Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Snake Bite Part 4
1melody6
BerichtGeplaatst: 05-04-2008 19:26:31  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Episode 05 Snake Bite:Deel 1


In het stadje Westwood City is de laatste tijd vaak overlast van slangenbeten de meesten slangen worden wel gevangen maar de giftigste zijn nooit gevonden. Vera is een organisatortrice in het stadje en wilt graag het jaarlijkse feest organiseren ookal zijn er mannen ziek door de slangenbeten. Maar haar dochter en buurvrouw willen het liever niet omdat ze bang zijn voor meer beten van de gevaarlijke slangen. Laura loopt naast haar buurvrouw peinzend na te denken of ze het jaarlijkse feest door laten wel of niet. Zullen we het toch doorlaten gaan?? Sally kijkt geschrokken en zegt: dan wil wel eerst The A-Team hier hebben want we hebben nooit last gehad van slangen en nu die een of andere gek Chris Tompson hier is zijn er enorm veel gifsslangen en dat vertrouw ik niet. Ineens horen ze een gil en Laura herkent de stem van haar vriendin Kimberley. Als ze aankomen zien ze Kimberley bij haar broertje huilend zitten haar broertje Daniel is gebeten en gelijk gestorven. Woedend kijk Kimberley naar de slang die er nog steeds zit en nog steeds in zijn aanvals positie zit om weer te gaan bijten. Laura pakt haar kattepult en schiet recht op de kop van de slang die meteen weg is gevlucht. Kimberley pakt haar broertje op en loopt huilend samen met Sally en Laura terug naar het dorp onderweg zei Sally steevast: Ik ga naar The A-Team zoeken maakt mij niet uit wat er gebeurd ze moeten die Chris Tompson maar eens aanpakken. De meisjes knikten ja en liepen verder.

Hannibal kijkt naar Hanna en Peter die allebij Murdock proberen te pakken met tikkertje. Hij moet er wel om lachen omdat Hanna weer hetzelfde truucje wilt gebruiken maar wel mislukt. Peter gaat op de grond zitten en zegt dat hij het zat is maar wel blijft kijken naar Murdock en Hanna. Face die probeert een date te krijgen en BA die kijkt naar de radio om te bedenken welke zender hij wil horen. Hanna kijkt om omdat ze een vrouw op haar vader ziet aflopen en wat wilt vragen dus rent ze samen met Murdock en Peter naar hem toe. Hannibal kijkt op en vraagt: Kan ik u helpen mevrouw?? Sally kijkt Hannibal aan en zegt: ik had hier afgesproken met The A-Team maar ik weet niet waar ze zijn. Face roept vanuit de Van dat Sally hun klant is en dat het goed is. Nou Sally zegt Hannibal die haar gebaart om te gaan zitten en te gaan vertellen wat er aan de hand is. Nou zegt Sally aangenaam ik ben Sally Moren en ik kom uit het stadje Westwood City waar de laatste opmerkelijk veel slangenaanvallen zijn sinds ene Chris Tompson er is komen wonen. Ik vind het naar en verdacht en helaas is er ook een kind van 9 overleden door een slangenbeet. BA hoort het laatste en wordt boos en wilt meteen dat Sally en de dorpbewoners geholpen worden. Peter en Hanna kijken geschrokken naar Sally vanwege haar verhaal. Ik wil nu niet eens meer mijn kinderen buiten hebben Willy en Tara. BA vraagt vriendelijk aan Sally hoe oud haar kinderen zijn waarop Sally antwoord dat Willy 7 jaar is en dat Tara 3 jaar is. Hannibal steekt een sigaar op en zegt dat ze The A-Team gehuurd heeft en kijkt vriendelijk naar Hanna en Peter.

