Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Nieuws  ~  Vanaf 7 april Baywatch ipv Ateam op RTL7
Flykie
BerichtGeplaatst: 01-04-2008 21:13:57  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Kom op dit is geen A-Team nieuws.
Sluiten a.u.b.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 01-04-2008 23:00:55  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Flykie,

Wat we al meerdere malen hebben moeten mededelen, dat is iets wat een admin of moderator bepaald. Niet jij, of een ander gewoon lid. Wanneer wij, de crew, denken dat een topic opslot moet, dan zal dat vanzelf gebeuren.

Alles lijkt mij nu duidelijk. Baywatch komt om 7 uur op rtl7, en op maandag zal the a-team (moeten we voorgaande post geloven) niet meer worden uitgezonden. Als je meer over Baywatch wilt weten kun je dat natuurlijk beter opzoeken in google of iets dergelijks.

Er zijn al diverse topics met prijzen en allerlei andere weetjes over de dvdboxen. We gaan dit niet alsnog weer in dit topic allemaal herhalen. Er is een prachtig zoekmachine op het forum, die ook gebruikt kan worden. Daarnaast is het een kleine moeite om zelf even 'the a-team seizoen 1' of iets dergelijks in google in te vullen, waarna er meteen meerdere resultaten naar voren komen.

Vragen beantwoordt,
topic gesloten.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Nieuws

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0