Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  A-TEAMMELEE 16: WHEELS AND DOLLARS
Flykie
BerichtGeplaatst: 20-04-2010 22:12:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

HANNIBAL,BA,FACE,MURDOCK/LYNN eindpost

Face en ik gaan op pad in onze strakke pakken naar de klant. We nemen zijn Corvette om zoveel mogelijk op te vallen.
Eenmaal bij het adres van de klant aangekomen houden we onze wapens gereed, om de indruk te wekken dat we alert zijn.
We kijken even goed om ons heen en zien dat we niet zijn gevolgd.
Daarna belt Face aan en communiceer ik naar BA en Murdock dat ze op de uitkijk moeten gaan staan.
Er doet een vrouw van in de 20 open Neutral, ze zit onder de blauwe plekken en dat baart mij al meteen zorgen.
We stellen ons voor en worden binnengelaten.
In de gang kan ik mijn vraag niet inslikken en kijk haar aan.
"Wat is er met u gebeurd?" vraag ik dan ook meteen bezorgd.
De tranen springen direct bij haar in de ogen en in de woonkamer zien we een man in een plas bloed liggen.
Ik kijk Face even aan en we besluiten ons maar niet meer verdekt op te stellen en grijpen naar onze wapens.
"BA, Murdock, Lynn; ik heb een ambulance nodig op het adres van onze klant" zeg ik.
Face zoekt meteen de bovenverdieping af en ik ontferm me over de man en kijk de vrouw aan.
"Wat is er met hem gebeurd?" vraag ik haar.
Ze vertelt heel het verhaal over een gewelddadige overval en de politie die maar niet wilde komen.
Mijn ogen worden dan ook groot als ik dat moet horen, maar als ik haar net iets wil zeggen toetert BA met zijn busje dat hij er is.
Daarna wordt er ook meteen geklopt op de voordeur en Murdock rent naar binnen.
"Breng deze meneer naar het ziekenhuis met grote spoed, laat BA alle snelheden overschrijden want dit is een situatie van leven of dood. Negeer alle stoptekens van de politie, ik leg het allemaal wel uit aan Pluis mocht hij eraan te pas komen Wink" zeg ik met een glimlach. Murdock schiet in de lach en we tillen de gewonde man in het busje. Lynn en Murdock ontfermen zich nu over de man.
"Rijden BA, negeer alle stoplichten" zeg ik tegen hem. Hij knikt en scheurt met een grote snelheid naar het ziekenhuis.
Face en ik hervatten ons onderzoek en ik stel de nodige vragen aan het meisje dat zichtbaar overstuur is.
"Wees vooral niet bang voor ons, wij zijn van het A-Team en zullen die overvallers pakken. Alleen hebben we nog een signalement nodig van de dader(s)" leg ik haar uit. Ze geeft me signalementen van 3 daders en die komen mij bekend voor. Ik kijk haar dan ook aan.
"Ben je al eerder met deze bende in aanraking gekomen?" vraag ik haar.
Ze knikt en er begint opeens een lampje bij me te branden.
"Is dat toevallig niet met een winkeldiefstal geweest?" vraag ik nu.
Ze kijkt me verbaasd aan en knikt weer.
Nu wist ik zeker dat deze 3 daders me bekend voor kwamen. Niet veel later komt Face naar beneden gerend en vertelt me dat hij geen sporen heeft gevonden.
Daarna gaat mijn telefoon en ik neem op. Het was Murdock om te vertellen dat de gewonde man in goede handen is en alles goed komt. Ik glimlach naar het meisje.
"Werk aan de winkel voor het A-Team, Michelle we brengen je naar je vader. Alles komt goed met hem" stel ik haar gerust.
We lopen naar buiten, trekken de deur achter ons dicht en als ik wil instappen omhelst Michelle me Embarassed als dankje voor de redding.
"We hebben een opdracht te voltooien, dus bedank ons later maar meid" zeg ik terwijl ik haar een knipoog geef Wink.
Ook Face krijgt een dikke knuffel en daarna zetten we Michelle bij het ziekenhuis af.
Bij het ziekenhuis aangekomen laten we Michelle bij haar vader en beginnen tot slot aan onze nieuwe opdracht.

