Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Zijlijntopic melee 15

Hoe vinden jullie het verhaal van melee 15?
Niks aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Leuk.
0%
 0%  [ 0 ]
Spannend.
100%
 100%  [ 4 ]
Andere mening, plaats je reactie in zijlijntopic.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Sharey
BerichtGeplaatst: 24-03-2009 19:35:01  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Where's Hannibal when you need him?

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 24-03-2009 20:25:22  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

yeah you're absolutly right where is he Question

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 18:57:39  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Ja, luister eens, heel leuk allemaal, maar ik zit wel in mijn examenjaar van mijn middelbare school. Dus ik heb echt niet de tijd om vaak te posten. Ik ben vaak van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middags weg, dus mij zul je echt niet vaak overdag zien posten. Goed, van het weekend heb ik een leuke bijdrage geleverd aan de Melee, was ik ook tevreden over, maar nu de week weer begonnen is heb ik gewoon wat minder tijd. Simpel. Dus ik kan het echt wel bijhouden en ik zal ook echt wel posten, maar misschien niet in het tempo dat de meeste willen.

En ik weet wel dat ik nu reacties krijg van 'dat wist je toen je eraan begon', maar als we in een normaal tempo posten moet het in principe geen probleem zijn. Dat is bij deze melee in ieder geval een stuk beter als de vorige, die was helemaal niet bij te houden.

Kijk, ik vind dit leuk, hier besteed ik mijn vrije tijd aan, maar ik wil het niet als een verplichting gaan zien om op die en die tijd, op die en die dag een bericht te posten.

Dus, het is kiezen of delen. Willen jullie mij of iemand anders? Want van om de 3 dagen een bericht in mijn inbox word ik ook een beetje moe.

Luuk

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 19:41:27  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Luuk,

Was het niet op zijn plaats geweest om over je examenjaar te vertellen toen je vorige week een tweede kans kreeg van je medespelers?
Je hebt niet gereageerd op de voorwaarde die bij je doorstart werd gesteld, dus zijn we er met z'n allen van uit gegaan dat je daar mee akkoord ging en eraan zou voldoen.

Je hebt gelijk als je zegt dat het tempo prettig is, maar omdat Hannibal een belangrijke rol in het spel is, zitten we telkens op jou te wachten.
Ik heb er geen moeite mee om in mijn B.A.-posten Hannibal mee te nemen, maar ik ben wel telkens "bang" dat je daar op een moment commentaar op gaat geven, omdat ik jouw Hannibal te veel vorm geef.
Er is een tijd geleden een maximum van dagelijkse posten gesteld, omdat er heel veel gepost werd. Dat is ontstaan uit het met veel enthousiasme melee-spelen, waardoor het bijna niet bij te houden was door mensen die alleen 's avonds kunnen spelen.
Ik kan door de week ook alleen maar 's avond spelen, volgens mij is er niemand die daar problemen mee heeft.
De mensen die zich opgeven voor de melee zijn enthousiast en willen graag elke dag spelen.
Dat zijn de omstandigheden waarmee we te maken hebben en waar je mee bekend kunt zijn, omdat je al een tijd bij A-teamfans bent.
Begrijp je nu waarom we moeite hebben met je afwezigheid?
Alleen communiceren met je medespelers en met mij, moderator, kan voorkomen dat medespelers zich gaan ergeren of je willen vervangen.

Ik wacht even af wat voor reacties er vanavond komen.
Ik adviseer je om na te denken over wat je zelf wil en wat voor deze melee wenselijk is.
Morgen laat ik weten hoe we met de Hannibal-rol verder gaan.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 19:57:07  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Sharey schreef:
Luuk,

Was het niet op zijn plaats geweest om over je examenjaar te vertellen toen je vorige week een tweede kans kreeg van je medespelers?
Je hebt niet gereageerd op de voorwaarde die bij je doorstart werd gesteld, dus zijn we er met z'n allen van uit gegaan dat je daar mee akkoord ging en eraan zou voldoen.

Zie je, dit soort reactie had ik al aan zien komen.

Quote:
Je hebt gelijk als je zegt dat het tempo prettig is, maar omdat Hannibal een belangrijke rol in het spel is, zitten we telkens op jou te wachten.
Ik heb er geen moeite mee om in mijn B.A.-posten Hannibal mee te nemen, maar ik ben wel telkens "bang" dat je daar op een moment commentaar op gaat geven, omdat ik jouw Hannibal te veel vorm geef.

Absoluut niet, ik vind het juist leuk als andere mensen met heel het team 'iets ondernemen'.

Quote:
Er is een tijd geleden een maximum van dagelijkse posten gesteld, omdat er heel veel gepost werd. Dat is ontstaan uit het met veel enthousiasme melee-spelen, waardoor het bijna niet bij te houden was door mensen die alleen 's avonds kunnen spelen.

Prima, hier was ik zeker een voorstander van.

Quote:
Ik kan door de week ook alleen maar 's avond spelen, volgens mij is er niemand die daar problemen mee heeft.
De mensen die zich opgeven voor de melee zijn enthousiast en willen graag elke dag spelen.
Dat zijn de omstandigheden waarmee we te maken hebben en waar je mee bekend kunt zijn, omdat je al een tijd bij A-teamfans bent.
Begrijp je nu waarom we moeite hebben met je afwezigheid?
Alleen communiceren met je medespelers en met mij, moderator, kan voorkomen dat medespelers zich gaan ergeren of je willen vervangen.

Ik vind het allemaal prima, maar wat ik al eerder aangaf: ik wil het niet als een verplichting gaan zien.

Quote:
Ik wacht even af wat voor reacties er vanavond komen.
Ik adviseer je om na te denken over wat je zelf wil en wat voor deze melee wenselijk is.
Morgen laat ik weten hoe we met de Hannibal-rol verder gaan.