Deel 2

Als The A-Team in het dorpje aankomen zien ze overal versieringen en op het welkomst bordje zien ze met grote letters staan: HET 80 JARIGE FEEST VAN BESTAAN VAN ONS DORP WORDT GEVIERD OP 5 MAART OM 13:00 UUR WEES ER GAUW BIJ!!! Peter kijkt verbaast naar Hanna en Face omdat hun zeggen dat ze zoiets toch doorlaten ondanks die aanvallen van slangen. Sally wijst het Team een plek aan waar ze kunnen parkeren. Dan zien ze Vera en Laura op de veranda zitten met een noteblok en ze lopen gelijk naar hun 2 toe. Vera kijkt op en ziet dat Sally achter The A-Team staat. Wij zijn gehuurd door Sally vanwege de slangenaanvallen hier. Vera staat snel op en laat een lijst zien met namen en zegt: deze mensen zijn gebeten en gestorven de leeftijden staan erbij. Hannibal ziet dat er al 4 kinderen en 1 volwassene zijn gestorven aan de giftige beet. 20 anderen leven nog wel maar durven niet op het feest te komen. Hannibal leest de namen voor van kinderen die gestorven zijn: Daniel 7 jaar, Becky 16 jaar, Sander 13 jaar en de jongste is 4 jaar Terri de volwassene is Rod Stoner en die was 34 jaar. Wat is er allemaal gebeurd met die kinderen?? vroeg Hanna die nogal verafschuwt is van wat ze allemaal hoort. Op dat moment komt Kimberley aanlopen en hoorde wat Hanna zei en verteld het team wat er allemaal is gebeurd: Terri was de 1ste die werd gebeten ze liep naar huis toe omdat ze klaas was met spelen met de anderen kleintjes, we hoorden allemaal ineens een keiharde gil en toen ik samen met mijn broertje ging kijken zagen we Terri dood op de grond liggen. 1 week later zag mijn broertje Sander ergens voor wegrennen maar zag hem ook ineens instorten dus riep mijn broertje het hele dorp bij elkaar Sander heeft nog wel 2 uur geleefd en kon dus vertellen wat hij zag een giftige slang.....3 dagen later werd Becky gebeten ik zag het gebeuren omdat ik naast haar stond ik rende met Becky weg maar ze stortte in en stierf ik huilde zo hard dat de dorpelingen mij weg moesten halen bij Becky. Rod zelf zag een slang in zijn tuin en werd gebeten hij stierf 1 week later volgens de dokters had hij een te zwak hart om verder te kunnen, wat best raar is. En ja mijn broertje op dat moment krijgt Kimberley het te kwaad en begint zacht te huilen ze voelt op dat moment een schouderklopje van Hanna en Laura. Laura kun jij verder vertellen vraagt Sally vriendelijk. Nou ik liep samen met Sally ergens heen en toen hoorde we Kimberley erg hard gillen en toen we aankwamen zagen we Kimberley met haar broertje Daniel in haar armen en 2 meter verder was die enge nare slang die ik heb weggejaagd met me kattepult. BA kijkt erg kwaad naar de lijst en zegt: Oke ik weet genoeg tijd om de mensen in dit dorp te helpen er mogen geen nieuwe slachtoffers vallen geen enkele meer! Peter en Hanna kijken elkaar aan omdat het 4 maart is en dat het morgen dus 5 maart is de feestdag van het dorp. Hannibal legt aan het team uit wat ze gaan en dat ze gaan opslitsen en stelt dus voor dat Hanna en Peter samen naar het bos gaan, BA en Face gaan samen onder de huizen kijken Murdock en ik gaan bij het meertje kijken omdat daar ook welleens slangen kunnen zijn dus iedereen wees voorzichtig vooral jullie 2 en streng kijkt hij Hanna en Peter die meteen van schrik ja zeggen.

