Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  "This isn't a joke!!"

Goed verhaal?
Ja!!
75%
 75%  [ 6 ]
Nee!!
25%
 25%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 8

CVisje
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 12:20:17  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 67
Woonplaats: Noordeloos

Episode 1

B.A. , Hannibal, Face en Murdock rijden, na een vermoeiende opdracht in Zuid-Afrika, van het vliegveld naar hun huis. Thuis ploffen ze allemaal neer op een bank, stoel of bed en vallen als een blok in slaap.
Na 2 uur wordt Face wakker. Hij kijkt in het rond maar ziet niemand. Er begint nu iets bij hem te rinkelen, hij gaat toch maar voor de zekerheid even kijken in de rest van het huis.


“Waar slaat dit nou weer op jongens, kom te voorschijn, ik ben al genoeg geschrokken!” roept Face.

Er komt geen antwoord. Face kijkt moedeloos in het rond en begint te denken.

"Waar zouden ze nou kunnen zitten? Ik heb niemand horen weggaan. En als ze wat te eten zouden gaan halen, nee dan zouden ze wel ergens een briefje hebben opgehangen of zo!" Denkt Face hardop

Face pakt de telefoon en belt naar de Van. Tuut ..............Tuut ............Tuut ............, maar geen gehoor. Hij loopt de kamer uit en gaat naar zijn Vette, maar dan ...................

Episode 2

Hij ziet zijn auto, maar daar is niet veel van over. Hij is doorboord met zeker wel honderden kogels. Face zakt moedeloos in elkaar en denkt aan hoe Hannibal dit zou aanpakken, maar op dat moment ziet hij de Van. Hij rent naar de Van en kijkt naar binnen. Daar ziet hij Murdock angstig in een hoekje zitten. Hij rukt de deur open!

"Het waren monsters met enge tanden, en, en..." Brabbelt Murdock.
"Rustig maar, rustig maar." Stelt Face hem gerust.
"Ik wou ze nog stoppen maar, .........." Zegt Murdock, maar zit ineens stil en zegt niks meer.
"Blijf bij me, Murdock! Blijf bij!" Schreeuwt Face tegen Murdock

Face besluit Murdock mee te nemen naar hun huis. Hij legt hem op bed en probeert wat informatie uit hem te krijgen, maar hij is niet aanspreekbaar. Na een half uur wordt Murdock wakker en schreeuwt dan ze hem niet mogen doden, maar ziet dan vanzelf dat Face er is en dat hij in zijn eigen huis is.

"Wat is er precies gebeurd?" Vraagt Face aan Murdock.
"Ik sliep, net als de anderen. Maar op een gegeven moment hoorde ik een schot. Ik, Hannibal en B.A. sprongen op en keken wat er aan de hand was. Toen zagen we dat er gewapende mannen in de kamer stonden en mij, Hannibal en B.A. onder schot hielden." Zei Murdock met tranen in zijn ogen
"Maar waarom jullie en ik niet?" Vroeg Face een beetje kwaad aan Murdock.

Het was een tijdje stil, en Murdock zat diep in zijn eigen gedachten verzonken.

"Al sla je me dood, niet letterlijk natuurlijk!" Zei Murdock, met al wat vrolijkheid. Ze moesten allebei lachen, maar stopte ook meteen want eigenlijk moesten ze wel een plan bedenken!

Face en Murdock zaten al een tijdje een plannetje te verzinnen, over hoe ze de anderen gingen bevrijden, toen opeens de telefoon ging.............

Episode 3

Face pakt de telefoon op en hoort een vervormde stem zeggen:

“Vanmiddag 3 uur, 7th Street, Slayton wasserette, 100 dollar, en niet vergeten!”
“Vanmiddag 3 uur, 7th Street, Slayton wasserette, 100 dollar, en niet vergeten! Dat zei hij!” Zegt Face tegen Murdock.
“Laten we de omgeving gaan verkennen, die 100 dollar is geen probleem, dan kunnen we een ontsnappingsplan bedenken.” Zegt Murdock, en vertrekt meteen.

Eindelijk komen ze aan bij 7th Street. Ze rijden zachtjes verder. Ze zien een schoenenwinkel, banketbakkerij, kledingwinkel en dan eindelijk: een wasserette!

“No way out of this, zelfs niet met een tank!” Zegt Murdock moedeloos.
“Nee, nee. Kijk dat!” Face wijst op een steegje recht tegenover de wasserette.

