Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  The hard way! epi 3 ANMFU (part1+2 )
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 21:29:56  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

En weer een nieuwe epi uit de serie! Razz
Part 2 komt eraan!!

(Part 1)
Dus als ik het goed begrijp; zei Hannibal terwijl hij een sigaar opstak, is jouw vrouw, ontvoerd door…ehm; wat zei je nou?
Door grote mannen in zwarte pakken; zei Maikel; ze hadden kappen op en grote wapens bij zich. Verder hadden ze allemaal deze kettingen om; hij liet een ketting zien; deze heeft één van de mannen laten vallen. Maar dat is het teken van de Markiers; zei B.A. toen hij de ketting zag. De Markiers; vroeg Kathlen; is dat niet die organisatie die met allerlei extreme acties de wereld wilt wakker schudden? Wat moeten zij nou weer met uw vrouw.
Dat vraag ik mij ook af; zei Maikel verdrietig; maar het belangrijkste is dat ze weer heelhuids thuis komt. Dat komt wel goed zei Hannibal; Face; haal jij Murdock uit het ziekenhuis? Face knikte. Mooi; dan spreken we op het vliegveld af, rond 2 uur; zei Hannibal, dan gaan wij verder nog wat informatie inwinnen over die Markiers. Vliegveld; vroeg B.A.; ik ga niet vliegen! Dat hoeft ook niet; dat doet Murdock wel; grapte Hannibal. B.A. wou Hannibal aanvliegen, maar Kathlen kwam tussen beide. Laten we maar gewoon gaan; op een vliegveld kun je zoveel meer doen dan alleen vliegen; je kunt ook boottickets kopen; zei Kathlen met enige twijfel in haar stem. Mmh; bromde B.A. en hij liet Hannibal los; laten we dan maar gaan.

Face stapte een half uurtje later het ziekenhuis binnen. Hij sneakte snel een kleedkamer in; pakte daar een doktersjas en liep daarna gelijk door naar de afdeling; Geesteszieke.
Goedemiddag; kan ik u helpen; vroeg de zuster achter de balie. Ehm; ja; zei Face; ik ben op zoek naar ene Meneer Murdock. Dan zit u goed; meneer.. Ehm..
Meneer Ralph Kloppers; zei Face, maar noem me maar gewoon Ralph hoor, maar om even tot zaken te komen. Een oom van hem ligt op sterven en als hij niet heel snel een nier krijgt, dan zal hij binnenkort overlijden. Wat naar zeg; zei de zuster. Ja; zei Face met een triest gezicht; maar het kan nog voorkomen worden. We zouden Meneer Murdock graag een paar weken willen lenen voor een paar tests; misschien dat hij een geschikt is voor een niertransplantatie! Maar natuurlijk zei de zuster; alleen heeft u een toestemming? Toestemming vroeg Face verontwaardigd; dit is een toestand van leven of dood! Als ik toestemming moet gaan regelen; dan zijn we zo weer een maand verder; en dan kan die arme man wel eens overleden zijn. Wat zeg ik; ondertussen dat wij hier staan te praten is hij misschien wel overleden; en dat wilt u toch niet op uw geweten hebben?
Weet u wat; zei de zuster vluchtig; ik haal meneer Murdock even voor u.
Hier is hij; zei de zuster terwijl ze met Murdock aankwam lopen in een dwangbuis, zorg er wel voor dat hij deze dwangbuis aanhoud en meneer Murdock; veel beterschap aan uw oom.
Zal ik doen; zei Murdock en hij barstte opeens in huilen uit en snoof zijn neus in de jas van Face. Laten we maar gaan dan; zei Face terwijl hij op de rug van Murdock klopte; het komt allemaal wel goed.
Samen liepen ze het ziekenhuis uit. Wat heb je eigenlijk gezegd; vroeg Murdock terwijl hij in de wagen van Face sprong. Dat je oom een nieuwe nier nodig had; glimlachte Face. Maar ik heb er nog maar één over; zei Murdock verbaasd; die ander heb jij verkocht. Maar dat weet die zuster niet; zei Face. Murdock schudde lachend zijn hoofd en ze reden weg.
Waar gaan we eigenlijk heen; vroeg Murdock. We gaan naar het vliegveld; kijken of we daar een vliegtuigje kunnen regelen. En is Kathlen er ook al; vroeg Murdock nu achteloos; of moeten we haar nog ophalen? Nee; ze was er glimlachte Face; hoezo? Gewoon, zomaar; zei Murdock nu onschuldig. Je kent de regel hè; zei Face streng. Ja mama.. rij nu maar door; zei Murdock een beetje geïrriteerd.

