Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  A new Member for us.. Epi: Sneeze

Willen jullie graag dat ik een paar verhalen post met ook een meisje in het team?
Ja
86%
 86%  [ 13 ]
nee
13%
 13%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 15

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 13:45:19  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Nou hier is hij dan... Epi 1..

Ik heb het karakter Kathlen eerst ingeleid, zodat jullie weten wat er gebeurd is..
Veel plezier met lezen en hopelijk laten jullie een berichtje achter Wink

Epi 1 SNEEZE

Kathlen keek om zich heen. 'Hoe heeft het ooit zover kunnen komen?' zuchtte ze. 'Ik zit hier vastgebonden, in een stikdonkere kamer; heb het leger achter me aan en er staat een geldprijs op mijn hoofd.'
Ze dacht terug aan een jaar geleden. Ze was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats beland…

Een jaar geleden
Het was een donkere, regenachtige nacht. Om snel thuis te komen nam ze een paar donkere steegjes, niet wetende dat deze haar hele leven zouden veranderen. Ze zuchtte van opluchting toen ze besefte dat ze nog maar één klein steegje moest doorlopen. Afgezien van het feit dat ze goed was in vechtsporten gaven deze steegjes haar toch altijd de rillingen. Opeens hoorde ze een paar mannen stemmen schreeuwen.
"Laat me gaan. Ik heb een vrouw en kinderen." zei een angstige mannenstem.
"Dat had je je eerder moeten bedenken. Als je gewoon had betaald dan was het nooit zover gekomen." schreeuwde een boze man.
Ze snelde naar de hoek en keek erom heen. Een man werd vastgehouden door twee andere mannen, terwijl weer een andere man de bange man onder schot hield. Rillend keek ze het schouwspel aan. Ze wist dat er niets was wat ze kon doen.
"Maar... maar… "zei de man nu bang,"ik zal betalen, dat beloof ik!"
"Je hebt de baas al zoveel beloofd. Nu zul je daarvoor boeten. Zeg maar dag dag."
De man schoot. Kathlen schrok van de klap en rende zonder er bij na te denken het betreffende steegje in. De man met het pistool keek haar verbaasd aan. Kathlen zag de neergeschoten man langzaam in elkaar zakken totdat hij uiteindelijk roerloos op de grond bleef liggen. Ze wist niet wat ze moest doen en bleef als verstijfd staan. De man met het pistool kwam op haar afgelopen en zette de pistool tegen haar keel aan.
"Je hebt niets gezien of gehoord." zei hij nu sissend in haar oor. "Het zou namelijk zonde zijn om je mooie gezichtje te moeten verpesten."
Kathlen keek de man angstig aan en voor ze het wist waren de mannen weggerend en had ze een pistool in haar hand. Verward leek ze te ontwaken uit een soort coma. Ze liet het pistool vallen en keek naar haar handen. Voordat ze bedacht dat het misschien slim was om weg te rennen, was het al te laat. Binnen een paar seconden stond het vol met politie en werd ze gearresteerd.
Vanaf dat moment was het heel snel gegaan. Ze werd in voorarrest genomen. Volgens alle bewijzen was ze zo schuldig als wat voor de moord op een belangrijke Generaal Husswell. De vingerafdrukken op het pistool zeiden namelijk al genoeg.. De man die werkelijk schoot droeg namelijk handschoenen.
Een week voordat ze naar de rechtbank moest, had ze kunnen ontsnappen uit de gevangenis, dus eigenlijk had ze vanavond in de rechtbank moeten zitten. Sindsdien zit het leger achter haar aan.

