Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Deel 2 War Again?!?
1melody6
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 18:01:25  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Dit is episode 02: War Again?!?

Het is 2 weken geleden dat Hannibal zijn dochter na 9 jaar weer bij zich heeft. BA is bezig met de Van, omdat de motor het heeft begeven en dat probeert hij te maken. Face zit te luisteren naar de MP-radio, om erachter te komen waar de MP nu zit. Ze zitten wel op 50 km voorsprong. Hannibal kijkt naar Murdock en Hanna die aan het spelen zijn en hij moet erom lachen hoe Hanna achter Murdock aanrent. Hanna springt nu op Murdock af en hij rent net op tijd weg, waardoor Hanna weer op de grond valt. Ze staat snel op, veegt het zand van zich af en kijkt Murdock ontdeugend aan. Ze roept: "OH KIJK MURDOCK!!"
Hanna trekt een geschrokken gezicht, zodat Murdock ook schrikt. "Wat?? Wat bedoel je Hanna???"
"Daar achter je!" roept ze.
Murdock kijkt achter zich en zegt: "Huh? Ik zie niks!" Maar dan ineens ligt hij op de grond en hij kijkt verbaasd naar Hanna die lacht en zegt: "Ik heb je!"
Murdock zucht en kijkt vol ongeloof, maar weet dat Hanna dit vaker kan doen.
Hannibal, Face en BA zagen het gebeuren en lachen heel erg om Murdock, omdat hij daarin trapte.
"Hé, gekke Murdock, ga je dit vaker doen??" roept Face plagerig
"Oh joh, die gek is gewoon dom." lacht BA.
Hannibal staat op, rekt zich uit en kijkt om zich heen of er ergens iets te eten is. Hanna komt op haar vader afgerend en zegt: "Ik had hem papa!! zag je het?"
"Jazeker, ik zag het." lachte Hannibal en hij kijkt verbaast naar Murdock die blijft staan waar hij staat.
"Murdock wat is er??"
"Ik hoor sirenes, Kolonel! We moeten gaan!"
BA stopt met sleutelen, doet als een gek de motorkap dicht en roept: "HANNIBAL, IK BEN NET OP TIJD KLAAR!! KOM OP, INSTAPPEN!"
Murdock, Hannibal en Hanna stappen in en ze rijden weg. Hanna moet zich achter in de Van verstoppen, precies achter Murdock en Face. Hanna kijkt bang en met grote ogen naar Face die naar de MP-radio luistert.
"Hanna sluit je ogen, dit hoef je niet te zien." hoort ze. Ze kijkt haar vader aan die haar ook aankijkt.
"Maar dat lukt me niet! BA rijdt hard en dan durf ik het niet hoor!"
"Murdock, geef het haar maar."
Hanna snapt er helemaal niks van, maar ineens ziet ze zwart voor haar ogen en valt in slaap. Murdock heeft haar een slaapmiddeltje gegeven.

