Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Intro + Dangerous Nights!
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:00:17  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Hallo allemaal,

Ik had weer zin om een verhaal te schrijven dus ben druk bezig geweest. Dit keer heb ik ook een intro gemaakt (gewoon een klein stukje tekst over wat de aanleiding was voor de volgende missies.)
Dus hier komen de intro en Episode 2 te staan Very Happy
Ik heb Episode twee niet helemaal af maar ik kon echt niet wachten om de eerste delen er op te zetten Embarassed

Groetjes IlovetheA-team


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 22-07-2009 14:06:02, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:02:05  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Intro

Afke wordt langzaam wakker en voelt dat ze ergens anders ligt. “Waar ben ik?”
“Je bent lekker bij ons, lieverd.” Antwoord Face.
Noa, hun 15-jarige dochter vindt het maar niets dat haar moeder bij ze is want dan kunnen ze niet lekker gaan wandelen, bergbeklimmen of iets anders.
Afke ligt in een soort van box. De box heeft de vorm van een halve cirkel en het ligt net zo lekker als een bed.
“Waar is Noa?” Afke is nieuwsgierig naar hoe het met haar dochter gaat.
“Noa. Kom je nog even?” Face kijkt Noa aan.
Noa loopt naar buiten. “Ik heb even geen tijd!”
Face ziet een kleine traan stromen over Afke’s wang. “Ze verandert wel.”
Dan zet Face even een kopje thee voor zichzelf en zit even aan tafel. De dokter is ondertussen ook gearriveerd en sluit nu even een infuus op Afke aan omdat ze zelf niet kan eten.
Face kijkt even naar zijn Afke. Ze ligt daar maar wat en kan voor de rest niets doen.
Dan komt Noa binnengerend. “Pap, mag ik met Jesse te zwemmen?”
“Dat kan niet want je moet me even helpen in het huishouden, Noa.” Zegt Face.
“Laat mama ook eens wat doen. Ze is heus niet ziek.” Roept Noa kwaad.
“Doe jij even normaal tegen ons!” Face kijkt zijn dochter kwaad aan.
Afke begint zachtjes te huilen. “Ik snap wel dat Noa en jij samen leuke dingen willen gaan doen, Temp. Pak mijn koffers maar want ik ben jullie alleen maar tot last.”
Face loopt naar Afke toe en aait haar over haar voorhoofd.
“Lieverd, we zijn blij dat je bij ons bent. Je bent ons echt niet tot last.” Zegt Face.
Face vindt dat Afke’s voorhoofd warm aanvoelt en besluit even te kijken hoe warm het binnen is.
Hij ziet op de thermostaat dat het binnen wel 39,6 graden is.
Meteen zet Face even de airco aan.
“Ga maar even te zwemmen, Noa.” Zegt Face met tegenzin want aan een zeurende Noa heeft hij ook niets.
Snel pakt Noa haar zwemkleding, een badhanddoek en een luchtkussen. Dan loopt ze samen met Jesse, die zijn zwemspullen al mee had genomen, naar het zwembad.
Face kan er gewoon niet meer tegen. Het is zo oneerlijk.
Afke is pas twintig en haar hele leven heeft ze niet kunnen zien en ook is ze bijna totaal verlamd.
Alleen haar hoofd en armen kan ze bewegen maar daar heeft ze ook niets aan want ze kan immers toch niet zien en ze heeft geen leuke jeugd achter de rug.
Face weet niet zo goed wat hij tegen Afke moet zeggen.
Afke denkt terug aan het eerste jaar van haar leven. Dat was zo afschuwelijk geweest.
Ze werden gewoon misbruikt door haar eigen vader en toen ze opeens zwanger was van Face was ze nog maar vijf jaar oud en Face nog maar negen.
Normaal gesproken gebeurde dat nooit maar dit is een uitzondering.
Haar vader wilde dus van haar af en liet haar achter bij het weeshuis. Ook bracht hij Face er heen.
Nu Afke daar weer aan denkt stroomt er een traan over haar wang.
Face doet nu het hek even naar beneden en gaat bij haar zitten. Hij legt Afke haar hoofd even op zijn schoot en probeert haar te troosten.
“Wat is er, lieverd?”
“Ik dacht even aan vroeger.” Antwoord Afke.
“Vroeger ligt achter ons. Daar hoef je niet meer aan te denken. We zijn nu toch gelukkig samen?” Face drukt een zoen op haar mond.
“Ik ben wel gelukkig maar ik wil zo graag ook zien, lopen en dat soort dingen.” Antwoord Afke.
“Daar gaan we voor zorgen, Afke. Zodra we genoeg geld hebben laten we je opereren zodat jij ook weer kunt lopen en zien.” Zegt Face troostend.
Afke glimlacht een keer.
“Hannibal, B.A., Murdock en Amy kunnen ook ieder moment komen.” Zegt Face blij.
Op het moment dat Face dat zegt komen ze al binnenlopen.
“Hé jongens, jullie zijn er.” Zegt Face blij.
Ze weten allemaal waarvoor ze de komende missies gaan doen. Al het geld dat ze aan een missie verdienen gaat in een pot zodat ze na een paar missies genoeg geld hebben om Afke te laten opereren want dat is wat Afke en Face het liefste willen.
“Zijn er wel genoeg slaapkamers, Faceman.” Roept Murdock terwijl hij de bungalow inspecteert.
Dan blaft Murdock een keer.
“Ja, vooral als jij in je mandje gaat slapen.” Roept Face lachend.
Iedereen schiet in de lach door Face zijn opmerking, zelfs Afke.
Face staat weer op en schuift het hek weer omhoog zodat Afke niet zomaar uit bed kan vallen.
Dan laat Face ze even de bungalow zien. “We hebben twee slaapkamers dus dat moet genoeg zijn.”
“Ik slaap wel met B.A. op één kamer. Maar waar slaap jij dan, kid.” Vraagt Hannibal.
“Dat weet ik niet.” Zegt Face terwijl hij op de overloop gaat staan en naar Afke kijkt.
“Je houdt echt heel veel van haar hè?” Hannibal komt bij hem staan en slaat een arm om hem heen.
Face knikt. “Ze betekent alles voor me.”
De volgende missies zouden ze voor Afke doen.
“Ik stel voor dat we nu eerst lekker gaan slapen.” Hannibal kijkt iedereen even aan.
Dan komt Noa eindelijk terug van het zwemmen.
“Waar ben jij zolang geweest, Noa?” Vraagt Face boos.
Meteen loopt ze direct door naar haar kamer.
“Noa, vind je het goed als Amy en Murdock bij je op de kamer slapen.”
“Nee!” Klinkt het boos.
Dan loopt Face Noa’s kamer in en pakt twee matrassen die hij vervolgens beneden op de grond legt.
“Willen jullie hier anders wel slapen?” Face kijkt zijn beste vriend en Amy aan.
Beide knikken ze.
Iedereen stapt in bed behalve Face want die weet echt niet waar hij nu moet slapen.
Dan stapt hij maar bij Afke in bed want dat is toch wel groot genoeg.
Afke is nog wakker en schrikt zodra Face bij haar gaat liggen.
“Wie ben jij?” Vraagt ze slaperig.
“Ik ben het, lieverd.” Antwoord Face terwijl hij zijn Afke een zoen geeft.
Afke glimlacht een keer en slaat dan langzaam haar armen om haar 20-jarige vriend heen. Ze is bijna helemaal verlamd maar haar armen kan ze gelukkig nog wel bewegen.
Face heeft de dekens over Afke en zichzelf heen getrokken.
Ze zoenen nog een keer en dan vallen ze beide in slaap... Very Happy


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 22-07-2009 14:23:47, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:04:12  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Episode 2 - Dangerous Nights!

Dag 1 Very Happy

Tawnia komt met een krantenbericht naar het team toe. Ze weet dat het team de komende missies voor Afke doet en daarom dacht ze dat ze even langs moest gaan met dit bericht.
Snel rijdt ze naar de villa waar het team en Afke nu wonen en stapt uit. Ze botst dan tegen Amy op.
“Wat doe jij hier.” Vragen ze beide tegelijk.
Dan lopen ze beide het pad van de villa op en Tawnia belt aan.
“Hoi Hannibal.” Roept Tawnia meteen.
“Wat doen jullie hier nou weer.” Zegt Hannibal lachend.
Ze mogen wel binnenkomen van Hannibal en zien dat Face zijn Afke op zijn schoot heeft.
Dan zien ze B.A., Murdock en iemand die ze nog niet kennen: ‘Frankie’.
“Hebben wij elkaar niet al eens eerder ontmoet.” Vraagt Frankie aan Tawnia.
Ze schud haar hoofd. “Nee, dat denk ik niet. Tawnia Baker.” Zegt ze terwijl ze Frankie’s hand schud.
“Frankie Santana.”
“Amy Amanda Allen of terwijl ‘Tripple A’” Zegt Amy terwijl ze Frankie’s hand schud.

Noa is buiten met haar vriendje Jason.

Afke geeft snel Face een zoen en krijgt er één terug. Even glimlacht ze.
“Maar waarom zijn jullie hier.” Vraagt Face.
“Ik heb een nieuwe opdracht voor jullie.” Antwoorden ze weer allebei tegelijk.
“Dus daarvoor kwamen jullie allebei?” Hannibal kijkt ze lachend aan.
Amy en Tawnia knikken beide.
Ze vertellen over een aantal problemen die zich voordoen in de stad Helena, de hoofdstad van Montana.
Als Hannibal het goed begrijpt is er een groot probleem en de burgemeester van het stadje zelf wil het team inhuren.
Hannibal, B.A., Murdock, Frankie en Face gaan natuurlijk meteen op het aanbod in.
Maar Face stelt wel één voorwaarde aan hun verblijf: “Ik wil wel dat Afke mee kan en alles in ons tijdelijke verblijf aangepast is.”
“Face, dat komt wel goed.” Zegt Hannibal lachend.

Diezelfde dag vertrekken ze nog en moet Noa haar vriendje achterlaten.
Noa geeft Jason nog een zoen en stapt dan ook de Van in.
Ze rijden direct naar de stad Helena waar ze meteen met een probleem te maken krijgen.
Er heeft vannacht een fatale botsing plaatsgevonden. Een auto ligt helemaal in de prak maar de andere is niet te vinden. Hij is namelijk gewoon doorgereden.
Ook liggen er allemaal bloemen en er komen mensen om het slachtoffer te herdenken.
Ze besluiten eerst naar het hotel te gaan omdat Afke rust nodig heeft. Face draagt haar.
“Is er nog een kamer vrij? Met speciale voorzieningen.” Hannibal wijst naar Face die Afke draagt.
“Sorry meneer, we zijn helemaal volgeboekt.” Antwoord de man.
De brutaliteit ook. Ze houden hier nergens rekening mee, denkt Hannibal.
Al snel komt de burgemeester naar ze toelopen als ze net buiten het hotel staan.
“Kom maar mee, ik heb nog wel plaats voor jullie.” Zegt ze meteen als ze het team herkent.
Face zet Afke weer in de Van en doet haar haar riem weer om zodat ze kan zitten.
Dan stapt hij zelf uit en loopt hij met Murdock, Hannibal, Frankie, Noa, Tawnia en Amy de burgemeester achterna.
B.A. rijdt langzaam achter ze aan met de Van.
Ze komen bij een klein maar mooi huis aan waar ze naar binnen gaan. Face maakt Afke haar riem even los en draagt haar dan weer.
B.A. pakt alle koffers en tassen en draagt die naar binnen. Hij zet ze in de hal neer.
“Heeft u ook een aangepast bed?” Vraagt Face.
“Nee, maar we zullen eens zien wat ik kan regelen.” Glimlacht de burgemeester.
Face gaat zolang op de bank zitten met Afke op zijn schoot.

De burgemeester pleegt snel even wat telefoontjes en binnen vijf minuten staat er al iemand voor de deur met een speciaal aangepast bed.
“Dat is snel.” Zegt Face glimlachend als hij ziet dat het bed naar binnen wordt gedragen.
“Waar moet hij staan?” Vraagt de man.
“Kan iemand die bank even wegschuiven?” Vraagt de burgemeester.
B.A. stapt naar voren en schuift zo de bank weg zodra Face is opgestaan.
Nu is er plaats voor het bed en dat zetten ze er neer.
“Hartstikke bedankt, Marco.” Zegt de burgemeester.
“Ach, het is voor een goed doel”, Zegt Marco, “tot ziens.”
De burgemeester laat de man even uit.

