Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  The A-Team - Shots In The Middle Of The Night
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 13-05-2008 15:44:42  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Dit is mijn eerste A-Team verhaal, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
__________________________________________________________________________

The A-Team - Shots In The Middle Of The Night

DEEL 1

Het is een mooie zonnige zomerdag als de Van van het A-Team met hoge snelheid over de hobbelige landweggetjes van Makon scheurt. Nu vraag je je waarschijnlijk af wat daar de rede van is, maar dat word duidelijk wanneer we een aantal seconden later drie wagens van de Militaire Politie zijn rijden…

,,Ze zitten nog steeds achter ons aan,” zei Face tegen Hannibal en de rest, ,,hoe raken we ze kwijt?”
,,Dat word lastig,” zei Hannibal kalm.
,,Er zijn hier geen plaatsen om ons te verstoppen, Hannibal, en de benzine raakt op!” riep B.A., terwijl hij het stuur stevig vast hield en met een scherpe blik vooruit keek.
,,Voor hoe lang hebben we nog benzine B.A.?” vroeg Hannibal.
,,Hoogstens een paar minuten,” was het antwoord van de sergeant.
,,Redden we het tot Makon?” wou Hannibal weten, terwijl hij een sigaar op stak.
,,Moet lukken,” zei B.A. terwijl hij bezorgd in zijn spiegel keek.
,,Face, hoeveel kogels hebben we nog?” vroeg Hannibal terwijl hij zijn geweer pakte.
,,Niet veel,” kreeg hij als antwoord.
,,Ik ga proberen de eerste wagen aan flarden te schieten, hopelijk veroorzaakt die dan een kettingbotsing,” zei Hannibal. Hij draaide zijn raampje omlaag en ging uit het raam hangen. Meteen klonk er een schot. Het was een van de MP’s. Zo snel als hij kon lostte Hannibal een paar schoten, wat moeilijk ging aangezien de weg hem nog al tegenzat. Maar uit eindelijk lukte het toch om de voorste banden kapot te schieten. De MP-wagen remde meteen af en de tweede wagen knalde er vol op maar de derde kon nog net ontwijken.
,,Hoeveel kogels nog, Face?”
,,Een stuk of vijf.”
,,Geef me ze.”
Hannibal ging weer uit het raam hangen en mikte op de motorkap. Hij loste de schoten en drie van de vijf waren raak. De motor ontplofte en de auto schoot de greppel naast de weg is.
,,I love it when a plan comes together.”

Ze reden Makon binnen. Het was een klein plaatsje met een hotel, twee cafιs, een supermarkt, een dokterspraktijk enzovoorts.
,,Dit lijkt me een goed plaatjes om een tijdje te blijven,” zei Hannibal, op zijn gemak rokend.
,,Het ziet er niet slecht uit nee,” zei Face, ,,maar de MP’s zijn wel vlakbij, Hannibal.”
,,Ach, Clarkson pakt ons toch niet, Face. Lynch, Decker en de rest lukte het ook niet, dus waarom hij wel?” grijnsde Hannibal.
,,Als jij het zegt,” mompelde Face.
,,Ach Face, maak je niet druk, Hannibal weet wat hij doet,” probeerde Murdock Face gerust te stellen.
,,Hannibal weet wat hij doet ja, maar weet jij het ook, fool,” zei B.A.
,,B.A., die toon bevalt me niet,” zei Murdock, ,,ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb. Weet jij het, Face?”
,,Ik bemoei me hier niet mee.”
,,Shut up, Murdock!” riep B.A.
,,Kalm, sergeant,” kalmeerde Hannibal, ,,er is niks aan de hand.”
,,Mmm,” mompelde B.A.
Ze parkeerde het busje bij het hotel, maar toen ze uitstapte hoorde ze ineens schoten.
,,Hoorde jij dat ook B.A.?” vroeg Hannibal.
,,Yes, Hannibal,” was het antwoord.
Ze stonden alle vier even stil en luisterde gespannen. Maar ze hoorde niks meer en dus liepen ze naar binnen.
,,Het zullen wel een paar jagers zijn ofso,” zei Face. Maar dat het geen jagers waren, zouden ze snel achter komen…

