< Poll ~ Fandag-informatie |
Eerste A-Teamfandag in combinatie met de nieuwe A-Teamfilm. |
Ja, dat vind ik een goed idee, daar kom ik naar toe. |
|
26% |
[ 7 ] |
Ja, dat vind een goed idee, maar het ligt aan de locatie of ik er naar toe ga. |
|
69% |
[ 18 ] |
Nee, dat vind ik geen goed idee, daar ga ik niet naar toe. |
|
3% |
[ 1 ] |
Nee, dat vind ik geen goed idee, ik wil dat de fandag anders wordt ingevuld. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 26 |
|
|
|
Geplaatst:
15-03-2010 23:32:39
|
|
|
Leeftijd: 60 |
|
Generaal
|
|
Hallo Dirk,
Mogen we eerst de melee afmaken?
Daarna hebben we wat meer tijd om in de A-Teamfilmdag te duiken.
Lees gezellig mee tot die tijd, zou ik zeggen. Dan zie je hoe hier het oude A-Team nog steeds leeft...
Groetjes, Sharey |
_________________ Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
15-03-2010 23:40:59
|
|
|
Leeftijd: 58 |
|
Sergeant
|
|
Ja dat weet ik dat het oude Ateam hier nog steeds leeft
Greets Dirk |
_________________ Ben al fan van af het begin dat de serie in nederland op de buis kwam. Kijk er nog dagelijks na. Groet Dirk |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
24-03-2010 13:35:51
|
|
|
|
Generaal
|
|
Hallo A-Teamfans,
De fandagwerkgroep bedankt alle A-Teamfans die de moeite hebben genomen om de poll in te vullen en reacties te plaatsen. De poll bracht 21 stemmen op.
6 Fans hebben aangegeven naar de fandag te komen waar die ook wordt gehouden, 14 fans gaven aan dat het afhankelijk is van de locatie en 1 fan zegt niet te komen.
De werkgroep wil voor deze 20 belangstellenden graag een film-fandag gaan organiseren. Omdat de belangstellenden door heel Nederland wonen, willen we de centraal gelegen stad Utrecht als locatie kiezen.
Zodra de werkgroep een bioscoop en datum heeft gevonden, melden we dit op de homepage en wordt de echte aanmeldtopic geopend. Meer daarover in een volgend bericht.
Met vriendelijke groet, De Fandag-werkgroep |
_________________ Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
03-04-2010 13:51:53
|
|
|
Luitenant
|
|
wil best komen maar moet het niet zo gek ver bij mij vandaan zijn |
_________________ hollin mad i want my trashbags more trashbags..
: your want trouble i giving your trouble |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
06-04-2010 18:37:21
|
|
|
Generaal
|
|
Sharey schreef: |
Hallo geregistreerde fans en gasten die vandaag een bezoekje brengen aan A-Teamfans.nl,
Als jullie belangstelling hebben om met andere A-Teamfans naar de nieuwe A-Teamfilm te gaan, breng dan je stem uit in de poll hierboven. Bij 50 reacties kan de fandagwerkgroep aan de slag.
Gasten (niet geregistreerde fans dus...) kunnen een e-mailbericht sturen aan de admins als ze belangstelling hebben.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Sharey
|
Of gewoon registreren en stemmen op de poll , het is hooguit 5 minuten werk !!!!.
Groet,
Flykie |
_________________ Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable. |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
06-04-2010 18:53:22
|
|
|
Generaal
|
|
Lijkt me een leuk idee! |
_________________ H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
08-05-2010 17:12:10
|
|
|
|
Generaal
|
|
Hallo A-teamfans,
We hopen de komende week een datum te kunnen afspreken met de bioscoop in Utrecht, waar we met jullie naar de nieuwe A-Teamfilm willen gaan kijken en een fanmeeting willen houden.
Houd de berichten van de fandagwerkgroep de komende tijd goed in de gaten, zodat je je op tijd aan kunt melden en weet wat er gaat gebeuren op de fandag.
Als jullie nog leuke ideeën of wensen hebben voor de fandag, mag je die plaatsen in deze topic of in een pm naar Flykie of mij sturen.
Met vriendelijke groet,
Flykie en Sharey
Fandagwerkgroep |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
09-05-2010 12:09:54
|
|
|
Leeftijd: 34 |
|
Pros en Cons (wisselbeker)
|
|
Heey,
Mag je ook iemand mee nemen? Mijn moeder lijkt het namelijk ook wel leuk en die is er ook fan van. Hoef ik ook niet alleen te reizen als hetdoor kan gaan qua datum . |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
09-05-2010 12:56:28
|
|
|
|
Generaal
|
|
Hallo Magnolia,
Jazeker mag dat! Breng alle A-Teamfans in je omgeving maar mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Als je je aanmeldt geef dan meteen door met hoeveel personen je gaat komen.
Sharey
Fandagwerkgroep |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
09-05-2010 18:13:43
|
|
|
Leeftijd: 34 |
|
Pros en Cons (wisselbeker)
|
|
OK!!. Bedankt.
Ik hoop echt dat ik kan . Lijkt me superleuk |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
09-05-2010 20:38:00
|
|
|
|
Generaal
|
|
HIER GEEN BERICHTEN MEER PLAATSEN A.U.B.
VRAGEN / OPMERKINGEN / MEDEDELINGEN OVER DE FANDAG WORDEN NU GEPLAATST IN DE AANMELDTOPIC. |
|
|
|
|
|
|
|