MPSOLDATEN LEONARDO & SIMON eindpost

Na het avontuur bij de dancing zijn we die avond helemaal bekaf en gaan dan ook meteen slapen. De volgende dag gaan onze wekkers alweer vroeg en komt de generaal ook nog eens onze kamers binnengestormd.
We krijgen meteen een opdracht voor onze rekening en kijken elkaar dan ook aan. Na een lange tijd eindelijk weer eens op missie samen. Simon geeft me een knipoog en ik glimlach.
"Bring it on General" zegt Simon enthousiast.
"Lets rock" zeg ik enthousiast.
De generaal is ook enthousiast en we moeten naar een bank waar op dit moment een gijzeling plaatsvind Shocked.
Ik kijk geschrokken naar Simon, aangezien ik dat nog nooit had meegemaakt. We moesten als klap op de vuurpijl nog wel undercover ook en de gijzelnemers zien te overmeesteren.
"Het is een zeer gevaarlijk werkje, maar ik weet dat jullie het kunnen. Dit is de uitdaging om te bewijzen dat jullie wel degelijk samen kunnen werken.
Als jullie dit voor elkaar krijgen promoveer ik jullie beiden naar Korporaal" zegt de generaal.
Simon en ik kijken elkaar verrast aan en salueren beiden.
"Succes" zegt de generaal terwijl hij Simon de papieren geeft.
We trekken meteen undercover outfits aan, verstoppen onze wapens onder de kleding en geven elkaar een high five.
Daarna rijden we naar de bank waar het een hele chaos is.
Overal staan scherpschutters op de daken en ook staat er een arrestatieteam klaar om de bank te bestormen. Zonder teveel aandacht te trekken lopen we naar een politieagent die ons tegenhoud.
Een andere agent waar we voor komen en uiteindelijk worden we toch doorgelaten en zien de gijzelnemers ook verspreid staan. Ze hebben wapens maar ik had het voorgevoel dat het neppe wapens waren.
Ook Simon keek eens goed naar de wapens en we knikken beiden.
"Het is te riskant, straks zijn die wapens wel echt en dan zijn we de klos" fluister ik bezorgd.
"We moeten de gok wagen" zegt Simon.
Als we net in actie willen komen arriveert er net een onderhandelaar en is dit het moment om van de afleiding gebruik te maken.
Met een communicator zorgen we ervoor dat we kunnen communiceren en nemen onze posities in. Even later gaat er een onderhandelaar de bank binnen om te praten met de gijzelnemers.
Simon pakt 2 rookbommen en gooit die precies bij de ingangen neer, waarvan de gijzelnemers schrikken.
Ik doe precies hetzelfde zodat alle uitgangen geblokkeerd worden.
Van de 5 gijzelnemers schrikken er 2 al zichtbaar en proberen zich uit de voeten te maken door de nooduitgang te nemen, waar Simon en ik stonden. We slaan ze beiden dan ook neer en verkleden ons en gaan daarna weer naar binnen.
De bewusteloze gijzelnemers worden afgevoerd door het politiekorps.
Er is inmiddels al een uur voorbij als de onderhandelaar nog altijd geen deal kan maken.
"We kunnen in actie komen, er zijn nog 3 gijzelnemers" fluister ik naar Simon. Hij knikt en fluistert dat we nog even geduld moeten hebben.
Ik houd een gezin onder schot en geef ze dan een knipoog. Ze kijken me verbaasd aan als ik gebaar dat ik van de MP ben.
Daarna gebaar ik dat ze stil moeten zijn en vooral laag moeten blijven liggen, voor het geval er een vuurgevecht gaat ontstaan.
Ook Simon doet hetzelfde met zijn gijzelaars.
Op het moment dat de leider van de bende wilt mededelen wat hij wilt, gaan wij over tot actie en schieten de 2 gijzelnemers neer en overmeesteren ze.
De leider van de bende wordt dan ook meteen overmeesterd door 2 oplettende politieagenten en gearresteerd.
Het S.W.A.T team stormt dan ook meteen naar binnen en ziet ons 2 de gijzelnemers in de boeien slaan.
"De wapens waren al die tijd nep" leg ik ze meteen uit.
Na de arrestatie van de bendeleden door het politiekorps maken we de gijzelaars los en begeleiden ze naar een ambulance.
Achter de ambulance staan familie van de gijzelaars in spanning te wachten.
De spanning verdwijnt al snel van hun schouders als wij de gijzelaars met hun families herenigen. Simon en ik geven elkaar een high five en we worden ook nog bedankt door de gijzelaars en hun familie.
We knikken beiden dat we het graag hebben gedaan en ook komt de leider van het politiekorps naar ons toe en bedankt ons.
We salueren en de rust keert dan ook weer terug.
Tot slot keren we terug naar de kazerne waar het Hoofd van het politiekorps bij de Generaal zit om het goede nieuws te vertellen Very Happy.
De generaal is zichtbaar onder de indruk van onze samenwerking skills en hij komt zijn belofte dan ook na en beiden krijgen we promotie.
"Simon, jij gaat in het vervolg te werk als Korporaal. Gefeliciteerd" zegt hij heel officieel.
"Leonardo, jij gaat in het vervolg te werk als Korporaal. Gefeliciteerd" zegt hij dan ook tegen mij.
Ik ben helemaal sprakeloos en kijk naar Simon die mij ook sprakeloos aankijkt.
We salueren allebei en verlaten daarna het kantoor van de generaal.
Met promotie gaan we dan ook op naar een nieuw avontuur.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Stefanie
BerichtGeplaatst: 21-04-2010 11:54:33  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Captain Crane & Mp Soldate Angelique Eindpost