,,Een kamer voor vier graag,” zei Face tegen de vrouw achter de receptie.
B.A. trok Hannibal mee naar het andere eind van de receptie.
,,Waarom gaan we betalen voor een hotel kamer?”
,,B.A.,” zei Hannibal, ,,we moeten voorkomen dat we hier moeilijkheden krijgen. Clarkson is vlakbij en als hier moeilijkheden ontstaan, weten de MP’s dat we hier zijn.”
,,Hmmm, ik vind het maar niks Hannibal,” zei B.A., ,,we zitten ook al krap in de munitie.”
,,Laat dat maar aan Face over,” grijnsde Hannibal.

Het was drie uur ’s nachts. Hannibal had voor de zekerheid gezegd dat ze ploegendienst in de wacht ging houden, je weet maar nooit. Het was Murdock’s beurt en hij stond er pas een minuut of tien toen hij buiten gegil hoorde. Het was duidelijk een vrouw, en het klonk angstig. Snel liep Murdock naar het raam. Eerst zag hij weinig, maar naarmate zijn ogen gewend raakte aan de nacht kon hij in de verte een fel licht zijn branden. Plotseling klonken er schoten. Weer klonk er een gil maar die werd plotseling onderbroken, gevolgd door een knal. Het klonk als het geluid van een deur die werd dichtgegooid. Het licht ging uit een alles was weer rustig. Murdock wist niet goed wat hij ervan moest denken en twijfelde of hij Hannibal wakker moest maken. Hij hakte de knoop door en wekte Hannibal. Hij legde hem het verhaal uit en Hannibal vroeg hem of hij serieus was.
,,Bloedserieus!” antwoordde Murdock gehaast.
,,Wek Face en B.A., we gaan een kijkje nemen,” zei Hannibal. Hij voelde zich niet prettig bij wat Murdock had verteld. Stond deze situatie in verband met de schoten die ze eerder die dag hadden gehoord?

Het team sloop naar buiten en B.A. wou al naar het busje gaan, maar Hannibal zei dat dat misschien niet zo verstandig was: ,,Als er echt iets aan de hand is moeten we ongezien bij de betreffende plek komen, als we met de Van gaan vallen we meteen op. Daarom lijkt het me verstandig om te gaan lopen.”
,,Vergis je niet Hannibal,” zei Murdock, ,,het is een eind weg hoor!”
,,Ach, sinds Vietnam zijn we wel wat gewend hθ,” zei Hannibal, een sigaar opstekend.
,,Voorwaarts!”

Murdock mocht dan gek zijn, hij had wel precies onthouden welk huis, of laten we zeggen boerderij, het was. Toen ze tot op een paar meter genaderd waren, maakte Hannibal een gebaar waaruit de andere opmaakte dat ze moesten verspreiden. Iedereen had zijn eigen kant. Die gebaren spraken ze af in Vietnam en vergaten ze nooit meer. B.A. nam de rechterkant voor zijn rekening, Face de linkerkant en Murdock dekt de achterhoede. Voorzichtig sloop Hannibal naar de boerderij toe. Alles leek rustig en de bewoners leken in diepe nachtrust, maar toen Hannibal zijn oor tegen de wand hield, hoorde hij het zachte gehuil van een vrouw. Wat was hier aan de hand?