“Zo dan is dat ook weer geregeld.” Zegt ze.
“Wat is er aan de hand verderop?” Hannibal kijkt haar serieus aan.
“Vannacht heeft Wesley Stuart een botsing gehad met een vrachtwagen waar ze gas in vervoeren. Hij is omgekomen maar we mogen van geluk spreken dat de vrachtwagen niet is ontploft.” Antwoord ze.
“Heeft hij ook familie?” Vraagt B.A..
De burgemeester schud haar hoofd en verteld meteen over Wesley’s leven.
Ook verteld ze nu dat er zelfs een keer zo’n vrachtwagen door één van de huizen is gereden waar Tom Westwood, zijn vrouw Linda Westwood en zijn zoontje Ryan bij omgekomen zijn.
Op de plek waar het huis stond is een monument geplaatst.
“Doet de politie daar niets aan?” Vraagt B.A..
“Nee, zonder bewijzen kunnen we niets. We zullen eerst bewijzen moeten verzamelen en er achter moeten komen wie dit ons aan doet en waarom.” Antwoord de burgemeester.
“Ik wil niet storen maar wat is jouw naam. Dat praat wat makkelijker.” Hannibal steekt net een sigaar op.
“Dan zal ik me nog even voorstellen. Ik ben Julia Sanders, de burgemeester van deze stad.”
“Weet je ook welk bedrijf hier mogelijk achter zit?” Vraagt Hannibal.
“Waarschijnlijk D & D Technologie maar dat weten we niet zeker.” Antwoord Julia.
“Maar je had het erover dat hun vrachtwagens gas vervoeren, waarom noemen ze zich dan D & D Technologie?” Vraagt Frankie opeens.
“Dat weten wij ook niet. Wat ze precies doen is ons een raadsel. Ze hebben wel een oude fabriek aan de andere kant van de stad.” Antwoord Julia.
“Kun je ons de plek van die fabriek wijzen?” Hannibal kijkt Julia even aan.
“Natuurlijk kan ik dat,” Antwoord ze, “maar we moeten wel oppassen. Die fabriek wordt goed in de gaten gehouden door een stel gewapende mannen…” Verder komt Julia niet want ze begint te huilen.
Hannibal trekt haar meteen naar zich toe en ze huilt bij hem uit. “Kun je ons rustig vertellen waarom je moest huilen?” Vraagt Hannibal.
Julia knikt en begint weer te vertellen: “Ik ben een keer gaan kijken samen met mijn man Richael, maar toen ze ons in de gaten hadden hebben ze hem doodgeschoten. Ik ben nog maar net op het nippertje ontkomen.”
Dan klinken er opeens een paar schoten waardoor iedereen meteen opspringt.
Hannibal kijkt door een kiertje van het gordijn. Er staan wat gewapende mannen op straat en ze schieten maar wat in het rond.
“Is dit al eens vaker gebeurd?” Hannibal kijkt Julia aan die vervolgens haar hoofd schud.
Tawnia knipt snel het licht uit zodat ze niet snel gezien kunnen worden.
Afke is erg bang geworden van de schoten. “Wat is er aan de hand?” Er stroomt een kleine traan over haar wang.
“Rustig maar, lieverd, we kunnen ze wel aan.” Zegt Face troostend.
Hannibal ziet dat er een paar mannen uit de huizen aan de overkant worden gehaald en vervolgens in één of andere vrachtwagen worden gezet.
“We moeten nu ingrijpen, jongens.” Zegt Hannibal.
“Maar we kunnen niets doen, kolonel.” Murdock is voor het eerst serieus.
B.A. gaat naast Murdock staan. “De fool heeft gelijk, Hannibal.”
“Als we nu ingrijpen vallen er misschien wel doden.” Merkt Amy op.

Nu beseft Hannibal de risico’s ook. Ze moeten zich even gedeisd houden maar dan komt er opeens iemand de woning binnen.
“Hé Jones, hier zit nog een heel gezelschap.” Roept de man.
Een andere man komt kijken.
“Neem ze maar mee naar buiten.” Zegt de man lachend.
Face tilt Afke op en draagt haar naar buiten waar ze allemaal in rijen moeten gaan zitten samen met de andere bewoners.
Vooraan loopt een man zenuwachtig heen en weer. “Wie is er vandaag op ons terrein geweest?” Vraagt hij dan.
Iedereen zwijgt maar daar neemt de man geen genoegen mee en pakt Afke in haar kraag.
“Vertel ze maar eens hoe oud je bent.” De man grijnst.
“Twintig.” Antwoord Afke angstig.
De man houdt Afke stevig beet zodat ze niet onderuit zakt.
“Ik vraag jullie nog één keer. Wie is er gisteren op ons terrein geweest?” Zegt de man terwijl hij zijn pistool tegen de slaap van Afke duwt.
Één man staat op. “Ik ben er gisteren geweest.” Antwoord hij omdat hij niet toe wil zien hoe een meisje van twintig door het hoofd wordt geschoten.
Hij wordt ook de vrachtwagen ingeduwd.
“Oké, iedereen weer naar binnen!”
Face tilt zijn Afke weer op en is dolblij dat ze haar niet dood hebben geschoten.
Meteen lopen alle mensen weer naar binnen. Vlak daarna rijdt de vrachtwagen weg.
“Face, jij en Frankie houden vannacht die fabriek in de gaten. Jullie moeten ons waarschuwen zodra er weer een nieuwe vrachtwagen op komst is.” Zegt Hannibal.
Frankie en Face knikken beide.
Face geeft Afke nog snel een zoen, wenst haar nog welterusten en loopt dan samen met Frankie richting de oude fabriek.
Ze hebben hun walkietalkies bij zich zodat ze de anderen kunnen waarschuwen als het zover is.

Als ze bijna bij de fabriek zijn gaan ze tussen de bosjes liggen.
“Denk je dat er wat zal gebeuren?” Frankie kijkt Face vragend aan.
“Weet ik veel. Let gewoon op!” Antwoord Face.
Dan ritselt er opeens iets in de bosjes.
Face en Frankie kijken direct achterom. Als ze zien dat het een poes is zuchten ze.

“Volgens mij komt er niemand meer.” Zucht Face na een tijdje.
“Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.” Frankie wijst naar de vrachtwagens die net door de poort rijden.
Snel pakt Frankie zijn walkietalkie. “John, ben je daar?”
“Hannibal hier, zeg het maar Frank.” Krijgt hij als antwoord.
“Er vertrekken nu drie vrachtwagens.”
“Oké, jullie blijven daar nog even tot Murdock en B.A. jullie aflossen. Dat zal ongeveer,” Hannibal kijkt eens op zijn horloge , “om een uur of half drie zijn. Tenminste als alles volgens plan verloopt.”
Face kijkt even op zijn mobiel hoe laat het is: ‘half 2!’
Nu mengt Face zich ook in het gesprek: “Hannibal dat duurt nog een uur!... Hoe gaat het trouwens met Afke?”
“Met haar gaat het prima, luitenant.” Antwoord Hannibal.
Frankie merkt op dat Hannibal snel op moet houden met praten omdat hij de bewoners in veiligheid moet brengen.
“Frankie, we hebben al voorbereidingen getroffen. We zitten nu met z’n allen in een loods. Ik controleer nog even of iedereen er is en dan zie ik jullie straks wel verschijnen.”
“Oké, tot straks, John!” Zegt Frankie nog en stopt daarna de walkietalkie weer weg.

Hannibal controleert of iedereen van de stad aanwezig is. Wie aanwezig is wordt opgeschreven…
- Joshua York en zijn vriendin Sascha Robinson
- Troy Ledger, zijn vrouw Angela en zijn zoontjes Roger en Rafael
- Kelly Riverside en Marco Jefferson
- Kaitlyn Rider en haar vriend Jonathan Rogers
- Timothy, Hannah en Ryan Armstrong
- Chris Lewis en zijn vriendin Anna King
- Caroline Caldwell en haar dochter Vanessa
- Wesley Cozza, zijn zoon Michael en zijn dochtertje Taylor
- Lance Danielson ,zijn vrouw Jasmijn, zijn dochtertje Lesley en hun zoontje Bobby
- Jennifer Peterson, haar man Tyler en hun kinderen; Bob, Jesse, Ava, Roy, Brooke en Timothy.
- Thomas Duggan, zijn vrouw Lucy en hun dochtertje Michelle van nog maar één week oud.
- David Prince, zijn vrouw Janet en hun zoon Andy.
- Jim Anderson, zijn vriendin Marla en hun twee kinderen Kenneth en Drew.
- Leroy Johnson, zijn vrouw Jennifer en hun zoon George.
- George Johnson en zijn vrouw Kelly.
- Mary Green, haar man John en hun dochter Wendy.
- Alice Hope, haar vriend Richard en hun kinderen William, Daisy en Dwight.
- Mitch Brown, zijn vrouw Veronica en hun dochter Maria.
- Anouk en Simon VandeVelde.

Hannibal gaat even naast Julia zitten en laat haar het lijstje zien. “Mist er nog iemand behalve de mensen die gisteren ontvoerd zijn?”
“Esmee is er niet.” Julia begint te huilen.
“Wie is Esmee?”
“Mijn dochtertje. Hoe kon ik haar vergeten…” Verder komt Julia niet want ze horen in de verte al vrachtwagens aankomen.

Opeens tikt er iemand op Face’ rug. Hij doet z’n handen al op zijn rug omdat hij denkt dat het een bad guy is.
“Rustig meneer, ik ben geen slechterik.”
Face draait zich om en ziet een meisje van een jaar of zeven staan.
Nu draait ook Frankie zich om.
“Wat doe je hier, meisje?” Frankie kijkt het meisje vragend aan.
Het meisje lacht. “Ik heet Esmee en niet meisje. En ik ben een beetje verdwaald.” Antwoord ze.
“Jij woont ook in Helena toch?” Vraagt Face.
Esmee knikt. “Mama is burgemeester.” Vertelt ze.
“Julia is jouw moeder?” Face kijkt haar verbaasd aan. Weer knikt Esmee.
Nu pakt Face zijn walkietalkie erbij en verteld Hannibal dat Esmee, de dochter van Julia bij ze is.

Hannibal kijkt Julia aan.
“Je dochter is veilig.”
“Waar is ze dan?” Hannibal verteld Julia dat ze bij Face en Frankie is en dat als de wacht van Face en Frankie er op zit dat ze Esmee wel mee zullen nemen.
Even glimlacht Julia tot ze een knal horen. Allemaal blijven ze muisstil zitten.
Het licht is al uit in de loods en iedereen zit te bibberen van de angst.
Gelukkig rijden ze daarna door en als de geluiden van de vrachtwagens weg zijn mag iedereen weer naar buiten.
Hannibal loopt voorop maar ziet dan dat de mannen één van hun trucks in de brand hebben gestoken en er nu dus een huis in lichterlaaie staat want de truck is tegen een huis opgeknald.
Meteen rukt de brandweer uit maar het is al te laat. Het huis valt niet meer te redden en brand helemaal af.
Thomas en Lucy, met Michelle in haar armen, staan verdrietig toe te kijken hoe hun huis onder toezicht van de brandweer helemaal afbrand.
Hannibal heeft wel door dat het hun huis was en stelt voor zolang er nog geen nieuw huis gebouwd kan worden ze bij Julia mogen logeren.
Julia staat naast ze en neemt ze meteen mee naar haar huis.

B.A. en Murdock lopen naar Face, Frankie en Esmee toe.
Esmee is op Frankie’s schoot in slaap gevallen.
Frankie en Face draaien zich meteen om. “Gelukkig, jullie zijn het.” Face zucht.
Murdock en B.A. houden nu de wacht. Face en Frankie, die Esmee in zijn armen draagt, lopen naar het huis van Julia.
Meteen komt Julia op ze afgerend en geeft ze beide een kus op de wang.
“Bedankt!”
Face en Frankie besluiten ieder ook maar op bed te gaan.
Frankie loopt naar boven en Face gaat op de bank zitten. Hij staart een hele tijd naar Afke die al slaapt en valt dan zelf ook in slaap.
Hannibal gaapt een keer en valt ook in de stoel in slaap.
B.A. en Murdock zijn de enige die nog wakker zijn want die houden immers de wacht bij de fabriek...