Opeens ging de deur open. Een grote donkere verschijning verscheen in de deuropening. De man zette een kaarsje op de grond neer, samen met een bord eten die hij ernaast zette.
"En hoe moet ik dat opeten?" vroeg ze fel, "Ik zit hier vastgebonden aan een stoel weet je nog wel?"
"Zoek dat zelf maar uit." zei de man lachend.
"Zoek dat zelf maar uit?!" Kathlen zuchtte diep en keek hoe de man weer vertrok.
Toen opeens kreeg ze een idee. Ze liet zich met de stoel omvallen probeerde met haar handen in de buurt van het kaarsje te komen. Het lukte! Ze brandde een paar keer haar handen, maar het touw was al een flink stuk doorgebrand. Net toen ze loskwam hoorde ze voetstappen. Ze wachtte gespannen af. De voetstappen ebden weer weg en ze kon weer rustig adem halen. Ze maakte snel haar handen en voeten los. En wat ze toen zag kon ze niet geloven: Het meest stomme wat je kunt doen in een ontvoering, is degene die je ontvoerd opsluiten in een kamer met een raam dat ook nog open kan ook!
Ze klom door het raam en zag dat de zon alweer bijna opkwam. Heel voorzichtig keek ze om zich heen, ze zag verder niemand. Ze liep voorzichtig verder tot ze opeens oog in oog stond met twee bewakers. Ze draaide zich resoluut om en zette het op het rennen. Ze merkte dat één van de bewakers achter haar aanging, terwijl de andere waarschijnlijk alarm sloeg.
Ze wist de bewaker af te schudden in een stuk bos en kwam uiteindelijk uit bij een grote weg met een bord ernaast waarop stond: Over 300 meter een Tankstation. Opgelucht haalde ze adem en ze begon met lopen richting het tankstation. Toen ze er bijna was hoorde ze opeens mannen achter haar schreeuwen: "Daar is ze!"
Kathlen keek van schrik achterom en zette het weer op het rennen. Ze kwam aan bij het station. Haastig keek ze om haar heen. Waar kon ze heen?
De enige wagen die ze zag staan was een zwart busje. Ze hoorde de mannen dichterbij komen en twijfelde geen moment. Op hoop van zegen liep ze naar het busje toe en merkte dat de achterdeuren nog open waren. Ze dook de bus in, klapte de deuren dicht en kroop doodstil weg in een hoekje.
Opeens hoorde ze stemmen en ze hoorde dat deuren opengingen. Dan begon de auto te rijden.
Kathlen kneep haar ogen dicht. 'Hoe kom ik hier ooit uit? ik rol van de ene situatie in de andere.'
Ze bleef een half uur doodstil zitten, maar toen voelde ze opeens dat ze moest niezen. Ze probeerde zich in te houden en net toen ze dacht dat ze niet meer hoefde te niezen, nieste ze opeens heel hard.
"Gezondheid!" Hoorde ze plotseling in koor.
"Huh?!" vroeg Murdock, "Nieste jij, Face?"
"Nee, ik niet.. Maar wie dan wel?"
Opeens maakte de auto een scherpe bocht naar links en stopte. Ze vloog tegen de linkerkant aan, maar hoorde opeens dat er iets heen en weer schoof in een kist die achterin stond. Ze opende snel de kist en zag er een paar rifles in liggen. Snel nam ze er één uit, samen met wat munitie, en laadde het geweer. Kathlen haar hart begon te bonken en ze zette zich schrap voor wat er komen ging. De achterdeuren gingen open en ze keek recht in het gezicht van 3 gewapende mannen.
"We weten dat je daar zit, kom er maar uit." zei Hannibal.
Kathlen kwam langzaam naar voren, maar liet net niet het geweer zien. Opeens haalde ze het geweer te voorschijn. Ze schoot en het hele team dook op de grond. Ze sprong uit de wagen, het wapen achterlatend, en rende weg.
Murdock ging achter haar aan terwijl iedereen nog opkrabbelde. Kathlen rende nog steeds, maar Murdock was sneller en haalde haar al snel in. Hij nam een snoekduik en tackelde haar. Hij draaide haar op haar buik en draaide haar arm op haar rug, haalde een pistool tevoorschijn en hield haar onder schot.
"Opstaan." zei hij terwijl hij haar omhoog tilde.
"Je schiet toch niet." zei Kathlen fel terwijl ze zich probeerde los te wringen.
"Proberen." zei Murdock en hield haar nog strakker vast. "Lopen wijsneus."
Ze liepen terug en het hele team had zich daar verzameld.
"Bindt haar vast." zei Hannibal terwijl hij haar overnam.
De handen van Kathlen werden vastgebonden en ze werd nu nog steeds onder schot gehouden. Het hele team verzamelde zich nu om haar heen.
"Oké, nu ga je ons vertellen wat je in onze bus deed."
Kathlen hield haar mond stijf dicht.
"Ik kan ook deze gaan gebruiken." zei Hannibal terwijl hij zijn pistool liet zien.
Kathlen hield nog steeds haar mond dicht. Murdock bekeek haar eens goed.
"Wacht even, Kolonel"
Hij gaf zijn pistool aan Face en liep naar de bus toe. Hij kwam terug met een krant.
"Dit is de krant van vorige week en raad eens wie erop de voorpagina staat."
Hij overhandigde de krant aan Hannibal. Kathlen bleef star voor zich uit kijken.
"Zo, je moet wel wat gedaan hebben zeg!" Zei Face met enige verwondering in zijn stem, "Je bent net een weekje op de vlucht en nu staat er al een prijs van 5000 dollar bovenop je hoofd."
"Ik citeer:" zei Hannibal, "Gisterenavond is de beruchte Kathlen Caine, foto 1, ontsnapt uit een gevangenis in, LA. Ze zat voor de moord op Kolonel Husswell van de Amerikaanse kant. De MP looft een beloning uit van 100 dollar voor een bruikbare tip en 5000 dollar uit als je haar dood of levend weet uit te leveren aan de overheid."
"Heb jij Kolonel Husswell vermoord?!" zei Murdock vol afschuw.
Kathlen trok haar mond open, maar bedacht zich.
"Ja…" zei Hannibal, "Komt er nog wat van?"
"Ik ben onschuldig." zei Kathlen. "Ik heb hem niet vermoord, ik was op de verkeerde plek op het verkeerde moment."
"Dat zeggen ze allemaal." zei Face nu boos.
"En het antwoord op de vraag wat ik in jullie busje deed: ik ben net ontsnapt uit de handen van mannen die me ontvoerd hadden en de enigste vluchtweg die ik zag was jullie busje, dus als jullie me nu zouden willen laten gaan… Heel graag!"
"Ik moet zeggen: je hebt pit meid. Maar helaas, je gaat met ons mee. Stop haar maar weer in de achterbak, we moeten weer gaan." zei Hannibal.
Murdock stopte haar in de achterbak, sloeg de deuren dicht en deed deze op slot. Ze stapten zelf voorin de wagen.
"Wat gaan we met het meisje doen?" vroeg B.A. aan Hannibal.
"Geen idee." zei Hannibal. "Ze lijkt me niet het type dat zomaar mensen vermoord, dus ze zou wel eens onschuldig kunnen zijn. Maar we zien het wel; eerst maar eens in Griselburg zien te komen."
Ze reden verder. Kathlen hield zich gedeisd en probeerde los te komen, maar de knoop zat ontzettend strak.