Toen Murdock en Face op het vliegveld aankwamen zagen ze B.A. al bewusteloos op de grond liggen en stonden Kathlen en Hannibal over een dossier heen gebogen.
Dus we moeten naar de bossen van Argentinië; vroeg Kathlen; dat lijkt me te doen.
Face en Murdock kwamen aangelopen en gingen bij Hannibal en Kathlen staan. Heey; zei Hannibal; daar zijn jullie. We kunnen gelijk vertrekken; zei Hannibal, kom Face, help me B.A. eens even inladen, Kathlen leg, ondertussen dat je Murdock uit zijn zelfknuffelpakje helpt, even aan hem uit waar we heen moeten.
We gaan naar de bossen van Argentinië zei Kathlen terwijl ze hem bevrijdde uit zijn dwangbuis; daar zou door een beweging; genaamd Markiers, ene Angela Brecht vast gehouden. Haar man heeft ons ingeschakeld vervolgde ze terwijl ze het dossier opensloeg en een foto van Angela en haar Man liet zien; en wij moeten haar daar weg gaan halen.
Klinkt goed zei Murdock en hij liep naar binnen zonder ook nog maar iets te zeggen. Kom je ook; vroeg Murdock terwijl hij in de deur opening bleef staan. Ow ja; natuurlijk glimlachte Kathlen; en ze liep naar binnen.
Murdock ging in de cockpit zitten. Dames en Heren; welkom bij deze vlucht.. zorg ervoor dat uw riemen vast zitten en uw tafeltjes ingeklapt zijn. Ik wens u veel gemak en een plezierige reis toe en denk eraan; zelfs de piloot heeft soms aandacht nodig; dus schroom niet om af en toe een praatje te komen maken.
Heb je al een plan Hannibal; vroeg Face. Ja; wij verkleden ons als vier van die mannen; zei Hannibal; en één van ons moet gevangen genomen worden om zo te kijken wat er daar allemaal gebeurd; want wij zullen niet op alle fronten mogen komen en aangezien ze geen vrouwen daar hebben.. denk ik dat we Kathlen maar gevangen laten nemen. Kathlen keek op; mij gevangen laten nemen? Ik ben blij dat jij er bent Kathlen zei Face terwijl hij naast haar ging zitten; meestal was ik de pisang. Ow; zei Kathlen terwijl ze opstond; ik vind het best hoor, maar als jullie het niet erg vinden ga ik Murdock even gezelschap houden. Zou het tot haar doorgedrongen zijn; vroeg Face zich hardop af; dat ze gevangen word genomen?
Hannibal haalde zijn schouders op; moet je trouwens eens kijken wat in het ruim staat.
Face stond op en liep naar het ruim toe. Wow; zei hij; prachtig; Uzi’s en granaten..! Zelfs munitie. Waar hebben jullie dit vliegtuig vandaan vroeg Face toen hij weer terug was. Gewoon ergens van dit vliegveld afgegapt; zei Hannibal.
Goed werk; zei Face; en hij ging tegenover Hannibal zitten. Denk je eigenlijk dat we voor vanavond thuis zijn; vroeg Face nu; ik heb een etentje met de bloedmooie Jennifer! Hannibal stond op en pakte een sigaar uit Face zijn jas. Ik denk het niet; hè; zei Face teleurgesteld. Hannibal schudde zijn hoofd en ging glimlachend weer zitten.
Kathlen ging naast Murdock zitten. Ik dacht; zei Kathlen vrolijk; laat ik de piloot maar eens even gezelschap gaan houden. Meestal doet Face dat; zei Murdock een beetje kil. O; zei Kathlen en toen viel ze stil. Dan ga ik maar; zei ze nu en ze stond op en liep terug naar de passagierskant. Face en Hannibal keken elkaar even vragend aan en Face stond op om met Murdock te gaan praten.