Decker en ik rijden onze ronde door de stad, veel is er niet aan de hand, af en toe een ruzietje waarbij we even in moesten grijpen. Verder was het vrij rustig op straat.
Het is al bijna etenstijd als we terug keren naar de kazerne, samen gaan we een hapje eten. Daarna vertrekken we beide naar onze eigen kamer. De fles champagne zet ik koud in mijn kleine minibar. De boel ruim ik even netjes op en mijn tassen pak ik weer uit. Al mijn kleding hang ik ook weer netjes terug in de kast. Als ik bijna klaar ben word er op mijn deur geklopt, ik doe zachtjes de deur open en laat hem op een keer staan om te zien wie het is. Angelique was het. De deur open ik meteen en laat haar binnen. Als ik de deur achter haar net dicht heb gedaan omhelst ze me.
“Ik heb je gemist vandaag.’’ Fluistert ze in mijn oor.
Maar dan worden we gestoord. Er wordt op de deur geklopt en snel laten we elkaar los. Ingrid komt binnen en Angelique en ik beginnen beide te blozen. Ingrid loopt dan naar mij toe en vertelt dat Decker en zij vandaag dan echt naar hun huis vertrekken.
“Wat denk je, kom je je avonden straks goed door zonder ons?” vraagt ze quasi bezorgd.
Ik kijk om Ingrid heen naar Angelique, Ingrid ziet dan wel dat het helemaal goed met me komt en zegt dat ook. Ze omhelst me dan. Ik word er verlegen van en denk dat Ingrid dat ook wel merkt. Daarna wenst ze ons beide geluk en komt Decker niet veel later binnen.
Hij wil Angelique meteen wegsturen, maar ik ga voor haar staan en maak duidelijk dat Angelique hier blijft. Decker kijkt ons dan verbaasd aan.
“Dus het is echt zo.’’ Zegt hij verbaasd.
Ik knik. Gelukkig reageerde hij niet kwaad en respecteerde het. Decker omhelst mij dan ook en wenst me veel geluk. Ik weet even niet wat me overkomt en kijk met grote ogen over Decker zijn schouder naar Angelique en Ingrid. Als Decker me loslaat bedank ik hem voor alles wat hij voor me heeft gedaan. We nemen allemaal afscheid en dan vertrekken Decker en Ingrid naar hun eigen huisje waar ze een nieuw bestaan opbouwen. Ik zal ze toch wel gaan missen, nu zijn ze niet meer zoveel op de kazerne als voorheen. Maar ik moet ze laten gaan, ze zouden precies hetzelfde bij mij hebben gedaan als ik ook in zo’n situatie zat.

