een lichte hersenschudding. B.A. trekt zich er niks van aan en hoort Lissy roepen dat Carter eraan komt: met 5 man en met enorm veel geweren!!!
B.A. roept naar de anderen en Hanna moet de 5 getuigen in veiligheid brengen. Ze rent als een bezetene de poort uit met de 5 meiden en ze laat hen rennen naar het bos, terwijl Hanna bij een huis blijft staan en zich verstopt.
Hannibal zegt tegen Face dat hij zijn rug moet beschermen. Murdock en B.A. gaan omlopen om Carter te verassen...
Carter gooit een granaat naar binnen. Hannibal en Face sprinten weg en zijn net op tijd weg voor de knal.
Face voelt aan zijn arm en ziet dat hij bloedt. Hij kijkt naar Hannibal, die naar het raam rent en begint te schieten. Face merkt dat hij the Jazz heeft en ook Face gaat schieten.
Hanna kijkt verbaasd naar Carter die enorm kwaad is omdat Hannibal terugschiet. Ze ziet dat Murdock en B.A. achter 2 mannen aan rennen en dat 1 van die mannen haar kant op komt! Ze verstopt zich en ziet daar vandaan dat Murdock en de man aan het vechten zijn. Ineens grijpt de man Murdock bij zijn keel, knijpt hem dicht en hij probeert ervoor te zorgen dat niemand het ziet. Hanna kijkt bang, ze denkt dat ze niet mag ingrijpen, maar als ze ziet dat Murdock bijna stikt onderneemt ze actie en komt voorzichtig uit haar schuilplaatsje. Ze rent met haar hoofd omlaag naar de man en ze voelt een keiharde klap tegen haar hoofd, alsof iemand haar met een buis sloeg en Hanna ziet zwart voor haar ogen...
Murdock maakt haar wakker en zegt: "Bedankt! Echt waar! Bedankt voor de redding!"
Hanna kijkt op en ziet de man op de grond liggen, hij beweegt niet.
"Wat... wat heeft hij???"
"Ik hoorde zijn rug knakken." zegt Murdock die Hanna overeind helpt. Dus ik....ik...heb zijn rug gebroken?"
"Kennelijk wel." zei Murdock. "Maar je deed wat je moest doen van je instincten. Kom, jij kan voortaan meehelpen!"
Hanna krijgt een pistool in haar handen geduwd van Murdock en ze rennen naar het huis van de 5 getuigen, waar het schieten nog steeds bezig is. Hanna schiet in Harry zijn been en in het been van Carter, die dan zegt dat ze moeten stoppen met schieten.
B.A. kijkt stomverbaasd naar Hanna, omdat ze zo goed gemikt heeft met het schieten.
Het schieten is opgehouden. Carter roept naar zijn mannen dat ze hem moeten helpen en dat gebeurd. Alleen Harry wordt niet geholpen, maar wordt meegenomen door B.A. Face haalde de 5 getuigen en die renden met hem mee naar hun eigen huis. Ze zagen tot hun schrik Harry Norsen, een oude schoolvriend van hen. Hanna is zijn been aan het verbinden. Ze ziet dat hij boos kijkt, maar dat negeert ze.
"HARRY!" roept Terri kwaad. "Niet te geloven dat een lieve jongen zoals jij bij Carter bent gaan werken!"
Judith slaat hem en wil antwoord van hem. Lissy schrikt omdat Judith anders nooit iemand slaat, ze houdt Judith tegen omdat zij weer wil gaan slaan. Hannibal gaat tegenover de boze Harry zitten. "Wat wil Carter nou van ons?"
Harry houdt zijn mond dicht, maar schrikt van B.A. die erg dreigend naast hem staat. Hij ziet dat B.A. bereid is enorm hard te slaan.
"Oke, ik vertel het......."Harry is even stil, maar vertelt dat Carter Jones honden haat, dat hij ze laat afslachten, ook al hebben de honden een eigenaar. "Hij pakt ze af en laat ze slachten, wat 3 weken later gebeurd." B.A., Face, Murdock, Hanna en Hannibal kijken stomverbaasd, de 5 getuigen kijken vol afschuw en Mariella rent weg van verdriet naar boven. Sarah kijkt Harry aan en vraagt: "Waarom haat hij ze? Honden doen niks! Ze zijn juist aanhankelijk, echt waar! "
Harry kijkt naar de grond en zegt: "Omdat hij in zijn jeugd een hond had die vaak werd ontvoerd. Hij vond hem steeds weer terug, totdat Carter zag dat zijn hond werd vermoord. 3 Maanden later kreeg hij een nieuwe hond, maar ook die werd vermoord. De mannen die dat deden zeiden tegen hem dat honden gevaarlijk zijn, ze zijn duivels, dus neem er geen....en helaas hij geloofde die mannen en begon honden te haten. Hij schopte ze vaak als ie er een zag.
"Hoe weet jij dat? "vragen Hannibal en B.A. die nogal boos zijn.
Harry wil het zeggen, maar Sarah onderbreekt hem en zegt: "Meneer Harry is de broer van Carter en het is misschien raar, maar ik denk dat Carter hem wilde vermoorden als hij niet meedeed of niet soms Harry?"
Harry knikt en kijkt naar Hanna die schrikt van zijn boze blik.
"Hoe komt het dat jij zo goed kan mikken met schieten?" Vraagt hij.
Hanna kijkt iedereen aan die het zich ook afvragen.
"Nou..." zegt ze, "ik heb op veel lessen gezeten om te schieten en ook de gevoelige plekken van het lichaam en dat is vaak: het been!"
The A-Team, de 5 getuigen en Hary kijken stomverbaasd naar Hanna, die erg verlegen wordt van hun gestaar.
Judith onderbreekt iedereen, door tegen Harry te zeggen dat hij hen moet helpen, anders is hij zowiezo dood. Harry twijfelt, maar stemt ermee in en wil helpen. The A-Team gaat zich voorbereiden op het schietmoment en Hanna praat tegen Murdock, die weer eens gek aan het doen is.
"MURDOCK, LUISTER NOU!!" Schreeuwt Hanna, maar Murdock luistert niet. Hanna laat hem vallen op de grond en zegt: "Wil je nu wel naar me luisteren?"
