Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Captain "Howlin' Mad" Murdock  ~  Naam van Murdock
HM
BerichtGeplaatst: 29-06-2010 20:06:47  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 16-6-2010
Berichten: 12

Ik vond James eigenlijk ook wel heel erg bij hem passen, helemaal geen gekke vondst. Smile Maar het is niet juist natuurlijk, hij heet H.M. en geen J, dus dat kan niet zijn echte naam zijn. Maar het past wel, haha!

We zullen er wel niet achter komen wat zijn echte naam is, tenzij Dwight dat kan beantwoorden. Wat me overigens wel opviel, in Curtain Call, als Murdock gewond is, gaat hij op een gegeven moment een beetje raar praten door de koorts. Zelfs dan noemt hij zichzelf H.M., en niet een volledige voornaam. Je zou denken dat als je gaat ijlen, je niet meer zo goed nadenkt en eerder dingen eruit flapt die je anders misschien liever voor je houdt (ik weet niet of dat zo is maar het feit dat Murdock zichzelf overal voorstelt als H.M. doet vermoeden dat hij zijn voornaam niet bekend wil maken).
Aan de andere kant geven die puntjes wel aan dat het een afkorting is en geen volledige naam. Misschien heeft het wel met zijn psychische problemen te maken dat hij zijn naam niet wil (of misschien kan) noemen?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 5 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ateamfans.nl forum index  ~  Captain "Howlin' Mad" Murdock

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0