DEEL 2

Hannibal wenkte dat de anderen bij hem moesten komen. Geruisloos kwamen B.A., Murdock en Face naar de boerderij lopen.
,,Luister,” fluisterde Hannibal. Iedereen luisterde aandachtig.
,,Een vrouw die huilt!” riep Face zacht.
,,Laten we vragen wat er aan de hand is,” zei Murdock en hij liep al naar de deur.
,,Wacht even Captain!” zei Hannibal, toen hij B.A. zag wenken.
,,Er is iets bij B.A., let’s go!”
Toen ze bij B.A. aan kwamen wees hij op een stel struiken. Hannibal trok een stuk van de struiken weg maar nam meteen de hele struik mee. Het bleken een hoop bladeren zijn die een auto bedekten. En die auto was van… de MP’s!
,,Een valstrik!” besefte Hannibal zich meteen, ,,wegwezen!”
Ze renden geruisloos terug naar het hotel een sprongen in de Van. Met een rustig vaartje reden ze het dorp uit. Toen ze een paar honderd meter hadden gereden, zei Hannibal: ,,Jongens, wij laten ons toch niet zomaar voor de gek houden?”
,,Nee, nee,” mompelde iedereen.
,,Laten we zo terug pakken!” riep B.A.
,,Juist B.A.,” grijnsde Hannibal.
B.A. keerde de wagen en reed rustig terug naar het dorp, totdat ze bij de boerderij waren.
,,De auto is weg!” riep Murdock.
,,Inderdaad,” zei Hannibal, wat moest hij hier nou van denken.
,,Oke, ik ga even kijken. B.A. geef een schreeuw als je onraad ziet.”
B.A. knikte.
Hannibal stapte uit een keek om zich heen. Alles leek rustig. Voorzichtig sloop hij naar de boerderij. Hij luisterde weer even aan de wand en het leek rustig. Opeens ging er licht aan in huis.
,,Ga weg! Jullie hebben alles al kapot geschoten! Ga weg! Ik heb niks gedaan!”
Verbaasd luisterde Hannibal. Wat was dit nou weer?
Voorzichtig liep hij naar deur. Toen alles veilig leek, klopte hij aan.
,,Ga weg zei ik! Hier is niks meer! Ga weg!”
,,Ehm, kan ik u helpen mevrouw?” zei Hannibal tegen de dichte deur.
,,Wie bent u?” klonk het.
,,Hannibal Smith, mevrouw.”
,,Uhm, ja… komt u maar binnen.”
Hannibal opende de deur en nam de omgevingen in zich op. Het was een kleine woonruimte met wat meubels en een kleine TV, een keukentje en een trap die naar de donkere boven verdieping leidde. In de uiterste hoek van de kamer stond een tafel met handgemaakte beelden erop. Hier viel de kolonel op dat in alle beelden gaten zaten.
,,Heeft u problemen, mevrouw?” viel Hannibal maar meteen met de deur in huis, ,,we hoorden schoten en gegil, gaat alles goed?”
De vrouw barstte in snikken uit en stotterend vertelde ze Hannibal: ,,Het was Ted Weatherly. Hij probeert me al bijna een jaar met geweld uit mijn huis te zetten, omdat ik overlast zou verzorgen, en hij wou geen slecht naam krijgen omdat dit huis van hem was, zei hij… Het is een bandiet. Een gevoelloze bandiet. Hij werkte samen met mijn man. Ze hadden een bedrijfje dat de oogst van boeren opgekocht en dat vervolgens op de markten in de grote steden ging verkopen. Mijn man had een aardig zakcentje gespaard, tot hij om onverklaarbare rede dood langs de weg werd gevonden. In zijn testament stond dat de helft van zijn vermogen naar Weatherly ging, en de helft naar mij. En daar heeft Weatherly gebruik van gemaakt. Hij lied het testament vervalsen en beweert dat dit huis van hem is. Maar zolang de sheriff hier nog is kan hij me niks doen. Ja, behalve bedreigen dan. Ik heb nauwelijks een inkomen omdat ze mijn beelden kapot maken. Ook vandaag weer. Ik zie het niet meer zitten.” Ze barstte weer in snikken uit en Hannibal vroeg: ,,Maar heeft u dan geen hulp gezocht?”
De vrouw antwoordde snikkend: ,,Ik ken hier verder niemand. Twee maanden geleden is mijn vertrokken naar New York om te studeren, en ik ben hier nu helemaal alleen. Een oude vriendin van mij, Trish Brenner…”
Hannibal onderbrak haar: ,,U kent Trish Brenner?”
,,Ja, ze is een oude schoolvriendin van mij. Zij adviseerde mij om te proberen in contact te komen met het A-Team. Zij hadden destijds ook voor haar problemen opgelost. Maar ik heb nooit contact kunnen vinden. Ze leken wel onvindbaar.”
,,Ik ken Trish Brenner ook, mevrouw. Haar zoon heeft met mij en mijn vrienden in Vietnam gediend. Ray Brenner. Helaas is hij overleden. Ik ken Trish Brenner dus ook goed. En ik kan u feliciteren: u bent net in contact gekomen met het A-Team,” zei Hannibal glimlachend.
De vrouw zette grote ogen op: ,,Echt waar?”
,,Echt waar,” bevestigede Hannibal, ,,zal ik de rest even roepen, dan kunnen we overleggen hoe we het gaan aanpakken.”
,,Gaat u mij echt helpen?” vroeg de vrouw snikkend.
,,Natuurlijk mevrouw, voor vrienden van de familie Brenner hebben we altijd tijd.”
Hannibal liep naar buiten, en bracht een kreet ter gehore. Vlug kwamen B.A., Face en Murdock aanlopen. Hoe zou dit gaan aflopen?

