Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Zijlijntopic MELEE 16

Geef je mening over het verhaal van melee 16.
Ik vind er niets aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een leuk verhaal.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
100%
 100%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Sharey
BerichtGeplaatst: 16-03-2010 22:52:25  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

My dear ladies of the melee,

De post van Jake en Paula die ik vanmiddag was begonnen, heb ik aangevuld. Lezen jullie hem nog een keertje? Please?
Het is het slot van de Jake en Paula-story.
Dan komt er nu nog een Ingrid-post aan. 't Is hard werken vandaag, zeg!

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 17-03-2010 21:18:33  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Murdoockie,

In je laatste post schreef je dat er een mp-helikopter aan boord kwam op de 2e dag op het cruiseschip.
Dat klopt niet helemaal.
De felgekleurde (niet mp-gekleurde) helikopter met Crane en Ingrid komt op de vertrekdag van Hannibal en Lynn al naar het schip.
Ingrid loopt met die sjaal rond nadat zij aan boord is gekomen, dat is ongeveer rond de avond, dus ook nog op de 1e vaardag.
Met wat voor helikopter Decker aan boord komt weet ik niet, maar hij komt 's nachts pas (na de 1e vaardag) aan boord.

Wil je je post op deze punten een beetje verbeteren zodat het weer klopt?

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 08:34:28  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hey Meleespelers,

Ik wilde even zeggen dat de post van Flykie ook niet klopt.
Was mijn post van gister wat moeilijk te begrijpen in sommige opzichten? Dat vraag ik mezelf af namelijk omdat het bij Murdoockie ook niet goed was gegaan met die helikopter.
Maar over de post van Flykie:
- Decker komt pas s'nachts aan met een helikopter en gaat daarna meteen naar zijn hut.
- Decker is verkleed als een oude man. Hij heeft zijn haar grijs geverfd en een grijze nep baard en snor opgeplakt. Ook zit hij in een rolstoel en heeft een kleed over zijn benen heen gelegd zodat niemand ziet dat zijn been nog half in het verband zit. Dus het is onmogelijk dat Hannibal Decker ziet lopen met zijn stok!
- De volgende dag zit hij s'ochtends in het restaurant, evan later komen Ingrid en Crane binnen lopen. Decker houd Ingrid in de gaten, even later krijgt Ingrid het door, maar draait Decker zijn hoofd snel weg. (Is alleen nog door mij geschreven, nog niet vervolgd door iemand anders.)
- Murdoockie schreef dat de helikopter met Ingrid en Crane aankwam en even later ook een boot. In Flykie haar post staat dat Leonardo en Simon pas de volgende dag aankomen. Dat klopt ook niet helemaal.

Nu is het alleen wat onduidelijk wat wanneer afspeelt. Ik neem aan dat de gevechten tussen Simon, Leonardo en Hannibal ook nog op de eerste vaardag afspelen. Als dat niet klopt moet je het even zeggen.
De gevechten zijn verder prima, alleen zat ik er even over in over Decker. Dat klopte niet. Dus als je dat misschien zou willen aanpassen Flykie?

Sharey, Hoe denk jij hierover?

Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 12:43:58  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo dames van de melee,

Ik probeer nu, in m'n pauze, de posten door te lezen en dan zet ik in dit bericht nog even een reactie en aanwijzingen.
Wat ik nu, tussen 12.00 en 13.30 uur, aantref is een aantal fouten en dat maakt het behoorlijk lastig om de posten door te lezen. Om eerlijk te zijn: ik kom er niet doorheen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de posten slecht zijn, maar door de fouten zie ik door de bomen het bos niet meer.

AANWIJZINGEN

* In Murdoockies post klopt de volgorde van aankomst niet: eerst komt de helikopter met Ingrid en Crane in vakantiekleding aan, verder stapt daar niemand uit.
* Een poos later, als Crane en Ingrid al over het dek hebben gelopen, komt de boot pas aan, want die deed er langer over om bij het cruiseschip te komen.
* Ingrid en Crane gaan naar de brug om te zien of Simon en Leonardo er al aankomen en hebben dan nog geen kontakt met Hannibal of Lynn gehad.

