Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  A-team DVD samenstellen
landjeerik
BerichtGeplaatst: 19-06-2007 14:53:18  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1
Woonplaats: Elburg

ik snap niet waarom je 10 afleveringen moet kiezen... Ze zijn allemaal goed dus ik kan in iedergeval niet kiezen.

Misschien iemand die geen echte A-team fan is wel!

Groeten ''Erika Badslipper'' (Erik) erikland@live.nl Very Happy Very Happy Very Happy Surprised Smile Smile Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 19-06-2007 15:13:57  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Dus eigenlijk zitten wij hier met een stel nep a-team fans?
Ook al ben je nog zo'n grote a-team fan, zelfs dan kun je objectief naar de afleveringen kijken, en merk je dat er ook zeker wel mindere afleveringen bijzitten. En er zitten ook zeker wel afleveringen bij die je juist beter vindt dan anderen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 19-06-2007 17:57:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

CSIsara schreef:
jullie vergeten the taxicap wars

Er kunnen mensen zijn die deze afl. wat minder vinden. Maar we zijn hem niet vergeten hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Verjicke
BerichtGeplaatst: 23-08-2007 15:41:01  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 5-6-2007
Berichten: 148

Heb even goed nagedacht en hier komt mijn selectie Very Happy

1. The Out Of Towners(seizoen1).
Een ep. met veel actie en ook een geweldige scène van Murdock en BA in die vuilniswagen. Ook is het een ep. waarin Hannibal weeral een meesterplan bedenkt.

2. The Beast from the Belly of a Boeing(seizoen1).
Een mooie ep. waarin BA uiteindelijk(tegen zijn zin Wink ) meevliegt in een vliegtuig. Ook mooi wanneer Hannibal het vliegtuig moet besturen omdat Murdock even blind is van een kogel langs z'n ogen.

3. Diamonds and Dust(seizoen2).
Een leuke ep. waarin ze moeten afreizen naar Afrika voor hun missie en waar ze in een diamantengrot vastzitten en met behulp van wat materiaal een gepanserde tank weten te maken.

4. The Only Church in Town(seizoen2).
Zeer mooi om Face terug te zien bij z'n oude liefde 'Leslie' die blijkbaar zonder zijn weten een non is geworden(sister Theresa). Ook grappig is dat Murdock en Face zich binnen smokkelen verkleed als non.

5. There's Always A Catch(seizoen2).
Een van m'n favoriete ep's waarin Murdock toch weeral de show steelt met zijn denkbeeldig kreeft(kben de naam kwijt) en waarin Face en Murdock explosieven moeten bevestigen op de illegale kreeftenbak van Garber.

6. Steel!(seizoen2).
Een leuk ep. waarin Murdock doet alsof hij een hond is en denkt dat hij hondsdolheid heeft. Als Face hem dan moet komen halen uit de VA en hij hem koekjes moet geven, is het lachen geblazen. Ook op het einde van ep. als ze Tommy Thillis en zijn mannen overmeesteren is het prachtig om te zien hoe het plan van Hannibal werkt. He loves it when a plan comes together Wink .

7. Lease With an Option to Die(seizoen4).
Een mooie ep. met de moeder van BA en ook mooi hoe het team meespeelt dat BA de leider is van het team. Als Murdock uiteindelijk hoort dat de moeder van BA hem 'Scooter' noemt weet hij natuurlijk waarover begonnen.

8. Mission of Peace(seizoen4).
Een leuke ep. waarin Murdock zich voordoet als "Daniel David Bowie Boone Murdock" alias 'Pathfinder'. En natuurlijk ook weer Hannibal met z'n meesterplan...

9. The Road To Hope(seizoen4).
Een leuke ep. waarin ik het leuk vind dat Murdock zich geroepen voelt als priester. Ook leuk hoe ze uiteindelijk toch de zwervers een onderdak kunnen geven.

10. The Sound Of Thunder(seizoen4).
Een prachtige ep. waarin ik het prachtig vind dat ze terug naar Vietnam en waar Gen. Fullbright het team uiteindelijk toch gelooft... EINDELIJK Wink

Zo dit is het dan, HOEF! Wink

Het zijn uitsluitend afleveringen uit seizoen 1, 2 en 4 omdat ik nog maar deze heb gezien Embarassed . Als ik seizoen 3 en 5 gezien heb komt er nog wat aanpassing, denk ik...