In het bos zijn Hanna en Peter op zoek naar een van de slangen die Allison Dory heeft gebeten, Allison had een plek op de kaart aangewezen en verteld wat er was gebeurd dus zijn Hanna en Peter meteen gaan kijken. Hanna houd zich vast aan boom omdat alles erg stijl is en ze bijna viel terwijl Peter alles makkelijk beklimt alsof hij het vaker doet. Wow roept Hanna geschrokken slangen alarm!! Peter kijkt om en ziet een cobra slang op 7 meter van Hanna vandaan. Peter wil niet dat Hanna iets overkomt dus rent hij op haar af om ervoor te zorgen dat ze wat verder weg is van de cobra. Murdock en Hannibal zijn bij het water aangekomen en zien alleen de afgeworpen huid van een slang welke het is weten ze niet. Murdock kijkt onder een steen en ziet een dode slang liggen die zijn tijd wel heeft gehad volgens Hannibal. Ik roep Hanna en Peter even op om te vragen of zij al iets hebben gevonden zegt Hannibal die zijn walkie talkie pakt. Murdock kijkt om naar het bos en ziet er veel vogels wegvliegen terwijl hij een gil hoort bij de walkie talkie en in het bos. Geschrokken kijkt hij Hannibal aan die ook schrikt van een knal dat bij het bos vandaan komt. Dat kan niet veel goeds betekenen Hannibal. BA en Face hoorde ook een schot uit het bos en rennen meteen erheen onderweg komen ze Hannibal en Murdock tegen die ook rennen. Hannibal roept naar Hanna maar hoort niets alsof ze zijn verdwenen uit het bos. Ondertussen probeert Hanna met Peter weg te komen bij het steile gedeelte van het bos maar vallen steeds naar beneden totdat Peter ineens keihard gilt van de pijn Hanna kijkt om en ziet dat hij gebeten is door de cobra. Hanna pakt haar pistool en schiet recht op de cobra zijn hoofd en ze ziet dat de cobra neervalt en erg bloed en op dat moment begint ze erg hard te gillen terwijl Peter probeert rustig te blijven en ook Hanna probeert rustig te krijgen. Ik moet het gif eruit zuigen en als Hanna dat hoort kijkt ze hem met grote ogen aan van: wat zeg je me nou? Peter probeert wat hij kan en heeft het meeste gif uit zijn been meer lukt hem niet en hij valt achterover bijna tegen Hanna aan. Hanna kijkt omhoog en roept naar haar vader die haar op een gegeven moment toch nog hoort roepen. Hannibal komt aan bij de steile rand van het bos en ziet Hanna en Peter 5 meter verderop beneden. Face die schrikt van de toestand van zijn zoon en klimt voorzichtig naar beneden. Murdock en BA die kijken vol goede moed toe. Hanna kijkt Peter aan die nogal veel pijn heeft dus gaat ze naast hem zitten en zegt tegen hem dat het haar spijt dat ze zo bang is. Hannibal ziet dat Face al beneden is en verbaast kijkt: Wat is er Face? Face roept terug dat Hanna de cobra slang heeft doodgeschoten. Hanna kijk op naar Face en zegt: Face het spijt me echt waar maar Peter is gebeten hij heeft het meeste gif eruit gezogen wat mij nogal smerig lijkt. Of hij wil of niet maar Face begint te lachen en zegt: het is ook smerig maar toch het moet wel anders gaat het gif zich uitbreiden. Hannibal komt ook naar beneden en zegt tegen Hanna dat hij haar wel omhoog helpt met klimmen naar boven. Peter is bewusteloos jongens horen ze Face angstig zeggen. BA roept dat ze moeten opschieten en een tegengif moeten halen voor Peter. Hanna krijgt het benauwd op dat antwoord van BA: Tegengif!............