Je kan maar beter gaan zitten; zei Murdock toen Face binnenkwam; we gaan zo landen. Face ging snel zitten.
Goedemiddag dames en heren; ik hoop dat u een prettige vlucht hebben gehad; we gaan zo landen dus als u uw sigaren uit wilt doen; wilt gaan zitten en uw tafeltjes wilt op klappen zou dat heel fijn zijn.
Gaat alles wel goed; Murdock; vroeg Face. Alles gaat prima hoor; zei Murdock; vanwaar?
Je zingt niet; je maakt geen gare opmerkingen; somde Face op; je hebt zelfs B.A. nog niet geïrriteerd met je nieuwe obsessie; wat zeg ik… je hebt helemaal geen nieuwe obsessie! Hoe kan ik B.A. irriteren als hij in dromenland ligt en laat me nou maar even met rust want ik moet landen. Face keek hem vragend aan en maakte zijn riem vast. Ze landen dit keer zonder enige problemen op een grote open plek midden in het woud.
Ik snap echt niet wat er met Murdock is; zei Face tegen Hannibal; we landen nu zelfs zonder problemen. Inderdaad vreemd; zei Hannibal; maar laten we ons nu richten op de missie; Murdock overleeft het wel.
B.A. komt bij jongens; zei Kathlen terwijl ze tegenover B.A. stond. B.A. werd wakker en schudde met zijn hoofd; wat een hoofdpijn. Een vliegtuig; schreeuwde hij; toen hij het vliegtuig zag. Ehm..Jongens; vroeg Kathlen wanhopig terwijl ze langzaam achteruit stapte. Ze keek om zich heen, maar er was niemand meer te bekennen. Hebben we gevlogen; Kathlen; vroeg B.A. terwijl hij zijn vuist balde en naar haar toe stapte. Ehm.. ja, maar; stamelde ze. Ow fijn; hoorden ze Face nu mompelen vanachter de auto; ze heeft ons verraden. B.A. liep boos naar de wagen toe; jullie.. jullie.. jullie hebben me laten vliegen zei hij terwijl hij Face op tilde aan zijn shirt. Zeg B.A.; doe maar rustig aan; zei Hannibal; en laat hem met rust.. als je hem nu het ziekenhuis in slaat hebben we niets meer aan hem. Dat is waar; zei B.A. terwijl hij Face losliet; maar jij kan nog wel plannen bedenken in een rolstoel en hij liep op Hannibal af. Owkee; kwam Kathlen nu tussen beide; rustig B.A., we hebben een missie op te lossen. B.A. keek Kathlen aan; die een beetje angstig terug deinsde. Hij liet Hannibal grommend los. Mooi; zei Hannibal; oké, dit is het plan. Wij speuren met zijn vieren, dus Murdock, Face, B.A. en ik, vier mannen van die groep op en nemen deze gevangen.. we nemen hun kleding over en gaan als hen terug. Jij, Kathlen, laat je echter gevangen nemen door ons, we doen alsof we je bewusteloos gelagen hebben omdat je ons aanviel; dan word je vast bij Angela geplaatst. Kathlen knikte.
Laten we dan maar gaan; zei Hannibal en hij zette koers richting het bos, waarna Face en Kathlen volgde.
Murdock wou er ook achteraan gaan lopen; maar B.A. kwam naast hem lopen. Hoe kan dit; zei B.A.; ik ben nu al 5 minuten wakker en jij hebt me nog geen één keer geïrriteerd. Laat me nou maar; zei Murdock; kom op; we hebben een missie te doen.
Al snel kwamen ze vijf mannen tegen. Ze versloegen ze; bonden ze vast en ruilden van kleding. Om het echt te laten lijken; zei Hannibal; moeten we je echt bewusteloos slaan; Kathlen. Kathlen haar ogen werden groot; echt bewusteloos slaan? Wie gaat het doen; vroeg Hannibal nu. Als ik sla is ze dood zei B.A. Ik ben niet zo’n vechter; zei Face. Toen keek iedereen naar Murdock; Je denk toch echt niet dat ik haar ga.. en toen sloeg hij Kathlen knock-out met een stok die hij achter zich verborgen had.
