Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Deel 1 New Begin!
1melody6
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 10:58:54  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Episode 01 New Begin

Het is lekker weer buiten, Hannibal ligt in zijn ligstoel een krant te lezen. Face is aan het bellen met de elektrocentrale, omdat hun stroom per ongeluk afgesloten is en dat wil Face rechtzetten. B.A. speelt met zijn vliegtuigje en lacht erbij. En Murdock die kijkt tv, naar Woody Wood Pecker, en hij zegt er wat dingetjes bij hoewel de tv uit is!
Na 1 uur gaat de bel en Face doet open: het is de postbode die een brief komt brengen, Face verontschuldigt zich vanwege het feit dat ze geen brievenbus hebben en sluit rustig de deur. Hij leest wat er op de envelop staat: John Hannibal Smith. Face loopt dus naar Hannibal en zegt: "Hey Kolonel, een brief voor je!"
"Ah dank je wel; vreemd ik verwacht geen post!"
Face gaat zitten en vertelt dat de centrale iets gaat ondernemen voor hun elektriciteit.
"Ahh dat zal tijd worden!" bromt B.A. tegen Face.
Hannibal leest de brief en zegt verbaasd: "Wel verrek zeg! Het is Annie van de brandweerkazerne, ze vraagt om hulp en... " verder komt hij niet, hij is erg stil. Dan legt hij de brief neer, staat op en rent naar de kast. Murdock, Face en B.A. kijken verbaasd naar Hannibal. Face pakt de brief maar Hannibal beveelt hem de brief terug te leggen, wat Face maar ook doet. Hannibal kom terug met een versleten kaartje: een geboorte kaartje.
"Van wie is het? vraagt Murdock die naar buiten komt lopen.
"Van Annie, die de brandweerkazerne bezit!"
"Oh ja die! Wel lang geleden... Wat is er aan de hand kolonel?"
Hannibal zucht en zegt: "Helaas, deze naam is niet zichtbaar meer, alleen Smith staat erop."
"Ja, maar Hannibal, lees nou wat er in die brief staat!" Zegt Murdock gespannen.
"Ja ja, ik lees het wel!"

Quote:
Beste Hannibal,

Ik wil graag dat je naar mijn brandweerkazerne in Haleyville komt, ik word bedreigd en ik voel me niet veilig en mijn kind, dat ook jouw kind is, ook niet. Ik wil dat jij je dochter met je meeneemt, ze is 9 jaar. Help me alsjeblieft, dat zou me veel deugd doen!

Veel liefs, jou Annie Sanders!
Brandweerkazerne.


Het team is stil, ze weten niet wat ze moeten zeggen, maar Hannibal staat op en zegt tegen B.A.: "Start de wagen, ik wil een kijkje nemen."
"Ja, is goed." en B.A. loopt weg naar de garage.
"En jullie bereiden je maar voor."
"Maar Hannibal, de centrale komt over 1 uur, ik moet blijven!"sputtert Face tegen.
"Je moet niks. Hang maar een briefje op, Luitenant!"
Face rent naar binnen en Murdock pakt alvast de geweren voor het geval er iets heftigs gebeurd!