Samen met Angelique genieten we even later van de champagne die ik had gekocht. Ze was verbaasd dat ik tegen alle regels in alcohol had meegenomen.
“We hebben toch wat te vieren.’’ Zeg ik dan zachtjes tegen haar.
Ze knikt en geeft me een zoen. Ze zat bij me op schoot en genoot daarvan, zo dicht zat te tegen me aan alsof ze me dagen niet had gezien. Maar dat kan ik best begrijpen, toen ik haar alleen achter liet gister was niet slim van me. Daarom wilde ik het ook goedmaken vanavond met wat champagne.
De avond vloog voorbij, zo gezellig was het en genoten we van elkaar. Dit keer was ik niet dronken en bracht Angelique aan het eind van de avond naar haar kamer.
“Bedankt voor deze gezellige avond.’’ Zegt ze zachtjes.
“Graag gedaan.’’ We wensen elkaar een goede nacht en geven elkaar een zoen. Daarna sluit ze de deur en keer ik ook terug naar mijn eigen kamer.

De volgende morgen spreken we af in de kantine om samen te ontbijten, voor mij was het wel wennen omdat ik altijd iedere ochtend samen met Decker ontbeet. Dat miste ik wel, maar ik moest er maar aan gaan wennen. Angelique merkte het ook aan me.
“Je mist Decker, ik zie het aan je.’’ Zegt ze dan.
Ik knik. “Ja dat klopt, mijn maatje. Altijd aten we s’ochtends samen en nu niet. Maar jij bent er nu en dat is ook goed.’’ Zeg ik terwijl ik mijn hand op de hare legt.
Bij dat moment beginnen andere soldaten die zaten te ontbijten wat te smiespelen met elkaar over ons. Ik hoorde mijn naam ook hier en daar vallen.
“Volgens mij hebben ze het over ons.’’ Fluister ik tegen Angelique.
“Ja, dat had ik ook in de gaten, maar wat wil je eraan doen dan? Denk je dat ze het van ons weten?’’
“Volgens mij weten ze het niet, maar hebben ze wel een vermoeden. Ik weet wel iets leuks zodat ze helemaal niet meer over ons hoeven te praten.’’
Angelique kijkt me verbaasd aan. “Wat ben je dan van plan?’’ vraagt ze.
“Let maar op en doe wat ik zeg.’’
Ze knikt.
“Sta rustig op.’’ Zeg ik zachtjes.
Angelique staat op en schuift haar stoel aan. Ze wacht totdat ik het volgende zeg, maar dat ben ik niet van plan. Ik strek mijn arm zodat ze mijn hand kan pakken, als ze die eenmaal heeft trek ik haar snel naar mij toe, zoen haar en sla mijn armen om haar heen. Alle soldaten beginnen te fluiten en joelen.
“Whoe!!! Captain Crane is in the house!!!’’ Wordt er geroepen door iemand.
Ik kijk Angelique diep in de ogen en moet lachen om wat de soldaten allemaal roepen en fluiten.
“Dat jij dat durft?! Meestal ben je verlegen.’’ Zegt ze zachtjes.
“Maar dit keer niet, nu laat ik eens zien wie ik echt ben.’’

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 24-04-2010 01:38:01  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

ARTHUR & MELANIE Eindpost
MELANIE

Door de hoeveelheid druk die op Arthur zijn schouders is gelegd werd het maar eens tijd om een andere auto voor hem te gaan kopen om alle nare herinneringen te vergeten. De auto die hij nu had was ook echt op.
Met Lorn bespreek ik een plan en datum om de auto aan hem te overhandigen.
Ik schaf ook direct een daarbij passend sexy outfit aan en koop ook nog een nieuw racepak met bijpassende helm voor hem.

ARTHUR

Eindelijk was ik voorgoed van de bende verlost en dat voelde al heel erg goed. Nadeel alleen was dat mijn raceauto na de vele gereden races wel op was. Ik moest nu wel een andere auto hebben, maar wat zou Mel daarvan zeggen? Een groot deel van het geld had ik moeten besteden aan het A-Team, maar ik had nog wel wat over. Na veel getreuzel besluit ik het daar maar eens even over te hebben met haar.