DEEL 3

Meteen toen hij binnen kwam vroeg B.A. aan Hannibal: ,,Wat is er? Ik vertrouw het niet, met die MP wagen.”
,,Rustig maar, sergeant,” kalmeerde Hannibal hem, ,,deze mevrouw is een vriendin van Trish Brenner en zit in de problemen, en zoals ik haar al verteld heb helpen we vrienden van de Brenner’s altijd.”
,,That’s true, Hannibal,” zei Murdock met een knipoog naar de vrouw.
,,Maar goed,” begon Hannibal, ,,laten we even tot zaken komen. Vertel eens wat over uzelf en over die Ted Weatherly, mevrouw.”
,,Nou,” zei de vrouw, ,,ik ben Anna Jackson. Zoals ik u al verteld heb, word ik, zoals ik het wil noemen, ‘geterroriseerd’ door Weatherly.” Ze vertelde het verhaal aan de rest van het Team, en toen ze was uitgepraat zei Face: ,,Eιn ding begrijp ik nog steeds niet; wat deed die wagen van de MP bij u voor de deur?”
,,Ze kwamen hier binnenvallen omdat ze dachten dat jullie, het A-Team hier waren. Ze hadden duidelijke aanwijzingen, zeiden ze.”
Hannibal keek Murdock bedenkelijk aan: ,,Murdock?”
,,What?” zei Murdock quasi verontwaardigd, ,,ik heb niks gedaan!”
,,Laat maar Hannibal,” zei Face, en vervolgde met: ,,Waar zijn de heen gegaan, mevrouw? Hun auto staat er niet meer?”
,,Ik weet het niet. Ze doorzochten het huis en ging vervolgens weer weg. Waarheen weet ik niet.”
,,Face, B.A., Murdock, kom even mee naar buiten,” gebaarde Hannibal, ,,just a minuten,” zei hij vervolgens tegen de vrouw.
Eenmaal buiten gekomen, vroeg hij aan de rest van het team wat ze er van dachten.
,,Mmm, i don’t know man,” zei B.A. twijfelend, ,,ik vind het raar dat die MP wagen hier stond.”
,,Ach het zal wel meevallen,” zei Face.
,,Nou, ik heb ook wel mijn twijfels, sir,” zei Murdock.
,,Normaal ‘testen’ we onze cliλnten altijd, Hannibal,” zei B.A.
,,Mmm,” dacht Hannibal na, ,,ik bel Trish wel even.”
Hij ging naar binnen en vroeg aan Anna of hij even mocht bellen.
,,Ja hoor, daar staat de telefoon,” wees Anna Jackson.
Hannibal draaide Trish’s nummer en na een tijdje kreeg hij haar aan de lijn.
Hij vroeg haar of ze Anna Jackson kende.
Haar antwoord: ,,Anna Jackson… nee, die ken ik niet. Ik kende vroeger wel een Anna, maar Anna Jackson, nee, nooit van gehoord John…”