Eenmaal in Haleyville kijkt BA nogal vreemd naar de mensen, omdat sommigen haastiger lopen dan anders en andere mensen op hun dooie gemak lopen.
Murdock begint over muren die smelten, waarop BA reageert: "Kop dicht, sukkel!"
Hannibal kijkt naar de overkant van de straat en ziet Annie." Kijk daar is ze!"
Face kijkt ook en zegt: "Hey! Je dochter lijkt op je!"
"Ja vast, Face, erg grappig."
Annie heeft gekruld kort haar en loopt in haar werkkleding, naast haar haar dochter met kort bruin haar en zij loopt in mode kleding met echte survival schoenen aan.
Hannibal stapt uit en Annie zwaait blij. Als ze wil oversteken hoort iedereen ineens schoten. Hannibal schrikt ervan en kijkt naar de kruising waar een auto aan komt scheuren en waar vanuit er 2 mannen aan het schieten zijn. Hannibal springt weg en Annie duwt haar dochter richting Hannibal. Hij vangt haar op en ziet dat ze erg bang is, ze houdt haar ogen gericht op haar moeder. Annie probeert naar de Van te rennen maar wordt 4x geraakt door de rondvliegende kogels. Ze valt en haar dochter schreeuwt ineens hard: "MAMA!! MAMA!!! NEE! LAAT ME LOS! MAMA!!!!"
Ze rent naar haar moeder, die ligt te bibberen van de pijn. B.A., Face en Murdock kijken geschrokken. Murdock roept naar Hannibal dat er nog 2 anderen geraakt zijn en dat hij gelijk zijn dochter mee moet nemen! Hannibal rent naar Annie die tegen haar dochter praat: "Hanna luister..... deze man naast je....... is je ware vader....."
Hannibal knielt bij Annie en zegt: "Je redt het, Annie, echt!"
Ze kijkt blij en zegt: "Dit.........is je...d.doo..dochter Hanna Smith!"
Een ambulance komt aanrijden en stopt vlak voor Hannibal, Hanna en Annie. Ze tillen Annie in de ziekenwagen. Hanna ziet voor haar ogen dat haar moeder haar ogen sluit en niet ademt. Ze hoort: "O! Een hartstilstand! Reanimeren!"
Hannibal neemt Hanna die erg hysterisch begint te huilen om haar moeder mee, maar ze stopt en zakt ineen van verdriet.
BA kijkt treurig naar zijn stuur en probeert zijn tranen te bedwingen. Murdock stapt uit de Van en zegt: "Kom, we moeten gaan, Hannibal." Ze zien hoe de ambulance wegrijdt. Hannibal tilt Hanna op en zet haar in de Van, waar ze blijft huilen.
"Rijden, B.A.." zegt Hannibal op zachte toon.
BA geeft hem een schouderklop en rijdt weg. Murdock kijkt naar Hanna en probeert haar een beetje op te beuren door te zeggen: "Kijk, dit is mijn hondje Billy!"
Hanna kijkt naar de vloer en zegt: "Er is niks!"
"O jawel hoor, kijk goed en je ziet hem! Ik zie mijn hondje Billy iedere dag." lacht Murdock.
Hanna zegt op felle toon: "Jij bent echt gestoord!" en ze staart weer verdrietig voor zich uit. BA doet de radio aan en hoort:

Er is vandaag een gewelddadige bankoverval gepleegd. De 6 mannen reden in een auto weg richting Valeystreet, waar ze 3 mensen raakten waarvan 1 ter plekke overleed. De 6 mannen zijn op dit moment nog spoorloos.
Ander nieuws vandaag.......