Het eerste wat ze voelde was een knallende koppijn. Langzaam deed ze haar ogen open. Eerst leek de wereld wazig; maar langzaam maar zeker begon ze weer scherp te zien. Ahh, hoorde ze; je komt weer bij en opeens verscheen een vrouwelijk gezicht boven haar hoofd. Kathlen legde haar hand op haar hoofd en kwam langzaam omhoog. Ze hebben je wel flink geraakt zei de vrouw; als ik die hoofdwond zo zie. Kathlen voelde voorzichtig aan haar hoofd en merkte dat ze inderdaad een grote hoofdwond had; Murdock fluisterde ze. Wat zeg je; vroeg de vrouw. Niets; zei Kathlen; wie ben jij? Ik ben Angela; zei de vrouw en jij? Kathlen; glimlachte ze; aangenaam. Ze ging rechtop zitten en keek om zich heen. Hoe lang zit jij hier al Angela; vroeg Kathlen. Ik zit hier nu al zo’n twee weken. Aha; zei Kathlen en net toen ze weer wat wou zeggen kwamen er twee mannen binnen gelopen. Hier is jullie eten; zei de één, geniet er maar van; het kan je laatste zijn. Hou je ten maar; zei Kathlen fel. Ah; we hebben een opstandig type binnen gehaald merk ik; zei de man; ik ben trouwens over vijf minuten terug; dan kom ik je ophalen. De baas wilt even met je kwebbelen. Toen draaiden de mannen zich om en liepen de tent weer uit.
Waarom dragen ze die maskers eigenlijk; vroeg Kathlen. Omdat ze allemaal gelijk willen zijn; zei Angela; zo zie je niet wie er mooi of lelijk is, of wie er blank of bruin is, zo staan ze allemaal gelijk aan elkaar. Dus er zit werkelijk een goede gedachte achter die maskers; zei Kathlen vol verbazing. Ja; zei Angela; ze zijn nog zo slecht nog niet; alleen uiten ze het op rare manier; als offers en dat soort dingen. Offers; slikte Kathlen; als in.. mensen offeren of dieren offeren? Jah; zei Angela; ik heb ze jaren bestudeerd. Bestudeerd; vroeg Kathlen; dus jij hebt deze mensen jaren geobserveerd zonder dat ze dat doorhadden? Ja; knikte Angela; totdat ze me doorhadden en vonden. Ze hebben me toen gevangen genomen en nu zit ik al zo’n drie weken hier. Maar wist Maikel ervan dat je ze bestudeerde en dat ze mensen offerden; vroeg Kathlen nu. Ja; volgens mij wel; zei Angela nu. Toen leek het tot haar door te dringen; hoe weet jij dat ik een Maikel ken? Ow; zei Kathlen; het zit zo; we.. En toen kwamen de mannen weer binnen. Jij.. meekomen! Ze deden de kooi open en haalde Kathlen er hardhandig uit.
Ze werd op een stoel gezet; vlak voor een grote man die heel rustig achter een bureau zat. Ze keek om zich heen. Ze herkende Murdock en Hannibal, maar Face en B.A. waren nergens te bekennen.
Zo zei de man terwijl hij opstond; wat deed jij in het bos en waarom viel je mijn mannen aan. Je bent niet echt een goede gastheer hè; vroeg Kathlen; zou je me niet eerst eens een drankje aanbieden; of tenminste fatsoenlijk eten; dat wat we daar kregen zou ik zelfs nog niet aan een hond als jij geven. Ahh; kijk nou eens; zei de man terwijl hij achter haar langs liep; het kleine meisje word brutaal. Hij bleef even achter haar stoel staan; knikte toen en ging weer achter zijn bureau zitten. Twee bewakers pakten Kathlen bij haar armen vast en namen haar mee naar buiten. Daar werd ze vast gebonden aan een lange paal.

