Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Poll  ~  Wat is je favoriete seizoen?

Wat is jou favoriete seizoen?
Seizoen 1
14%
 14%  [ 13 ]
Seizoen 2
17%
 17%  [ 16 ]
Seizoen 3
32%
 32%  [ 29 ]
Seizoen 4
13%
 13%  [ 12 ]
Seizoen 5
22%
 22%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 90

Mack
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 18:14:27  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 3
Woonplaats: Somewhere

Favoriete seizoen moeilijk wij hebben nu een HDD en dan nemen we alles op Cool best wel veel al gezien alleen wist nog niet direct wat nou seizoen 1,2,3,4 was 5 (zowat) uiteraard wel maar ehh.. ik ben van plan ze allemaal te zien !!

_________________
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
salijka26
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 21:02:12  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 20-1-2008
Berichten: 5

Seizoen 5 zit inderdaad wel goed in mekaar, maar ik vind dat de sfeer tegelijkertijd heel anders is dan in de voorgaande seizoenen.

En ik vind Murdock in seizoen 5 af en toe zo serieus. Ondanks dat ie gezond verklaard is is tie natuurlijk nog wel enigzins gestoord, maar ik mis het enthousiasme en die echte rare trekken van 'm (dat je denkt 'hoe komen ze erbij??') Geen Bogey the bear of therm de kreeft meer??

Tussen de andere seizoenen kan ik moeilijk kiezen, er zitten overal wel steengoeie afleveringen tussen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Darkprince94
BerichtGeplaatst: 25-04-2008 15:44:03  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 5-6-2007
Berichten: 11

tot nu toe (het vijfde seizoen ben ik juist gaan kopen) vind ik het 4de seizoen het beste, vooral dan omdat "the sound of thunder" mijn favoriete episode is aangezien ze hierin terug naar vietnam gaan.
(ben nogal een vietnam fanaat Very Happy Very Happy)

_________________
I love it when a plan comes together
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 29-04-2008 22:06:59  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik heb Seizoen 3 gestem! Maar ik kan er niet keuze maken welke seizoen vind ik de beste. Ik vind het alle seizoenen wel het leukst en maar ik kies voor seizoen 3 en 4.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beukie
BerichtGeplaatst: 17-02-2009 19:44:52  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 15-2-2009
Berichten: 139
Woonplaats: somewhere and nowhere

Ik heb ze nog niet allemaal gezien, want ik heb alleen seizoen 2 en 5 thuis, maar die vind ik beiden al goed dus op naar de winkel voor de rest van de seizoenen. Dan kan ik stemmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
CVisje
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 11:22:52  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 67
Woonplaats: Noordeloos

The Survivor schreef:
Mescalino schreef:
Onbegrijpelijk dat er zoveel op seizoen 5 is gestemd. Dit seizoen had eigenlijk niet gemaakt moeten worden.

Ik heb gestemd op seizoen 3

Wat zeg je nou! Shocked Seizoen 5 had nooit gemaakt mogen worden? Ik vind van wel, natuurlijk is het een apart seizoen op zich met een andere sfeer, maar ik vind het helemaal niet slecht, integendeel zelfs! In dit seizoen zitten prima afleveringen. Denk maar aan The Theory of Revolution, The Court Material, The Say U.N.C.L.E. Affair en The Spy Who Mugged Me, Point of No Return en Without Reservations.


Idd !! Seizoen 5 is gewoon heel leuk en veel spannender, want daar zitten ook bijna doodscene's in enzo Very Happy maar seizoen 4 vind ik toch het leukst. Leuke en grappige scene's over murdock en face Exclamation

_________________
I'm a bird, I'm a plane, I'm a choo-choo train!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 24-05-2009 13:19:49  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Ik vind zelf seizoen 4 het leukst. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien ook wel om een aantal afleveringen die ik erg leuk vind Very Happy Zoals The trouble with harry... Very Happy

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 09-07-2009 20:15:43  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Seizoen 1 is het klassieke seizoen met de beste schrijvers aan het werk, de humor is daar zo geweldig, daar kan geen enkel ander seizoen tegen op.

Seizoen 2, andere schrijvers maar nog steeds goede humor en zelfde actie als in het eerste seizoen.

Seizoen 3, ruigere actie met zeer goede afleveringen.

Seizoen 4, het seizoen van de grote terugslag. Het lijkt allemaal te veel op het derde seizoen. Een paar goede afleveringen redden het seizoen.

Seizoen 5, het ''andere'' seizoen. In deze serie afleveringen is het hele A-Team concept veranderd en dit werkt, naar mijn gevoel, gunstig. De afleveringen zijn meer gedailleerd en er zit echt een verhaal achter. De actie is grimmiger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Poll

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0