Murdock kijkt verbaast naar Hanna, die nu erg serieus kijkt. Murdock staat op en knikt. "Ja, ik luister. Ondertussen zijn B.A., Face en Hannibal hun wapens aan het pakken. Face kijkt naar een mooie vrouw, maar wordt voortgeduwd door Sarah, die vind dat hij moet opschieten met zijn opdracht. Hanna en Murdock zien het en Hanna grapt: "Goh Face, een nieuwe vriendin gevonden???"
Sarah wordt rood en zegt: "Ach, hou op joh, kleine dreumes."
Murdock lacht en kijkt naar Face die verliefd naar Sarah kijkt. En hij ziet dat Hannibal aan komt lopen. Hij vindt dat ze moeten opschieten inplaats van tortelduifjes worden. Hannibal gooit een geweer naar Face en Murdock en kijkt daarna naar Hanna, twijfelend of hij haar ook een geweer moet geven. B.A. knikte naar Hannibal dat hij dat maar moest doen. Hanna keek op en vangt net op tijd een zwaar geweer en kijkt verbaasd naar haar vader die zijn duim opsteekt van: je kan het best!
Ze gaan met z'n zessen naar Carter. Harry kijkt naar achter, omdat hij wat hoort en ziet dat hij onder schot wordt gehouden door Clint Worle. Hanna trekt aan zijn arm, maar schrikt ineens van Clint die haar en Harry onder schot houdt, dus blijft ze maar staan. Ze kijkt eerst naar achteren, naar haar vader, maar die liep verder, hij had niks in de gaten!
Ineens merkt ze dat er heel veel mannen om haar en Harry heen staan. Ze schrikt en kijkt angstig om zich heen. Ineens wordt ze meegesleurd waarbij ze een gil slaakt van angst, zodat Murdock, Face, B.A. en Hannibal het horen. Clint Worle ziet dat Murdock om de hoek komt om te kijken wat er gebeurd, dus springt hij uit de bosjes naar Murdock. Maar hij houdt Clint onder schot totdat Face en B.A. komen om hem mee te nemen.
"Waar zijn Hanna en Harry?" vroeg Hannibal nijdig.
Clint vertelt dat hij zag dat 7 mannen hen meenamen naar binnen, meer weet hij niet.
Clint kijkt bang en zegt: "Ik wordt straks vermoord door Carter, omdat ik dit verteld heb!"
De anderen kijken elkaar verbaasd aan en nemen Clint met zich mee. Hanna ziet overal honden in kooien die doodsbang zijn en anderen die grommen als Carter binnen komt lopen.
"Zo Harry de verrader."
Hanna kijkt nijdig naar Carter. "En jij bent? Een soldaat 10de klas?"
Hanna negeert hem. Ineens voelt ze zich slaperig worden. Ze kijkt naar Carter die lacht.
Harry roept kwaad: "Wat doe jij nou? Het is een meisje van 10! Zo'n zwaar middel moet je haar niet geven!"
"Ach, hou je kop Harry, verrader!" Krijgt hij als antwoord en hij ziet dat de andere handlangers erbij zijn gekomen. Harry kijkt naar Hanna die niet meer aanspreekbaar is.
Buiten horen ze allemaal een schot en ze kijken elkaar verschrikt aan. Clint schudt zijn hoofd en zegt: "Dat is het einde van Harry Jones."
De A-Team leden kijken vol afschuw naar Clint.
"Waar is de ingang Clint?" Vraagt B.A. die steeds bozer wordt.
Clint wijst naar de deur achter hen en zegt: "Laat mij maar eerst gaan, vanwege de bewakers die er staan!"
Clint gaat naar binnen en kijkt naar achteren als hij wat hoort. Hij ziet hoe The A-Team de bewakers neerslaan. Met z'n vieren volgen ze Clint naar Hanna en Carter.
"Meneer Carter Jones, wat gaan we doen met dat meisje?"
"Oh... hier laten." zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Op dat moment komt Clint binnen en hij schrikt van wat er allemaal gebeurd is.
"Zo, jij komt op een goed tijdstip! Vermoord die kleine maar." En hij wees naar Hanna.
De andere mannen schrikken en denken: dit is toch niet serieus hè? Hannibal wordt het zat, komt binnenstormen en roept naar Face dat hij Hanna moet helpen. Het wordt een flinke schietpartij en Face rent naar Hanna, die er nog steeds bewusteloos bij zit. Face neemt haar mee naar buiten, bekijkt haar goed en ziet dat ze bedwelmd is. B.A. komt naar Face toe en ziet Hanna. "Wat is er met haar?"
"Ze is bedwelmd met sterk slaapspul, denk ik."
B.A. pakt Hanna op en zegt: "Kom we moeten van Hannibal naar de 5 getuigen."
Murdock moet bij hem blijven. Murdock schiet naar 2 handlangers die hem proberen te raken. Hannibal gaat achter Carter aan die meteen wegrende toen hij binnenkwam. De handlangers geven zich over en vertellen aan Murdock waarom ze meededen.
Hannibal heeft Carter bijna te pakken, maar hij wordt geraakt in zijn arm. Met veel pijn in zijn arm kijkt hij op naar een lachende Carter die naar hem toe loopt en hem wil afmaken. Maar Murdock en wat handlangers houden Carter nu onder schot. Carter kijkt kwaad en roept boze dingen om de families van zijn handlangers te vermoorden.
Handlanger Clint sputtert tegen: "BROER, jij bent afgezaagd, je bent geen haar beter dan je denkt.... Je vermoordt mensen die jou willen tegenhouden. Je eigen familie, je eigen gezin wil jij bijna vermoorden, wat heeft dat voor zin?"
Carter kijkt kwaad, maar blijft luisteren naar Clint.
"Ik ben jonger dan Harry en hij is jouw oudere broer die nu dood is...waarom heb je dit gedaan?!"
Maar ineens stort Carter in. Ze zien de Sherrif staan. Hij kijkt treurig.
"Sorry, ik moest wel, hij was een bedreiging voor ons allemaal."
De handlangers gaan naar huis en The A-Team gaat naar het huis van de 5 getuigen, waar ze Hanna aantreffen in een vreemde situatie...