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 23-07-2009 12:23:40, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:04:35  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 2 Cool

Het lijkt erop dat B.A. en Murdock voor niets de hele tijd de wacht hebben gehouden tot er opeens personen naar buiten komen.
Het zijn de mannen uit de stad die gisteren meegenomen zijn in een vrachtwagen!
Murdock en B.A. kijken elkaar even aan.
Ze hebben geweren bij zich en staan nu allemaal in een rijtje. Er loopt een man even heen en weer.
“Ze zouden ze toch niet hebben overtuigt om mee te doen?” Vraagt B.A..
“Welnee joh, of misschien hebben ze ze wel gehersenspoeld net als de aliëns altijd doen.” Antwoord Murdock.
“Aliëns bestaan niet, fool!” B.A. gromt een keer.
“Heus wel. Ik bel ze elke dag.” B.A. houdt er maar over op want Murdock is toch zo gek als een deur en niet te overtuigen.

Hannibal besluit eerst de dorpsbewoners maar even te vragen wie even een handje wil helpen.
Ze hebben zich allemaal verzameld in de loods waar ze gisteren ook zaten.
“Wie durft ons een handje te helpen?” Die vraag stelt Hannibal aan de inwoners en verteld dat als ze mee willen doen ze op moeten gaan staan.
Jonathan, Troy, Wesley, Ryan en Timothy staan op.
“Mooi zo!” Zegt Hannibal en sluit de bijeenkomst af. Het was dan misschien een korte bijeenkomst maar wel een belangrijke.
Hannibal loopt met Wesley, Troy, Ryan, Timothy en Jonathan naar het huis van Julia.
Hij begint nog even een gesprek met Jonathan, Troy, Wesley, Ryan en Timothy om ze te vertellen wat ze van plan zijn.
“We houden de wacht nu per tweetallen bij de fabriek van D & D Technologie. Ik stel voor om eens na te gaan wat ze daar binnen precies doen.
Wie heeft het lef om mee naar binnen te gaan?”
Troy en Ryan steken hun hand op.
“Nice! Face zal jullie daar verder over inlichten omdat hij ook zelf meegaat.”
De beide mannen knikken.

Face komt net van zijn bed af en Hannibal staat voor zijn neus.
“Luitenant, je gaat met Troy en Ryan uitzoeken wat er binnen gebeurd. Ik verwacht dat je ze even een bezoekje brengt.” Zegt Hannibal.
Face zucht. “Mag ik niet even bij Afke zijn?”
“Luitenant, straks heb je daar tijd genoeg voor maar nu gaat het eerst om de missie en trouwens we doen dit toch voor de operatie van Afke? Als ze straks beter is kun je nog meer genieten van elkaar, toch?”
“Dat is waar.” Snel loopt Face naar Afke toe en als hij merkt dat ze wakker is geeft hij haar een zoen op haar mond.
“Kom eens.” Afke glimlacht en zodra ze merkt dat Face er is slaat ze haar armen om zijn nek en geeft ze hem ook een zoen.
“Ik hou van je.” Fluistert ze in zijn oor.
“Ik ook van jou, lieverd.” Fluistert Face terug en daarna laat Afke hem los.
“Succes!” Zegt Afke.
“Bedankt lieverd.” Face loopt met Troy en Ryan het centrum in op zoek naar spullen die hij nodig heeft.
Wat hij precies gaat verzinnen weet hij nog niet.
Face snuffelt rond in diverse winkels en weet uiteindelijk een pruik, een jurk, twee nette pakken en een zootje afluisterapparatuur te kopen.
“We moeten eerst nog wel even langs Julia’s huis gaan want we hebben Murdock ook even nodig.”
Troy en Ryan zeggen niets en lopen mee met Face naar Julia’s huis waar Murdock net op bed wil gaan.
“Murdock, ik heb je nog eventjes nodig.” Zegt Face.
Face houdt de vrouwenkleding omhoog.
Murdock zet meteen een vrouwenstem op. “Ik ga me even verkleden.”
Hij draait zich om en trekt de jurk over zijn hoofd. Zijn kleren kan hij gewoon aanhouden. Wel moet hij zijn pet tijdelijk inruilen voor een pruik.
Murdock doet nog wat lippenstift op en klaar is kees.
“Oké, dit is het plan. Ik verleid de secretaresse en probeer haar mee te krijgen.
Troy en Ryan, jullie gaan de bewakers die buiten voor de deur staan aflossen.
Zodra dat gebeurt is loopt Murdock naar binnen en dan daarna zien we wel hoe het loopt. Zolang we die afluisterapparatuur maar kunnen plaatsen.” Verteld Face.
Iedereen knikt en weet wat de bedoeling is.

Even later voeren ze het plan al uit.
Troy en Ryan hebben hun nette pakken aangetrokken en lopen het terrein op.
“Ah eindelijk worden we afgelost.” Zucht één van de bewakers.
Ze wensen Troy en Ryan nog succes met hun dienst en rijden dan in hun auto’s weg.
“Zo die zijn we kwijt.” Zegt Troy tegen Ryan.
Zoals afgesproken loopt Face naar binnen en probeert de dame in kwestie te versieren.
Gelukkig krijgt hij haar zover om mee te gaan maar dan staat er opeens een man achter ze.
“Wat gaan jullie doen?”
“Sorry, een andere keer misschien. Ik moet nu werken.”
Ryan en Troy hebben het echter door en grijpen Face in zijn kraag.
“Zorg ervoor dat deze knul verdwijnt!”
Beide knikken ze en Troy blijft achter. Nu is aan hem de beurt om te proberen de afluisterapparatuur te plaatsen.
Even leunt Troy over de balie heen en drukt snel als de secretaresse niet ziet de microfoontjes onder de balie.
“Murdock, we hebben eigenlijk jouw niet meer nodig maar omdat je er toch bent kun je dan er even voor zorgen dat Troy weer weg kan komen?” Vraagt Face.
Murdock knikt en loopt naar binnen.
“Hé schat, kom je?” Vraagt Murdock.
Troy loopt naar Murdock toe en pakt zijn hand vast.
Samen lopen ze naar buiten toe en zuchten. Gelukkig dat ging nog maar net goed!

Hannibal hoort stemmen. De zender is dus geactiveerd!
“Hé schat, ga je even mee wat te drinken?” Hoort Hannibal iemand zeggen.
“Ja, dat lijkt me leuk, Dirk.” Antwoord de secretaresse.
Hannibal denkt even aan de naam D & D Technologie. Dat zijn dus twee namen: Dirk & ? Technologie.

Face, Murdock, Ryan en Troy komen net binnen. Hannibal verteld ze over zijn vermoeden.

Dit keer worden Amy, Tawnia, Noa, Jonathan, Wesley en Timothy er op uitgestuurd.
Ze moeten doen alsof ze drie stellen zijn.
Noa gaat samen met Timothy vooraan aan een tafel zitten. Amy gaat met Jonathan aan een tafel achteraan zitten en Tawnia gaat met Wesley aan de bar zitten.

Al snel komen Dirk en Tina, de secretaresse, binnenlopen en gaan aan de bar zitten.
Nu kunnen Tawnia en Wesley ze gemakkelijk afluisteren.

“Twee tonic graag.” Zegt Dirk.
“Hé Tawnia, wat leuk om jou hier te zien.” Zegt Tina opeens.
Tawnia schrikt en kijkt haar aan. “Tina, ik herkende je eerst niet.” Zegt Tawnia glimlachend.
“Herinner jij je nog dat we af hadden gesproken om nooit verkering te hebben omdat we jongens zo raar vonden. En moet je ons nu eens zien zitten.” Lacht Tina.
“Ja dat herinner ik me nog als de dag van gister. Waar ben je eigenlijk terechtgekomen? Ik bedoel hoe gaat het met je?” Vraagt Tawnia.
“Het gaat erg goed met me. Nadat we beide geslaagd waren voor onze journalistenopleiding ben ik ongeveer twee jaar journaliste geweest want toen ontmoette ik Dirk. Het was liefde op het eerste gezicht en sinds die tijd ben ik secretaresse bij Dirk’s bedrijf. En hoe zit dat met jouw en het A-team?” Vraagt Tina al snel.
De anderen zien vanaf een afstandje dat Dirk bij het horen van de naam “het A-team” al flink zenuwachtig wordt.
“Zullen we gaan, lieverd.” Zegt Dirk als hij zijn tonic net op heeft.
Tina staat op. “Dirk wil weer eens gaan. Ik hoop dat ik je nog snel een keer weer zal zien.” Zegt Tina terwijl ze Tawnia een hand geeft.
Daarna lopen Dirk en Tina het café uit en stappen ze in de limousine die voor nog op hen stond te wachten.

Noa, Timothy, Amy en Jonathan gaan nu naast Tawnia en Wesley zitten aan de bar.
David Prince, die barman is in het café weet van het plan.
“Die Dirk is wel erg zenuwachtig voor een gewone zakenman.” Merkt David op.
“Ja, net iets te zenuwachtig. Hij is waarschijnlijk de eerste D van D & D Technologie.” Zegt Timothy.
“Jullie konden wel eens gelijk hebben maar mogen we nu weer naar huis want ik wil eigenlijk even bij mijn moeder zijn.” Zegt Noa.
“Natuurlijk mogen we nu naar huis.” Zeggen Jonathan en Amy tegelijkertijd.
Met z’n zessen lopen ze naar het huis van Julia waar ze vervolgens allemaal even een rustig plekje opzoeken behalve Noa want die gaat even bij haar moeder zitten.
“Hé mam.” Zegt ze.
Afke glimlacht een keer omdat haar dochter voor het eerst normaal tegen haar doet.
Langzamerhand valt Afke in slaap en legt Noa even een deken over haar moeder heen.
“Lekker slapen, mam.” Zegt ze.
Face gaat achter zijn dochter staan. “Dus je bent eindelijk veranderd van mening?”
Noa knikt en geeft haar vader even een knuffel.
“Mag ik wat zakgeld.” Vraagt Noa aan haar vader. Face kijkt zijn dochter verbaasd aan.
“Dan kan ik Jason een kaart sturen.” Zegt Noa.
Face geeft Noa wat geld mee en al snel loopt ze het huis uit op weg naar de kaartenwinkel.

Hannibal roept Jonathan, Amy, Tawnia, Wesley en Timothy bij elkaar want hij wil horen wat ze hebben ontdekt.
Ze gaan even op de bank en de stoelen zitten.
“Wat hebben jullie nog weten te ontdekken?” Hannibal kijkt iedereen even aan.
“Je had gelijk over Dirk. Hij is de eerste D van D & D Technologie en als je over de naam ‘het A-team’ begint wordt hij flink zenuwachtig.” Antwoord Jonathan.
“Hier schieten we dus ook niet zo veel mee op.” Hannibal pakt een sigaar en steekt hem aan.
“We kunnen hem toch schaduwen?” Amy kijkt Hannibal even aan en glimlacht omdat ze denkt dat ze net een goede opmerking heeft gemaakt.
“Nee dat lukt je nooit. Dirk heeft allemaal bodyguards bij zich. Ongeveer wel iets van twintig man.” Zegt Wesley al snel.
“Hij is dus erg voorzichtig.” Merkt Murdock, die net van bed af is, op.

“Je hebt inderdaad gelijk, captain. Maar toch moet hij ergens een zwakke plek hebben en wisten we nu maar wie die andere D is.” Zegt Hannibal.
“Er zijn zoveel mensen die met een D beginnen. Het kan zelfs David zijn, de barman. Die heeft bijvoorbeeld meegewerkt om niet verdacht te worden of Dwight maar die is nog maar vijftien jaar.” Zegt Timothy.

“Hmmm… ik moet eerst een plan verzinnen.” Hannibal dooft zijn sigaar en loopt de kamer uit.
“Noa komt binnenlopen en heeft een kaart bij zich. Weet je wie ik zonet zag?” Even kijkt ze iedereen aan die daar zit.
“Wie?” Vraagt Tawnia nieuwsgierig.
“Dirk. En hij kocht van alles in. Die is vast bang van ons geworden.” Lacht Noa.
Noa loopt de kamer in en gaat aan tafel zitten.
“Lieve Jason. Ik hou heel veel van je…” Noa gaat nog even verder met schrijven terwijl Face even in de woonkamer zit op een stoel naast Afke.
Even aait hij haar over haar hoofd. “Hé Face.” Klinkt het opeens.
Face kijkt achterom en ziet Hannibal staan.
“Hé.” Antwoord hij terug.
Hannibal gaat even op een stoel tegenover Face zitten. “Ik wil jullie echt bedanken dat jullie de komende missies voor Afke doen.” Zegt Face.
“Als Afke dan geopereerd is heeft ook zij tenminste een leven en kunnen jullie eindelijk gelukkig zijn.” Zegt Hannibal.

