Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Melee 12: A cure to kill
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 19:01:09  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Hannibal had niet veel gezegd. Code 33. Ik wist waar ik moest zijn. Ik keek om me heen of iemand me had gezien en zag een man in een verweerde regenjas naar me kijken. Voor de rest was het een doodnormale straat. Ik zag de man in een auto stappen en ik besloot hem te volgen, voor de zekerheid. Ongemerkt reed ik achter de man aan, maar toen hij 2 straten verder een vrouw en 2 kinderen begroette besteedde ik geen aandacht meer aan hem en reed verder. Zodra ik op de Highway was gaf ik plankgas. Hannibal had me een hoop te vertellen, had hij gezegd.

En halfuur later reed ik een karrespoor in. In eerste instantie zag ik niemand, maar toen viel mijn oog op een rode spoiler die boven de struiken uit stak.

Ik liep door de bosjes en gaf een uilenkreet als teken dat ik het was. Ik zag een gebouwtje waarvan de deur op een kier stond en ik klopte zachtjes op de deur. Hannibal antwoordde dat ik binnen kon komen en we begroette elkaar hartelijk.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 22:05:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik hoorde Frankie aankomen door zijn teken, legde mijn boek weg en liep meteen naar de deur.
Hey Frank dat is ook snel Very Happy.
Als hij binnen is doe ik de deur op slot.
Ik leidde hem naar de woonkamer.
We zaten nu alle 5 in de woonkamer.
Ik pakte wat te drinken voor iedereen en ging zitten.

Zoals ik je al gedeeltelijk had gezegd hebben we een opdracht.
Maggie zou daar iets meer over kunnen vertellen als ze wakker is.
Ik heb wat dossiers meegenomen en gedeeltelijk ingelezen.
Het is aan ons om die bad guys uit te schakelen waardoor Maggie wordt lastiggevallen.
Ik vermoed dat zij medicijnen moet maken en deze moet overhandigen aan een leider. Alleen wat diegene daarmee moet ? Confused
Doorverkopen? of bij anderen indienen met de dood tot gevolg?.
We moeten die sukkel stoppen jongens.
Iemand een plan of suggestie?.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 22:05:22  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Weten we uberhaupt wie die zogeheten sukkel is vroeg ik terwijl ik opstond.
Ik liep ijsberend door de kamer heen.
En wat heeft Helena voor een rol in dit verhaal? Hoe komt ze daar?
En waarom is zij eigenlijk ontvoerd?
Allemaal mysteries.. Allemaal vragen in deze onopgeloste zaak..
Mijn plan is om uit te vinden wie de ontvoerder is en dan direct door naar de basis te gaan..
Zoals in die oude tijden..

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Bucky204
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 02:53:58  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

Ik werd wakker en hoorde wat Hannibal allemaal te weten was gekomen.Ik hoorde Face over zijn plan en dacht bij mezelf van:wacht eens dan ga ik alvast het een en ander klaar maken om af te luisteren en om te kunnen achtervolgen.Dus ik sta op en loop naar Hannibal en zeg:Hannibal ik heb een plan ik ga in de schuur wat dingen in elkaar zetten om te kunnen afluisteren en om auto,s te kunnen volgen.Ik maak ook maar eens wat kleine dingetjes om in kleren te kunnen verstoppen.Ik liep naar de deur en draaide me en zei:Face sluit de deur achter me en doe hem op slot.Als ik erin wil dan klop ik 3keer dan wacht ik 1 seconden en dan klop ik 2 keer.Ik deed de deur van het slot en ging de schuur in om aan de spullen te werken.Ik had alles klaar en legde het in me bus.Ik liep de schuur weer in en keek uit een raam aan de zijkant door een verrekijker waarmee ik door de bosjes heen kon kijken.Ik zag de MP aan komen in 2 auto,s ik schatte de afstand nog op zeker een dik kwartier rijden maar ik besloot me wel te haasten dus ik rende de schuur uit en reed me auto achteruit de begroeing in achter de schuur waar twee deuren waren die je niet kon zien vanaf de weg.Ik rende om me bus heen en pakte geweren en munitie.Ik rende daarna als een speer naar de deur en klopte snel 3 keer wachtte 1 seconden en klopte toen 2keer en jawel hoor Face deed de deur open.Ik liep snel naar binnen zei tegen Hannibal:de MP komt eraan twee auto,s.Alles ligt klaar in me bus.Ik legde vervlgens de geweren neer en besloot ff alles goed te checken.Ik passeerde opeens de kamer van Maggie en zag dat ze wakker was.Ik liep naar binnen en vroeg of alles goed met der was.Terwijl ik bij der stond voelde ik een enorme donder en bliksem door me heen gaan alsof ik in brand stond van verliefdheid.Ik werd er rood van en dat zag Maggie aan me.