Een paar uur later is Hanna wakker geworden in het huis van The A-Team. Ze ligt in een mooi bed en een ruime slaapkamer. Ze is verward, maar hoort dat de deur open gaat. Het is haar vader die blij kijkt naar Hanna. Hij gaat op haar bed zitten en zegt: "We moesten je wel laten slapen in de Van. Murdock ving je net op tijd op, anders had jij je hoofd gestoten tegen de grond."
Hanna lacht erom en omhelst hem. "Maar nu wil ik weten waarom jullie vluchten voor de MP!"
Hannibal zucht en kijkt Hanna strikt maar ook serieus aan: "20 jaar geleden waren wij, (Face, Murdock, B.A. en ik) in Vietnam een oorlog aan het bestrijden. We kregen op een dag een bevel om een bank in Hanoi te overvallen, maar sommigen denken dat wij dat met opzet deden. We werden dus gevangen genomen. We ontsnapten alle 4 en sindsdien duiken we onder. We hoorden in die tijd dat onze bevelhebber Kolonel Morris stierf, hij was onze getuige, maar nu niet meer."
Hanna kijkt verbaasd, draait met haar ogen en zegt: "Nou, ik help wel! Ik hou niet van geweren, als je dat maar weet!"
Hannibal lacht en wil dat zijn kleine meid naar beneden gaat om te eten. Hanna stapt uit bed, rent de trap af en ziet Murdock staan. Ze roept hem en van schrik laat hij zijn eten vallen. Hij kijkt treurig waarbij hij zegt: "Nou zijn mijn vriendjes gevallen! Scottie leef jij nog?? En jij Xero, leef jij ook nog??"
Hanna lacht en zegt: "Jij bent nog gestoorder geworden, beste vriend!"
Murdock kijkt haar aan, gooit een stukje broccoli naar haar hoofd dat Hannibal opvangt en zegt: "Laat dat, Murdock, raap je bord op en ga eten!"
"Ja Kolonel." zei Murdock op een zachte toon.
Hanna liep naar de keuken toe waar ze B.A. zag. Hij gaf haar het eten en ze ging gelijk naar de eetkamer naast Murdock zitten. Face ging tegenover Hanna zitten en zei: "Hanna, ik wil je wat vragen stellen, kan dat??"
"Ja tuurlijk!"
Face: "Wanneer ben je geboren?"
Hanna: "Ja... 9 jaar geleden!"
Face: "Uh... ja, ook goed; wanneer is je verjaardag?"
Hanna: *is even stil* "Over 4 weken! 18 Mei!"
BA en Hannibal gaan ook aan tafel zitten en gaan eten. Hanna en Murdock gaan na een half uurtje naar buiten om te kijken of Hanna iets leuks vindt om te doen. Murdock kijkt een beetje rond en vindt het vreemd dat er rond 7 uur 's avonds niemand op straat is, omdat er meestal rond die tijd veel kinderen en ouders op straat spelen.
Ineens horen ze een schot en Hanna gilt van angst.
"Hanna, rustig!" roept Murdock en hij kijkt geobserdeerd om zich heen. Hij voelt hoe Hanna zich aan hem vastklemt, omdat ze bang is.
Nu horen ze weer een schot. Murdock wordt geraakt in zijn arm, hij schreeuwt het uit van de pijn en valt bijna. Hij roept tegen Hanna dat ze weg moeten naar hun huis. Hanna houdt haar ogen dicht, hoort allemaal ambulancesirenes van 2 weken geleden en alle nare dingen naar boven komen. Ze voelt dat Murdock aan haar haar trekt: "Kom op!"
Hanna opent haar ogen weer en ziet dat Murdock gewond is. Ze helpt hem meteen op weg naar hun huis.
Ondertussen komt Face naar buiten gerend omdat hij schoten hoorde. In de verte ziet hij Murdock ondersteund door Hanna op hem aflopen. Face schrikt zo erg dat hij struikelend naar binnen rent en Hannibal en BA roept om te komen. Daarna rent Face op Murdock en Hanna af om te helpen.
BA en Hannibal komen naar buiten gerend en schrikken ook erg als ze Hanna onder het bloed zien, alleen heeft Hanna het niet door dat ze onder het bloed zit.
Het schieten gaat nog steeds door en Hanna houdt steeds haar ogen dicht van angst. Hannibal en BA helpen Murdock en winden een doek om zijn arm. BA probeert Hanna evenlater rustig te krijgen, door te zeggen dat ze erin moet geloven dat het vaker kan gebeuren, maar niet bang mag zijn. Face kijkt een beetje bang naar Murdock en naar Hannibal die ook bezorgd kijkt.
Hanna stoot haar vader aan en vraagt: "Moet hij niet naar het ziekenhuis???"
"Dat willen we wel, hoor Hanna, echt. Maar we worden toch meteen opgepakt door de MP!"
"Oh... Dan brengen jullie mij toch met hem!"
De rest kijkt elkaar aan van 'ja, dat kan ook'. Ze zetten Murdock in de Van en rijden snel naar het ziekenhuis; daar stapt Hanna uit en helpt Murdock naar de 1ste hulp. Ze kijkt omzich heen of ze MP ziet. Niks! Dus de anderen komen met haar mee.
De zusters en dokters helpen Murdock meteen. Na een half uur komt er een dokter en die vertelt dat het op het randje was, maar toch net op tijd. Hun vriend moet nog even een paar uurtjes blijven om goed uit te rusten. Hanna loopt langs de dokter heen op weg naar Murdock. In zijn kamer kijkt Hanna meteen recht in de ogen van Murdock en ze roept: "Ja jij bent gelijk wakker, hè! Gekke gestoorde vriend van The A-Team!"
De anderen komen er bij staan en moeten lachen, maar Face onderbreekt dat moment en vraagt: "Wie heeft er nou geschoten??? Want dat moeten we nu ook weten!"
Hannibal kijkt Hanna aan, maar die is gelijk bang en zegt: "Ik hoorde alleen schoten! En toen het gegil van Murdock. En toen het getrek aan mijn haar!"
BA, Hannibal en Face kijken haar raar aan: "Getrek aan je haren?!?"
Murdock lacht en zegt: "Ik trok aan haar haren, omdat ze haar ogen dicht hield van angst en mij niet hoorde!"
"The A-Team gaat de boeven vangen die dit op hun geweten hebben. Dan noem ik dit een oorlog!"
Hanna, BA, Face en Murdock kijken vol ongeloof naar hun Kolonel.