Afke wordt langzaam wakker en voelt Face zijn warme hand over haar voorhoofd aaien.
Ze pakt Face zijn hand vast zodat hij weet dat ze wakker is.
“Goedemiddag, lieverd.” Daarna gaat Face meteen verder over de missie: “We moeten die andere D-figuur zien te vinden maar Dirk schaduwen is echt onmogelijk. Hoe wilde je de andere eigenaar achterhalen, Hannibal?”
“Face, jij houdt straks de wacht samen met Ryan, B.A. en Troy. Je zult wel weer wat gadgets lenen moeten maar dat lukt je waarschijnlijk wel en alle bewoners werken toch mee dus krijg je het waarschijnlijk gewoon gratis.” Zegt Hannibal.
Dan komt Afke opeens met een opmerking. “Als ik jullie een goede tip geef mag ik dan vanavond ook mee?”
“Afke, je kunt niet mee. Je kunt niet lopen en bovendien niets zien.” Zegt Face.
“Maar ik wil zo graag mee.” Huilt Afke.
Thomas komt net de kamer binnenlopen, hij is dokter en heeft het gesprek wel gehoord.
“Ik wil er wel voor zorgen dat ze een hele week lang kan lopen.” Zegt hij.
Face en Hannibal kijken Thomas verbaasd aan. “Heb je een tovermiddel dan.” Lacht Face.
Thomas schud zijn hoofd en vertelt dat als je iemand die niet kan lopen of verlamd is een overdosis spierversterkers geeft dat die persoon dan kan lopen.
“Het kost wel wat, ook al helpt u ons, want zou ik er niets aan verdienen dan zou ik in één keer failliet gaan. Ik wil het echter wel voor een vriendenprijsje doen.” Zegt Thomas.
“Hoeveel kost het dan?” Face is nieuwsgierig geworden.
“Ongeveer zo’n tien euro per injectie en ik schat ongeveer zo’n 20 injecties te moeten geven.” Antwoord Thomas.
“Tweehonderd euro. Dat kunnen we op dit moment echt niet missen.” Roept Face die alleen maar aan de operatie van Afke denkt.
“Alsjeblieft Face, voor één week maar.” Zegt Afke terwijl er een kleine traan over haar wang stroomt.

Na lang twijfelen gaat Face akkoord en even later ligt Afke al op een behandeltafel in de praktijk van Thomas die gelukkig zijn dokterspraktijk niet kwijt is.
Thomas vertelt precies wat hij gaat doen. Eerst even een verdoving en dan de spierversterkers toedienen.
Afke laat de verdoving zo toe en het doet haar gelukkig geen pijn. Thomas doet er een half uur over om de 20 injecties goed toe te dienen.
“Nu moeten we nog een half uurtje wachten want de spierversterkers moeten eerst even inwerken.” Verklaart Thomas.
Face tilt Afke op en gaat in de wachtkamer zitten met Afke op zijn schoot. Het half uur is zo voorbij.
“Zullen we maar voorzichtig proberen of je kunt lopen, Afke.” Vraagt Thomas.
Afke knikt en gaat met hulp van Face staan.
Voorzichtig doet ze een paar passen terwijl Face haar vasthoud. Dan laat Face haar stiekem los en loopt ze zonder de hulp van iemand.
Afke heeft het zelf niet eens door dat niemand haar meer helpt en ze probeert wat beter te gaan lopen. “Face, mag ik nu eens zelf lopen?”
“Je loopt al zelf, lieverd.” Zegt Face.
Op Afke’s gezicht verschijnt meteen een grote glimlach. Als Face even praat loopt ze meteen naar hem toe omdat ze aan zijn stem kan horen waar hij is en ze vliegt hem in zijn armen.

“Mag ik vanavond mee?” Afke omhelst Face.
“Ik weet het niet hoor, je kunt dan misschien wel lopen maar zien kun je niet.” Zegt Face.
“Ja maar jij bent iets vergeten.” Zegt Afke lachend.
“Wat moet ik vergeten zijn?” Face slaat zijn armen om Afke heen.
“Dat blinde mensen heel goed kunnen horen.” Antwoord Afke glimlachend.
“Dat was ik inderdaad vergeten.” Lacht Face.

Even later lopen Face en Afke al door het dorp. Ze gaan op zoek naar gadgets die ze nodig hebben voor als ze vannacht de wacht houden.
“Face, wat hebben we allemaal nodig?” Afke probeert zich op Face zijn stem te concentreren zodat ze hem kan volgen maar dat lukt niet echt.
Face pakt haar bij haar arm en ze wandelen hand in hand het centrum in.

Ze hebben na een uurtje alle spullen bij elkaar. Wat camouflagemateriaal, nachtkijkers en een paar geweren.

Trots loopt Afke met Face mee naar de villa. Iedereen kijkt op als ze zien dat Afke binnen ‘KOMT LOPEN’.
Afke voelt wel dat iedereen naar haar staart. “Wat is er?” Vraagt ze lachend.
Ze weten even niet wat ze moeten zeggen. “Je kunt lopen.” Stamelt Noa.
“Ja, Thomas heeft me spierversterkers toegediend en nu kan ik dus één week lang gewoon lopen.” Verklaart Afke.
“Afke en ik gaan vannacht de wacht houden bij de oude fabriek maar we hebben voor zes personen camouflagemateriaal en we hebben vijf nachtkijkers dus we kunnen nog vier personen meenemen.
Wie wil mee?” Vraagt Face.
Noa steekt meteen haar hand op. Ryan ook maar de anderen durven niet.
“Hebben jullie ook vrienden of kennissen die misschien een tijdje in het leger hebben gezeten?” Face kijkt ze serieus aan.
“Tyler en Jim hebben beide een tijdje in het leger gezeten maar waarom wil je dat weten?” Vraagt Ryan.
“Die zouden we goed kunnen gebruiken. Kun jij ze vragen of ze hierheen komen, Ryan?” Vraagt Hannibal.
Ryan knikt en haalt zijn mobiel tevoorschijn. Het nummer typt hij in en dan belt hij.
“Hé Tyler, Ryan hier. Zou je even naar Julia’s huis willen komen?”
“Waarom?” Vraagt Tyler al snel.
“Dat leggen we je dan wel uit. Zie ik je straks?” Antwoord Ryan.
“Op mij kun je rekenen. Tot straks.” Zegt Tyler en hangt dan op.

Dan belt Ryan ook Jim op. “Hé Jim, alles goed?”
“Ja, met jou ook, Ryan?” Vraagt Jim.
“Met mij gaat ook alles erg goed maar zou je even naar Julia’s huis willen komen?” Vraagt Ryan.
“Natuurlijk, ik zie je zo.” Antwoord Jim.
“Tot zo.” Ryan sluit het gesprek af en dan gaat de deurbel al.
Julia loopt er heen, het is Tyler.
“Hé Ryan!” Meteen omhelst hij zijn beste vriend.
“Face, wilde je eigenlijk wat vragen.” Zegt Ryan.
“Zou je vannacht samen met Afke, Noa, Ryan en mij de wacht willen houden bij de oude fabriek van D & D Technologie?”
“Ik denk het niet, ik moet ook thuis zijn want ik ben zo bang dat die gasten van D & D Technologie mijn gezin iets aan doen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet meedoe.” Antwoord Tyler.
“Weet je wat. Als jij vannacht meegaat dan mag je gezin hier wel verblijven bij Julia, dan zijn ze in ieder geval niet alleen.” Zegt Face.
Daarmee gaat Tyler akkoord.
Dan komt ook Jim binnenlopen. “Hé Tyler, jij ook hier?”
“Ja.” Antwoord Tyler meteen.
“Jim, heb jij genoeg lef om samen met Afke, Noa, Ryan, Tyler en mij de wacht te houden bij de oude fabriek van D & D Technologie?” Face kijkt Jim aan.
Jim knikt. “Maar zouden jullie Marla, Kenneth en Drew dan in veiligheid willen brengen?” Vraagt Jim.
Face knikt. “Natuurlijk willen we dat doen. Hannibal, wij gaan ons verkleden en jij zorgt ervoor dat Marla, Kenneth, Drew, Jennifer, Bob, Jesse, Ava, Roy, Brooke en Timothy in veiligheid worden gebracht?”
“Ja ik zal ze wel ophalen samen met Julia.” Antwoord Hannibal. “Gaan jullie je nou maar omkleden.”

Afke vindt het geweldig. Ze kan lopen en ze mag ook nog eens mee!
Snel kleed ze zich om maar het lukt niet helemaal. Face helpt Afke om haar shirt aan te trekken omdat ze niets kan zien.

Hannibal loopt samen met Julia naar het huis van het gezin van Tyler. Julia belt aan.
De deur gaat open en Marla schrikt als ze eerst alleen Hannibal ziet staan maar Julia doet een stap naar voren waardoor ze haar ook ziet.
“Gelukkig jullie zijn het. Kom maar even binnen.” Zegt Marla opgelucht.
Julia en Hannibal lopen naar binnen en leggen de situatie uit.
Marla wil wel mee maar moet Drew uit bed halen. Drew is nog maar drie jaar oud dus die lag al lang op bed.
Kenneth trekt zijn jas aan en Marla pakt een warm deken waarin ze Drew legt zodat ze het niet koud krijgt.
Het begint al wat schemerig te worden. Als ze bij Julia’s huis aankomen regelt Julia wat kamers voor ze.
Marla brengt Drew en Kenneth beide op bed en gaat dan beneden zitten.
Hannibal en Julia gaan het gezin van Jim ophalen.
“Volgens mij heb ik geen eens genoeg plaats in mijn huis.” Lacht Julia.
De vraag staat al op Hannibal’s gezicht: ‘Waarom niet?’
“Jim en zijn vrouw hebben zes kinderen.” Zegt Julia tegen Hannibal.

Ze komen bij een groot huis en bellen aan. Als Jennifer ziet dat Hannibal en Julia voor de deur staan laat ze ze meteen binnen.
“Waarom ben je hier eigenlijk, Julia?” Vraagt Jennifer vriendelijk.
“Omdat Jim vannacht de wacht houdt bij de oude fabriek van D & D Technologie en hij wilde graag dat we dan jullie in veiligheid zouden brengen omdat hij er nu even niet voor jullie kan zijn.” Antwoord Julia.
Jennifer begrijpt de toestand en maakt alle kinderen wakker. Ze zijn gelukkig niet meer zo klein. Bob is negentien, Jesse en Ava zijn een tweeling van vijftien, Roy is dertien, Brooke is twaalf en Timothy is tien.
Iedereen trekt zijn jas aan omdat het koud en donker is in de straten van Helena.
Er komt een vrachtwagen aanrijden en iedereen verstopt zich meteen. Het blijkt gelukkig Lance Danielson te zijn die inkopen heeft gedaan voor zijn winkel.
“Hé Lance, nog zo laat op pad?” Vraagt Julia.
“Ja, mijn hele voorraad was bijna op dus ik moest wel. Sorry dat ik jullie heb laten schrikken.” Antwoord Lance.
“Waar gaan jullie zo laat nog heen?” Vraagt Lance.
“We verblijven tijdelijk bij Julia omdat Jim samen met een paar andere mensen de wacht aan het houden is.” Antwoord Jennifer.
Lance wenst ze nog een veilige en goede nacht toe en rijd dan door naar zijn eigen huis.

Als ze bijna bij Julia’s huis zijn ziet Brooke haar poes lopen en tilt hem op. “Kom jij ook maar mee, Pukkie. In het huis van de burgemeester ben je veiliger dan hier.”
Het heeft vanavond geregend en Pukkie’s vacht is helemaal nat en vies van de modder.
Als ze eindelijk in het huis van de burgemeester aankomen trekken ze meteen hun jassen uit want het is heerlijk warm in huis.
“Mag ik Pukkie in bad doen?” Vraagt Brooke meteen aan Julia.
Julia antwoord niet en pakt meteen een emmer die ze vult met water en ook legt ze een zeil op tafel zodat de tafel niet vies wordt.
Brooke gooit wat water over haar poes heen die het absoluut niet leuk vindt.
“Miauwwww…” De poes springt van tafel en gaat onder de bank zitten. “Pukkie, kom nou.”