Deel 3

In het dorpje terug gaat het team gelijk naar de dokter toe die Peter meteen helpt. Het team wacht gespannen af en ze lopen zo nu en dan heen en weer. Murdock merkt op dat Hanna in een hoekje zit alsof ze iets vreselijks heeft gedaan en er niks over kwijt wilt. Hanna alles goed??vraagt Face die zelf een beetje onder druk staat en Hanna aankijkt. Hanna huilt ineens en zegt: ik heb niks durven doen om Peter te helpen want de slang wilde mij bijten maar Peter offerde zich op! Hannibal houd een huilende Hanna vast en zegt tegen haar dat iedereen elkaar helpt en dat mag ook niks verhinderen en dat zij zich niet schuldig hoeft te voelen. Er wordt geklopt op de deur en ze zien een jong meisje binnenlopen en ze zeggen: Laura! Laura kijkt op en zegt: er is net 1 iemand gestorven Unrei Melcone 14 jaar hij werdt gebeten in zijn halsslagader en is gelijk gestorven. Het team kijkt kwaad op en willen meteen dat de dader gestraft word hoe dan ook! Hannibal bedenkt een plan terwijl hij een sigaar opsteekt en bedenkelijk een plan aan het maken is. Ondertussen komt de dokter bij het team en zegt: Met Peter komt alles goed hij is nu wakker u kunt bij hem kijken maar u bent wel op tijd geweest om het gif eruit te zuigen dat is ontzettend goed mijn complimenten! Face en BA gaan gelijk kijken en zien een bleke Peter in het bed die er nogal angstig uitziet. Face houd de hand van zijn zoon vast en zegt op een kalme toon: alles kom goed je hoeft niet meer bang te zijn. Hanna en Murdock komen ook kijken en Peter ziet dat Hanna heeft gehuild en merkt op dat ze hem niet aankijkt dus Peter beurt haar op door deze woorden te zeggen: Hey HANNA!! Verbaast kijkt ze op en ziet ze Peter naar haar kijken aarzelend zegt ze: Ja?? Peter kijkt blij en zegt: fijn dat ik jou leven mocht redden ten koste van mijn leven huil maar niet want zoals mijn vader zegt: alles komt goed! Hanna kijkt naar de grond en begint zacht te snikken ze voelt de warme handen van haar vader die haar rustig probeerd te houden. Team kom op we gaan naar die nieuweling in de stad Laura wijst ons de weg naar hem toe. Peter roept naar zijn vader dat hij voorzichtig moet zijn waarop Face lachend antwoord: wie ik??ja tuurlijk ben ik voorzichtig en lachend loopt hij met de anderen mee naar de Van. Laura verteld over de nieuweling Chris Tompson dat hij al vanaf het begin vreemd deed tegen mensen onder de 40 jaar. En vanaf dat hij al 3 weken hier woonde veel kinderen bang maakte met verhalen over slangen en na die tijd heeft ons dorp er erg veel last van. De sterfgevallen zijn er ook niet minder om merkt BA op die rustig door het dorpje rijd op zoek naar Chris Tompson. Ja zegt Laura die treurig kijkt dat is helaas te veel. Ze komen aan bij het huis van Chris Tompson net als ze willen uitstappen horen ze een woedekreet van een man van ongeveer 45 jaar die tegen anderen mensen schreeuwt. Laura kijkt niet verbaast omdat ze dit vaker hoorde als ze langs dit huis kwam lopen. Hanna loopt zachtjes naar de deur en houd haar oor tegen de deur om te luisteren terwijl ze opmerkt dat de anderen heel gespannen kijken. Ik heb jullie gezegd dat jullie alleen de cobra's los moesten laten en niet die anderen slangen zijn jullie nou helemaal gek geworden ofzo moeten jullie weer opnieuw opgevoed worden. Wie is er nu gelijk dood??? Hanna knijpt haar ogen dicht om niet te gaan huilen maar toch blijft ze luisteren....Ene Unrei Melcone van 14! OKE wie word de volgende even kijken..Hanna hoort gestommel in alsof iemand in een laatje aan het zoeken is haar hart begint te bonken en ze hoort een naam: Laura Quinrome 13 jaar. Hanna zakt bijna door haar benen maar word opgevangen door Murdock die haar meteen meeneemt naar de Van waar ze van de shock bij moet komen. Hannibal luisterd naar het verhaal van Hanna om te horen wat zij gehoord heeft. Laura is geschokt om dit nare nieuws te horen en huilt zacht. We zullen je beschermen Laura jij bent toch Laura Quinrome?? Vraagt BA die boos naar het huis aan het kijken is. Laura kijkt op en zegt: nee ik ben Laura Simor het meisje waar wij het nu over hebben is een andere Laura alleen is zij verstandelijk beperkt ze weet niet wat gevaarlijk is en wat wel gevaarlijk is. stomverbaast kijkt iedereen naar Laura waarop Laura zegt dat zijzelf 16 jaar is. Het Team is een plan aan het bedenken om Chris te laten stoppen met zijn nare acties.