Laatst aangepast door Bucky204 op 11-09-2008 22:30:23, in totaal 2 keer bewerkt

_________________

Shut Up Fool !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Flykie
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 03:20:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

BA stond ineens op en liep weg.
Het zal wel zei ik. Ik keek Murdock aan.
Volgens mij kunnen we dat beter aan Maggie zelf vragen als ze wakker is.
En Helena haar rol in deze zaak, hmmm tja daar zit ik ook mee.
Wie weet wat er dan allemaal gebeurt.
Voor hetzelfde geldt wordt zij weer ontvoerd.
We kunnen onze levens niet op het spel blijven zetten, want het gaat op een gegeven moment fout.
Face en Frankie knikten begrijpend.
Toen BA ineens zei dat de MP onderweg was sprong ik uit me stoel en rende samen met Face, Murdock en Frankie naar het busje. Ik pakte me m16, sniper en me pistool.
Wat heb ik jou gemist Very Happy zei ik tegen mijn mooie m16 Very Happy
Als ik me wapens heb gepakt, kijk ik om me heen maar zag de MP nog niet.
We renden daarna weer naar binnen en ik ging naar boven.
Daar kon ik makkelijker zien wanneer de MP zou komen.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 05:44:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik was lekker in slaap gevallen. Toen er ineens wat comotie ontstond, werd ik wakker. Ik hoorde iets over MP's en dacht; laat ik in mijn rol blijven.
Als een haas stapte ik uit bed, en verstopte me in de kast. Mijn gedachten draaiden op volle toeren; ik was ontvoerd omdat... ze een proefkonijn nodig hadden. Gelukkig hadden ze niet veel toegediend, maar genoeg...
Ik ging zitten en sloeg mijn armen om mijn knieeen, wachtend op iemand die me uit de kast zou halen...

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 06:49:16  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

En weer Fadden we The A-team gesingaleerd en nu,goed het plan uitwerken zei Fullbright.
Ze zullen dit keer niet ontsnappen generaal Crane reed achter me en dit plan was zo goed uitgewerkt het kon niet mis gaan okej Captain, jij boekt hem als eerst naar binnen en wij volgen.
Crane begrijpte het plan
Lets Go.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
H.M Maikel
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 06:51:45  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 211
Woonplaats: Eemnes

Decker deed zijn werk goed en ik bleef hem maar onder druk zetten hij moest het team eens pakken hij is al 10 jaar bezig maar het,plan van decker was dit keer goed uitgewerkt en er was een kans dat dit plan we zal slagen het zou mij benieuwen

_________________
I Love it when a plan comes Togheter Very Happy

Fullbright Spelen MP Lolz Very Happy

Go A-Team Beste A-Teamfan Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 09:48:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Ik had gesnopen wat Decker bedoelde en we wilde het A-Team koste wat kost pakken. We waren onderweg tot dat we even later bij een huisje stopten. ik pakte mijn pistool en sloop langzaam achter de bosjes. zodat ze mij niet zagen. Decker en Fullbright gingen in het zicht staan zodat ze mij niet zagen. ik zou uiteindelijk het team van achter aanvallen. ik stond op positie tot dat Decker weer met zijn preek begon zelf begon ik er wel een beetje zat van te worden iedere keer het zelfde zeggen. Tssk