Hanna kijkt naar de tv, naar haar favoriete programma, maar ineens doet Face de tv uit. Hij wil dat ze even mee gaat naar de tuin. Hanna gaat daar zitten en kijkt om zich heen, ze ziet een paar bomen waarvan de takken afgebroken zijn.
"Hanna, luister eens..." hoort ze. Haar vader die nu erg serieus kijkt zit tegenover haar . Het is erg stil in de tuin, je hoort alleen nog de vogels fluiten. Hannibal twijfelt een beetje of hij het wel moet zeggen......
"We gaan binnenkort weer terug naar Haleyville om je persoonlijke spullen te halen...."
Hanna kijkt verbaasd, maar ook blij. "JAAA!" roept ze! "Dan kan ik Michja dag zeggen!"
"Wie is Michja???" vragen ze alle 3 tegelijk.
"Oh... Michja is mijn kat. Hij is al erg oud. Ik hoop dat Milika daar is, dan kan zij de zorg overnemen van mijn lieve Michja."
"We gaan eerst Murdock ophalen en dan gaan we naar Haleyville; waarschijnlijk staat hij nu te springen om mee te gaan."

Hanna en Murdock spelen met dobbelstenen en Murdock wint steeds, totdat Face voor de grap 3 zegt en Hanna dat ook gooit.
Ze zegt: "Ik win lekker, puh!"
"Ja, maar ik sta voor met 10-01!" plaagt murdock haar.
BA is nogal geiiriteerd door de 2 gekken zoals hij ze noemt. "Hey fool!" roept hij, "Het zijn toch niet weer onzichtbare dobbelstenen, he??"
Hanna pakt de dobbelstenen en laat ze zien met de opmerking: "Als ze voor jou onzichtbaar zijn, ben jij een fool en wij 2 niet!"
De rest moet erom lachen terwijl Hanna weer terug gaat naar haar plek in de Van. BA bloost een beetje, maar zegt niks. Hannibal steekt een sigaar op en zegt: "Kom op, BA, het kan iedereen gebeuren!"
"Hanna welke straat woon je??"
"Workloanstreet 276 A rij 2!"
"Hmmm... volgens mij is ze gaan verhuizen, want ze woonde eerst 6 meter van de brandweerkazerne af!" Zegt Hannibal verbaasd.
"Ja dat was ook zo, maar mama wilde niet dat ik wakker werd als het alarm af ging, dus ging ze verhuizen. Ze vond het rot dat ze mij moest achterlaten als ze moest werken, zodat ze Milika als oppas inhuurde." antwoord Hanna treurig.
Als ze bij het huis komen, komt de opmerking van Face eruit: "Had ze te veel geld ofzo??? Het lijkt wel een villa!"
Hanna lacht en zegt: "Kijk om je heen: overal villa's!"
BA kijkt zijn ogen uit, Murdock zegt erbij dat ze in de 7e hemel beland zijn, terwijl Hannibal hun gedachten verstoort en naar het huis gaat. Hanna ziet als eerste haar kat Michja. Ze pakt haar gelijk en lacht erbij, maar de rest hoort dat ze er ook bij huilt! Murdock kijkt naar de deuropening, omdat daar een vrouw staat en die verbaasd kijkt.
"Hhm... Kolonel, kijk!" Murdock wijst naar de deuropening.
Hanna hoort Murdock, ze kijkt op en tot haar blijdschap is het Milika. Ze rent gelijk naar Milika toe, die geschrokken is van Hanna en The A-Team. Milika kijkt Hanna aan en weet niet wat ze moet zeggen. Uiteindelijk komt er wat uit haar mond: "Hanna, ik dacht dat je ontvoerd was of zo! Of dood... Oh mijn god, ik ben zo blij dat je er bent!"
Face kijkt naar Milika en vind haar er erg armoedig uitzien. Hanna pakt Milika bij haar arm en neemt haar mee naar Hannibal en de rest.
"Hallo, ik ben Hannibal Smith en dit zijn H.M. Murdock, B.A. Baracus en Templeton 'Face' Peck."
Milika schrikt en zegt: "The A-Team??? Niet te geloven! Dan had Annie toch gelijk, over dat één van jullie Hanna's vader is."
"Ja! Dat is Hannibal, mijn beste vader!" lacht Hanna.
Kun je verklaren waarom je er zo uitziet" vraagt BA nors.