_________________
Bad guy: You’re nuts!
Murdock: No I’m not. I'm condiments. I've been promoted.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
®Tc
BerichtGeplaatst: 01-01-2008 19:16:28  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 1-1-2008
Berichten: 2

1. Black Day at Bad Rock (1.6), schitterende aflevering met die motorbende en dan Murdock met zijn kip imitatie, ba in een rolstoel Laughing
2. The Rabbit Who Ate Las Vegas (1.7) in Las Vegas waar de a-team zich uitgeeft als een moordcommando van de FBI schitterend!
3. The Out-of-Towners (1.Cool in New York met het vuilnis en de 007 schurk Very Happy
4. The Taxicab Wars (2.7) It's Captain Cab Laughing
5. Deadly Manouvers (2) waardige tegenstander
6. Say It with Bullets (2.16) the a-team op de legerbasis
7. Lease with an Option to Die (4.4) met de moeder van BA
8. The Trouble with Harry (4.21) er moet gewoon 1 bij zijn met Hulk Hogan
9. The Sound of Thunder (4.23) heeft geen uitleg nodig denk ik, back to vietnam
10. The Spy Who Mugged Me (5.11) de James Bond aflvering echt geweldig

vallen er net uit There Goes The Neigerhood en Maltese Cow en die andere met the Hulk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 02-01-2008 21:45:18  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

1. Firing Line. (Zo schattig dat Hannibal Face roept en andersom in Hannibal zijn droom en natuurlijk de spanning en de geniale ontsnapping)
2. Sound of Thunder. (Fullbright die uiteindelijk toch in de onschuld van het team geloofd en natuurlijk de terugkeer van het team in Vietnam)
3. Without Reservations. (Face die gewond is en de spanning die daardoor ontstaat en de geniale zin van Murdock: ''Villa Pecka is not so good'')
4. The only church in town. (Face die echt zijn gevoelens uit en erop staat om zijn ex-vriendin te helpen, zo schattig Razz )
5. Deadly maneuvers. (Waardige tegenstander en dit maakt de afl. spannend)
6. Curtain call. (Murdock gewond en de wijze waarop het team ontsnapt aan Decker is ook weer super)
7. Theory of revolution. (Spanning en leuke acties erin)
8. Bullets and bikinis. (Leuke liedjes Razz en tsja, eigenlijk gewoon een leuke afl.)
9. Mind games. (Face denkt dat hij, na gratie, kan gaan en staan waar hij wil, maar dit blijkt niet zo en dan natuurlijk zijn maatjes die hem helpen)
10. Black day at bad rock. (B.A. gewond die geen bloed wil van Murdock, dit zorgt voor lachwekkende momenten)

Dit zijn die van mij Smile

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Solfer
BerichtGeplaatst: 21-01-2008 20:00:25  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 182

Een hele leuke topic, dus geef ik ook eventjes mijn 10 afleveringen.

Ik ben uitgegaan van een chronologische volgorde, met een beetje afleveringen uit alle seizoenen om zo een goed overzicht te krijgen van wat the a-team precies was (mochten er verder geen dvd's bestaan).

1. Mexican Slayride
Onmisbaar als eerste aflevering. Alle personages worden er in voorgesteld en alhoewel het niet de allerbeste aflevering is , zitten er toch veel goeie stukjes in. Zoals de Aquamaniac vs Lynch, Murdock in de VA en het bezoek van Lynch en BA en Hannibal aan het vliegveld (die vuistslag van BA op Hannibal... Surprised )

2. The Out-Of-Towners
Eerste aflevering van het type woekeraar pest eerlijke mensen en meteen een hele leuke aflevering. Hannibal als blinde, Murdock en BA die vuilnis ophalen dus maw veel humor.

3. The beast from the belly of a boeing
Het orginele en erg spannende verhaal maken deze tot een hele goeie aflevering, zelfs 1 vd besten, met als hoogtepunt de landing uitgevoerd door Hannibal met hulp van een verblinde Murdock. De scène met Murdock en BA in het laadruim is ook 1 van de beste scènes van de hele reeks.