DEEL 4
PART 3
Nadenkend legde Hannibal de hoorn op de haak. Wat moest hij hier nou mee?
Loog de vrouw nou? Wat zou ze daar mee opschieten? Hij deed de achterdeur open en riep de rest zachtjes, zodat de vrouw het niet zou horen.
Al snel kwamen Face, Murdock en B.A. aanlopen, toen ze merkten dat het veilig was.
Hannibal wenkte dat ze snel binnen moesten komen.
Eenmaal binnen vroeg Murdock meteen: ,,What’s up, Hannibal?”
Vlug legde Hannibal de situatie aan ze uit en de anderen keken hem verbaasd aan.
,,Wat moeten we hiermee, Hannibal?” vroeg Face.
,,Ik vertrouw het maar niks,” mompelde B.A., ,,soieso al niet omdat de MP-wagen hier stond.”
,,Zullen we het haar gewoon gaan vragen?” zei Murdock.
,,Shut up, fool!” riep B.A. en hij kwam dreigend op hem aflopen.
,,Wacht, sergeant,” hield Hannibal hem tegen, ,,het is niet eens zo’n gek idee, al moeten we het natuurlijk” wel onopvallend ter sprake brengen.”
,,Maar hoe doen we dat,” twijfelde Face.
,,Mij lijkt het het beste als we gewoon weggaan,” bracht B.A. zijn mening in de groep.”
,,But nobody listens to you,” zei Murdock.
,,Rustig, B.A.,” zei Hannibal vlug voor de situatie weer uit de hand liep.
B.A. keek Murdock dreigend aan.
,,Let’s go, we gaan gewoon naar binnen en zien wel,” zei Hannibal.
Face keek hem quasi ongelovig aan: ,,Hannibal, je hebt altijd een plan, waarom nu niet?”
Hannibal keek hem op een manier aan zoals alleen hij mensen aan kan kijken. Face begreep de blik en liep achter Hannibal aan. Murdock en B.A. ruzieden nog wat maar liepen toen ook naar de woonkamer. Toen Hannibal de kamer betrad wist hij even niet wat hij zag. Drie mannen van rond de dertig stonden met geladen geweer in de woonkamer. De vrouw stond achter hen. Maar Hannibal herstelde zich, pakte een sigaar uit zijn zak, stak hem aan en ging zitten.
,,Goeiedag heren, aangenaam kennis te maken. Met wie heb ik het genoegen?” vroeg hij.
..Shut up, Smith!” een van de mannen, duidelijk de aanvoerder van het stel.
,,Nou nou, dat kan toch wel wat vriendelijker,” zei Face, ,,zo zul je nooit een vrouw krijgen.”
PANG!
Een schot werd gelost en de kogel vloog rakelings langs het hoofd van Face.
,,Wij weten wie jullie zijn en wat voor beloning er op jullie hoofd staat. Jullie liepen met open ogen in onze val.”
,,Ieder mens maakt wel eens een foutje, nietwaar?” zei Hannibal, nog steeds rustig rokend.
PANG!
De sigaar van Hannibal vloog doormidden.
,,Maakt me niet kwaad, Smith,” dreigde de aanvoerder.
,,Mmm, een scherpschutter,” zei Hannibal terwijl hij een nieuwe sigaar pakte en hem aanstak. ,,Je kunt aardig schieten, maar moet nog een hoop leren.”
,,Ga niet te ver, Smith!”
,,Hoezo? Je vermoord me toch niet, want dan vang je veel minder geld.”
,,Inderdaad,” zei Face, ,,en ik kan het weten, ik ben namelijk erg goed in getalletjes en bedragen.”
,,B.A., misschien dat jij deze heren even wil leren schieten?” vroeg Hannibal.
,,Mmm, ik weet het niet Hannibal,” speelde B.A. het spelletje mee, ,,ze lijken me nou niet echt van een hoog niveau.”
Even wisten de mannen niet wat ze moesten zeggen of doen en twijfelend keken ze elkaar aan. En van dat moment maakte het A-Team gebruikt. Murdock vloog werkelijk een van de ‘ hulpjes’ aan en vloerde hem met een hoop gegil. Ondertussen pakte B.A. de andere hulp eens goed aan en nam Hannibal de aanvoerder onder handen. Ze sloegen er op los totdat de weerstand minder werd en de mannen in elkaar zakten. De vrouw had ondertussen angstig toegekeken en zodra ze zag dat ‘haar’ mannen ging verliezen was ze er gauw vandoor gegaan.
,,Murdock, Face,” waarschuwde Hannibal. Face en Murdock knikte en ging gauw achter de vrouw aan. Ondertussen bonden Hannibal en B.A. de mannen stevig vast en bekeken ze eens goed.
,,Die aanvoerder komt me bekend voor,” zei Hannibal, ,,maar ik weet niet waarvan.”
Ondertussen was B.A. in de deuropening gaan staan om te luisteren of hij iets van Murdock en Face kon horen, of misschien wel zien want het begon licht te worden.
Daar kwamen ze al, de vrouw tussen hen in lopend. De tranen liepen over haar gezicht en Face en Murdock liepen er een beetje met gemengde gevoelens naast. Want wie was het nou en wat wil ze?