* In Flykies post klopt het signalement van Decker niet, want hij is verkleed als oude man, zit in een rolstoel en kan al zeker niet rennen omdat ie een gewond been heeft. Hannibal heeft hem in zijn been geschoten, dus zou Hannibal dat moeten weten.
* Om de volgorde in Flykies post wat logischer te maken stel ik voor om met de aankomst van Simon en Leonardo te beginnen. Als Ingrid en Crane op de brug over de oceaan staan te kijken komen zij langszij. Anders moet er weer gepuzzeld worden met de tijd.

Nu zitten we met z'n allen met de volgende vraag: Wanneer komen Hannibal+Lynn en de 5 mp's elkaar tegen?
A = op de dag dat H&L en de mp's op en naar het schip vertrekken?
B = op de tweede dag, als 's nachts ook Decker is gearriveerd?

Keuze B lijkt mij het meest logisch, want dan is het hele gezelschap compleet en kunnen ze elkaar ook daadwerkelijk tegen komen.

Ik heb de melee even gesloten om orde op zaken te stellen.
Lees alsjeblieft allemaal de laatste posten van Stefanie en mij nog eens goed door, maak aantekeningen en zorg dat jullie posten kloppen.
Zodra ik thuis ben zal ik even kijken of we al verder kunnen, anders gaat de melee pas vanavond na het boodschappen doen open.
Sorry voor deze maatregel, maar anders loopt het echt uit de hand.

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 14:23:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hey,

Bedankt Sharey voor het nakijken van de posts die gister zijn geplaatst. Ik snap je besluit waarom je de melee dicht heb gegooid anders loopt het inderdaad uit de hand.
Ik wilde nog even zeggen dat ik vandaag een dachtje oversla met posten zodat jullie alles kunnen herstellen. Met Decker zoals jullie hebben gezien ben ik al een nieuwe dag begonnen en kunnen jullie daar eventueel naar toe schrijven.
Morgen ben ik weer van de partij, dan zal ik s'middags weer een mooie post neerzetten. Wink

Gr. Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 18:17:28  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo allemaal,

Tussen de middag heb ik een poging gedaan om inzicht te krijgen hoe en wat er was gebeurd.
Voor de duidelijkheid wil ik dit even zeggen: ik heb geen kritiek op wat er is geschreven, maar op de timing. En aan die timing en dagindeling gaan we nu met z'n allen wat doen. Dus ik zou het fijn vinden als iedereen een beetje mee wil werken.

Stap 1:
Murdoockie en Flykie en Stefanie, willen jullie je posten a.u.b. KOPIEREN en even opslaan?
NIET UIT JULLIE POSTEN HALEN!!! EN OOK JULLIE POSTEN NIET VERWIJDEREN!!!
Ik moet ze nog even door kunnen lezen om een goede verdeling te kunnen maken.
De teksten moeten dus nog een keer gebruikt worden, hier en daar een beetje veranderd of aangevuld, maar ik geef aan in welke volgorde.

Stap 2: Ik zet straks een lijstje neer waarin staat wie welk stuk tekst mag plaatsen.
Op die manier zullen er meer dan 3 posten per persoon per dag geplaatst worden, maar dat is nu even de manier om de volgorde goed te krijgen.

Geef mij a.u.b. even tijd en ruimte om dat voor te bereiden, vergeet niet dat ik zelf moet koken en zo.... En ook nog boodschappen doe op donderdagavond.

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 18:41:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Heb mijn posts van pagina's 48 en 49 opgeslagen.

Grtz,
Fly

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 18:54:49  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Hi All,

Goed dat je dat even duidelijk maakt, Sharey, maar dan wil ik even iets van mijn hart hebben.
Als ik een stuk schrijf, stop ik daar behoorlijk wat tijd en energie in. En dan wordt dat vervolgens afgebrand op kleine dingetjes die niet blijken te kloppen. Ik heb deze tekst intussen al twee keer aangepast!
Dat vind ik echt jammer, omdat je de details helemaal niet perfect hoeft te hebben. Er slippen altijd foutjes doorheen, dan maken die details, naar mijn mening, niet veel meer uit. Ik ga geen drie of vier keer op een stuk tekst kauwen, alleen om het een beetje kloppender te krijgen. Soms heb je ook een beetje fantasie nodig, en daar ontbreekt het jullie echt niet aan. Gebruik dat dan ook, en ga niet zitten mieren op details! Ik bedoel niet dat mijn post foutloos was, maar om de melee op slot te doen, en de stukken vervolgens rood te kleuren, hoewel ik het niet eens aan kan passen, gaat naar mijn mening toch echt wel ver. Te ver misschien.