"Oh..." Milika kijkt naar haar kleding, "ik was aan het koken en het mislukt alleen vaak."
Hanna lacht erom met de gewoonte dat het vaker gebeurd.
"Hanna, pak je spullen maar, alles wat je nodig hebt."
Hanna knikt en rent naar boven. Milika gaat zitten en huilt.
"Wat is er?"vraagt Face verbaast.
Milika snikt en zegt: "Hanna's moeder is niet dood! Ze ligt in coma, ze twijfelen of ze er ooit nog wel boven op komt. Misschien sterft ze in haar coma!"
Hannibal schrikt. "Ik dacht dat ze dood was, dat hoorden we op de radio!"
"Nee, dat was iemand anders, een man van 28 jaar die werd geraakt in zijn hoofd."
Face kijkt geschokt naar Hannibal die kijkt alsof hij een hartaanval krijgt. Murdock tikt Hannibal aan en die schrikt er een beetje van.
"Milika, wil je dat mijn dochter hier blijft?? Of is het goed dat ze mee gaat met ons??"
Milika kijkt op en zegt: "Nee, ze moet met jullie mee, ze heeft haar vader nodig. En ik kan de zorg niet op me nemen, dat is mij te zwaar...."
Het is erg stil, het enige wat je hoort is dat Hanna wat laat vallen en zegt: "Hè, nee niet weer!"
"Hannibal, we kunnen dit, denk ik, niet zeggen tegen Hanna over haar moeder of wel?" Vragen Face en Murdock bezorgd.
"Nee, we wachten wel tot ze wat ouder is, ik denk, totdat ze 16 of, zo is..." De rest stemt ermee in en probeert het uit hun hoofd te zetten wat ze van Milika gehoord hebben. Michja miauwt en Face kijkt naar de kat en zegt: "Moet dat beest mee???"
Hannibal kijkt naar kat Michja en antwoordt dat Hanna heeft gezegd dat Michja hier moet blijven.
Milika kijkt op en zegt: "Tja, als ze met The A-Team meegaat, moet dat wel trouwens. Willen jullie wat drinken?"
"Nee, dank u, we hebben net al wat op." Hannibal kijkt de anderen aan die ook nee schudden. Na 20 minuten komt Hanna weer beneden met 4 tassen vol en ze zegt: "Nou, ik ben klaar met pakken!"
De anderen kijken verbaasd naar de 4 tassen. B.A. lacht en zegt: "Heb jij je hele kamer leeg geplunderd ofzo???"
"Nee, dit is maar de helft. De rest ligt boven, maar kan ook mee hoor!" lacht ze.
"Nee, laat maar..." zegt Hannibal lachend."Kom, we helpen je wel met die tassen."
Hanna neemt afscheid van Michja en Milika. Als ze weg gaat wenst ze Milika nog wel suc6. Als Hanna als laatste naar buiten komt, hoort ze een kreet van iemand die haar naam roept. Ze kijkt verbaasd naar rechts waar ze haar beste vrienden ziet: Felicia, Sorah en Elmar. Ze kijkt blij en ze wordt meteen door de 3 omhelst. Hannibal BA Murdock en Face kijken toe.
Felicia kijkt Hanna aan en vraagt: "Waar was je nou??"
"We missen je wel hoor! zegt Elmar.
"Ja nou, ik ben bij mijn vader." en ze wijst naar Hannibal die bij de Van staat.
Alle 3 kijken naar de Van en zeggen: "Wel vreemd, ik heb die nog nooit gezien!" Maar ze zien ineens dat Hanna naar hem toe loopt, dus gaan zij er ook heen. Ze stellen zichzelf voor en Elmar die mag Face meteen al omdat hij die meteen vertrouwd. Felicia vertrouwd B.A. omdat hij er niet eng uit ziet, vind ze. Sorah kiest Murdock en ze vragen alle 3 aan Hanna: "Wie kies jij??"
"Ik? Nou ik kies ze allemaal! Omdat ze mijn beste vrienden zijn en omdat 1 ervan mijn vader is."
Felicia lacht en heeft die humor van Hanna erg gemist.
"Kom op Hanna, we moeten gaan, naar huis."
Hanna stapt in, zwaait naar haar vrienden en dan rijdt de Van weg. Felicia Sorah en Elmar missen haar, maar gaan wel weer terug naar huis.