© iloveitwhenaplancomes...

______________________________________________________________________

Wat vinden jullie ervan? Smile


Laatst aangepast door Iloveitwhenaplancomes... op 18-06-2008 19:27:46, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 13-05-2008 16:44:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

niet slecht zeker niet omdat het je eerste verhaal is Wink
volgende deel kom maar op Wink


Laatst aangepast door go A-team op 13-05-2008 19:29:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 13-05-2008 16:48:39  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

leuk verhaal! Very Happy
Je werkt de personen leuk uit whaha!!
kom maar op met deel 2 whaha Very Happy Razz

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 13-05-2008 16:53:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Spannend Very Happy
Next please Razz

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 13-05-2008 18:21:07  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Vet Cool. je hebt best geod gedaan hoor en blijf het maar spanned Smile

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 16:38:55  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Ik heb weer een stuk bijgeschreven Very Happy Deel 2 staat online Smile

Laat maar weten wat je vind Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 19:17:03  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

NiceNiceNice!
Leuk verhaal!
kom maar op met deel 3 whaha Very Happy

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 19:44:13  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

super mooi deel 3 alsjeblieft Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 20:08:16  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Wauw mooi geschreven!
Leest lekker door hoor!

ga zo door!

We want more!

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 18-05-2008 13:32:18  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Ik heb weer een klein stukje bijgeschreven, ander duurt het zo lang voor jullie Wink

Deel 3 staat online!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 18-05-2008 14:16:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

leuk deel Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 18-05-2008 14:32:45  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Zeker een spannend deel Razz Very Happy
Een verrassende wending! Surprised
Lek bed8! Razz

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
melanie1588
BerichtGeplaatst: 14-06-2008 18:56:27  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

hey goed verhaal maar deze staat er al sinds een lange tijd op. Ik vraag me af waardoor het verhaal niet verder kan gaan, want met een verhaal maak je iedereen nieuwschierig naar hoe het afloopt en verolgens komt er nooit een eind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-06-2008 19:04:07  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Het kan tog zijn dat hij het erg druk heeft?
Vooral die laatste loodjes op school zijn heavy!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 15-06-2008 01:52:17  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

ik vond wel spanned verhaal en ben ik wel benieuwd hoe is afgelopen verhalen.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0