Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Poll  ~  In welk seizoen vond jij George Peppard het best?

In welk seizoen vond jij George Peppard het best?
Seizoen 1
35%
 35%  [ 12 ]
Seizoen 2
14%
 14%  [ 5 ]
Seizoen 3
11%
 11%  [ 4 ]
Seizoen 4
8%
 8%  [ 3 ]
Seizoen 5
26%
 26%  [ 9 ]
Anders, namelijk...
2%
 2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Jointjeff
BerichtGeplaatst: 04-12-2008 15:47:51  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Vijf seizoenen vertolkte George Peppard de rol van John Hannibal Smith. In welk seizoen vond je George Peppard, Hannibal nou het beste neerzetten. Ik heb het over acteer prestatie's e.d.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 12-12-2008 18:31:04  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Nou omdat ik het zielig vind dat er nog geen enkele reactie is gekomen, komt er hier eentje.
Ik heb seizoen 5 gestemd. In dat seizoen merk ik echt dat Hannibal ontzettend veel om het team geeft, door bijvoorbeeld alleen op missie te gaan omdat hij voor zijn team niet wil riskeren (Point of no Return), dat hij vet bezorgd is om Face (Without Reservations), dat hij veel om Murdock geeft (Court Martial) en dat hij gezag van een ander neemt, maar dan wel tot op zekere hoogte (The Grey Team).
Hannibal is gewoon de perfecte leider, en ik vind hem in alle seizoenen goed. Maar seizoen 5.. tsja, hoe zeg je dat? In dat seizoen leer je de Hannibal van een heel andere kant kennen. Alleen jammer dat zijn gezondheid toen zo achteruit ging dat hij niet meer zoveel op de set kon zijn.
En qua acteerprestaties is hij ook vooruit gegaan. Ik weet niet waarom, maar Hannibal is dan gewoon erg sterk neergezet, zeker in de eerste drie. Ik kan tenminste de emoties voelen dan!
Zeker als je zijn gezondheid meerekent is seizoen 5 gewoon mooi en goed, echt een passend einde voor deze serie!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 12-12-2008 22:35:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik vond Hannibal in alle seizoenen goed.
Een echte leider die veel om zijn team geeft.
Ik vond Hannibal in Deadly Manoevres erg sterk.
Een sterke wil om zijn team te bevrijden uit de klauwen van die bad guys.
De plannen, en het uitvoeren (prachtig allemaal Very Happy)
In the Point of no Return speelde hij maar kort Razz.
Maar hier zie je de kracht en wil van het team om hun leider te bevrijden. Ze geven allemaal om elkaar Wink.

In elke aflevering valt mij wel iets op aan Hannibal wat hem sterk maakt.
Ik kan dus niet kiezen in welk seizoen hij nou het best is.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
The Survivor
BerichtGeplaatst: 10-07-2009 19:42:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Murdoockie!! schreef:
Nou omdat ik het zielig vind dat er nog geen enkele reactie is gekomen, komt er hier eentje.
Ik heb seizoen 5 gestemd. In dat seizoen merk ik echt dat Hannibal ontzettend veel om het team geeft, door bijvoorbeeld alleen op missie te gaan omdat hij voor zijn team niet wil riskeren (Point of no Return), dat hij vet bezorgd is om Face (Without Reservations), dat hij veel om Murdock geeft (Court Martial) en dat hij gezag van een ander neemt, maar dan wel tot op zekere hoogte (The Grey Team).
Hannibal is gewoon de perfecte leider, en ik vind hem in alle seizoenen goed. Maar seizoen 5.. tsja, hoe zeg je dat? In dat seizoen leer je de Hannibal van een heel andere kant kennen. Alleen jammer dat zijn gezondheid toen zo achteruit ging dat hij niet meer zoveel op de set kon zijn.
En qua acteerprestaties is hij ook vooruit gegaan. Ik weet niet waarom, maar Hannibal is dan gewoon erg sterk neergezet, zeker in de eerste drie. Ik kan tenminste de emoties voelen dan!
Zeker als je zijn gezondheid meerekent is seizoen 5 gewoon mooi en goed, echt een passend einde voor deze serie!

Dat ben ik niet met je eens. Je hebt het ook voornamelijk over de one-man mssion in Point of No Return e.d. maar dat is zijn rol, hier hebben de schrijvers voor gezorgd en heeft niks te maken met zijn acteerprestaties.

Ik vind juist dat Peppard zijn rol in het eerste seizoen het best neerzet. Hier is hij zeer aanwezig op de set en dan bedoel ik ook de momenten waarop hij geen tekst heeft en veel lichaamstaal afgeeft. De start van de serie betekent voor Peppard weer inkomen na een paar flops en dat zie je terug in dit eerste seizoen. Hij is daar veel actiever en toegewijder aan het spelen. Dit houdt hij op de lange termijn wel vol, maar het zwakt wel degelijk af na het eerste seizoen. Je ziet in seizoen 4 en 5 dat de aandacht en de interesse verslapt. Check de feiten dat hij in het laatste seizoen niet meer na 17.00 uur wilde werken, enz. Zo rond 1985 en 1986 (seizoen 4 en 5) vind ik dat hij ten opzichte van de eerste drie seizoenen vermoeider oogt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Crown123
BerichtGeplaatst: 30-11-2013 05:52:42  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 27-11-2013
Berichten: 2

Zeker als je zijn gezondheid meerekent is seizoen 5 gewoon mooi en goed, echt een passend einde voor deze serie!

_________________
leather jackets leather jackets leather jacket for women leather jacket for women
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Poll

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0