De auto stopte na ruim drie uur gereden te hebben en de mannen stapten uit.
"Murdock, jij houd de wacht." zei Hannibal.
Kathlen bleef achterin zitten en ze voelde dat de touwen al wat losser kwamen te zitten. Uiteindelijk kwam ze los. Oké, nu hier nog vandaan komen. De deur zat op slot, maar ze kon wel door het busje naar voren kruipen, maar daar zat een man met een petje muziek te luisteren. Gelukkig had ze geleerd waar ze moest slaan om iemand in één keer bewusteloos te maken. Ze sloop heel zachtjes naar Murdock en ze sloeg hem in één keer bewusteloos. Net toen ze de deur open wou doen om te ontsnappen rinkelde de telefoon in het busje. Met tegenzin nam ze de telefoon op. 'Als ik dat niet doe, dan weten ze dat die man bewusteloos is.' dacht ze bij zichzelf.
"Heey, ehm we zitten een beetje in de problemen, Murdock, we zijn opgepakt door de lokale politie. Decker zal hier binnen een paar uur zijn en als we dan nog niet weg zijn en dan zitten we voor twintig jaar in de bak."
Kathlen legde haar hoofd in haar handen. "Sorry jongens, volgens mij heb ik net jullie laatste kans op hulp bewusteloos geslagen." "Kathlen!" hoorde ze Hannibal zeggen. "Hoe kom jij nu weer vrij?!"
Kathlen hing op en keek naar achteren, naar de man die daar bewusteloos lag te wezen. Ze ging naast hem zitten.
"Kom op, wordt wakker!"
Ze sloeg zachtjes tegen zijn gezicht aan. "Je vrienden hebben je nodig. Kom op."
Kathlen zuchtte en zag onder de bank een geweer liggen. "Stom geweten."
Ze pakte het geweer op, laadde het met de kogels uit de achterkant van de bus en ze liep naar het politiebureau. Daar stapte ze binnen en schoot richting het plafond. Iedereen schrok zich rot en keek haar aan.
"Jij daar!" zei ze tegen een agent, "Laat die drie mannen vrij."
"Maar… Maar… " zei de agent.
Ze liep op hem af en zette de loop tegen zijn hoofd.
"Ja? Komt er nog wat van?"
Ze wist dat ze nooit zou schieten, maar dat wist hij niet. De agent maakte de deur open en Face, B.A. en Hannibal kwamen eruit.
"En nu jij erin." zei ze fel tegen de agent.
De man ging erin en ze deed de deur op slot. Toen gaf ze het geweer aan Hannibal en ze rende de deur uit.