Lissy kijkt op, ze ziet Hannibal en Murdock staan. Sarah helpt Hannibal meteen aan zijn verwonding en Murdock gaat naar Hanna die er nogal dood uitziet.
"Wat heeft ze?" vraagt Face bezorgd.
"Ik denk dat Carter zo'n zwaar slaapmiddel aan Hanna heeft gegeven dat ze in coma is geraakt."
Hannibal, Face Murdock en BA kijken geschrokken op. Mariella kijkt treurig naar een foto en zegt: "Onze moeder, Kimberley, hadden ze ook zo'n zwaar middel gegeven, ze is er helaas aan overleden."
"Maar nu moet ze naar het ziekenhuis." zegt Judith boos. "Carter mag niet winnen."
Murdock tilt Hanna op en zegt: "Kom op, start de Van, dan gaan we snel." Face rent naar buiten samen met BA, Hannibal kijkt naar Hanna die haar hand probeert te bewegen.
Snel zegt Mariella: "Dat deed onze moeder ook en 3 uur later stierf ze!"
Murdock kijkt haar aan en roept: "Zeg nooit iets over sterven! Dat is zo'n akelig woord, weet je dat!
Mariella kijkt hem verbaasd na en ze ziet hoe de rest van The A-Team naar buiten rent.

In het ziekenhuis krijgt Hanna een behandeling met wat medicijnen. Hannibal loopt zenuwachtig heen en weer en kijkt naar Murdock, Hij is het kameraadje van Hanna en is erg treurig. BA kijkt nogal gespannen voor zich uit en Face probeert zijn gedachten op het positieve te krijgen.
Er komt een dokter naar hen toe. Hannibal kijkt hem strak aan en wil graag weten hoe met Hanna is. De dokter kijkt geruststellend. "Hanna komt er wel bovenop, jullie waren net op tijd. Ik ken mensen die te laat waren en er helaas aan stierven."
Murdock kijkt blij, net als BA en Face.
"U mag nu bij haar, maar er mag er maar 1 bij."
Hannibal kijkt naar Murdock die het graag zou willen. Murdock staat op en zegt: "Kolonel, u bent Hanna's vader dus u gaat naar haar toe!"
Hannibal moet lachen, bedankt Murdock en loopt met de dokter mee naar de kamer. Hannibal gaat naast Hanna zitten en wacht totdat ze wakker wordt.
Er komt een zuster binnengelopen. "Het kan erg lang duren, meneer, voor dat ze wakker wordt. Zij is net op tijd binnen gebracht, dus hoop ik het beste."
Hannibal knikt vriendelijk naar de zuster en blijft waken bij zijn dochter. Na 3 uur komt Murdock en vraagt of hij bij Hanna mag blijven. Hannibal staat op, hij vindt het best en laat Murdock achter bij Hanna. Murdock begint te praten tegen Hanna over de herinneringen die hij heeft aan haar en hij vertelt Hanna over hun eerste ontmoeting. "Je zei dat ik echt enorm gestoord was en de volgende dag riep je naar ons allemaal voor hulp, dat was wel moeilijk. En nu, ja, nu lig je hier en je hoort beter te worden."
Na 4 uur is er nog niks en komt BA waken, alleen praat hij niet maar pakt haar hand vast in de hoop dat er iets gebeurd. De dokter komt de kamer inlopen en vertelt BA dat iedereen nu naar binnen mag. BA haalt de anderen en die gaan allemaal rondom het bed zitten waar Hanna in ligt. De 5 getuigen komen ook het kamertje binnen en gaan samen met The A-Team waken bij Hanna.
Terri vertelt het team dat Carter geestesziek werd na de moord op zijn eigen hond, toen hij jong was, en sinsdien niet meer wist wat hij deed. Alleen Clint is overgebleven van de 3 broers.