Afke, Face, Noa, Ryan, Tyler en Jim liggen weer op de heuvel tegenover de fabriek.
Hun gezichten zitten onder de groene schmink en allemaal hebben ze een groen shirt en een groene broek aangetrokken.
Jim, Face, Ryan, Noa en Tyler richten hun nachtkijker op de ingang en ook bekijken ze de omgeving.
Afke verveelt zich en gaat op haar rug liggen. Dan hoort ze opeens wat en tikt Ryan en Face die naast haar liggen op hun rug.
Meteen draaien ze zich om. “Er komt een auto aan.”
“Hoe weet…” Verder komt Face niet want hij herinnert zich dat Afke zei dat blinden erg goed kunnen horen en dat blijkt al zo, na vijf minuten verschijnt de auto.
Het is een limousine!

“Goed dat je oplette of er ook auto’s aankwamen.” Zegt Ryan.
Afke glimlacht. “Ach je moet toch wat doen als je niet kunt zien ga je je vervelen.” Antwoord Afke.
De persoon is uit de limousine gestapt. “Zou je denken dat dat de andere D is?” Vraagt Ryan.
“Het zou best kunnen. Durft er iemand dichterbij te gaan kijken samen met mij?” Face kijkt iedereen even aan.
“Ik ga wel mee.” Zegt Jim.
“Mooi zo, als er wat gebeurt, kom dan meteen in actie.” Zegt Face tegen de anderen.
Zodra de mannen naar binnen zijn lopen Jim en Face naar het hek en klimmen er over heen.
Dan lopen ze door naar het gebouw. “Daar is een raam.” Fluistert Jim.
Face geeft Jim een zetje waardoor hij op een container kan klimmen en door het raam kan kijken. Ook kan hij ze horen praten.
“Hé Dwight, waar bleef je zolang.” Hoort hij Dirk zeggen.
“Ach joh, ik kan ook niet altijd opschieten. Dana was weer eens ontevreden.”
Dan zien ze Jim staan en waarschuwen meteen de bewakers. Jim heeft het echter niet door en wordt in zijn rug geschoten.
Face probeert Jim op zijn rug te krijgen en dat lukt. Snel klimt hij over het hek en eenmaal in het bos laat hij zichzelf vallen.

Jim kreunt van de pijn en niet veel later stopt zijn hart. Face probeert Jim te beademen.
Zodra Jim zijn hartslag terugheeft draagt hij hem weer op zijn rug naar de anderen toe.
Nog steeds zijn de bewakers in de bossen aan het zoeken naar Face en Jim terwijl ze daar al weg zijn.
“Wat is er gebeurt?” Vraagt Afke angstig.
“Ze hebben ons gezien en Jim in zijn rug geschoten.” Antwoord Face.
Jim wordt op zijn buik neergelegd. Face trekt zijn shirt uit en scheurt het in repen die ze strak om de wond binden.
Face draagt Jim op zijn rug en Noa, Ryan en Tyler lopen om ze heen zodat hen niets kan gebeuren.
Afke wordt echter ook neergeschoten in haar arm. “Help!”
Meteen kijkt Face achterom en ziet dat er bloed uit Afke’s arm stroomt. Hij vraagt Tyler of hij Jim wil dragen.
Afke begint al snel te huilen. “Rustig Afke.” Zegt Face maar hij begrijpt wel dat Afke veel pijn heeft.
Door de bosjes heen lopen ze terug naar het huis van Julia behalve Tyler want die draagt Jim naar de praktijk van Thomas.

“Wat is er gebeurt?” Roept Thomas meteen.
“Er is een schietpartij. Afke is gewond geraakt en Jim maar die is er veel slechter aan toe. Tyler brengt hem naar je praktijk toe.” Antwoord Face.
Thomas vliegt meteen naar zijn praktijk en als hij daar aankomt begint hij meteen met het behandelen van Jim.
Face weet nog van zijn tijd in het leger hoe hij met schotwonden om moet gaan en controleert of de kogel nog in haar arm zit. Het blijkt gelukkig niet zo te zijn.
“Heb je een EHBO-doos?” Vraagt Face.
Julia knikt en haalt de doos snel. Face maakt de wond schoon en doet er een verband om heen. Afke neemt ook een pijnstiller in.
Meteen daarna drukt hij Afke tegen zich aan die zowat ontroostbaar is.
“Het doet zo’n pijn.” Zegt Afke huilend.
“Rustig maar. Je hebt net een pijnstiller ingenomen dus die moet even inwerken. Dan zul je straks geen last meer hebben.” Zegt Face troostend.

Dan komt Thomas binnenlopen met een glimlach op zijn gezicht. Dan komt Jim binnenlopen en meteen rent Marla naar haar man toe.
“Lieverd, ik was zo bang toen ze het slechte nieuws vertelden.” Marla drukt Jim dicht tegen zich aan.
“Rustig schat, mijn rug doet zeer.” Lacht Jim.
“Sorry daar had ik even niet aan gedacht. Ik ben zo blij dat je dit overleeft hebt.” Zegt Marla terwijl ze een traan wegveegt.
“Het is tijd om op bed te gaan.” Zegt Julia die alles wel heeft gevolgd.
Na veel overleg komen ze er eindelijk uit wie waar slaapt.


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 02-08-2009 18:47:19, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:05:07  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 3 Razz

Afke wordt wakker en schud Face heen en weer. “Wakker worden.”
“Hoe… hoe laat is het?” Vraagt Face slaperig.
“Half tien.” Antwoord Afke.
Meteen springt Face uit bed. “Half tien al?”
De anderen zijn al lang van bed. “Hé Face, slaapkop! Eindelijk uit je bed.” Roept Murdock lachend.
“Lach jij maar. Wij zijn gisteren nog laat bezig geweest bij die fabriek. Hé Jim. Gaat het alweer wat beter?” Vraagt Face.
Jim knikt. “Maar ik besef wel dat ik net zo goed dood had kunnen gaan.” Zegt Jim.
Snel kleden Face en Afke zich ook aan.
“Wat gaan we vandaag doen, Hannibal?” Vraagt Face.
“Ik denk dat we vandaag maar even gaan vergaderen. We hebben meer vrijwilligers nodig.” Antwoord Hannibal.

Twaalf minuten later zijn ze al druk bezig in de loods. Face heeft stoelen kunnen regelen.
Hij zet ze in rijen neer en Afke probeert ook te helpen. Als Face ziet dat Afke de stoelen schots en scheef neerzet loopt hij naar haar toe.
“Laat dit maar aan mij over.” Afke gaat teleurgesteld op een stoel zitten want zij wilde ook zo graag even helpen.
Noa, Tawnia en Amy vegen met drie grote bezems de vloer schoon en de rest van het team doet niets.
Als ze klaar zijn verzoeken ze alle bewoners om naar de loods te komen.

Het duurt even voor iedereen zich heeft verzamelt in de loods maar zodra de laatste inwoners binnen zijn begint Hannibal te praten.
“Willen alle kinderen met juffrouw Julia meegaan.” Julia kijkt Hannibal lachend aan.
De kinderen rennen meteen naar haar toe en Julia neemt ze mee naar haar huis zodat ze niet een saaie vergadering bij hoeven te wonen en bovendien is de vergadering bedoelt voor volwassenen.
Dan gaat Hannibal verder: “Jullie willen vast wel weten waarvoor jullie gekomen zijn?”
Er klinkt vanaf alle kanten een ‘ja’.
“Wij hebben jullie hulp hard nodig.” Antwoord Hannibal.
“Hulp? Wat kunnen wij nu doen om u te helpen?” Roept Leroy.
“Ik zou graag willen dat iedereen een oogje in het zeil hield want D & D Technologie rijd vaak ’s nachts door de straten.”
“Wat verwacht u dan? Dat we ’s nachts wakker blijven?” Roept Kaitlyn.
“We kunnen toch camera’s plaatsten? Of een buurtwacht vormen?” Stelt Joshua voor.
“Dat is een goed idee.” Zegt Hannibal.
“Wie zou er wel buurtwacht willen zijn?”
Een aantal mensen steken hun handen op. “Oké als ik je aanwijs noem je je naam.”
“Wesley… George… Alice… Mitch… Tyler… Jim. We zullen met jullie nog even overleggen hoe we dat precies gaan doen.”
“Is er ook iemand die het goed kan vinden met de secretaresse van Dirk?” Vraagt Hannibal.
Tawnia steekt haar hand op en Hannibal kijkt haar verbaasd aan. “We zaten vroeger op dezelfde school en zijn nog steeds goede vriendinnen maar er is één probleempje. Dirk laat haar niets zelf doen.” Antwoord Tawnia.
Dat weet Lucy ook: “Dirk komt altijd in onze winkel om stof te kopen voor nieuwe kleren die speciaal worden gemaakt door een aantal naaisters die ze in dienst hebben.”
“Hoe zit het eigenlijk met de vermiste mensen?” Merkt Murdock op.
Ook die mensen worden opgeschreven…
- Alex Caldwell
- Diego Armstrong
- Cameron VandeVelde
- Jordan Stone
- Alejandro Stone
- Kevin Hope

Hannibal vertelt iedereen dat ze weer naar huis mogen gaan en dat de kinderen bij Julia’s huis zijn en ze ze daar op kunnen komen halen.
Hannibal gaat bij de uitgang van de loods staan en zegt tegen de mensen die zich niet als vrijwilligers hebben aangemeld dat ze dat alsnog kunnen doen als ze zich bedenken. Dan moeten ze zich melden bij B.A.

Wesley, George, Alice, Mitch, Tyler en Jim blijven nog even om nog een aantal punten te bespreken.
“Misschien dat het handig is om wat camera’s te regelen want we kunnen natuurlijk niet alles altijd zien.” Zegt Alice.
“Dat klopt. B.A. zal zorgen voor een aantal camera’s die we dan op de nodige plaatsen ophangen. We moeten het echter wel zo doen dat ze niet zichtbaar zijn maar wel alles kunnen volgen.” Antwoord Hannibal.
“Maar waar we ook aan moeten denken is dat we in ploegen gaan. Bijvoorbeeld Wesley en George vanaf tien uur tot ongeveer één uur vannacht, dan lossen Alice en Mitch ze af. Als het dan ongeveer een uur of vier is dan lossen Jim en ik uiteindelijk Alice en Mitch af en blijven dan ongeveer tot een uur of zeven want daarna komen er totaal geen vrachtwagens meer langs.” Zegt Tyler.
“Dat is een goed idee, Tyler.” Zegt Hannibal.
Even later lopen ze de stad in om goede plekken te zoeken om de camera’s te plaatsen.

Kevin, Alex, Cameron, Alejandro, Diego en Jordan zitten aan hun ontbijt en kletsen gezellig.
“Mag ik even naar het dorp?” Vraagt Tina aan Dirk.
“Wat wil je nou weer hebben?”
“Ik heb haast geen kleren meer om aan.”
Dirk zucht en regelt weer wat stof. Dezelfde middag worden er nog kleren van gemaakt.
Tina past ze even. “Is het niet prachtig, Dirk?”
“Natuurlijk is het prachtig.” Antwoord hij snel.
Dan loopt Dirk even weg om Kevin, Alex, Cameron, Alejandro, Diego en Jordan hun eerste opdracht te geven.