Ik gok dat ik al wel weet wat voor reacties er gaan komen en dat ik ook wel weet wat er met mijn rol gebeurt, dat kun je ook nu wel zeggen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 20:43:07  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Hey Luuk,

Ik snap je heel goed. Zelf heb ik het ook druk, en anderen ook. Maar ook ik laat even netjes weten wanneer ik echt geen kans zie te gaan posten. Je doet niet alleen mee aan dit spel omdat jij het zo leuk vind. Er zijn ook anderen, en daar moet je ook aan denken. Natuurlijk, geen verplichting, maar er zitten we een soort van regels bij, stille regels en vastgelegde.

Ik denk eigenlijk dat je dit had kunnen weten. Tuurlijk, ik vind dat je mee mag doen. Ik zet gemiddeld 1 post per dag, en dat is voldoende. Als ik weet dat ik niet mee kan doen, omdat ik het zo druk heb, ben doe ik ook niet mee.
Er moet rekening gehouden worden met anderen! Wij kunnen niet ruiken of iemand druk is...

En trouwens, je vorige 'niet-posten' wijte (?? Razz) je aan je ziek zijn. Maar er was dus nog een andere reden.. Maar goed, dat terzijde.
Als je kan beloven dat je 1 post per dag zet, en dat ook waarmaakt, zie ik geen problemen waarom je niet langer mee zou mogen doen.
De melee gaat al langzaam, maar als andere medespelers ineens verdwijnen, gaat 'tie nog langzamer!

En daar komt bij: als je al zo goed weet wat onze reacties zijn, gaat er dan geen lampje op??

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 20:45:28  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Hey luuk,

Ik snap wel dat je het druk hebt maar ik ben het wel met Murdoockie!! en Sharey eens. Maar ik zit ook in het examenjaar en post sowieso wel één keer per dag. Niet dat het verplicht is maar het is vervelend als één personage er heel lang tussen uit mist.

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 20:52:35  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Luister, ik snap jullie ook wel, heel goed zelfs. Ik snap dat dat vervelend is. Maar als het niet mogelijk is, is het niet mogelijk. Zo simpel is het.

Ik wacht het even tot morgen af. Smile

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Sharey
BerichtGeplaatst: 25-03-2009 22:39:16  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Luuk,

Als ik op een rijtje zet wat ik jou op deze website de laatste tijd heb zien doen, dan kom ik tot één conclusie: je communiceert niet of te laat en daarmee veroorzaak je oponthoud, ergernis en misverstanden.
Als je met een groep te maken hebt, zoals in een melee, zul je moeten leren vooruit denken en duidelijk zijn over wat je wel/niet wil en kan en daarover communiceren met je groepsleden. Zowel bij het aanmelden voor een rol als tussendoor als we bezig zijn met de melee.
Jij verwacht van ons begrip, zorg er dan zelf voor dat wij weten wat we moeten begrijpen.
Jij wilt meedoen, zorg er dan zelf voor dat je mee mag blijven doen.
Zoiets heet samenwerking.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 26-03-2009 20:10:31  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Mededeling.

Beukie heeft examens en heeft zich tijdelijk afgemeld.
Murdoockie heeft veel huiswerk en toetsen en heeft zich voor gisteren en vandaag afgemeld.

De rollen die afwezig zijn mogen meegenomen worden als je ze nodig hebt.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 26-03-2009 20:45:50  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Mmm.. voor een korte post heb ik wel tijd. Heel snel even.
Murdock voor vanavond even niet.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 26-03-2009 23:23:39  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

De stand van zaken rondom de 6 spelers van melee 15 is op dit moment als volgt:
2 spelers posten elke dag.
4 spelers kunnen door omstandigheden minder of niet posten, waarvan bij 3 mensen school de reden is.

Aangezien het verhaal eigenlijk goed loopt, ga ik jullie niet meer achter je vodden zitten over het op tijd posten, want dat blijkt op dit moment en in deze situatie niet zinvol en haalbaar.

Voor de voortgang van het verhaal is het nodig dat we de personages van andere spelers meenemen in onze posten.
Je mag zelf iemand vragen om dat te doen, maar je mag het ook gewoon open laten.

Als deze melee klaar is, zetten we de dingen waar we onderweg tegenaan liepen op een rijtje en bekijken we of er misschien andere/nieuwe afspraken nodig zijn.

De spelers met examens wens ik veel succes en sterkte.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 29-03-2009 13:09:29  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

Beukie heeft laten weten dat zij tot en met woensdag niet op de computer mag in verband met tentamens/toetsen.
Ik heb haar rol Audrey even wat meer bij het verhaal betrokken, zodat zij niet telkens achter ons aan hoeft te hobbelen.
Als jullie Audrey nog meer spannende dingen kunnen laten doen, dan ga je gang.
Beukie neemt het in de loop van de week weer over.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 30-03-2009 19:17:03  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Oké is goed. Enne... wie doen er om deze tijd nog wel mee dan want er is vandaag nog geen enkel bericht gepost. Dat wacht ik eigenlijk af omdat ik de laatste ben die gisteren heeft gepost en ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan. Dus bij deze als er iemand wil posten van de meleespelers... Wink Dan kan ik daar misschien ook wel weer op reageren.

Ik zie net dat Murdoockie!! weer een post heeft neergezet. Wink

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 31-03-2009 20:46:44  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1560
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

Om te voorkomen dat er maar 3 meleespelers overblijven, ga ik morgen een oproep doen voor nieuwe spelers.
Dus als je mee wilt doen of iemand weet die graag eens mee wil doen... geef die persoon dan even een seintje en kijk morgen allemaal naar de zijlijntopic.

Sharey
Moderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 8 van 18
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0