In de Van bespreken de teamleden met elkaar wat er Hanna moet doen als er weer geschoten wordt. We weten dat Hanna nogal histerisch wordt als dat gebeurd.
"Dus, Hanna, jij moet dan gewoon wegrennen, niet naar ons toe, maar zoek een plek waar je veilig bent. begrepen?" Zegt Hannibal streng tegen haar.
Hanna knikt. Als ze thuis zijn ziet Hanna dat de deur open staat en kijkt raar. "Waarom staat de deur open???"
Iedereen kijkt verbaasd naar de deur. "Oh nee... hopelijk geen MP!" Face loopt voorzichtig naar binnen, gevolgd door B.A. en Hannibal. Hanna wil ook naar binnen. maar Murdock houdt haar tegen en wil dat ze wacht. Hanna kijkt gespannen en Murdock kijkt vol moed naar het huis. Ineens horen ze schoten en komen Hannnibal, Face en B.A. naar buiten gerend. Ze nemen Murdock en Hanna mee richting het bos. Hannibal roept: "We verspreiden ons om de 5 meter. Ga NU! Murdock, jij blijft bij Hanna, bij die boom. NU!"
Hanna gaat zitten bij de grote dikke boom, terwijl ze angstig kijkt naar Murdock die erg serieus kijkt.
Ineens ziet Murdock 5 bad guys hun huis uit rennen en in hun richting rennen. Hannibal roept dat ze moeten vuren. Murdock zegt tegen Hanna dat zij zich schrap moet zetten. Hannibal gooit 2 granaten richting de bad guys en B.A. blijft schieten samen met Face en Murdock. Hanna gilt af en toe van angst, ze hoort veel knallen en ze begint een beetje te huilen, totdat ze een warm gevoel krijgt. Ze kijkt op. Het is Murdock die Hanna helpt rustig te blijven.
Uiteindelijk geven de bad guys het op, pakt B.A. hen en bindt ze vast. Ondertussen roept Hannibal naar de anderen: "Face, ben jij in orde?"
"JA!"
"Murdock, ben jij in orde?"
"JA!"
"B.A., ben jij in orde?"
"JA! Ik heb de bad guys nu!"
"Hanna, ben jij in orde?" Ze hoorden niets...
"HANNA!"
"Ze is in shock, Kolonel!" roept Murdock. Hannibal liep naar Hanna toe en ziet dat ze bibbert van angst. Face komt ook kijken.
"Tja, dit heeft ze nog nooit meegemaakt en dat voor een 9 jarige!"
Een bad guy ontsnapt en schiet bijna Murdock neer. Iedereen kijkt verbaasd op naar de bad guy die staat te lachen.
Hanna komt weer uit haar schulp, kijkt om en ziet een oude bekende bad guy staan. "Lance Smillone? Waar ben jij mee bezig?? Mensen vermoorden???"
Het team kijkt verbaasd naar Hanna en naar Lance, die nogal geschrokken kijkt.
"Hanna, wat doe jij hier?"
Hanna staat op en loopt naar hem toe terwijl Murdock haar nog probeert tegen te houden.
"Als vader van Sorah ben jij een niksnut!" zegt Hanna.
Een andere bad guy komt naast Lance staan. Hij kijkt Hanna nogal shagerijnig aan, duwt haar omver en richt zijn pistool op haar. Lance houdt hem tegen en wil weg, maar wordt tegengehouden door B.A.
Hannibal rent naar Hanna en vraagt of alles goed is, maar ze antwoordt niet. Ze staat meteen op en duw tde vriend van Lance omver. "Nou duwen kan ik ook!"
Ze horen dat het pistool van de bad guy afgaat. Lance kijkt met afschuw naar zijn maat, die nu dood op de grond ligt.
"Oh.. nou... zo wilde ik het ook niet!!" huilt Hanna, die geschrokken is van wat ze ziet.
B.A. loopt naar Hanna en kijkt haar aan: "Zijn pistool stond op scherp, dus wees blij dat hij jou niet heeft geraakt, meisje!"
Ineens horen ze dat er weer geschoten wordt. Er komen 2 politieagenten schietend aanrennen. Lance schiet terug en Murdock pakt Hanna net op tijd om weg te gaan.
