Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fandag informatie  ~  IDEEEN VOOR FANDAG 2011
Sharey
BerichtGeplaatst: 16-07-2010 18:32:01  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfans,

De eerste fandag van ateamfans.nl, gehouden op zondag 13 juni 2010, was een succes.
Wie volgend jaar opnieuw zo'n evenement wil bezoeken en daar ideeën of verzoekjes voor heeft, mag ze hier plaatsen.
De werkgroep zal niet op elk bericht reageren, maar wel de inhoud meenemen in de voorbereidingen van een volgende fanmeeting.

Sharey
Fandagwerkgroep

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
magnolia
BerichtGeplaatst: 30-07-2010 22:32:20  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Wat ik wel leuk zou vinden is wat spellen er omheen over het A-team. Dus A-team spellen.
Bijvoorbeeld quizzen over het A-team, waarbij je een klein prijsje kan winnen, of misschien ook wel grappig, neem allemaal dingen mee en probeer er een A-team achtig iets van te bouwen. Van eigenljik alleen maar zooi Razz. (of is dat misschien te kinderachtig?, wel lol natuurlijk Razz Als je dan ook nog in een team werkt.. Wink).
Of misschien ook wel grappig, ga afzonderlijk het winkelcentrum in en kom over een half uur weer daar terug (op een bepaald punt dus, het mag ook een andere tijd zijn). Probeer in die tijd iets te scammen, zoals Face het doet. Wie het duurst heeft gescamd, is winnaar er krijgt ook een prijs ofzo.

Ik verzin hier ook de gekste dingen hahaha.

Misschien ook leuk. Jullie hadden nu een wedstrijd van het beste T-shirt, misschien nu een wedstrijd wie het best is verkleed als zijn/haar favo karakter.

Goh heb nog een idee, rolt er ok zo uit Razz.
Een live rpg. Iemand begint met een zin en geeft het blaadje door aan de volgende die een zin toevoegt. ofzo..

Nou zie maar of jullie er iets mee kunnen hahaha. Wink

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 30-07-2010 23:20:22  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Het lijkt mij erg leuk om gebruik te maken van de bioscoop, maar daarbij een soort van A-Team marathon te organiseren.
Dat wil dus zeggen dat we per seizoen de 2 hoogst beoordeelde afleveringen laten uitzenden op het witte doek Very Happy.
De afleveringen moeten dan wel in een poll worden aangemaakt, dus zegmaar dan een totaal van 5 polls.
Deze polls laten we dan voor een aantal maanden staan, zodat er eens goed in gestemd kan worden.
Aanmeldingen gaan op dezelfde manier zoals de vorige (een mail naar de organisatie etc....)
Iedereen is er dan welkom, maar mochten er bezoekers komen, dat wij uit kunnen leggen dat dit een idee is van Ateamfans.nl (promote je de site ook nog en wie weet werf je nog leden met behulp van flyers Wink).

Het is dan vooral hopen dat de opkomst dan wel hoger gaat zijn, want hoe meer zielen hoe meer vreugde en misschien ook wel meer activiteiten Embarassed. Er zijn wel degelijk mogelijkheden tot het organiseren van een nieuwe fandag Wink.
Zo vind ik het idee van Magnolia over dat scammen ook wel erg grappig Very Happy.

Groet,
Flykie / Wendy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
eman
BerichtGeplaatst: 17-09-2013 10:11:45  Reageer met quote


Leeftijd: 37
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 17-9-2013
Berichten: 1

I really like your way of expressing the opinion and sharing the information.

_________________
PK0-003 PK0-003
Certkiller http://www.certkiller.us
1Y0-A22 1Y0-A22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fandag informatie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0