“Oké en dat is de laatste plaats.” Zegt George terwijl hij de plaats aankruist op een kaart van de stad die ze bij zich hebben.
“Nu gaan we de camera’s halen bij B.A. en gaan we ze plaatsen maar eerst…” Zegt Hannibal.
“Wat eerst?” Vraagt Mitch nieuwsgierig.
“Eerst gaan we even gezellig een bakje koffie drinken want na dit harde werk hebben we dat wel verdiend en trouwens het is nu nog te druk op straat. Iedereen kan dan zo zien waar we de camera’s plaatsen.” Zegt Hannibal terwijl hij net een sigaar aansteekt.
“Lekker, even pauze.” Roept Jim blij.
Allemaal lopen ze naar binnen maar Hannibal niet. “Gaan jullie maar vast koffie drinken, ik kom zo.” Zegt hij omdat hij ziet dat Afke verdrietig op de veranda zit.
Hij loopt naar haar toe en gaat bij haar zitten.
“Wat is er, Afke?”
“Face is even wat dingen aan het regelen en ik mocht niet mee.” Antwoord Afke.
“Ach joh, wat kan jou dat nou schelen? Kom anders ons meehelpen.” Zegt Hannibal.
“Wat gaan jullie doen dan?” Vraagt Afke nieuwsgierig.
“Eerst nog niets, we gaan vanavond pas camera’s plaatsen maar ik denk wel dat we vanavond om zes uur moeten eten. Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen maar dat wil ik liever niet alleen…” maakt Hannibal ervan om Afke een beetje te troosten “… Zou jij dan wel meewillen?”
Afke knikt.
“Zullen we maar gaan dan?” Stelt Hannibal voor.
Afke staat op en loopt enthousiast met Hannibal mee. Eindelijk mag zij ook weer even wat doen.
“Wat zullen we vanavond eten?” Vraagt Hannibal.
“Spinazie.” Antwoord Afke.
Als ze alle spullen hebben betalen ze en lopen naar het huis van Julia.
“Zo wat eten we vanavond?” Vraagt Thomas.
“Dat mogen jullie nog niet weten.” Lacht Afke.
Noa gaat bij haar moeder staan en vraagt of ze hulp nodig heeft. Afke knikt en Noa mag meehelpen.
Afke geniet echt even want een paar dagen geleden was liggen het enige dat ze kon doen.

De vogeltjes fluiten vrolijk en iedereen geniet nog even van de rust.
“Jongens, we kunnen eten.” Zegt Afke blij terwijl ze de pan met aardappelen op tafel zet.
Thomas, Lucy, Face, Hannibal, B.A., Murdock, Tawnia, Amy en Frankie gaan meteen aan tafel zitten.
Ze zeggen snel een gebed op omdat Afke, Thomas en Lucy christelijk zijn.
Dan beginnen ze met eten.
“Hmmm… dat ruikt lekker.” Zegt B.A. meteen.
Als Face zijn eerste hap neemt vindt ook hij het heerlijk. “Wie heeft het eigenlijk klaargemaakt?”
“Dat hebben wij gedaan.” Zeggen Afke en Noa trots tegelijk.
Afke kan meer dan Face in eerste instantie had gedacht.
Ze krijgen nog een toetje na, daarna danken ze nog even en gaan dan weer aan de slag.
Face, Afke en Noa gaan nog even op de veranda zitten. Face heeft zijn arm om Afke heen geslagen.
Noa bedenkt zich dan opeens dat ze de kaart van Jason nog steeds niet op de bus heeft gedaan.
“Ik ga nog even de kaart voor Jason naar de brievenbus brengen.” Zegt ze als ze net de kaart heeft gepakt.
“Doe je voorzichtig?” Vraagt Afke.
“Natuurlijk doe ik voorzichtig.” Zegt Noa.

Het is al wat schemerig geworden en er is bijna niemand meer op straat te vinden. Hannibal, Wesley, George, Alice, Tyler, Jim en Mitch zijn de camera’s aan het plaatsen.
“En nu?” Vraagt Wesley.
“Nu moet je op het zwarte knopje drukken en dan gaat als het goed is het groene lichtje aan.” Antwoord Hannibal.
Wesley drukt op het zwarte knopje en er gaat inderdaad een groen lichtje branden.
Dat doen ze met alle andere camera’s ook en als ze klaar zijn zuchten ze. “Gelukkig we zijn eindelijk klaar.” Zegt Tyler opgelucht.
“Maar jullie moeten wel alles in de gaten houden.” Grijnst Hannibal.
Alice, Mitch, Tyler en Jim zoeken eerst hun bed op want zij moeten straks de wacht houden.
Wesley en George lopen samen met Hannibal naar de schuur waar de apparatuur staat. Hij legt ze nog even uit hoe alles werkt en gaat dan ook op bed.

Dan gebeurt er iets onverwachts!
Er sluipt iemand Julia’s huis binnen met een jerrycan vol benzine en een pakje lucifers. De man giet benzine door het huis en om Afke en Face, die op een matras op de begane grond liggen, heen.
Dan strijkt hij de lucifer langs het luciferdoosje en vervolgens gaat de lucifer aan.
De man gooit de lucifer op de grond en maakt dat hij weg komt.
Niemand merkt het en Face en Afke worden al snel in gesloten door het vuur.
Opeens wordt Noa wakker en als ze het vuur ruikt haalt ze iedereen boven uit bed.
Meteen rennen ze naar beneden maar haast alles staat al in vuur en vlam behalve Face en Afke.
Hannibal belt al snel 112. “Goedenavond meneer, wat heeft u nodig?” Zegt een stem haastig.
“Een brandweer en snel.” Zegt Hannibal die al begint te hoesten.
“Waar bevindt u zich?” Vraagt de vrouw.
“Weet ik veel! In het huis van de burgemeester.” Zegt Hannibal.
“Dan weten we genoeg. De brandweer is er zo.” Zegt de vrouw.
Dan hangt Hannibal op.
Hannibal, B.A., Murdock, Frankie, Amy, Tawnia, Noa, Thomas en Lucy, met Michelle in haar armen, vluchten naar buiten en kunnen helaas hun vrienden niet helpen.
Ze zullen echt moeten wachten op de brandweer.
Taatuu…. tatuu…. taatu…. Een brandweerwagen komt met loeiende sirene aanrijden.
“Zijn er nog mensen binnen?” Vraagt één van de brandweermannen.
“Ja, twee vrienden van ons. Een man en een vrouw. Ze lagen te slapen op een matras op de begane grond.” Antwoord Hannibal snel.
De brandweerman wenkt de anderen en ze gaan het huis binnen maar zien niemand en er is veel rookontwikkeling. “Begin met blussen!”
“Laat u ze zomaar stikken?” Roept Noa kwaad.
“We hebben niemand kunnen vinden, mevrouw.” Zegt de brandweerman haast huilend.
Noa rent naar Hannibal toe en begint te huilen maar dan wijst Hannibal naar het huis.
Face en Afke liggen nog rustig op de matras en het vuur lijkt ze niets te doen. Om Afke en Face heen is een gele gloed ontstaan.

Dan denkt Hannibal aan het krantenbericht dat hij een stuk of wat jaren geleden in de krant zag staan.
Dat ging over Afke die als baby in het vuur achterbleef. Ze konden haar niet redden en moesten haar achterlaten maar toen het huis afgebrand was en het vuur gedoofd werd ze levend teruggevonden.
Zou ze weer door datzelfde wonder beschermd worden?
Zou Face daarom nu ook niet gewond raken?
Misschien is Afke wel heel bijzonder?
Die vragen spoken door het hoofd van Hannibal als hij ziet dat de vuurzee van ze afblijft.

Face wordt wakker en ziet de gele gloed. Hij schrikt als hij ziet dat ze midden in een vuurzee liggen en dan probeert hij Afke maar wakker te maken.
Ze voelt helemaal warm aan.
Als het vuur dan eindelijk gedoofd is verdwijnt de gele gloed en staat Face op. Meteen krijgt hij een deken om zich heen.
Afke ligt nog op de matras en wordt maar niet wakker. Face schud Afke een paar keer heen en weer tot ze uiteindelijk wakker wordt.
“Wat is er? Is het al ochtend?” Vraagt Afke die niets van de hele brand heeft gemerkt.
Face legt uit dat er brand is geweest en dat ze samen midden in de vuurzee lagen.
Thomas rent snel naar Afke en Face om te controleren of ze helemaal gezond zijn. Wonder boven wonder zijn ze beide helemaal in orde.
Zodra ook Afke een deken om zich heen heeft tilt hij haar op en loopt samen met de anderen naar de loods.
Daar gaat hij even op de grond zitten. Afke gaat naast hem zitten. “Hannibal wat doen we nu? Die gozers branden alle huizen plat.” Zegt Face.
“Ja maar we hebben ze op tape.” Zegt Hannibal grijnzend.

Hannibal zorgt ervoor dat George naar de loods komt. “Hé George, is er vannacht nog een verdacht persoon over straat geweest?” Vraagt Murdock.
“Wat dan?” Vraagt George want hij heeft de brand niet gezien.
“In Julia’s huis is fikkie gestookt.” Antwoord Murdock.
“Ik heb geen verdacht persoon gezien. Lance is de enige die even op straat was om half één.” Antwoord George.
“Wacht eens even. Noa maakte ons wakker om ongeveer één uur. Dat betekent dus dat Lance waarschijnlijk de dader is van de brand.” Zegt Hannibal.
“Waarom zou Lance dat ooit doen?” Zegt Julia verbaasd.
“Zo zullen ze zijn gezin niets aan doen omdat hij met ze meewerkt.” Antwoord Hannibal die overal wel een reden voor kan bedenken.
“Zal ik Lance ophalen?” Vraagt Julia.
“Nee, we hebben een kleine verrassing voor hem in petto.” Grijnst Hannibal.
Ze regelen nog wat matrassen en gaan slapen in de loods.


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 22-08-2009 11:34:12, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:15:35  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 4 Dancing

Iedereen wordt wakker en heeft de laatste paar uurtjes nog even lekker geslapen.
“We gaan vandaag Lance eens aanpakken.” Grijnst Hannibal meteen.
“Maar hoe wil je dat gaan doen?” Vraagt Afke.
“Dat zul je snel genoeg te weten komen.” Lacht Hannibal.
Julia heeft de sheriff ook al gewaarschuwd want Lance moet natuurlijk nadat hij zijn lesje heeft geleerd zo snel mogelijk achter de tralies.

Lance staat samen met zijn vrouw in de winkel als Afke en Face boodschappen komen doen. “Goedemorgen.” Zegt Afke glimlachend.
Lance kijkt naar ze alsof hij net een spook heeft gezien.
De vrouw van Lance weet ervan en speelt mee omdat ze het verraad van haar man niet duld.
Afke en Face betalen en lopen dan de winkel uit nadat ze de rookbom hebben geplaatst.
Murdock drukt op een knopje en de rook verspreid zich door de winkel.
“Snel haal de kinderen, er is brand!” Roept Lance angstig terwijl hij de winkel uitrent.
Hij rent recht in de armen van B.A. die hem vervolgens bij zijn schouders beetpakt.
“Zo Lance, staat je winkel in de brand?” Lacht Hannibal.
“Hebben jullie dat gedaan? Ik ga jullie aangeven, als jullie dat maar weten!” Roept Lance kwaad.
Zijn vrouw en zijn twee kinderen zijn ook naar buiten gelopen. “Lance! We weten allemaal al dat jij die brand in Julia’s huis hebt aangestoken. Het staat op tape!” Zegt Jasmijn.
Nu probeert Lance te ontsnappen maar B.A. is natuurlijk veel sterker dan hem en weet hem vast te blijven houden.
De sheriff is er ook bij komen staan. “Lance, waarom?”
“Ze zouden mijn gezin met rust laten als ik ze hielp.” Antwoord Lance die weet dat er geen uitweg meer is.
“Dat ga ik je niet vertellen.” Zegt Lance.
“Neem hem maar mee dan verhoren we hem op het bureau verder.” De sheriff boeit Lance en B.A. neemt hem mee naar het politiebureau.
Daar wordt hij meteen in een cel gezet. “En wat zijn hun namen?” Vraagt de sheriff terwijl hij een broodje omhoog houdt.
Lance heeft best wel honger en grijpt naar het broodje. “Wat zijn hun namen!”
“Ik weet hun voornamen niet maar alleen hun achternamen.” Antwoord Lance.
“Hun achternamen dan.” Vraagt de sheriff.
“Benedict en Schultz.” Antwoord Lance. Dan overhandigt de sheriff hem het broodje als dank voor zijn antwoord.

Daarna gaat hij weer bij de rest staan. “Benedict en Schultz, zijn dat niet twee bekende acteurs?” Zegt de sheriff verbaasd.
“Ja dat klopt inderdaad. Volgens mij wonen die tegenover me in L.A.” roept Murdock meteen lachend.
“Murdock dat kan helemaal niet. Die wonen allang in Hollywood.” Zegt Face.
“We zijn hier niet om een discussie te voeren over twee mensen. Het is trouwens wel logisch, de naam van het bedrijf is dan natuurlijk: ‘Dirk en Dwight Technologie.” Zegt Hannibal.