Het is nu 4 dagen later en Hanna is nog steeds niet wakker; de enige die bij Hanna is is Hannibal. Hij is in slaap gevallen met zijn armen op het bed. Na 1 uur wordt hij wakker en ziet hij een dokter staan die vrolijk kijkt en zegt: "Misschien dat ze binnen 5 tot 10 minuten wakker wordt, als je wilt haal ik je vrienden erbij."
Hannibal knikt, buigt over Hanna en zegt: "Kom op meis, wakker worden! Vind de weg naar ons terug."
BA, Murdock en Face komen er gelijk bij staan. Murdock kijkt treurig, omdat hij nog niks ziet gebeuren en hij krijgt tranen in zijn ogen. Na 3 minuten komt Hanna bij en kijkt gelijk recht in de ogen van haar vader; ze zegt niks, maar iedereen ziet dat ze nog duf is van het sterke slaapmiddel.
"Alles komt goed." zegt de dokter blij. "Ze mag over 1 uurtje naar huis....."
Ineens springt Hanna rechtop, alsof ze door een wesp gestoken wordt. "Ik wil nu weg." zegt ze kwaad. "Een maand slapen is niet leuk!"
Hannibal lacht en zegt: "Vier dagen, grapjas."
Hanna kijkt Murdock aan die een grap wil uithalen, maar Hanna gooit haar kussen naar zijn hoofd en zegt: "Waag het niet!"
De dokter lacht en bedenkt zich meteen met de woorden: "Ook goed, ze mag nu naar huis."
Hannibal kijkt naar Hanna die wankel uit haar bed stapt. Hij ziet dat BA haar net op tijd opvangt en haar naar buiten draagt naar de Van. Buiten staan de 5 getuigen die het A-Team bedanken en zelf ook weer weggaan. Hanna roept dat ze het gevoel heeft dat iedereen haar in de maling neemt over die 4 dagen en dat ze toch 1 maand sliep.
Face antwoordt: "Ja, natuurlijk 1 maand, wat jij wil deugniet."
Hanna lacht en roept samen met Murdock: "HOWDEY HOW!"
"BRENG MIJN HONDJE BILLY TERUG!" Roept Murdock er achteraan.
"Shut Up, Fool!" en ze rijden weg naar huis.

