Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Zoon 'Face' (Dirk Benedict) bij Lierse SK
Stefanie
BerichtGeplaatst: 31-08-2010 13:54:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Zoon 'Face' (A-team) bij Lierse SK
ANTWERPEN - De zoon van 'Face' uit de Amerikaanse tv-serie 'The A-team' is op proef bij de Belgische voetbalclub Lierse SK. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Roland, de 21-jarige zoon van de acteur Dirk Benedict, hoopt bij onze zuiderburen een contract te versieren.
Roland Benedict was eerder al op proef bij een aantal Engelse club, waaronder Manchester City.
Mocht Benedict junior inderdaad een contract afdwingen, dan sluit hij niet uit dat z'n vader naar België verhuist. "Mijn vader is mijn grootste fan. Ik denk dat hij in zijn leven geen drie wedstrijden van mij heeft gemist. Hij heeft daar zelfs rollen voor laten schieten. Als ik in Lier kan tekenen, denk ik zelfs dat pa naar België verhuist. Zo fanatiek is hij", aldus junior.
Bron: Telegraaf

21-jarige zoon van Face uit 'The A-Team' test bij Lierse
Papa 'Face' zou wel eens vaak in de tribunes kunnen zitten als Roland een contract krijgt.Lierse is nog steeds op zoek naar versterking en heeft nu wel een heel speciale tester rondlopen. Sinds vorige week traint bij de beloften niemand minder dan Roland Benedict mee. Die naam zegt u waarschijnlijk niet meteen iets, maar de 21-jarige Amerikaan is de zoon van Dirk Benedict, beter bekend als Face uit 'The A-Team'. Dat schrijft Gazet van Antwerpen.

De tv-reeks, met naast Face legendarische personages als B.A., Murdock en Hannibal Smith, was een kijkcijferkanon in de jaren '80 en is vandaag de dag nog steeds heel bekend bij de wat oudere generatie. "Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika", aldus Roland.

Roland Benedict, die in het verleden ook al testte bij Manchester City, hoopt bij Lierse een profcontract te versieren. "Mijn vader is gek. Hij mist geen enkele wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lier zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien." Goed nieuws dus voor de fans van 'The A-Team' mocht zoon Roland een contract krijgen op het Lisp.
bron: hln.be

Zoon van 'Face' (The A-team) test bij Lierse SK
Bij Lierse SK is sinds vorige week de 21-jarige Amerikaan Roland Benedict op proef. Zover niets bijzonders. Roland blijkt echter de zoon te zijn van acteur Dirk Benedict, beter bekend als Face van The A-Team, de populaire televisie-serie uit de jaren tachtig.
Vader Dirk speelde in de serie rokkenjager Face die het samen met een team van gewezen Vietnam-veteranen opnam voor mensen met problemen die ze zelf niet konden oplossen. Op de huid gezeten door de Amerikaanse overheid - vanwege een misdaad die ze niet hadden begaan - hielpen naast Face de enorm sterke BA Baracus, de licht krankzinnige Murdoch en de gewiekste Hannibal medeburgers uit de nood.
'Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika', vertelt de-zoon-van aan Lierse TV. 'In Amerika wordt hij veel minder herkend. Mijn vader is gek. Hij mist geen wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lierse zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien.'
Roland Benedict zag eerder een testperiode bij Manchester City op niets uitlopen en speelde twee jaar geleden in de beloftenploeg van Gillingham FC. Het is nog niet bekend of het plan, dat de nazaat van de televisiester heeft om een profcontract te tekenen, samenvalt met de wensen van Lierse SK. Zoals de leider van The A-team altijd in de serie zei: 'I love it when a plan comes together.'
Bron: Voetbal International


Voor de foto heb ik even moeten googlen.
Dus misschien zien we Dirk wel vaker in Nederland en België Very Happy

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
chibimax
BerichtGeplaatst: 31-08-2010 16:13:46  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 17-7-2010
Berichten: 63
Woonplaats: Belgie, Limburg

wow wie had dat ooit gedacht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 31-08-2010 18:14:55  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

WAUW!!! Als dat waar wordt. Dirk mag wel in België komen Very Happy. Lekker dicht bij. Komt hij misschien ook wat vaker in nederland Smile.

En sorry dat ik het zeg, maar ik vindt Dirk toch knapper dan zijn zoon :$

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 31-08-2010 19:15:56  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Zoon 'Face' (A-team) bij Lierse SK

Van onze Telesportredactie
ANTWERPEN - De zoon van 'Face' uit de Amerikaanse tv-serie 'The A-team' is op proef bij de Belgische voetbalclub Lierse SK. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Roland, de 21-jarige zoon van de acteur Dirk Benedict, hoopt bij onze zuiderburen een contract te versieren.

Roland Benedict was eerder al op proef bij een aantal Engelse club, waaronder Manchester City.
Mocht Benedict junior inderdaad een contract afdwingen, dan sluit hij niet uit dat z'n vader naar België verhuist. "Mijn vader is mijn grootste fan. Ik denk dat hij in zijn leven geen drie wedstrijden van mij heeft gemist. Hij heeft daar zelfs rollen voor laten schieten. Als ik in Lier kan tekenen, denk ik zelfs dat pa naar België verhuist. Zo fanatiek is hij", aldus junior.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 31-08-2010 21:36:55  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Dat is echt gaaf zeg voor zijn zoon Very Happy.
Hoop van harte dat het iets voor hem gaat worden bij Lierse SK.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
fieke
BerichtGeplaatst: 01-09-2010 15:55:37  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 12-3-2010
Berichten: 51
Woonplaats: Retie

waaauw als dat waar is whoohoo dirk komt alsmaar dichterbij dan Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 01-09-2010 15:58:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Roland Benedict, die in het verleden ook al testte bij Manchester City, hoopt bij Lierse een profcontract te versieren.
"Mijn vader is gek. Hij mist geen enkele wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lier zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien."
Goed nieuws dus voor de fans van 'The A-Team' mocht zoon Roland een contract krijgen op het Lisp.
bron: hln.be

We moeten nu hopen dat Roland een contract krijgt en dat Dirk ook mee gaat verhuizen naar Belgie Laughing.
Zou wel ultiem zijn voor de fans hier op het forum Razz.
Kunnen we Roland nog eens aanmoedigen met Dirk samen Wink.

Groet,
Flykie / Wendy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0