In het gebouw waar Chris Tompson woont worden plannen besproken en die plannen worden afgetapt door een klein apparaatje dat BA heeft geplaatst. Ze willen nog 2 mensen laten doodgaan Laura Quinrome en Freddy McCalle. Hoe oud is die Freddy McCalle?? Vraagt Hanna verbaast aan Laura. Laura denkt na omdat ze geen Freddy McCalle kent. Ik heb nog nooit een Freddy McCalle hier gezien zegt Laura die nog steeds hard nadenkt. Hannibal onderbreekt Laura en wilt meteen met het team het huis binnen om Chris aan te vallen maar: we moeten eerst bewijs hebben! Nou zegt Hanna ik zou zeggen neem zijn gesprekken op en laat het horen aan de rechter! Het team kijkt elkaar knikkend aan en beginnen meteen terwijl Hannibal gelijk een sigaar opsteekt en meteen begint met het bedenken van een ander plannetje. Hanna en Laura moesten van Face achter het huis kijken of daar gevaar dreigde zodat ze wisten waar ze aan toe waren. Hanna gaat als eerste de hoek om en staat stokstijf stil en ze merkt niet dat Laura tegen haar opbotst die nogal vreemd vraagt waarom ze stil staat. Ze kijkt Hanna aan die helemaal wit is geworden en op dat moment kijkt Laura naar de kant waar Hanna kijkt en staat ook helemaal stil van de schrik....en dit is wat ze zien: overal dodelijke cobra slangen in mooie hokken en daartussen door zien ze ook nog andere slangen zoals de zwarte mamba de gevaarlijkste van allemaal Laura kijkt naar Hanna die niks meer doet alsof ze bevroren is. HANNIBAL word er geroepen door walky talky Hannibal pakt hem op en voordat hij iets kan zeggen hoort hij Laura zeggen: Ik krijg Hanna niet meer in beweging nu we al die vreselijke gifsslangen zien help me alsjeblieft! Face Murdock BA en Hannibal gaan er gelijk heen en schrikken maar ze zien ook dat Laura Hanna probeert wakker te maken uit haar trance. Murdock houd zijn handen voor de ogen van Hanna die meteen hem omhelst en niet eens meer omkijkt. Laura kijkt verbaast en vraagt: Heeft Hanna een trauma aan slangen ofzo??? Nu ik erover nadenk zegt Hannibal ik denk het wel toen ik met haar aan het trainen was moesten we op het laatst naar de Van rennen alleen kwam Hanna een slang tegen daarvan is ze vast in een trauma geraakt. Ja nu je het zegt begint die zich ook wat herinnert van die tijd weet ik nog dat Hanna erg bleek werd toen ze die slang zag. BA maakt foto's van alle slangen en daarna gaan ze luisteren naar wat Chris tegen zijn handlangers zegt. Ondertussen belt Face de sherrif van de het kleine stadje die er meteen aankomt met versterking. Maar ineens horen ze een schot en BA roept enorm kwaad: MIJN VAN!!! MIJN AUTO BANDEN ZIJN LEK!!! Iedereen kijkt geschrokken naar buiten en ze zien Chris Tompson met zijn handlangers staan Hannibal duwt Hanna en Laura de Van uit en zegt zacht: help die sherrif als hij aankomt wij regelen het hier wel gaan nu! Laura rent weg naar huis ze is bang terwijl Hanna achter haar aanrent en naar de dokterspost rent om bij Peter te zijn. Peter kijkt verbaast op als hij Hanna ziet maar dan ook nog helemaal alleen. Hanna pakt een stoel en gaat naast Peter zitten en kijkt hem verdrietig aan. Wat is er?? vraagt hij angstig aan Hanna die bijna in huilen uitbarst. Hou je tranen in huilen helpt echt niet vertel gewoon wat er is gebeurd. Hanna zucht diep en ze verteld met moeite aan Peter wat er gebeurt is met de anderen. Na 2 minuten horen de 2 kinderen een pistool schot en kijken elkaar angstig aan. Met een noodgang gaat de deur open en zien de kinderen Laura staan die helemaal overstuur is en tegen de kinderen zegt: Kom mee jullie moeten je vrienden gauw helpen!! Peter staat voorzichtig op en krijgt van de dokter nog een drankje om beter te worden en rent daarna gelijk met Hanna en Laura mee naar Chris Tompson. Eenmaal aangekomen zien ze op sommige plekken bloed liggen. Hanna Peter en Laura kijken angstig rond totdat ze weer een schot horen en gelijk omkijken en tot hun schrik iets engs zien.