Hannibal kijkt nors voor zich uit en vraagt aan BA: "Ken je dat centrum nog?"
BA kijkt hem raar aan."Centrum??"
"Ja, centrum." antwoord Hannibal, "Een centrum waar mensen hun geliefde op een rotte manier verloren weet je, dat centrum!"
"Oh... dat centrum! Ja, ik ga daar wel heen."
Hannibal kijkt naar achter en ziet dat Hanna in slaap is gevallen op de schoot van Murdock. Murdock kijkt naar Hanna en merkt op dat Hannibal naar hem kijkt. "Ze is net in slaap gevallen, Kolonel."
"Is goed, Kapitein!"
Eenmaal bij het centrum aangekomen maakt Face Hanna wakker. Ze schrikt en slaat Face bijna. Face ontwijkt haar vuist en zegt: "Rustig meisje, je bent bij je vader hoor!"
Hanna springt de Van uit, loopt naar haar vader en is erg bang. Hannibal lacht om Face die bijna een knal kreeg van Hanna. Ze lopen naar binnen en een gastvrouw begroet iedereen vriendelijk. Ze zegt: "Loopt u maar mee naar de receptie en vertel aan de receptie hoe lang u hier wil blijven, alvast bedankt."
Hanna kijkt verbaasd om zich heen en ziet veel vrolijke kleuren, maar zelf kijkt ze niet vrolijk.
De vrouw aan de receptie ziet Hannibal staan en ze zegt vriendelijk: "Goedendag meneer, ik ben Loes Johns, hoe lang wilt u hier verblijven?"
"4 Dagen, mevrouw." antwoord Hannibal.
"Oke, dat noteer ik en wat is er gebeurd?"
"Mijn vrouw is doodgeschoten en ik wilde graag dat mijn dochter hier wat vrolijker wordt, als dat kan?"
"Ja natuurlijk en bij haar leeftijd kan ik zeggen dat 4 dagen lang genoeg is. Er komt zometeen een meneer die u verder helpt. Gaat u maar zitten in de wachtkamer."
Hannibal en de rest lopen daarheen en gaan zitten. Hanna gaat niet zitten, maar staart voor zich uit. Plotseling botst er per ongeluk een jongetje van 7 tegen haar op. Ze schrikt en kijkt achter zich. Ze ziet dat de jongen raar doet en nog harder botst tegen haar. Face ziet dit gebeuren, kijkt geschrokken naar de kinderen en tikt Hannibal aan. Hij wijst naar Hanna en de jongen. Hanna kijkt raar op en zegt: "Doe normaal snotkop! En laat me met rust!"
De jongen begint nog vervelender te worden en Hanna duwt hem tegen zijn hoofd, zodat hij niet verder kan. Hannibal en Murdock kijken elkaar aan van: wat is dit??
"Frank niet doen!" horen ze ineens. Het is de moeder van Frank, ze kijkt haar zoon boos maar ook verdietig aan. Dan kijk ze naar het team en zegt: "Sorry, mijn zoon en ik hebben het zwaar." En de vrouw loopt weg met haar zoon Frank.
Hanna kijkt de vrouw raar aan en gaat zitten op de grond. BA lacht er een beetje om, met zijn hand voor zijn mond. Face die kijkt Hannibal en Murdock aan en lachen zachtjes en ook met wat emotie.
Een grote gespierde man komt het team ophalen om ze naar hun verblijf te brengen. Hanna kijkt nog steeds treurig, maar eenmaal in hun kamer ziet ze allemaal dingen die ze mooi vindt. Ze loopt gelijk naar het midden en gaat zitten lezen in vrolijke boekjes.
Hannibal, Face en B.A. gaan op de bank zitten, maar Murdock gaat naast Hanna zitten en wil haar graag voorlezen, wat ze toestaat. De anderen kijken blij naar Hanna en Murdock.

