Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  MP's  ~  Charles Napier (Col. Briggs) Overleden
Stefanie
BerichtGeplaatst: 06-10-2011 17:11:02  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Charles Napier onder ons beker bekend als Col. Briggs is gister overleden. Hij speelde niet alleen Briggs maar ook als Ray Cross uit de aflevering Labor Pains.

Charles Napier, bekend uit films als The Blues Brothers, Philadelphia, The Silence of the Lambs en Rambo: First Blood II, is op 75-jarige leeftijd overleden. De acteur, die vooral bekend stond vanwege zijn 'tough-guy' rollen, blies woensdag zijn laatste adem uit in het Bakersfield Memorial Hospital.

Napier werd een dag eerder in zijn huis gevonden nadat hij was ingestort. De daadwerkelijke doodsoorzaak is op dit moment niet duidelijk, maar het heeft vermoedelijk iets te maken met de bloedproppen in de benen waarvoor Napier in mei 2010 behandeld werd.

Napier werd op 12 april 1936 geboren in Allen County in Kentucky. Na zijn schooltijd ging Napier het leger in, waarna hij in de jaren '60 vervolgens verhuisde naar Los Angeles. Toen hij bevriend raakte met Jack Nicholson kreeg de acteur plotseling uitzicht op een filmcarrière. In The Blues Brothers (1980) staat hij voornamelijk bekend vanwege de volgende quote: "You're gonna look pretty funny trying to eat corn on the cob with no f---ing teeth."


_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 07-10-2011 18:15:24  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

dat is rot R.I.P man

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 08-10-2011 19:47:15  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Goede acteur, jammer dat hij er niet meer is Sad.
R.I.P Charles

Groeten,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  MP's

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0