Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  A-team in Nederland
Peetur
BerichtGeplaatst: 28-03-2009 20:33:54  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Ik ga dit jaar niet heen.. Ik heb ze al 3x ontmoet en om alleen voor Dirk heen te gaan? Zonde van me geld vind ik.. Als Dwight komt of Mr T dan ga ik erover nadenken.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-03-2009 08:57:36  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Een van de redenen dat het voor Dirk niet zo moeilijk is om weer naar Utrecht/Nederland te komen is omdat hij sinds vorig jaar veel in engeland verblijft. Een van zijn zoons, Roland voetbalt tegenwoordig namelijk voor een engelse club, en Dirk is dan vaak bij zijn zoon. Dat is een gelukje voor nederlands fans, want om van engeland naar nederland te vliegen is natuurlijk dan eenvoudig. Voor Dwight ligt het iets anders, die moet voor zoiets echt vanuit the USA komen vliegen. Of het dit jaar gaat lukken, ik weet het niet, het is vlak voor Dwights verjaardag (24 nov) en Thanksgiving (26 nov) en dat is niet gunstig.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 29-03-2009 10:01:42  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Wow,Dirk komt het weer naar nederland. Ik ben zo blij om hem weer te zien. Ik ga dus weer naar Dirk, samen met wie weet ik het niet. Dus is al voor mij al tweede keer al. Ik hoop het dat ik wel naar Dirk. Vind ik het welleuk om weer te zien.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 30-03-2009 13:52:06  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ik ga het ook proberen om er heen te gaan. Het zal dan voor mij de eerst keer worden dat ik echt iemand van het A-team ontmoet. En het lijkt me geweldig.

Ik denk trouwens wel dat je moet duwen en botsen om tenslotte nog wat van hem op te vangen en dat er echt een rij staat voor handtekeningen en foto's. Kosten die trouwens ook geld??. :O.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 03-04-2009 19:34:55  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Vorig jaar wendy en ik zijn naar Dirk Benedict geweest bij jaarbeurs in utrecht. er worden niet geduwd en botsen, lange rij staan hoor! kijk maar op de foto's van me hyves, er staan bij fotoalbum. we hebben gewoon gewacht en heb ik wel bij hem op foto staan. valt wel mee en niet zo druk,er worden niet geduwd en gebots hoor! ik weet het wel hoeveel kost en maar ik weet het niet meer.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 13-04-2009 11:27:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

magnolia schreef:
Ik ga het ook proberen om er heen te gaan. Het zal dan voor mij de eerst keer worden dat ik echt iemand van het A-team ontmoet. En het lijkt me geweldig.

Ik denk trouwens wel dat je moet duwen en botsen om tenslotte nog wat van hem op te vangen en dat er echt een rij staat voor handtekeningen en foto's. Kosten die trouwens ook geld??. :O.



Handtekeningen kosten altijd geld, foto's mag je soms wel en soms niet maken bij de tafels waaraan ze zitten. Dat hangt van de regels af van de organisatie maar ook van de acteur zelf. Dat verschilt per conventie. Maar als Daphne zelf foto's heeft gemaakt dan lijkt me dat dus daar in Utrecht niet zo'n probleem te zijn en die kosten dan niets. Alleen officiële fotosessies die worden aangekondigt en waar je je voor kan inschrijven (zoals bij dutch star con op de foto gaan met de heren en de Van) die kosten wel geld en die worden door een fotograaf gemaakt.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 13-04-2009 13:12:33  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Daphne schreef:
Vorig jaar wendy en ik zijn naar Dirk Benedict geweest bij jaarbeurs in utrecht. er worden niet geduwd en botsen, lange rij staan hoor! kijk maar op de foto's van me hyves, er staan bij fotoalbum. we hebben gewoon gewacht en heb ik wel bij hem op foto staan. valt wel mee en niet zo druk,er worden niet geduwd en gebots hoor! ik weet het wel hoeveel kost en maar ik weet het niet meer.


Idd, foto's maken kan gewoon Wink.
En Magnolia: als je er vroeg bent dan is het helemaal niet duwen en botsen Razz. Daphne en ik waren toen als eerst voor die fotoshoot Very Happy.
We waren er dan weliswaar om 9:00 uur al Embarassed maar dan kan je ook een uitgebreid praatje maken voordat het drukker wordt Wink.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
magnolia
BerichtGeplaatst: 14-04-2009 18:51:56  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Bedankt vor de antwoordene. Ik hoop zo dat hij komt. Lijkt me echt tof. Very Happy Een dag om nooit te vergeten. cool.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0