4. Bad time on the border
Een goed acterende en geloofwaardig spelende badguy (Jack Ging), Hannibal die deze keer echt in de penarie zit, het reddingsplan uitgedacht door Murdock en de barscène met Amy en Face(als eendejager) maken deze aflevering de moeite waard.

5. Steel
Voor de goed spelende badguy en zijn confrontatie met Face en de heftige slotscène.

6.Showdown
Een vals A-team duikt op..stof genoeg voor een leuke aflevering in een mooie setting, nl een wildwestshow. Murdock als indiaan is ook erg leuk.

7. The big squeeze
Het uitgangspunt is deze keer minder origineel( woekeraar pest mensen), maar er zijn te veel goeie stukken in deze epi. Badguy schiet Hannibal dood, Hannibal blijkt toch nog te leven...badguy verzeilt uiteindelijk in de doodskist. De slechterik zelf is ook 1 van de beste, erg gemeen en zonder genade, maar door zijn opvliegendheid en zenuwachtigheid blundert hij steeds, tot grote ergernis van de gangsterbaas.

8. Lease with an option to die
BA die zijn moeder wil helpen en daarom niet vlug genoeg het vliegtuig kan nemen (Face: He wants to fly...), waarop het in het vliegtuig uiteraard weer mis loopt. BA blijkt dan Scooter te heten, Murdock en Hannibal als zoontje en moeder en heel veel actie.

9. Cowboy George
Qua verhaal en actie bestaan er iets betere afleveringen, maar deze moet het natuurlijk hebben van Boy George. Allemaal heel erg grappig en door de liedjes van Culture Club doorheen de aflevering is dit voor mij de aflevering met de grootste jaren tachtig feeling. En Murdock als zwangere vrouw niet te vergeten.

10. Sound of Thunder
Logische afsluiter maar ook erg sterke aflevering. The A-team keert terug naar Vietnam en beleeft daar een erg spannend avontuur.

Zoals je ziet is er geen enkele aflevering van seizoen 5 bij. Er zitten zeker goeie afleveringen in seizoen 5, maar het was nu al moeilijk om 10 afleveringen te kiezen en omdat ik het grootste 'a -team gevoel' heb bij de eerste 4 seizoenen en de sound of thunder een goeie afsluiter is, stopte ik bij seizoen 4.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Solfer
BerichtGeplaatst: 21-01-2008 23:38:08  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 182

Ik ga mijn tien epi's al meteen wijzigen Embarassed


Nummer 7 the big squeeze wordt vervangen door Incident at crystal lake.

Reden is dat ik merk dat er geen enkele episode bijzit waar Decker in voor komt , en dat is toch de ultieme MP.

Incident at crystal lake is ook een heel goede epi vol humor (Murdock en zn vismaatje, Hannibal als ouwe pompbediende) en actie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Maikel
BerichtGeplaatst: 22-01-2008 18:45:48  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 211
Woonplaats: Eemnes

Het is wel moeilijk hoor,, Shocked ik vindt alle afleveringen leuk dus.... ik kan niet kiezen Shocked Surprised nou ja jammer!! Sad




_________________________________________
I Love it when a plan comes Togehter Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ikke
BerichtGeplaatst: 22-01-2008 19:03:29  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-7-2006
Berichten: 492
Woonplaats: Dordrecht

Ik heb gekozen voor de volgende afleveringen,
omdat ze simpelweg mega goed zijn Cool

Incident at Crystal Lake
A nice place to visite
Family Reunion
Curtain Call
The only church in town
Bounty
Till death do us part
Black day at bad rock
Fire
Timber --> vooral Murdock met z'n gemier over Bigfoot Laughing

_________________
Did you ever noticed, that the nicest people always ride in tanks..?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Natasja26
BerichtGeplaatst: 22-11-2010 14:49:47  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 10-1-2008
Berichten: 40

Dit vind ik een leuk topic alleen moet ik seizoen 2,3,4 en 5 daarvoor nog is een keer kijken daarna maak ik mijn top 10 ervan

_________________

Trash bags! I want trash bags! I want ‘em, I want ‘em!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 3
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0