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 13:24:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

Crane snapte helemaal wat ik bedoelde en nam zijn positie,goed in ik ging met fullbright goed in het zich staan ,en begon met Smith hier spreek Decker je hebt precies 30 seconden voor we binnen vallen en je met grof geweld arresteren je hebt weinig keus dus zal ik het je makkelijk maken door je een tip te geven geef je over Smith jij en je team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
H.M Maikel
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 13:31:03  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 211
Woonplaats: Eemnes

O Right alles ging volgens plan ,ik moet toegeven je hebt het goed uitgewerkt geduldig wachte we 30 seconden tot dat we,binnen gingen vallen Smith had echt weinig keus nu we pakte onze wapens en gingen klaar staan klaar voor actie en Crane was helemaal goed bezig Deze missie

_________________
I Love it when a plan comes Togheter Very Happy

Fullbright Spelen MP Lolz Very Happy

Go A-Team Beste A-Teamfan Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 13:48:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

(leuk als je als enige online bent Razz)
Ik hoorde Decker praten en ik slikte.
BA had zijn wapen niet Confused
De rest van het team zat gewapend beneden en ik boven......
Ik heb geen keus zei ik tegen mezelf.
Ik klom op het dak en haalde mijn sniper tevoorschijn.
Ook pakte ik een handgranaat.
Als eerste gooide ik de handgranaat op de jeep die meteen explodeerde.
Met een goede positie richtte ik op Decker en schoot.
Daarna wisselde ik snel van wapen en concentreerde ik me op Fullbright en schoot met me m16 op hem.
Of ik hem nou raakte wist ik niet.
Ik zag Crane achter staan, hij had zijn positie al ingenomen en hield contact met Decker en Fullbright.
Haha sukkel zei ik zachtjes.
Ik sprong van het dak en sloeg Crane neer.
Daarna sleepte ik hem mee naar binnen en bond hem vast.
Ik gooide Crane zijn wapen naar BA, zodat ie wel een wapen had Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
H.M Maikel
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 13:54:31  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 211
Woonplaats: Eemnes

Wow ineens komt Smith op het dak staan en schiet op Decker en mij,ik dook weg Decker wist vast wel wat ie moest doen dus ik dook weg maar ja tijdens het weg springen spring in bosjes Prikkels Lkkr dan heb ik weer ik probeerde Contact te maken met Crane maar kreeg geen gehoor Niet Smith toch het kan niet waar zijn ik zag iets bij het huis staan en besloot via de regen pijp om hoog te klimmen zal ik heel aan komen boven was mijn twijfel ik besloot het risico te nemen dat Crane in gevaar was wist ik dus ik moest voorzichtig en slim te werk gaan

_________________
I Love it when a plan comes Togheter Very Happy

Fullbright Spelen MP Lolz Very Happy

Go A-Team Beste A-Teamfan Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

go A-team
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 13:57:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

Fullbright ging Via boven maar ik wist dat Smith al weg was dus ik ging lkkr via beneden en beukte de deur in Ik moest,en zou Crane vinden hij is mijn rechte hand en smith krijgt geen kans om hem te houden ik ging voorzichtig te werk
Ik moest wel oppassen dat Smith zijn team niet ergens had neer gezet Crane zou zijn wapen nu wel kwijt zijn dus consertreerde ik me goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 14:09:18  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik hoorde schoten en nam mijn positie meteen in.
Als ik naar buiten kijk, zie ik de jeep van de MP ontploffen en even later zag ik Hannibal met Crane naar binnen komen.
Ik knikte en zag Decker ineens binnen staan Neutral
Ik schoot ook op Decker en zag hem snel naar buiten rennen.
Ik hoorde Hannibal zeggen; "zorg ervoor dat Decker nie binnenkomt".
Is goed zei ik terwijl ik samen met Murdock op hem schoot.
Maar ik wist wel zeker dat zij niet van plan waren om zich over te geven.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 27
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0