Ze rennen er naartoe en kijken naar ontsnappingsmogelijkheden. Hier en daar staan vuilnisbakken, maar verder helemaal niks. Aan het eind van de steeg loopt alleen een ladder omhoog. Face en Murdock denken hetzelfde en klimmen omhoog. Daar zien ze iets dat ze nooit hadden gedacht.

“Misschien zit het geluk toch mee!” Zegt Murdock met een grijns op zijn gezicht.
“Van wie zou die zijn joh, kijk dan. Dat moet echt een fortuin hebben gekost.” Zegt Face.
“Dat ding is waarschijnlijk heel makkelijk te verplaatsen, want je hebt hier zeker wel de ruimte. En trouwens, ik ben een piloot die elk ding met vleugels kan laten vliegen, zeker deze Heli!” Zegt Murdock met veel zelfvertrouwen.

Ze klimmen naar beneden en maken de steeg zo veel mogelijk vrij.

“Maar we moeten zeker geen gewonde bij ons hebben, die kan nooit die ladder op!”
“Ja, en weet je wel zeker dat die ladder goed vast zit. Hij ziet er nogal verroest uit.” Antwoord Murdock.

Face en Murdock rijden naar huis en maken hun geschut in orde. Ze hebben er allebei niet zo heel veel vertrouwen in, dat kan je van hun gezicht aflezen.

“2 uur, kom op we gaan. Dan zijn we zeker op tijd!” Zegt Murdock.

Episode 4

Precies om 3 uur komen ze aan bij de Slayton wasserette. Daar zien ze 4 zware jongens met automatische wapens voor de wasserette staan. Ze zetten de Van in een andere straat, zodat ze die later ongemerkt kunnen ophalen. Ze lopen vol spanning naar de wasserette en gaan naar binnen onder begeleiding van die 4 zware jongens. Op dat moment bedenken ze dat ze de wapens in de Van hebben laten liggen.

“Het is ons verteld dat we hier een ‘pakketje’ kunnen ophalen?!” Zeggen ze.

Ze worden met veel geweld de lift in geduwd. De lift gaat naar de 2de verdieping en blijft daar hangen. Ze worden ruig meegenomen naar een klein kamertje, daar zien ze Hannibal en B.A. liggen. Allebei liggen ze bewusteloos, met blauwe plekken en allebei door hun knie geschoten.

“Hannibal, B.A. , word wakker!” Schreeuwen ze.

Hannibal wordt met veel gekreun wakker en grijpt meteen naar zijn knie. Als hij Face en Murdock ziet, zucht hij die en er komt een kleine grijns op zijn gezicht.

“Wat is hier aan de hand, Hannibal? En ik dacht nog wel dat het een grapje van jullie was!” Vraagt Face heel rustig aan Hannibal
“Ze werken voor Generaal Michael Goms, die wij in Nam hadden opgepakt voor drugssmokkel met de vijand, weet je nog?” Vraagt Hannibal, die nog half van de wereld is.
“Wat moet die nou weer van ons? Die zat toch levenslang in de bak? Nou snap ik er helemaal niks meer van!” zegt Face stom van verbazing.
“Ze willen hun ‘vriend’ helpen: Chow!”

Op dat moment word B.A. onder luid gegrom wakker.

Episode 5

Op dat zelfde moment zit in een ander kamertje Generaal Goms te discussieren over de telefoon met Chow. Ze hebben het over wat ze gaan doen met The A-Team.

“Kom ze gewoon ophalen, dan ben ik van ze af. Oh ja, en vergeet de beloning niet, wil je?!” Zegt de Generaal onder luid gelach van zijn hulpjes.

In dat andere kamertje zitten ze nu allemaal in een kringetje en vertellen Face en Murdock aan Hannibal wat ze hadden bedacht.

“Ten 1e, wij hebben niet echt een ontsnappingsplan, want wij dachten gewoon dat we die honderd dollar moesten afgeven en wegwezen. En ten 2e, waarom zijn jullie zo toegetakeld?” vraagt Face.
“Ze moesten informatie hebben over die zaak over hun, van die drugssmokkel. Dan konden ze op een of andere manier hun geld terug krijgen. Maar wij zeiden niks, dus schoten ze door onze knieën.” Zegt Hannibal met ogen vol haat.


Op dat moment word de deur geopend en komt Goms naar binnen gelopen. Hij kijkt de vier met een grijns aan en gaan op zijn knieën naast ze zitten.

“Hoe gaat het met je knie?” vraagt hij aan Hannibal en op dat moment pakt hij hem en knijpt erin.

