Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Shop  ~  De grote A-team figuren
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 07-01-2008 18:08:11  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Er zijn veel mensen die met de vraag rondlopen WAT is zo'n groot poppetje van 16cm in bespeelde staat van galoob nou waard? Wat moet ik ervoor betalen?

Wat is een redelijke prijs, verkopers vragen vaak maar wat want die weten of niet welke merchandise veel waard is van het A-team en welke niet OF ze weten het wel maar hopen dat de koper het niet weet en proberen er (te)veel geld voor te vangen.

Face, Murdock, B.A. of Hannibal uit de verpakking dus in bespeelde staat:

Een poppetje dat wat schade heeft (blusjes bij het kruis en de benen bijv. daar komt schade het meest voor) daar betaal je zo'n 2,50 voor.

Een poppetje zonder schade maar zonder complete wapens met bijvoorbeeld alleen een rugzakje op of alleen een handgun is ongeveer 3,00 waard

Een poppetje dat praktisch al zijn uitrusting nog heeft daar kun je 5 euro voor betalen...let wel, dan heb ik het niet over één wapen maar over alles. Je kunt in de merchandiselijst op ateamfans opzoeken wat ze bij zich moeten hebben, de wapens en toebehoren staan er bij op de foto.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als een verkoper meer wil hebben, gewoon even wachten en niet kopen. De poppetjes zijn beslist niet schaars en worden veelvuldig aangeboden op de bekende verkoopsites.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rave
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 17:28:56  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 17-8-2005
Berichten: 6
Woonplaats: antwerpen

ik vind dat die a-team figuren heel hard op dat figuur trekken van michael knight knightider alleen jammer dat die a-team figuren niet in de van kunnen in zitten en met kit en michael knight wel in speelgoed Sad

_________________
heeft er iemand voor mij hannibal of face in figuren te koop die in het groot niet die klein figuren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
go A-team
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 17:37:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

bedankt Choppercrazy weet ik dat ook weer Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 17:59:38  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

rave schreef:
ik vind dat die a-team figuren heel hard op dat figuur trekken van michael knight knightider alleen jammer dat die a-team figuren niet in de van kunnen in zitten en met kit en michael knight wel in speelgoed Sad


Als je de kleine figuren koopt van het A-team dan passen die wel in de galoob Van....dus je kunt altijd de kleintjes kopen voor je Van.

De grote figuren passen trouwens wel in de metalen Van van ERTL, deze is groter dan de galoob en heeft een werkende schuifdeur. Dus als je de grote figuren in een Van wilt laten passen dan moet je dus de Van van ERTL hebben.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rave
BerichtGeplaatst: 21-05-2008 19:45:14  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 17-8-2005
Berichten: 6
Woonplaats: antwerpen

ik vind dat die michael knight figur op en figuur van het a-team tret wou jullie mening eens weten

_________________
heeft er iemand voor mij hannibal of face in figuren te koop die in het groot niet die klein figuren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Shop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0