Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Nieuws  ~  FACTS 2010
capt. jumps
BerichtGeplaatst: 26-10-2010 21:27:00  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 29-9-2006
Berichten: 1

Heeft er nog iemand naar FACTS geweest in Flanders expo, Gent(B)?
Ik ben in ieder geval geweest, want het was al een droom om eens mijn jeugdidolen te ontmoeten. Aangezien ze al in 2005 op de screenheroes conventie in Nederland waren, kon ik dit niet terug missen.

Dirk en Dwight zijn 2 sympathieke gasten, Dirk deed me direct terugdenken aan Face en staat als mens toch niet veraf van zijn personage. Dwight leek me wat serieus en vertelt wat meer, maar veranderde rap wanneer hij kon grappen bij de Q&A. Hij kan onmiddelijk overschakelen naar een ander personage en dan herken je toch onmiddelijk Murdock weer.

Ik ben de zaterdag geweest en de Q&A was toch wel wat kort. De organisatie kon wat beter: Dirk en Dwight waren niet op de hoogte van het uur en verloop en zo waren ze wat te laat.
Ze hebben maar 2 vragen kunnen beantwoorden, maar wat was de interactie mooi toen ze tegen mekaar begonnen te grappen!

Je kon ook samen met hen op de foto voor een replica a-team van(ook een replica vette was er!), maar de kwalitiet van de foto was niet schitterend ondanks de professionele fotograaf(veel te donker).
Ben ook bij beide langsgeweest voor een foto met handtekening en klein babbeltje.
Op facts was het wel wat duur: 10 euro inkom viel mee, maar 20 euro per handtekening en 25 euro voor samen op de foto (had het er wel voor over natuurlijk!)

Heb wel niemand van de fansite gezien? ook nog op zoek gegaan naar wat A-teammateriaal, maar enkel van de film was er iets te vinden
wel iemand gezien van "A-team fan society" van duitsland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 26-10-2010 22:29:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

capt. jumps schreef:
Op facts was het wel wat duur: 10 euro inkom viel mee, maar 20 euro per handtekening en 25 euro voor samen op de foto (had het er wel voor over natuurlijk!)
Heb wel niemand van de fansite gezien? ook nog op zoek gegaan naar wat A-teammateriaal, maar enkel van de film was er iets te vinden
wel iemand gezien van "A-team fan society" van duitsland

€ 10 euro voor een entreeprijs valt nog reuze mee hoor, als je dat vergelijkt met andere conventies. En daarbij is FACTS ook erg bekend.
Op elke conventie wil de prijs voor een handtekening nog wel eens verschillen, maar € 20,- is het tot nu toe altijd al geweest voor D&D.
Op Dutch Star Con 2007 was de prijs voor een fotoshoot (met D&D en The Van op de achtergrond) € 30,- dus het valt allemaal mee hoor.

Groet,
Flykie / Wendy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
magnolia
BerichtGeplaatst: 26-10-2010 22:31:57  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Yep ik ben geweest en het was echt geweldig en onvergetelijk.

Wat je zegt, Dirk en Dwight zijn beide fantastisch.

Ik ben zondag geweest en toen was het wel een beetje anders. Ze zeiden op de Q&A sorry voor die vorige dag. Helemaal goed begrepen had ik het niet, want ik dacht dat ze helemaal geen Q&A hadden gedaan, maar toch dus nog een korte.

De Q&A bij ons was ongeveer 15 /20 min. En ik heb nog een vraag gesteld ook Very Happy.

Ik heb ook de photoshoot gedaan en ik dacht idd dat het voor de van en Corvette zou worden gedaan. Dat was helaas niet zo, ze deden het in een zelfgemaakte aparte ruimte. Maar waarschijnlijk hebben ze dat dus veranderd omdat de foto's te donker werden. Dan snap ik het ook wel weer.

Maar het was supergeweldig en Dirk en Dwight waren ook in het echt heel erg lief Very Happy.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 26-10-2010 23:32:52  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Shocked 2 verschillende topics over 1 onderwerp?! Rolling Eyes
Zie ook: http://www.ateamfans.nl/forum/dirk-en-dwight-te-gast-bij-f-a-c-t-s-2010-te-belgie-t2904.html

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 26-10-2010 23:33:10  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

2 topics over hetzelfde is beetje overdreven..

graag verder gaan in het andere topic:
http://www.ateamfans.nl/forum/viewtopic.php?p=49836#49836

dit topic word dus ook gesloten. Dank

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Nieuws

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0