Part 2:
B.A. en Face waren ondertussen te wacht gezet bij de tent waarin Angela gevangen zat. Ze keken verbaasd op toen ze zagen dat Kathlen aan een lange paal werd vastgebonden. Opeens kwam een lange man op hen afgelopen. Jij; zei hij tegen B.A.; brengt die vrouw hierbinnen naar die paal en bind haar vast. Hij gaf B.A. de sleutel van het gevang en gebaarde Face mee te komen.
Wat jij mag doen; zei hij terwijl hij een arm om Face heen sloeg is uit het houthok een enorme stapel hout gaan halen en die netjes onder de paal neerleggen. Rudolf is er al mee bezig; vervolgde de man; hij geeft je wel aanwijzingen.
Toen liep de lange man door naar de paal en ging tegenover Kathlen staan. Zonde dat we zo'n mooi gezichtje morgenavond in rook op zien gaan; zei hij terwijl hij even haar gezicht streelde. Kathlen keek hem niets dan woedend aan en de man liep lachend weg.
B.A. maakte de kooi open en keek de vrouw aan. Angela vroeg hij terwijl hij over zijn schouder keek. Angela keek verbaasd op; hoe weet je mijn naam?
B.A. ging achter haar staan en bond haar handen bij elkaar. Je man heeft ons gestuurd, we halen je hieruit. Wie is we vroeg Angela, ik snap er niets meer van. En wat ga je eigenlijk met me doen? B.A. zei niets meer en nam haar mee naar buiten en begeleidde haar naar de paal, waarna hij haar vastbond. B.A. ben jij dat; vroeg Kathlen fluisterend. B.A. deed net alsof hij de knoop controleerde van Kathlen. Ik maak je knoop wat losser Kath; zei hij fluisterend. Kathlen knikte en zei toen: oke, maar we moeten wat bedenken, want volgens mij gaan ze ons verbranden. Verbranden; vroeg B.A.; ow man, dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Toen kwam er een wat dikkige man op hen af gelopen. Ben je eindelijk klaar; vroeg hij aan B.A., dan kan ik het hout er onder gaan leggen.
B.A. knikte en liep bij de paal weg, Kathlen en Angela achterlatend.
Face versjouwde al het hout en Rudolf, de dikke man, legde het netjes onder de paal.
Toen was het etenstijd. De vier vrienden zochten elkaar op en gingen met een bord eten bij elkaar zitten. Toen kwam Rudolf naar hen toe; ik heb de taak gekregen om die vrouwen buiten wat water te geven, maar moet nog super veel doen. Dus; vervolgde hij terwijl hij zich richtte tot Face; zou jij dat willen doen? Face knikte; doe ik zo wel even. Dank je en Rudolf liep weer weg.
Oke; zei B.A.; ze willen Angela en kathlen gaan verbranden. Murdock, die net een hap nam, verslikte zich en stikte bijna in een stukje vlees. B.A. sloeg heel hard op zijn rug en het stukje vlees schoot eruit.
Oke; het is duidelijk dat we hier snel iets aan moeten doen; zei Hannibal terwijl hij met een bedenkelijk gezicht naar Murdock keek, waar zijn we in hemelsnaam in beland?
Het was inmiddels al helemaal donker toen iedereen uit gegeten was.
Iedereen ging terug naar zijn barak. Hannibal besloot in alle rust buiten een plan te gaan bedenken en zei tegen Face, Murdock en B.A. dat ze moesten gaan slapen.
Murdock lag nog wakker en staarde naar het plafond, terwijl hij nadacht over de laatste paar maanden. Zoveel was er gebeurd, zoveel wat hem totaal veranderd had.
Een half uurtje later was het hele kamp in diepe rust. Hij besloot dat hij er genoeg van had en stond op; trok zijn kleding aan, pakte een geweer die tegen een bed aanstond en liep naar buiten.
Een enkele wachter stond de wacht te houden bij Angela en Kathlen.
Ik moet je overnemen zei Murdock tegen de wachter. Deze knikte en liep blij in de richting van zijn Barak. Kathlen keek op en herkende stem van Murdock. Ze wachtte tot de wachter weg was en fluisterde toen Murdock. Murdock liep naar haar toe en keek haar aan.
Even viel er een stilte, maar ze merkte dat hij tranen in zijn ogen had.
Murdock twijfelde; en ging vlak voor haar staan op het hout.
Kathlen keek hem nog steeds aan en wist niet wat ze kon verwachten. Murdock; begon ze, maar Murdock legde een vinger op haar mond en zoende haar zacht. Dit was het laatste wat ze had verwacht.
Opeens werd Murdock op zijn schouder getikt.
Het was Hannibal. Die had zijn plan uitgestippeld en wou naar de barak lopen toen hij Murdock en Kathlen zag zoenen.
Murdock keek om en zuchtte diep. Ga jij maar terug naar je barak Kaptain, we hebben het hier later nog wel over; ow en haal Face en B.A. uit hun bed. Het is nu namelijk nog donker maar het duurt niet lang. Ook wij hebben het hier nog wel over; zei Hannibal terwijl hij Kathlen losmaakte en haar het mes gaf; maak Angela maar wakker en los, dan ga ik wapens fixen.
Kathlen knikte en liep naar Angela. Angela; zei ze terwijl ze Angela wakker schudde. He; mompelde Angela, hoe kom jij nu los. Dat is een lang verhaal; zei Kathlen, maar nu moeten we opschieten. Ze maakte Angela los en inmiddels had Murdock Face en B.A. uit hun bed opgetrommeld.
Toen iedereen bij elkaar stond kwam Hannibal aangelopen met een vijftal wapens. Hij gaf iedereen een wapen behalve Angela.
Nog geen 1000 meter hiervandaan is een klein vliegveldje. Hij word streng bewaakt, maar het is onze enigste kans om hier weg te geraken; zei Hannibal vluchtig. We moeten doorlopen, want over ongeveer 3 uur word het weer licht en zullen ze merken dat jullie weg zijn. Ik weet de weg; vervolgde hij; volg mij!
Hij ging op pad en iedereen volgde hem muisstil. Angela had geen enkel idee wat er allemaal aan de hand was; maar liep maar gewoon met de groep mee.
Alles leek goed te gaan, ze waren alweer anderhalf uur onderweg en al bijna bij het vliegveldje.
Opeens hoorden ze sirenes! Het team keek verbaasd om zich heen.
O nee; zei Angela, een noodsirene.