Julia komt binnengerend. “Ze zijn net in de stad.”
Meteen vliegen ze allemaal naar buiten en zien twee mannen uit een limousine stappen.
De ene heeft een zwart jack met bruine mouwen, een spijkerbroek en gymschoenen aan. De andere heeft een zwarte blouse, een spijkerbroek en All Stars aan.
“Hij heeft dezelfde schoenen als mij…” fluistert Murdock tegen de anderen “…wat een na-aper.”
“Zeur niet zo, Dirk heeft zelfs hetzelfde kapsel als mij. Dat is pas vervelend.” Fluistert Face tegen Murdock.
“Dan zal ik je nog eens wat zeggen…” Verder komt Murdock niet want hij wordt onderbroken door Hannibal: “Jongens, nu hebben we even geen tijd voor een discussie, we moeten zorgen dat we ze oppakken.”
Ze knikken beide en zodra Dirk en Dwight een winkel binnen zijn gelopen gaan ze achter ze aan.
Face en Afke volgen samen Dirk. Murdock en B.A. volgen Dwight.
Zodra ze de kans hebben grijpen ze ze meteen. Face drukt een pistool tegen Dirk’s rug. “Meekomen nu!”
Dirk loopt rustig mee en Murdock komt trots aanlopen met Dwight terwijl hij ook zijn pistool op hem richt.
“Wat heeft dit te betekenen?” Dirk kijkt ze serieus aan.
“Dat weet je zelf donders goed. Komen jullie maar mee naar het bureau dan kunnen jullie daar mooi vertellen wat jullie allemaal hebben gedaan.” Grijnst Hannibal.
“Na-aper.” Roept Murdock tegen Dwight.
“Bestaan jullie echt?” Dwight kijkt ze vol ongeloof aan.
“Natuurlijk bestaan we. Je ziet ons toch?” Roept Murdock.

Beide worden ze naar de sheriff gebracht en ook in cellen opgesloten.
“Dit is volgens mij een misverstand.” Zegt Dirk tegen Hannibal.
“Waarom ontkennen bad guys toch altijd?” Lacht Hannibal.
“Ach wat maakt dat uit. Er komt altijd een tijd dat ze bekennen.” Zegt B.A..
Daarna lopen ze het kantoor van de sheriff uit en gaan even buiten op een bankje zitten.
“Zo deze missie is ook weer voorbij.” Zegt Face terwijl hij een arm om Afke heen slaat. Ze geeft hem vervolgens een zoen en merkt dan dat er een vrachtwagen aankomt.
Op klaarlichte dag?
“Face, er komt een vrachtwagen aan.” Zegt Afke dan opeens.
“Meen je dat nou?” Face veegt een haar uit Afke’s gezicht.
“Dacht je dat ik daar grapjes over ging maken?”
Snel staat Afke op. Ze is zich ervan bewust dat iedereen meteen naar binnen moet.
“Iedereen de loods in! Er komt een vrachtwagen aan!” Roept Hannibal als hij ziet dat Afke nadenkt.
Het is meteen paniek op straat en iedereen rent naar de loods. Afke hoort een klein meisje huilen en ze loopt naar haar toe.
Meteen tilt ze het meisje op en rent dan ook naar de loods.
“Mama!” Roept het kleine meisje.
Kaitlyn loopt naar haar dochtertje toe en tilt haar op. Ook bedankt ze Afke voor het in veiligheid brengen van haar dochtertje.
“Maar jullie hadden toch geen dochter?” Hannibal kijkt haar verbaasd aan.
“Dit is Joyce, we hebben haar gisteren geadopteerd.” Glimlacht Kaitlyn.
Het meisje heeft een bedelkettinkje om met de naam Joyce. “Joyce, welkom in Helena.” Zegt Hannibal terwijl hij zijn hand uitsteekt.
Joyce pakt één vinger vast van Hannibal’s hand. “Bedankt meneer.” Zegt Joyce.
Afke is naar buiten gegaan en hoort de vrachtwagen steeds dichterbij komen. Ze wil nog even naar buiten om er zeker van te zijn dat er niemand meer op straat is.
“Afke!” Face springt naar haar toe en duwt haar van de weg af.
De vrachtwagen rijdt recht op ze af maar dan remt de vrachtwagen ineens af. Zodra Face even kijkt ziet hij dat de vrachtwagen tegen een pilaar is geknald.
De pilaar is gelukkig 2 meter dik dus die was niet kapot te krijgen.

De man kan echter wel uitstappen en loopt op Face en Afke af. Hij drukt zijn pistool tegen Face zijn slaap en wil de trekker overhalen maar voordat hij dat kan doen wordt hij neergeslagen door B.A..
“Bedankt B.A.” Face geeft B.A. een high-five die vervolgens de bad guy naar de sheriff toebrengt.
“Volgens mij is hij zo dronken als wat.” Grijnst Hannibal die naar de wankelende man kijkt.
“Zouden ze daarom zoveel brokken veroorzaken?” De sheriff kijkt Hannibal aan.
“Ik denk het wel, sheriff. Of ze moeten doen alsof ze dronken zijn en dan gewoon wat ongelukken veroorzaken.” Antwoord Hannibal.
Afke geeft Face snel een zoen. “Ik moet nog even wat doen. Ik ben zo terug.”
“Je gaat niet alleen. Ik ga met je mee.” Glimlacht Face.

Afke loopt met Face naar buiten en gaat nog even naar de winkel. “Oh dus je moest weer eens winkelen.” Lacht Face.
Afke lacht maar ze stopt al snel als ze een bekende stem hoort. Ze kan hem niet echt thuisbrengen.
“Face ken jij die man die daar ergens verderop staat?”
“Ja dat is Dirk…” Face beseft het pas een paar minuten later. “Dat is Dirk! Hoe kan dat nou?”
“Die zit toch bij de sheriff?” Vraagt Afke.
“Ja of we hebben hier te maken met bad guys die de namen van anderen gebruiken om zo hun straffen te kunnen ontlopen.” Zegt Face.
Snel lopen ze de winkel uit maar Dirk heeft ze gezien en hij heeft zijn bodyguards bij zich. “Grijp ze!”
Afke en Face rennen weg maar komen niet ver. Zodra Afke gepakt is dreigen ze haar dood te schieten als Face niet komt.
Dan geeft Face zich ook maar over.
“We gaan fijn even een stukje lopen.” Grijnst Dirk terwijl hij zijn pistool tegen Face zijn rug duwt.
Ze lopen naar een villa waar ze meteen in een ondergrondse kerker worden opgesloten. “Face, hoe moeten we hier ooit uit komen?” Vraagt Afke als ze doorheeft dat ze opgesloten zijn.
Afke begint zachtjes te huilen. “Rustig maar, we komen er wel uit. We winnen altijd.” Zegt Face in de hoop haar te kunnen troosten.

Hannibal zit voor de cellen van Dirk, Dwight en de onbekende man. “Zo wie gaat er nu als eerste bekennen?”
“Wij bekennen? Echt niet! We hebben helemaal niets gedaan!” Roept Dwight.
Dan gaat opeens de telefoon en Hannibal neemt op.

“Goedemiddag!” Zegt Hannibal op een vriendelijke toon.
Hannibal stikt bijna in zijn sigaar als hij de stem van de man herkent. Het blijkt dus toch anders te zijn.
“Wat wil je van ons?”
“Ik heb je vrienden hier, ik geloof dat ze Afke en Face heten.” Lacht Dirk.
“Wat moet je van ons?” Hannibal dooft zijn sigaar.
“Ik wil de twee tortelduifjes wel ruilen.” Antwoord Dirk lachend terwijl hij Tina even naar zich toe trekt.
“Tegen wat wil je dan ooit ruilen?” Hannibal vindt het allemaal maar niets en wil er voor zorgen dat Afke en Face zo snel mogelijk weer in veiligheid zijn.
“Ik zal jullie Afke en Face teruggeven als jullie mij Dirk en Dwight geven.”
“Wie ben jij eigenlijk!?! En wat moet je van ze?” Hannibal snapt niet wat hij nu met twee bekende acteurs moet.
“Ik ben Jeremy, verder hoef je niet te weten. Zullen we nog ruilen of moet ik ze meteen maar doodschieten.”
“Oké Jeremy, jij je zin. We ruilen ze.”
“Vanavond, bij het restaurant The Golden Star, daar vindt de ruil plaats. Zodra ik een wapen zie is het over met je vriendjes en gaan ze eraan, begrepen?”
Jeremy weet wel wat hij wil maar hij is niet slim genoeg, denkt Hannibal.
“Ja ik heb het begrepen…” Verder komt Hannibal niet want Jeremy hangt op.

Afke leunt tegen Face aan als er opeens iemand binnenkomt. Ze mogen even naar buiten. Daar gaan ze even op een bankje zitten.
Face zucht. “Wat zou er aan de hand zijn?”
“Jullie worden vanavond geruild.” Lacht Jeremy.
“Maar tegen wie wil je ons ooit ruilen, Dirk?”
“Vergeet die naam maar, want ik heet Jeremy. Dirk is gewoon een schuilnaam. Ik ruil jullie tegen Dirk Benedict en Dwight Schultz.” Antwoord Jeremy lachend.
“Wat moet je van ze?” Vraagt Face.
“Ach. Ik heb nog een appeltje met ze te schillen.” Lacht Jeremy en loopt dan weg.

B.A. regelt twee zenders en één stoppen ze in de kraag van het jack van Dirk en de andere in de kraag van het jack van Dwight.
“Gaan we ze echt uitleveren, Hannibal?” Murdock kijkt naar Hannibal die net het laatste deel van zijn plan uitlegt.
“We zullen wel moeten, Captain. Maar we kunnen ze makkelijk weer vinden door de twee zenders.” Antwoord Hannibal.

Even later is het al zover. B.A. en Hannibal staan met hun twee gevangenen op de afgesproken plek. Dan komt er een BMW het terrein op.
Er stappen een aantal mannen uit en ook hebben ze Afke en Face bij zich.
De gevangenen worden al snel geruild en dan maakt de BMW dat hij wegkomt.
“Wat ben ik toch blij jullie te zien.” Hannibal omhelst Face en Afke.
“Kom nou Hannibal. Je wilde ze toch volgen?” Roept B.A. vanuit de Van.
Iedereen springt snel in de Van en ze rijden op een afstandje de bad guys achterna.
“Wat zouden ze met ze van plan zijn?” Op de vraag van B.A. geeft Murdock natuurlijk weer een gek antwoord. “Ach misschien maken ze wat foto’s zodat ze daar posters van kunnen maken en ze in hun kamer kunnen hangen.”
B.A. gromt al snel en Murdock duikt in elkaar. “Sorry B.A., sorry!”
Dan horen ze opeens een knal en wat schoten. Meteen stopt de Van: Één van de banden is lek geschoten ziet B.A. zodra hij uitstapt.
“Ze hadden ons blijkbaar door!” Zegt B.A. terwijl hij naar de lek geschoten band wijst.
“Nu gaan ze boeten want als je aan B.A.’s Van komt dan zwaait er wat.” Fluistert Face tegen Murdock en Afke die vervolgens alle drie in de lach schieten.

Eenmaal bij de schuilplaats aangekomen komt Jeremy meteen naar buiten en grijnst gemeen. Hij heeft het eindelijk eens goed voor elkaar!
Dirk en Dwight worden al snel in een cel gegooid. “Wacht eens even. Dat is Jeremy York, die heeft immers auditie gedaan voor onze nieuwe film en nu we hem niet aan hebben genomen neemt hij waarschijnlijk wraak.” Verklaart Dirk.
Dwight slaat met zijn hand tegen zijn voorhoofd. Dat hij daar niet aan gedacht heeft!

Het is al laat en Lance zit nog in zijn cel. “Laten jullie me nog gaan of hoe zit dat?”
“Je hoort niet zomaar andere mensen te vermoorden. Misschien kun je vanwege de bedreigingen wat strafvermindering krijgen maar verder zit er niet zoveel voor je in.” Antwoord de sheriff.
Het is gelukkig weer rustig in het stadje maar omdat er ieder moment wat kan gebeuren en er nog steeds inwoners vermist zijn zal de buurtwacht een oogje in het zeil blijven houden.
Wesley schenkt voor George en zichzelf koffie in om zo een beetje wakker te blijven want het valt niet mee.
George neemt net een slok en spuugt het gelijk weer uit. Die koffie is niet te pruimen. “Bah, wie heeft deze koffie gezet?” George trekt een vies gezicht.