Ik vind de melee altijd hartstikke leuk om te doen, en vooral de rol van Lynn vond ik geweldig, maar voor mij is de melee nu echt over. Sorry.
Ik heb geprobeerd het goed te doen, me aan te passen aan de heersende regels hier, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Dan kunnen jullie me zien als iemand die altijd de verkeerde dingen zegt of doet, die een laag EQ heeft volgens sommigen hier, die niet communiceert of die niet (goed) kan lezen, maar ik heb het wel geprobeerd.
Dan kan ik een grote mond hebben, arrogant zijn, en ook al sta of stond ik onder continue surveillance van de mods en admins, en ook al was ik de sfeerverpester hier, volgens sommigen, ik heb het wel geprobeerd.
En ja, dan ben ik 'al' 17, en dan zou je je volwassen moeten kunnen gedragen, maar sommige karakters botsen nu eenmaal eens, en soms meer dan eens zelfs, in dit geval. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad hier, vooral het schrijven met anderen vond ik geweldig, maar aan alles komt een einde, dus ook hier aan, per direct helaas.

Bij deze meld ik me dus af van de melee. Lynn en het team worden door Flykie overgenomen. Succes, Fly!

Nou, dan rest me alleen dit nog: veel plezier nog allemaal.

So long, and thanks for all the posts and fun.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Sharey
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 18:58:00  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

Hier komt de lijst voor de kleine posten om de timing in het verhaal goed te krijgen.

1. STEFANIE : Jij haalt je tekst over DECKER uit je laatste post weg, die komt op een andere plek te staan. Dus tekst kopieren en bewaren!!!

2. MIJN post van SERGEANT INGRID blijft staan.
Ik zal de tekst aanvullen met de tekst dat Crane en Ingrid de boot nog niet zien.

3. De post van MURDOOCKIE over LYNN blijft staan.
Maar hier komt alleen de tekst over de avond te staan, dus over de ontmoeting met Emile en dat H+L naar hun hut gaan.

4. Hierna staat er al een post van FLYKIE.
Hier moet de aankomst van SIMON, LEONARDO EN ANGELIQUE komen. Deze 3 soldaten komen halverwege de avond, in de schemering of als het al donker is, aan boord.
Maar waar blijft de boot als iedereen op het cruiseschip is? Toch misschien handig om er een kustwachtschip van te maken, zodat die zelf weer terug kan varen?

5. Dan heb ik een post van STEFANIE nodig.
Hierin mag de tekst over DECKER komen, dat ie na middernacht, vermomd, met rolstoel, op het cruiseschip arriveert met een helikopter.

De rest van de aanwijzingen volgt nog.

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 19:24:12  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hey Sharey,
Ik wil mijn post best veranderen alleen moet je wel even de melee open gooien zodat ik mijn post kan aanpassen en dat laatste stuk kan plaatsen voor Decker.
Ik heb niet veel tijd, moet zo afsluiten. Doe het dus snel anders word het pas morgen ochtend.

Gr. Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 19:24:29  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Murdoockie en de andere spelers,

Als ik een klacht krijg van Stefanie dat ze er geen wijs meer uit kan worden omdat de timing niet meer klopt, neem ik die vraag serieus.
Als ik er dan vervolgens achterkom dat ik precies hetzelfde probleem heb bij het lezen, dan vind ik dat er een oplossing gezocht moet worden en die heb ik gevonden.
Ik heb zojuist geschreven dat alle stukken tekst gewoon gebruikt kunnen worden, we zetten ze met z'n allen alleen in een logischer volgorde.
Ik vind het altijd jammer als er stukken tekst kwijt raken of moeten verdwijnen, juist omdat ik weet hoeveel tijd en energie er in wordt gestoken. Daarom wil ik zo veel mogelijk tekst behouden van jullie posten. Maar wel op een manier dat iedereen het kan volgen en dat Stefanie en ik met onze rollen er op kunnen reageren.
Tussen de middag had ik niet genoeg tijd om toen al alles te kunnen regelen.