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 25-07-2007 23:25:06  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Goed gedaan Very Happy
Erg leuk Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 26-07-2007 05:38:42  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Vet cool en mooie verhaal hoor

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shady
BerichtGeplaatst: 26-07-2007 13:16:17  Reageer met quote


Leeftijd: 32
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 21-1-2007
Berichten: 386
Woonplaats: Losser

Leuk verhaal Very Happy

_________________
Geslaagd voor mijn examens!!!

Face: Well the man did try hannibal.
Hannibal: Yeah, they always try, but they never learn, you see what they need is a plan.

www.shalinagirl.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 26-07-2007 16:10:47  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

mijn 4de verhaal komt eraan Very Happy

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
mitchelw
BerichtGeplaatst: 28-07-2007 10:37:35  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 10-7-2007
Berichten: 58
Woonplaats: Sittard

mooi verhaal....ik zie dat zo'n beetje iedereen dat doet....ga ook maar eens fantaseren Very Happy Very Happy

_________________
"er is geen beter leven dan het goede leven"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
A-TEAM GILLES
BerichtGeplaatst: 04-08-2007 17:17:33  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 18-3-2007
Berichten: 142
Woonplaats: Limburg

echt mooi Very Happy

_________________
!The A-Team!
''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 04-08-2010 21:02:23  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo 1melody6,

Als moderator van Fanfictie leek het me leuk om de "oude" verhalen eens uit het stof te halen en weer eens in de aandacht te brengen van de fanfictielezers.
Dit verhaal gaat over de avonturen van de dochter van Hannibal. Hanna en haar vrienden krijgen problemen met een rare man die niet van dieren houdt.

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-07-2015 22:50:15  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-teamfanfictiefans,

Deze maand staat Bring back my dog! van 1melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 08-07-2015 17:25:35  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Wow, dit verhaal had ik nog niet gelezen. Leuk verhaal. Sharey, leuk dat je deze in de picture hebt geplaatst.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
1melody6
BerichtGeplaatst: 11-07-2015 00:31:57  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Wouter schreef:
Wow, dit verhaal had ik nog niet gelezen. Leuk verhaal. Sharey, leuk dat je deze in de picture hebt geplaatst.


dank je sharey heeft mijn verhaal aangepast Very Happy Very Happy

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-09-2019 22:55:42  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-teamfanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Bring back my dog!' van 1melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-09-2023 15:42:45  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-team fanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Bring back my dog!' van 1melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0