Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Shop  ~  A_TEAM BADGES / PINS volledige set
pinman
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 11:15:33  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 6-4-2008
Berichten: 2

originele pins van the a-team!! zie ook mijn advertentie hier:
http://www.2dehands.be/a-team-pins-23217731.html?qq=a%20team%20pins

kan in een gewone envelop veilig verpakt en opgestuurd worden.
reageer lieft per mail, niet via P.M.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 13:24:41  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Beste verkoper,
Een vraagprijs van 10 euro is behoorlijk aan de hoge kant als er zo weinig informatie over de buttons bij staat. dan kun je niet zomaar gaan bieden.

1) Wat is de diameter van de buttons, dus hoe groot zijn ze. zijn ze zo groot als een euro of groter. Er zijn namelijk diverse maten in omloop.
2) zijn het officieel door Cannell prod. uitgebrachte buttons? dus staat er op de zijkant wel de tekst vermeld: A-team (jaartal) Stephen J. Cannell prod, all rights reserved, dat zou fijn zijn als dat in zo'n advertentie erbij stond wat er voor copyright vermelding opstaat.

Als er namelijk geen naam van Cannell opstaat is het geen originele merchandise en zijn de buttons erg weinig waard. Je kunt op ebay dan gelijksoortige buttons nieuw kopen bij retrowinkels voor zo'n 5 euro.

Maar zelf zou ik dat soort buttons nooit kopen via ebay, tenminste als je het doet uit verzameloogpunt want verzamelwaarde hebben ze niet echt omdat het geen officiele merchandise is uit de jaren tachtig. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
pinman
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 13:41:10  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 6-4-2008
Berichten: 2

de pins zijn iets groter dan een 2 euro muntstuk. verder staat er geen informatie op, ik heb een aantal sets geruild tegen andere pins die ik dubbel had. ze komen uit een winkel ide ook andere a-team spullen had en ook batman pins etc.
ik moet er gelijk bijzeggen dat ik van die pin met hannibal en b.a. samen nog maar 2 exemplaren heb. daarentegen heb ik nog andere pins van b.a; gevonden die nog niet op de foto staan. (je krijgt er sowieso 6 verschillende dus)

ik heb er ook al verkocht aan 5 euro, dat is geen probleem, laat ons zeggen 10 euro met postkosten inbegrepen. (11 met post naar nederland inbegrepen, ik woon in belgië)
ik heb nog al eens stukken van mijn verzameling badges verkocht en toen moest ik telkens voor een paar euro naar de post gaan aanschuiven. vandaar dat ik ze liefst per set verkoop,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Shop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0