Deel 4

Ze zien Chris Tompson met 4 bebloede cobra slangen staan. De handlangers van Chris hebben de 3 kinderen omcirkeld en verschrikt blijven ze staan. Chris lacht vals en roept: laat de Cobra's vrij!!! Laura kijkt geschrokken en roept naar Chris: wat hebben wij jou misdaan??? Je doet je medemensen veel pijn! Chris blijft lachen en kijkt gemeen naar Laura die bijna begint te huilen. Hannibal word wakker in de Van en ziet dat Face een hoofdwond heeft gelukkig niet te ernstig. Hanna schreeuwt uit angst naar de slangen die steeds dichteerbij komen. Peter kijkt om zich heen en ziet dat Chris een ketting om heeft wat van zijn vader is. Wat moet hij daarmee denkt Peter maar schrikt van een voorbij vliegende Cobra die werd gegooid door een handlanger. Laura gaat langzaam naar achter en ziet dat Hanna door de grond zakt van de angst. Peter en Laura tillen Hanna op die heel erg aan het huilen is. BA maakt Murdock wakker en gaan daarna voorzichtig de Van uit en ze zien dat ze nog steeds naast het huis van Chris Tompson staan. Hannibal kijkt om zich heen en hoort ineens een gil van Laura en Peter aan hun linkerkant het team rent er gelijk heen. Peter kijkt woedend naar Chris omdat hij weer een Cobra gooide die hun bijna beet. HANNA!!! roept Peter die Hanna een keiharde klap in haar gezicht geeft: kom weer bij je positieven alsjeblieft niet in shock raken!! Hanna voelde een flinke klap en ziet geen zwart meer maar een angstige Peter voor haar ogen en ze ziet haar kans en grijpt haar pistool dat ze kreeg van haar vader en ze schiet 1 cobra door zijn hoofd. Hannibal kijkt de anderen aan en zegt: was dat het pistool van Hanna?? Murdock knikt ja en ze rennen verder terwijl Murdock zegt: Billy kan ons niet bijhouden! Wij zijn te snel voor hem...Hanna gilt en pakt de handen van Laura en Peter en ze rent gelijk weg maar helaas de verkeerde kant op waar teveel cobra's zijn. Hannibal gaat zich met Face verdekt opstellen in de bosjes Murdock gaat een huis binnen en heeft zicht over het hele plein van waar de anderen zijn, BA ziet zijn kans en pakt een van de handlangers en slaat de handlanger in elkaar. Hannibal roept naar Hanna, Laura en Peter dat ze moeten bukken wat de kinderen ook doen. Er volgt een kogelregen waarbij veel doden vallen en de doden zijn de slangen. Ook de sherrif helpt the a-team en schiet Chris Tompson neer en meteen stopt het vuurgevecht en de handlangers worden in de boeien geslagen. Iedereen probeert Hanna weer uit haar shock te helpen. Hannibal tilt haar op en kijkt in haar angstige ogen die niet beweegbaar zijn. Murdock trekt gekke bekken en de anderen blijven op Hanna inpraten totdat ze zucht en haar vader omhelst en ze begint zacht te snikken. Een dokter komt kijken bij Hanna rn zegt: de shock over slangen zal bij uw dochter wel blijven ze is er te bang voor en dat van Chris Tompson: hij is vroeger bedreigt door zijn ouders met slangen dat hij een obsessie ervan kreeg en mensen pijn wilde doen hij krijgt levenslang omdat hij teveel mensen heeft bedreigd met de cobra's. Murdock begint ineens een kip na te doen waarbij de dokter vreemd naar hem kijkt en vraagt: is hij...???? waarop de rest van het team antwoord: Gek?? ja dat zeker. Hanna kijkt naar Murdock en lacht weer waarop ze zegt: niet gek maar gestoord! De anderen lachen en na 4 dagen gaat het Team het dorpje uit en het lijkt alsof de 2 kinderen alles weer vergeten zijn van wat er is gebeurd wat ook maar goed is ook. Einde


Laatst aangepast door 1melody6 op 26-06-2008 21:32:07, in totaal 3 keer bewerkt

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 05-04-2008 19:50:00  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

leuk, kom maar op met het volgende deel!!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 05-04-2008 20:07:28  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Goed gedaan!
Ik wacht met smart op part 2 Very Happy

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger

Daphne
BerichtGeplaatst: 05-04-2008 21:51:53  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

mooi verhaal hoor! en volgende deel 2 ben ik helemaal benieuwd.
goed gedaan hoor!

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefanie
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 11:26:10  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

nice Wink

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 13:29:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

leuk bedacht kom maar op met deel 2 Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
melanie1588
BerichtGeplaatst: 07-04-2008 15:50:43  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

Leuk verhaal!!! Ik hoop dat deel 2 snel komt want ik ben wel benieuwd!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 09:25:52  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 2 is erbij veel leesplezier ^_^

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 10:34:49  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Vet cool joh,deel 3 ben ik heel erg benieuwd. goed gedaan hoor meid

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 13:00:34  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

Cool verhaal ben wel benieuwd naar deel 3 Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 14-04-2008 14:36:37  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

go A-team schreef:
Cool verhaal ben wel benieuwd naar deel 3 Cool


ben ik eigenlijk ook benieuwd naar want ik moet nog beginnen aan deel 3 hihi maar het komt zo snel mogelijk Smile

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Marie-Louise
BerichtGeplaatst: 14-04-2008 20:47:10  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 18-8-2007
Berichten: 48
Woonplaats: ja,

Vet verhaal. Ben benieuwd naar het volgende deel Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
melanie1588
BerichtGeplaatst: 14-06-2008 19:34:42  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

cool verhaal maar wanneer wordt hij afgemaakt!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 15-06-2008 01:50:10  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Nice, leuk verhaal en spanned. benieuwd van de volgende deel.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 20-06-2008 23:01:50  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 3 is erbij veel plezier en sorry voor het wachten ^_^

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0