De andere bad guys schieten ook weer terug. Hanna ziet dat haar vader driftig bezig is en dat ziet B.A. ook. "Oh nee jongens, Hannibal is on the Jazz!!!"
Ze kijken naar Hannibal die glunderend een granaat gooit. Hanna gilt er van en roept: "Nee!"
Ineens is het erg stil. Murdock ziet dat Hanna een snee in haar voorhoofd heeft, hij scheurt een stukje van zijn mouw af om bloed te deppen. Face kijkt naar Hannibal die nu naar hen kijkt en meteen komt aanrennen.
"B.A. ga even kijken bij die bad guys, dan help ik Hanna."
B.A. gaat er gelijk heen en roept: "Allemaal bewusteloos, behalve die agenten, die arresteren hen nu."
"Man..." zegt Murdock, " dit leek weer een oorlog! Doet me aan Vietnam denken!"
Ondertussen wordt Hanna wakker en ziet dat de vader van Sorah wordt afgevoerd in de politieauto. Ze hoort dat Hannibal naar het ziekenhuis wil, maar ze weet niet waarom.
"Hanna, hoor je me??"
"Ja..." is het antwoord. "Maar mijn hoofd, ik voel niks, wat is dit???" Ze raakt een beetje in paniek, maar wordt rustig gehouden door Hannibal. Murdock schrikt ineens en zegt: "We moeten nu uiterst voorzichtig zijn!"
"Hoezo dat dan, mafkees?" Vraagt B.A. boos.
"Nou, omdat ik 5 landmijnen zie uitpuilen uit de grond!" En hij wijst ernaar. De anderen kijken verschrikt naar de landmijnen. "Die moeten we echt omzeilen. B.A. zoek een goed pad voor ons."
Hanna pakt een steen en zegt: "Van onderen!"
Ze kijken geschrokken naar Hanna die grote steen heeft gegooid en sprinten weg met haar. Er klinken 4 flinke knallen.
B.A. is een beetje in shock, maar komt snel weer bij zijn positieven. Hij kijkt naar Hanna die bewusteloos is.
"Snel, we moeten naar het ziekenhuis, die kleine heeft al veel bloed verloren!" Hannibal staat op en zet Hanna voorzichtig op zijn rug.
Eenmaal in het ziekenhuis wordt de hoofdwond van Hanna gehecht en ze kan weer naar huis. Op een grappige manier zegt Hanna: "Dit leek wel War Again of niet?"
De anderen kijken haar aan en zeggen: "Ha! Wij hebben erger meegemaakt!" En ze lachen.

commentaar is welkom ^_^

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
shadetracer
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 20:07:04  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 496
Woonplaats: België

Goh toch wel 20-30 minuten leeswerk Razz

_________________

Wolfenstein Enemy Territory 4 life !
Join the V!olation clan !
www.theviolation.net/newsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 20:25:35  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

shadetracer schreef:
Goh toch wel 20-30 minuten leeswerk Razz


haha ja ok dank je maar wat vind je er nu van???

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 01-08-2013 23:16:08  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Deze maand staat War again? van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster van dit verhaal wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-09-2017 14:40:30  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

In september staat het verhaal War again? van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster van dit verhaal wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-11-2021 00:47:05  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Team fanfictiefans,

Deze maand staat 'War again?' van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster van dit verhaal wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0