De volgende dag is Murdock als eerste wakker en ziet dat Hanna treurig in een hoekje zit. Hij staat op, gaapt een beetje en loopt naar Hanna toe die meerendeels boos kijkt. Face haalt Murdock daar weg en zegt: "Hanna had vannacht een nachtmerrie over haar moeder, dus laat haar maar even." Murdock knikt en loopt uit de slaapkamer de woonkamer in. BA die is in de keuken het eten aan het maken en op dat moment klopt er iemand op de deur. Hannibal doet open en ziet een van de begeleidsters. Ze vraagt of ze binnen mag komen. Hannibal knikt ja en laat haar binnen.
"Goede morgen allemaal." zegt de vrouw vriendelijk. "Ik ben Mary, een van de begeleidsters in dit centrum. Ik wil jullie graag vertellen wat er hier zo allemaal gebeurd, zodat iedereen op de hoogte is van wat wij hier doen!"
"Ja hoor, is prima. zegt Hannibal en hij gaat zitten op de bank. Mary gaat zitten in de stoel en vertel"t wat er gaat gebeuren. Op het laatst vertelt Mary dat ze op iedere woensdag naar een speeltuin gaan hier in de buurt, zodat de kinderen zich niet hoeven te vervelen in het centrum. Daarna gaat ze weer weg.
Opeens zegt Murdock: "Het is nu toch woensdag??"
Hannibal kijkt op zijn horloge waar in kleine lettertjes staat dat het woensdag is en zegt: "Nou, we gaan wel na het eten. Face haal jij Hanna!"
Na het eten gingen ze naar de hal toe en zagen dat ze net op tijd waren om te gaan de speeltuin. Eenmaal in de speeltuin gaat Hanna naar een grote ronde schommel die heen en weer kan. Ze gaat er in liggen en Murdock duwt de schommel een keer. Daarna gaat hij naar de rest van het team om te gaan nadenken wat ze moeten doen.
Na een half uur heeft Murdock de schommel weer een duw gegeven en gaat tegen een van de palen staan en zegt: "Mooi hè, die wolken? Die daar lijkt op een taart!"
Hanna reageert niet.
Ineens horen ze schoten! Murdock schrikt er zo van dat hij op de grond valt. Hanna kijkt gelijk naar hem en kijkt ook om zich heen. Ze zegt angstig: "Nee, niet weer niet weer een moordpartij!"
Ineens horen ze 2 kinderen schreeuwen die meegenomen worden door 3 vreemde mannen.
Hanna is verstijfd van angst, ze voelt ineens een flinke handvaste greep in haar arm en kijkt verschrikt op. Het is een onbekende man die haar meesleurt. Ze schreeuwt keihard: "PAPA HELP!! MURDOCK! FACE! B.A.! HELP ME!!!"
Hannibal rent erheen, maar wordt geraakt in zijn arm. Hij valt bijna op de grond, maar wordt opgevangen door Murdock. Ineens is het geschreeuw weg en roept Hannibal naar zijn dochter, net zoals de andere ouders: een alleenstaande vader en een alleenstaande moeder, waarvan Face de vrouw herkent. Hij zegt tegen Hannibal dat het kind Frank ook ontvoerd is.
Hannibal kijkt op naar de vrouw en zegt: "Eerst mijn arm even behandelen."
Een ambulancebroeder komt kijken en haalt de kogel eruit; dat kon terplekke gedaan worden en hij krijgt drukverband om zijn arm. Hannibal en zijn team rennen het bos in, op zoek naar Hanna en de 2 andere kinderen.
De kinderen zijn opgesloten in een vreemd muf hutje. Frank begint te huilen en het andere kind ook. Hanna kijkt naar de 2 en zegt op een boze toon: "Wees stil en vertel me wat jullie namen zijn."
"Nou," zegt Frank, "mij heb je eerder gezien, ik heet Frank Delmore!"
"En jij?" zegt Hanna op strenge toon.
"Ik ben Bruce Dick."
"Nou luister, zien jullie dat raampje?"
"Ja." antwoorden de 2 tegelijk.
"Oke, klim op mijn schouders en ren weg!"
De anderen 2 willen tegensputteren, maar Hanna wil het op die manier en de kinderen doen het. Op het moment dat Bruce bijna het raam uit is, komt één van de ontvoerders binnenlopen en roept: "HEY! HIER BLIJVEN JULLIE!!"
Hanna duwt Bruce naar buiten en roept: "Rennen!"
Op het moment dat de 2 wegrennen, horen ze Hanna gillen van angst. De 2 jongens stoppen met rennen en kijken elkaar aan.
Bruce zegt Frank: "Zullen we haar helpen???"
"Nee, ze wil dat we doorrennen en hulp halen."
"Dan doen we dat ook." zegt Bruce op de minst mogelijke angstige manier en ze rennen door.
Na een half uur komen ze in de handen terecht van The A-Team. Ze schrikken, maar zien dat deze mannen aan de goede kant staan en ze vertellen The A-Team dat Hanna hun 2 geholpen heeft met ontsnappen. Hannibal kijkt verbaasd zijn team aan en zegt: "Nou, we moeten maar een andere plan bedenken. Face, B.A., jullie brengen Frank weg en dan kan Bruce ons de weg wijzen naar Hanna toe."
Bruce stemt ermee in en zegt: "Toen we wegrenden, hoorden we haar wel gillen."
Hannibal kijkt een beetje bang, maar loopt achter Bruce aan, samen met Murdock. Ondertussen is Hanna in een bijna lege kamer: er staat 1 stoel en er zijn 2 ramen. Ze kijkt naar buiten en ziet dat ze nogal hoog zit en gaat weer bij het raam weg.

