Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Episode 3: Dr. Evil VS The A-team
Steven
BerichtGeplaatst: 28-04-2005 19:55:35  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Welkom in de 2de episode van The A-team Melee. De regels kan je hier nalezen.
Dit zijn de teams:
The A-team
- Vincent (als ..., gelieve in je eerste bericht te zeggen welk lid je precies bent)
- toaojjc (als ..., gelieve in je eerste bericht te zeggen welk lid je precies bent)
Slechterikken
- PJ (als Dr. Evil)
- Steven (als Mini Me)

Episode 3: Dr. Evil VS The A-team
Dr evil heeft in het geheim alcatraz overgenomen om er zijn geheime basis van te maken. Wanneer hij besluit om leger materiaal aan te kopen om alcatraz te bewapenen, maakt hij conctact met kolonel lynch. ....

Het valt the a-team op dat de laatste tijd nogal veel legermateriaal uit de basis vertrekt, en achterdochtig als hannibal is, gaat hij proberen uit te vinden wat er aan de hand is. Van het een komt het ander, en zo komt hannibal te weten dat hij en the a-team een nieuwe aartsvijand(en) heeft...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 29-04-2005 23:06:38  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Hier zit hij dan. Hij keek uit door het getraliede raam naar de zee, en naar het vrijheidsbeeld. Na nog eens gekeken te hebben naar het gigantisch grote computerscherm, draaide hij zich om en keek naar fraulein "Heidi". Hij hield de pink van zijn rechterhand tegen zijn lippen en moest opeens onbedaarlijk beginnen lachen... MHOEHAHAHAHAHAHAHAHA Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 01-05-2005 17:12:23  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

**Ik ben Hannibal**

Ondertussen stond op het vaste land het bekende A-team busje, met daarin de vier vrienden. Murdock bleef zich telkens maar afvragen hoe het toch kan, dat je vanuit San Fransisco het vrijheidsbeeld in New York kan zien. B.A. verteld Murdock boos dat dat helemaal niet kan. Murdock gaat hier tegenin: "Ik durf te wedden dat zelfs Dr. Evil het vrijheidsbeeld vanaf hier kan zien".
Hannibal maakt een eind aan de discussie. "Jongens, stop eens met dat geruzie. We moeten nog steeds een manier vinden om op dat eiland te komen". Dan tuurt hij weer door zijn verrekijker richting het eiland.
"Het is heel simpel" zegt B.A., "er is maar één manier om daar te komen, en dat is met de boot".
"Hoezo?" zegt Murdock, "we kunnen het perfect berijken met een helicopter".
"Hé sucker, je weet hoe ik denk over vliegen! I die before I fly!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 01-05-2005 17:44:39  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

((@Vincent: Het is vooral de bedoeling om te zeggen wat jij (hannibal) doet! Niet om hele dialogen neer te schrijven))

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 02-05-2005 16:56:12  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Nadat ik mijn geniale masterplan had uitgelegd aan de fraulein, number two en minimi ging ik nogmaals naar het getraliede raam, van het vroegere alcatraz dat uitzicht gaf naar het vrijheidsteken, als was het om de gevangenen te waarschuwen dat hier niets kon, dat rechten en beschaving pas vanaf het vrijheidsbeeld bestonden. Ik ben van plan om dat idiote ding eens te slopen, nadat ik mijn geniale masterplan ontvouwd heb. Wie in godsnaam wil er nu een zo'n lomp groot beeld dat verd*mme nog an toe door een stelletje fransen geleverd is?

Ik besloot eens naar de bewakingskamer te gaan. Daar zaten 2 mannen geposteerd die alle bewakingskamera's bekeken op verdachte individuen. Maar niemand had nog in het snotje dat hij hier was, de touristen kwamen en gingen, in dat deel van alcatraz kwam hij nooit. Er hingen natuurlijk wel verborgen bewakingscamera's. Ook in deze kamer hingen er 2 verborgen waarvan de pipo's het niet wisten, die werden bekeken door een 3e man die er moest op letten dat ze niet in slaap vielen, of onbetrouwbaar werden.

Toen ik naar de wapenruimte ging hoorde ik kleine trippelende voetjes. Aah, daar is minimi!!! Ik hield gewoontegetrouw mijn pink tegen mijn lip en moest onwillekeurig beginnen lachen.

Om de hoek van de muur piepte het hoofd van minimi, hij wou iets zeggen, maar door mijn onbedaarlijk gelach was het niet verstaanbaar.
Wat zei je minimi?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 19:39:21  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

???????????????????????????????????
Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

PJ
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 19:40:15  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

ik weet zeker dat hier nog berichten stonden
ik weet zeker dat ik deze episode gewonnen had!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0