Hannibal schreeuwt het uit van de pijn en Murdock vliegt op Goms af en slaat hem in zijn gezicht.

“Zo, dus jij wil ook stoer doen hé. Weet je wat, zo kan je ook voor jezelf opkomen als ik dat bij jou doe.”

Goms pakt hij zijn pistool en schiet ook door Murdock’s knie. Murdock gilt het uit van de pijn en grijpt naar zijn knie. Face scheurt snel een stuk van zijn bloes af en bind de knie af.

“Goms, wat wil je van ons?” Vraagt Murdock met tranen die over zijn wangen rollen.
“Informatie, over die drugszaak van mij.” Zegt Goms heel kalm.

Op dat moment komt Chow de kamer binnen gelopen.

Episode 6

Goms gaan met Chow naar zijn kamer en handelt de zaak af. Chow neemt de mannen mee. Ze hinken naar beneden en lopen naar de auto van Chow. Op het moment dan Hannibal de auto in moet ziet hij een Mini-UZI liggen en pakt die. Hij begint met schieten en dekt de rest van het team. Hij schreeuw naar de rest dat ze naar de Heli moeten. Met z’n drieën hinken ze naar de ladder. B.A. gaat eerst naar boven, die helpt de anderen ook naar boven. Op dat moment bedenkt Face dat ze Hannibal niet achter kunnen laten en rent naar Hannibal. Die hinkelen samen naar de Heli. Eenmaal boven stijgen ze op (B.A. heeft zich over zijn angst heen gezet).

“I love it when a plan comes together!” Zegt Hannibal met een grijns op zijn gezicht.
“Ach, hou toch je mond!!” Zeggen B.A. , Face en Murdock in koor.

Eenmaal thuis gekomen krijgen ze allemaal een behandeling van Face. Hij maakt de wonden schoon en doet er een zwachtel omheen. Even later zitten ze allemaal op een stoel.

“Later we er wat van leren, val nooit met z’n allen in slaap, laat altijd iemand op wacht staan.” Zegt Hannibal serieus.

Hij heeft alleen niet door dat iedereen ligt te slapen. Hij grijnst, en gaat op wacht staan.


Laatst aangepast door CVisje op 28-05-2009 18:00:51, in totaal 5 keer bewerkt

_________________
I'm a bird, I'm a plane, I'm a choo-choo train!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 13:04:34  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Hey leuk verhaal. Ik ben nu al benieuwd naar het vervolg ook omdat Face mijn favoriete persoon is uit het A-team en het is natuurlijk lekker spannend. Dus ik zou zeggen kom maar op met het volgende deel Very Happy

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

CVisje
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 13:16:28  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 67
Woonplaats: Noordeloos

IlovetheA-team schreef:
Hey leuk verhaal. Ik ben nu al benieuwd naar het vervolg ook omdat Face mijn favoriete persoon is uit het A-team en het is natuurlijk lekker spannend. Dus ik zou zeggen kom maar op met het volgende deel Very Happy


Dank je, dat zal zeker snel komen Very Happy

_________________
I'm a bird, I'm a plane, I'm a choo-choo train!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
CVisje
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 14:17:12  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 67
Woonplaats: Noordeloos

Episode 2 staat er nu ook bij!! Very Happy

_________________
I'm a bird, I'm a plane, I'm a choo-choo train!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beukie
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 15:58:10  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 15-2-2009
Berichten: 139
Woonplaats: somewhere and nowhere

tof begin Very Happy
Ik ben benieuwd naar het vervolg.

super! Very Happy Smile Very Happy


Laatst aangepast door Beukie op 26-05-2009 18:51:09, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 26-05-2009 18:28:02  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Erg spannend vooral nu Chow er bij is. Ben benieuwd wat ie gaat doen met het team en ook met Face Very Happy Gaaf verhaal hoor! Very Happy

Erg leuk verhaal. Vooral het einde Very Happy Geweldig!

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 08-01-2012 20:03:57  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-teamfanfictie-fans,

It isn't a joke van CVisje is het nieuwe Fanfictie van de Maandverhaal.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.
Bovenaan staat een poll waarin je een waardering voor dit verhaal kunt geven.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-11-2015 22:12:11  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

In november staat 'It isn't a joke' van CVisje in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-01-2020 17:29:21  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

De beste wensen voor 2020.

Deze maand staat 'It isn't a joke' van CVisje in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-01-2024 16:23:18  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

De beste wensen voor 2024.

Deze maand staat het verhaal 'It isn't a joke' van CVisje in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0