Bruce wijst naar het huis dat daar staat. Hannibal bedankt Bruce en zegt dat hij weer weg moet rennen.
Bruce zegt op een angstige toon: "Ik wil wel weg rennen maar... "
Murdock kijkt hem aan en vraagt: "Maar wat??"
"Ik ben de weg kwijt!"
"Oke, dan breng ik je wel terug naar je moeder en Murdock, jij blijft." Hannibal gaat met Bruce mee naar zijn moeder.
Murdock ziet 2 mannen het huis uit lopen en ziet dat die 2 zwaar gewapend zijn. De 2 mannen praten lachend met elkaar en Murdock voelt zich niet op zijn gemak, omdat hij nogal dichtbij zit. Na 2 minuten gaat 1 man weg en Murdock sluipt er voorzichtig heen. Hij overmeestert de man, slaat hem bewusteloos en legt hem op een andere plek weer neer.
Na een kwartier is Hannibal er weer en Murdock brengt hem verslag uit. "Goed gedaan, kapitein! Kom we gaan."
In het lege kamertje waar Hanna zit is een van de ontvoerders binnengekomen en die bedreigt Hanna steeds. Maar Hanna laat geen enkele blik van angst zien.
"Geoffrey kom, we hebben niks met die kleine te maken!"
Oh jawel", ze heeft er 2 laten ontsnappen en dat moet ze maar zo te horen krijgen!"
De andere man komt erbij en die zegt: "Hey Geoffrey kom, laat het; die 2 waren toch bang!"
"Oke is goed, Rob, ik kom al." en hij loopt weg met Rob.
Hanna zakt ineen en huilt zachtjes. Tussen het huilen door zegt ze: "Waarom ik? Waarom gebeurd dit? Haat iemand mij??"
Ineens hoort ze een harde knal! Ze staat op, veegt haar tranen weg en rent naar het raam. Ze ziet murdock! Ze schreeuwt keihard naar hem, zodat hij naar boven kijkt.
"Hanna!" roept hij blij!
Hanna rent naar de stoel en gooit hem door het raam. Murdock ontwijkt net op tijd de stoel en wat glas. Hanna kijkt naar beneden en roept: "Sorry, maar kun je me opvangen??"
Murdock roept: "Ja, maar wees voorzichtig!"
Hanna schrikt als de deur achter haar open gaat en ze Geoffrey ziet.
"Oh nee, mooi niet! Jij gaat nergens heen!"
Hanna springt net op tijd uit het raam en komt in de armen van Murdock terecht. Hij valt op de grond en lacht omdat hij blij is dat Hanna niks mankeert.
"Murdock, we moeten weg hier! Die gek daarboven wil me dood hebben!" Murdock kijkt naar boven en schiet gelijk naar Geoffrey, die de schoten niet ontwijkt, maar uit het raamkozijn naar beneden valt.
Hanna schreeuwt omdat hij dood is gevallen. Murdock houd zijn hand op haar mond en schreeuwt tegen haar dat ze mee moet komen op zoek naar Hannibal. Ze komen Hannibal tegen in de gang van het huis en ze vertellen elkaar hoeveel ze er hebben gevangen genomen.
"Ik heb er net 4 geraakt en jij??"
"Toen jij weg was 1 en net weer 1, alleen is die dood!"
Hanna schrikt en zegt: "Waren dit niet die 6 bankovervallers???"
Alle 3 zijn stil en komen er achter dat het er inderdaad 6 zijn.
"Ik bel de politie en dan smeren wij hem hier!"
"Murdock waar is Billy??"
Verbaast kijkt Murdock naar Hanna, maar zegt: "Billy zit in de Van! Daar komen we zo langs als we teruggaan."
Hanna omhelst Murdock en zegt: "ij bent mijn beste vriend!" Daarna omhelst ze haar vader en zachtjes fluistert ze: "Bedankt voor de redding gisteren!"
Hannibal kijkt blij en zegt: "Dit is een nieuw begin!"

Commentaar is welkom. ^_^


Laatst aangepast door 1melody6 op 09-07-2007 11:42:10, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 11:08:25  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Goed verhaal, leuk gedaan. Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 11:38:23  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

mooi!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 14:31:49  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

dank je Very Happy

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 15:17:15  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Leuk geschreven! Alleen hier kan iedereen ineens wel raak schieten! Surprised

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 15:21:49  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

ninapiggy schreef:
Leuk geschreven! Alleen hier kan iedereen ineens wel raak schieten! Surprised


ik geloof in alle fan fictie haha

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 16:12:49  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Heel erg mooie verhaal,je hebt best goed gedaan hoor

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 17:07:56  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

dank je wel daphne

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 01-01-2013 14:38:16  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Op de eerste dag van 2013 begin ik met jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en voorspoedig nieuwjaar toe te wensen.

Om zowel de oude als nieuwe fanfictie onder jullie aandacht te brengen, plaats ik elke maand een verhaal 'in the picture'.
Deze maand is dat, heel toepasselijk, het verhaal A NEW BEGIN van 1melody6 .
Namens de schrijfster wens ik jullie veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-02-2017 01:21:10  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'New begin' van 1melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-04-2021 21:05:44  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'New begin' van 1melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0