Part 3:
Een van de bewakers moet gezien hebben dat we er niet meer zijn; vervolgde Angela. Iedereen keek hoopvol naar Hannibal.
What's the plan Kolonel; vroeg Murdock. Ik denk dat we er alsnog voor moeten zorgen dat we zo ver mogelijk weg bij de weg blijven en dat we zo snel mogelijk bij het vliegveldje komen. Mischien hebben we geluk en halen we het net.
Opeens vlogen de kogels om hun oren. Voordat ze het konden beseffen stonden er zo'n 30 man om hun heen met de loop van hun geweren op het team en Angela gericht.
Bind ze vast aan de bomen; zei opeens een lange man die vanachter een boom vandaan kwam. Trialgy; siste Angela. Wie; vroeg Kathlen fluisterend. Trialgy, de leider van deze groep.
Ze werden hardhandig aan de bomen vastgebonden. Toen iedereen vast gebonden was liep een groot deel van de mannen weer terug naar het kamp terwijl Trialgy en nog twee andere mannen achterbleven.
Dus; zei Trialgy terwijl hij op kathlen en Angela afliep; dachten jullie echt dat jullie konden ontsnappen? Jij zou zeker beter moeten weten Angela, je hebt ons immers een aantal jaren lang gebestudeerd.


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 01-01-2008 18:52:22, in totaal 9 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 21:41:55  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Debby.hele leuke verhaal en helemaal spanned en ik ben heel erg benieuwd Smile