Het begint al snel te schemeren en ik zit samen met Melanie op de bank na te praten over de bende en hun streken.
"Wat een maanden zeg, ik had dit al veel eerder moeten doen." zeg ik tegen Melanie.
"Je was te bang en het lef om daadwerkelijk zoiets te ondernemen kreeg je pas later." zegt ze.
Ik sla me armen om haar heen en glimlach lief naar haar.
"We hebben het samen gedaan en ik ben je nog steeds dankbaar voor alles lieverd, dankzij jou heb ik altijd de hoop gehouden om er eens uit te stappen. Alleen is mijn trainingswagen wel op en als ik nog verder wil trainen, heb ik wel een nieuwe nodig. Vind je dat erg?" vraag ik haar.
Ze slaat ook haar armen om me heen en we kijken elkaar even aan. De zoen volgt al snel en plotseling kijkt Melanie op de klok. Daarna staat ze op en loopt naar de kast. Als ik op wil staan zegt ze dat ik moet blijven zitten en mijn ogen moet sluiten. Nu kijk ik haar niet-begrijpend aan.
"Waarom dat?" vraag ik verbaasd.
"Doe het nou maar, ik vertel je wel wanneer je je ogen mag openen." zegt ze.
Ik doe maar wat ze zegt en sluit mijn ogen. Daarna krijg ik nog eens een blinddoek om en Melanie begeleid me zo naar buiten.

MELANIE/ARTHUR

Gelukkig deed Arthur zijn ogen dicht, zodat ik me snel kon omkleden en hem mee kon nemen naar buiten. Daar laat ik hem los en geef Lorn het teken om zijn nieuwe racewagen met bijpassende kleding en helm naar voren te rijden. Met mijn sexy outfit ga ik op de auto zitten terwijl Lorn naast Arthur gaat staan.
"Art, doe de blinddoek maar af." zeg ik tegen hem.
Hij doet de blinddoek meteen af en kijkt vol verbazing naar mij en de auto Embarassed.
"Maar Mel hoe heb je....."
Meer dan dat kan hij niet uitbrengen en rent naar me toe. Hij tilt me meteen op en houd me stevig vast. Lorn kucht even luidruchtig om te laten weten dat hij ook aanwezig is. Als Arthur dat ziet laat hij mij los en rent op zijn racemaat af. Ze omhelzen elkaar en lopen samen naar de auto, daar kan Arthur het racepak ontdekken Very Happy.
"Art, voordat je de portier van de auto open doet, moet je nog even goed in de auto rondkijken" zeg ik blozend.
Op het eerste gezicht lijkt hij de hint niet te begrijpen, maar als hij het portier opent wordt de boodschap al snel duidelijk.
"Wauw..." is zijn eerste reactie.
Ik sta nu bij Lorn en we kijken elkaar tevreden aan. "Dit doet hem die bende wel vergeten" zegt hij.
Ik knik en glimlach naar Lorn.
"Dank voor je medewerking." zeg ik.
Hij knikt dat ie het graag heeft gedaan. "Art, voordat ik weg moet, wil ik je nog even iets zeggen als dat kan." begint Lorn.
Arthur kijkt Lorn en mij aan.
"Melanie en ik geven je dit cadeau om het avontuur met de bende achter je te laten. Je hebt nu nieuwe spullen en dan ook graag het verzoek om je pakken van Jerryl weg te gooien." zegt Lorn.
Arthur schiet in de lach en beloofd dat te zullen doen. Daarna krijgt Lorn een dikke knuffel van hem en even later stapt Lorn in zijn auto en rijdt weg.
Nu zijn Arthur en ik samen en tilt hij me weer op Embarassed.
"Ga je mee een stukje rijden, lieveling?" vraagt hij me.
"Als je je nieuwe pak aan doet, natuurlijk." zeg ik met een glimlach.
Met het nieuwe racepak en de auto rijden we naar een nieuw avontuur. Laughing.


THE END

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 53 van 53
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0