Al snel ontdekken ze dat er een aantal gewapende mannen op straat zijn en ze schrikken. Meteen zitten ze rechtop en waarschuwen Hannibal via hun walkietalkie.

Het team is meteen uit bed gesprongen behalve Face, die zit nog even bij Afke. “Ik ben er zo weer.”
Afke drukt hem nog een zoen op zijn mond en laat hem dan gaan.
Ondertussen hebben George en Wesley ontdekt wie de mannen zijn. Het blijken drie van de vermisten te zijn: Kevin, Diego en Alex!
Meteen rennen Face, B.A., Murdock, Frankie en Hannibal gewapend naar de plaats waar de drie zich bevinden.
“Staan blijven! Jullie zijn omsingeld!” Roept Hannibal in de hoop dat ze hun wapens neer zullen leggen maar in plaats daarvan beginnen ze om zich heen te schieten waardoor het team niets anders kan dan het vuur openen.
Er klinken heel wat schoten en uiteindelijk valt Diego op de grond en grijpt meteen naar zijn been.
Ook Kevin en Alex duiken naar hem toe. “Nu!” Fluistert Hannibal meteen. Omdat Diego, Kevin en Alex afgeleid zijn kunnen ze zo naar ze toe lopen.
Meteen houden ze ze onder schot en nemen ze mee naar het kantoor van de sheriff en omdat de sheriff slaapt maakt Face de deur van het kantoor open met een haarspeld van Afke.
“Zo, jullie brengen de nacht hier door!” Grijnst B.A..
Nog even laten ze Thomas het been van Diego behandelen wat gelukkig niet lang duurt. Ze sluiten ze op en verlaten het kantoor weer netjes. Ook de deur gaat weer op het slot.
Daarna gaat de buurtwacht verder maar zoekt de rest hun bed weer op.


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 05-10-2009 17:13:09, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:16:24  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 5 Wink

De rest van de nacht is het gelukkig rustig gebleven en iedereen was er vanochtend al vroeg af.
Het is 6 uur en de sheriff is al naar zijn kantoor vertrokken waar hij vervolgens de drie mannen aantreft. “Wat doen jullie hier?”
De sheriff pakt de sleutelbos en net als hij de sleutel in het sleutelgat steekt komt Hannibal binnenlopen. “Dat zou ik eerst nog maar niet doen, sheriff.”
De sheriff kijkt Hannibal vragend aan.
“Ze hebben ze waarschijnlijk een soort spul ingespoten waardoor ze gaan samenwerken met de bad guys.” Verklaart Hannibal.
De sheriff valt bijna achterover van schrik dat hij ze zonet bijna vrij liet. “Maar wat kunnen we doen om ze weer normaal te krijgen?”
“Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van tijd.” Antwoord Hannibal.
B.A., Murdock, Face en Afke zijn net binnen komen rennen. “Hannibal, Jeremy is van plan om ze te vermoorden. We moeten nu echt opschieten.” Zegt Afke.
“Wie?”
“Dirk en Dwight natuurlijk.” Roept B.A. terwijl hij Hannibal aan zijn mouw meetrekt.

Hannibal moet eerst een plan verzinnen heeft ie tegen de anderen gezegd. “Heb je al een plan?” Vragen ze om de minuut.
Na een kwartier heeft Hannibal eindelijk een plan verzonnen. Face en Afke gaan de benodigde spullen halen terwijl de anderen de omgeving nog even verkennen.
“Wat hebben we allemaal nodig, Face?” Vraagt Afke.
“Wat M16’s, granaten en verder niet.” Krijgt ze als antwoord.
Afke en Face lopen een winkel binnen waar ze na enkele minuten de benodigde spullen al overhandigd krijgen.

“Zo, Face. Dat is snel.” Lacht Hannibal als Afke en Face langs ze lopen.
“Wat doen jullie hier nou?” Vraagt Face.
“Ach dan kunnen we ze nu helpen in plaats van straks. Wie weet heeft hij ze straks al omgebracht.”
“Maar waarom wil Jeremy Dirk en Dwight eigenlijk ombrengen dan.” Vraagt Afke.
“Dat maakt nu op het moment niets uit. We moeten er eerst voor zorgen dat we Jeremy verslaan en dan vragen we het ze desnoods wel. Tenminste als ze dat zelf weten.” Antwoord Hannibal.

Jeremy laat Cameron, Jordan en Alejandro Dirk en Dwight uit hun cellen halen, omdat hij ze om wil brengen.
Twee angstige gezichten kijken Jeremy aan. Dat is het laatste beeld dat ze ooit zullen zien. Ze worden al snel neergeslagen.
Bewusteloos gooien ze ze in een houten kist die net groot genoeg is om in te zitten en te liggen.
“Begraaf de beide heren maar.” Lacht Jeremy terwijl hij wegloopt.
Er gaat een deksel op de kist en ze tillen de loodzware kist in het gegraven gat.
Daar gooien ze kilo’s zand overheen totdat de hoogte van ’t gras weer is bereikt.

Na een poosje komen Dirk en Dwight eindelijk bij.
“Waar zijn we.” Vraagt Dirk terwijl hij om zich heen kijkt. Hij ziet niets anders dan muren. Al snel krijgt hij ’t benauwd. Hij lijd namelijk aan claustrofobie.
Een beste vriend laat natuurlijk zijn beste vriend niet in de steek. “Dirk, blijf alsjeblieft rustig.”
Dwight heeft makkelijk praten. Die lijd tenminste niet aan claustrofobie.
Dirk had het niet meer en stortte langzaam in.
“Help me…” Riep hij nog één keer.
Dwight hield ’t echter nog wel een tijdje vol. Zijn beste vriend zat nu naast ‘m en bewusteloos leunde hij tegen Dwight aan.
Dwight praatte tegen ‘m. “Dirk. Alles komt goed. Echt waar.”

Het was nu de beurt aan ’t team om in actie te komen.
Iedereen had zijn of haar wapens en ze gingen er op af.
Kogels vlogen je om de oren. Er werden handgranaten gegooid en uiteindelijk ontplofte de hele zooi.
Er waaide op dat moment veel wind en het leek te sneeuwen.
“Hebben we dat niet eens eerder meegemaakt, Face? Sneeuw in de zomer?”
“Volgens mij hebben we hier weer te maken met een drugshandelaar.” Lacht Face.

Als ze Jeremy eenmaal te pakken hebben vragen ze waar hij Dirk en Dwight heeft gelaten.
“Ach. Die zullen nu toch al dood zijn dus je hebt er niets meer aan als ik het je zeg.”
Hannibal duwt z’n pistool tegen Jeremy’s slaap. “WAAR ZIJN DIRK EN DWIGHT?!?!”
“Levend begraven.” Is Jeremy’s antwoord. “Daar waar geen gras meer zit.”
Hannibal ziet een kale plek waar inderdaad geen gras meer is.
“Graven.”
Iedereen pakt een schep en begint te graven, behalve Hannibal, want hij houd Jeremy in de gaten.
De sheriff is al gewaarschuwd die meteen naar ze toe komt. Hij neemt Jeremy mee en de dokter zal ervoor zorgen dat Cameron, Jordan, Alejandro, Kevin, Diego en Alex weer normaal worden.
Ondertussen is het team nog druk bezig met graven. Na een minuutje komen ze de kist al tegen en tillen ‘m met z’n allen uit het gat.
De kist maken ze open met een koevoet die ze toevallig bij de hand hebben.
Meteen zien ze dat Dirk buiten bewustzijn is.
Dwight kan zelf uit de kist komen en helpt de anderen om Dirk er ook uit te dragen.

Hannibal voelt even of Dirk een hartslag heeft. Heel lichtjes en niet regelmatig.
“B.A., start de Van alvast maar.”
B.A. knikt en loopt meteen naar de Van toe.
Murdock en Face dragen samen Dirk naar de Van en leggen hem achterin zodat ze ‘m in de gaten kunnen houden.
Face staart naar Dirk. Hopelijk overleeft hij het wel.
Na een paar minuten komen ze al aan bij het ziekenhuis waar Dirk meteen wordt geholpen.
Dwight zit op een stoel in de gang. Er lopen tranen over zijn wangen.
Murdock gaat naast ‘m zitten. “Het komt heus wel goed met Dirk. Ik had dat ook een aantal keer met Face maar die kwam er ook altijd weer bovenop. Het komt echt goed.”

“Heb jij ook zin in wat koffie?” Vraagt Murdock aan Dwight.
Dwight knikt en loopt samen met Murdock naar het koffiezetapparaat.
Daar zet Murdock een bekertje eronder en wacht tot er automatisch koffie in zijn bekertje loopt. Tenminste dat verwacht hij.
Face staat op en loopt even naar ‘m toe. “Murdock, dan moet je wel op het knopje drukken.” Lacht hij.
Daarna troost Face Afke die sinds een paar minuten niet meer kan lopen omdat het middel is uitgewerkt.
“Lieverd. Alles komt goed. Binnenkort hebben we dat geld bij elkaar en kunnen we jou laten opereren. Dat beloof ik je.”


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 05-10-2009 17:13:48, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-07-2009 14:17:53  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 6 King

Het is inmiddels al na twaalven en nog steeds is er niemand uit de behandelkamer gekomen. Waarom zouden ze zolang bezig zijn?
Na een half uur komt er pas een dokter naar buiten. Iedereen staat meteen op.
“Hoe is ’t met ‘m?” Vraagt Dwight.
“Zijn situatie is stabiel maar hij ligt wel aan de beademing. Dat zal wel een paar weken zo blijven. Daarna zal hij ook dagelijks naar de therapeut moeten.”

“Mogen we even bij ‘m zijn?” Vraagt Hannibal.
De dokter knikt en loopt dan door.
Meteen lopen ze allemaal naar binnen en zien een angstige Dirk liggen. Hij ligt tussen allerlei slangetjes en piepende machines in.

Iedereen gaat om ‘m heen zitten. “Bedankt.” Klinkt het zachtjes.
“Geen probleem, kid. En maar snel beter worden.”
Afke begint zachtjes te huilen en Face gaat samen met haar even op de gang zitten.
De rest hoort hun hele gesprek wel.
“Wat is er lieverd?”
“Waarom mag iedereen beter worden. Ik wil ook weer beter worden.” Huilt Afke.
“Lieverd, zodra we het geld bij elkaar hebben laten we je opereren. Echt waar. Dat beloof ik je.”
“Wat is er aan de hand?” Vraagt Dirk zachtjes.
Hannibal vertelt in ’t kort het verhaal aan Dirk die medelijden met het meisje begint te krijgen.
“Binnenkort…” Vertelt Dirk. “…komt een nieuwe film uit die Dwight en ik samen hebben geschreven. Ik wil anders haar operatie wel betalen.” Zegt Dirk zachtjes. Hij weet dat hij zelf toch al genoeg geld heeft.
Zo gezegd, zo gedaan…

The Happy End Very Happy


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 05-10-2009 17:15:05, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 02-08-2009 18:47:50  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 1 en 2 zijn geplaatst Very Happy Veel leesplezier!!! Wink

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-08-2009 11:55:38  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Dag 3 is geplaatst. Veel leesplezier! Wink

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LuitenantTJ
BerichtGeplaatst: 05-10-2009 17:59:13  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 11-9-2009
Berichten: 53
Woonplaats: Uhm... dat moet ik nog eventjes uitzoeken!

Hallo iedereen...

Dit is het nieuwe account van mijn vriendje (Tjalling) en mij (IlovetheA-team). Gelieve PM's en dergelijke naar dit account sturen, omdat de oude accounts niet meer in gebruik zijn.

Ze konden niet verwijderd worden want dan zouden mijn posten uit de vorige melee (melee 15) verloren gaan.

En veel leesplezier! Very Happy Mijn verhaal is eindelijk af.

_________________


Wij zijn Friezen natuurlijk!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 02-04-2015 22:55:22  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

In april staat het verhaal Dangerous nights van IlovetheA-team in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-05-2019 11:53:17  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Dangerous nights' van IlovetheA-team in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 31-05-2023 23:56:42  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Team fanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Dangerous nights' van IlovetheA-team in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0