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 23:43:44  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Ik blijf het zeggen Razz Leuk verhaal! Arme Murdock...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 08:58:05  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

haha Razz
Julliie moeten nog even op het vervolg w8en Wink
Ik ga morgen op vakantie met scouting naar denemarken! Mr daar gaak ook verder pennen in mun vrije tijd! Miss dat ik zelfs een epi 4 af krijg Razz
Mr het is idd arme Murdock Razz
Ik denk dat Kathlen nog niet door heeft dat de regel echt heel serieus genomen word en dat ze nog hoop heeft Wink anders zou ze dnk net zo sagi zijn Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 10:52:57  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik wacht echt wel.heel veel plezier en succes ermee
Ja,arme Murdock

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 19-08-2007 20:02:52  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

ik kan niet wachten op het vervolg!!
je schrijft heel goed!!! Applause

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 26-09-2007 19:18:56  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

wanneer komt het vervolg??
of heb je het heel druk???
want ik vind het echt te spannend.... Surprised

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 26-09-2007 19:57:28  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ik heb het helaas echt te druk.. mr leuk dat je het spannend vind..
Ik zit erg met school en daar baal ik erg van..
Mr het vervolg komt er echt wel een keer Razz
Dan waarschuw ik je meteen Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 27-09-2007 15:13:48  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

thanks!!
ik begrijp trouwens helemaal waar je mee zit!
ik heb het ook heel druk, ik moet dit jaar mn profiel kiezen, en alle leraren willen laten zien dat hun vak de leukste is.. zucht Sad

maar doe maar rustig aan, want school gaat echt voor, en de kwaliteit wordt dan ook beter Very Happy Razz
ik hoop trouwens nog steeds op één of andere manier dat het goed komt met Murdock en Kathlen... Embarassed

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 04-12-2007 15:43:11  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Part 2 is er aan toegevoegd Very Happy

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 04-12-2007 18:31:26  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Part 2 vind ik echt super mooi verhaal hoor,goed hoor meid Very Happy

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 04-12-2007 20:57:16  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

WAAAAAAAAAAAH Darkie!!
dit is cool!
en super romantisch... Embarassed
ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren!
waneeer komt deel drie?? Embarassed Razz


Laatst aangepast door Murdoockie!! op 10-12-2007 15:45:56, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ikke
BerichtGeplaatst: 04-12-2007 22:21:18  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-7-2006
Berichten: 492
Woonplaats: Dordrecht

Super spannend Cool

_________________
Did you ever noticed, that the nicest people always ride in tanks..?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mélanietjj
BerichtGeplaatst: 06-12-2007 22:22:07  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-6-2007
Berichten: 85

Goed verhaal!!
Ben héél erg benieuwd naar deel 3! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Sharey
BerichtGeplaatst: 01-01-2014 13:56:13  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
We gaan in 2014 gewoon door met het 'in the picture' zetten van door A-Teamfans geschreven verhalen en trappen in het nieuwe jaar af met The hard way van Dark.Pudding.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0