Als je niet mee wilt werken aan het op een rijtje zetten van de teksten, dan vind ik dat jammer, omdat ik hier ontzettend m'n best zit te doen voor jullie.
Maar ik houd er rekening mee dat je op bepaalde momenten af kan haken als het niet naar jouw zin gaat.
We hebben gemerkt dat je je best hebt gedaan om op een prettige manier mee te spelen en daar waren we allemaal blij mee.
Veel plezier met de melee bij Dwight's website. En als jij daar de leiding hebt, dan wens ik je veel succes.

Ik ga nu eten en boodschappen doen, tot straks.

Sharey
Meleemoderator


Laatst aangepast door Sharey op 18-03-2010 20:03:50, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 19:53:28  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hallo iedereen,

Ten eerste wens ik Murdoockie veel succes de komende tijd. Jammer dat je ermee bent gestopt, maar dat is je eigen keus.
Ten tweede, mijn posten heb ik aangepast. Ik hoop dat dat nu klopt. Is dat niet het geval laat het me weten, ik kan het helaas morgen pas aanpassen.
Ten derde, wil ik Sharey bedanken voor haar aanpak. De timing klopt inderdaad niet en dat moet worden aangepast. Door elkaar te helpen komen we een eind, dus heb allemaal wat respect voor elkaar. Sharey probeert alleen maar haar best te doen.

Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 20:01:26  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

Volgens mij ben ik vandaag door één van de spelers flink op het verkeerde been gezet met berichten over problemen met de posten en nu ineens is het niet meer zo erg!
Het is toch logisch dat ik in ga op een verzoek om een probleem op te lossen en vervolgens m'n best doe om dat voor elkaar te krijgen?
Juist om het voor iedereen overzichtelijk te houden nu het zo spannend is?
Ik vind nog steeds dat wat ik tussen de middag allemaal las, behoorlijk chaotisch was.

Ik heb hier even m'n buik van vol, want ik hou er niet van om voor de gek gehouden te worden of m'n energie te verspillen.
Nu is het jullie beurt om eens met een oplossing te komen.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 20:06:50  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik weet niet echt waar nu de verwarring nu ligt, moet ik eerlijk toegeven.
Als jullie nou gewoon bij de volgende dag beginnen ipv in de nacht aan te komen, geeft dat niet een kleine duidelijkheid?.

Schrap die nacht en kom 's ochtends of iets aan. Dan kunnen H & L / Emille (of weet ik veel hoe die duiloor heet) bijvoorbeeld wakker schrikken van een geluid van een heli?. Ik bedenk nu ook maar iets.

Grtz,
Fly

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 20:27:48  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sharey schreef:
Als je niet mee wilt werken aan het op een rijtje zetten van de teksten, dan vind ik dat jammer, omdat ik hier ontzettend m'n best zit te doen voor jullie.
Maar ik houd er rekening mee dat je op bepaalde momenten af kan haken als het niet naar jouw zin gaat.
We hebben gemerkt dat je je best hebt gedaan om op een prettige manier mee te spelen en daar waren we allemaal blij mee.


Het is fijn dat complimentjes altijd aan het einde komen, dat verzacht de post, (heel fijn hoor, overigens) maar op één of andere manier maak je me tussen regels altijd zwart! Jij koos er voor om meleeleidster te worden, en jij maakt zelf problemen van dingen. Dan moet je niet dat gaan gebruiken als tegenargument tegen ons.

Ik heb uitgelegd waarom ik er geen zin meer in heb, en jullie (lees: Sharey) weten waarschijnlijk wel dat dat niet alleen door de 'posten-affaire' komt.

O en trouwens, ik leid die Stories daar niet hoor, dat gaan we hopelijk met elkaar doen. En trouwens, ik heb mijn redenen om daar geen mod te worden. Én we zijn nog maar net begonnen, dus die 'grote' problemen zijn er nog niet.

Weetje Sharey, heel veel succes met alles hoor. Hopelijk komen de meleespeelsters met een goed alternatief.

Maar er is al genoeg moddergegooi over en weer geweest, Over en sluiten.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 20 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0