Murdock was intussen bijgekomen en zag haar nog wegrennen en verdwijnen in een steegje. Murdock die niets afwist van alle gebeurtenissen ging haar achterna.
Opeens hoorden ze sirenes. Hannibal, Face en B.A. kwamen bij de bus en zagen dat Murdock weg was. Decker was nog maar een heel klein stukje van hen verwijderd. Opeens werden hun banden lek geschoten en vanuit elke hoek kwamen mannen in uniform. Het team werd gavangen genomen.

Kathlen keek om een hoekje hoe de mannen gearresteerd werden. Ze probeerde uit alle macht een plan te bedenken om dit alsnog te voorkomen. Opeens werd ze onderuit gehaald, waardoor ze een gil slaakte. Ze lag op de grond en Murdock zat triomfantelijk bovenop haar.
"Je kan niet ontsnappen, meisje, niet als Murdock op de wacht staat."
"Ben je helemaal gek geworden?!" Fluisterde Kathlen zenuwachtig, "We moeten hier weg voordat Decker ons ziet."
"Decker? vroeg Murdock.
Hij stond op en keek om het hoekje. Hij zag dat de rest van het team in een auto gezet werd, maar ook dat er een stoet soldaten deze kant op kwam.
"Chips!" zei hij en sleurde Kathlen mee.
"Nee, niet die kant op."
Ze deed de containers open en ging erin zitten.
"In de container?" zei Murdock met een vies gezicht.
"Kom op." zei Kathlen gehaast.
Murdock besefte dat hij niet veel keus had en sprong erin.
"Ik dacht toch echt iets te horen." hoorden ze een man zeggen. "Kom op, we moeten het team wegbrengen. Wat een gelukje dat we ze nog even troffen voordat ze geheel konden ontsnappen."
Kathlen en Murdock staarden elkaar aan en hielden hun neuzen dicht. Ze hoorden allemaal auto’s wegrijden en ze stapten uit de containers. Kathlen dacht na, hoe moesten ze het team bevrijden?
"Ga jij nadenken over hoe je ze bevrijd? Ik bedoel moet je niet bezig zijn met wegrennen of zo?" vroeg Murdock.
"Ik heb ook een geweten, weet je!" reageerde Kathlen fel.
"Je hebt zoiets van; je kan wel je eigen hachie redden, maar de anderen zitten wel lekker 20 jaar achter de tralies. En trouwens; er zit een stukje banaan op je hoofd."
Ze haalde het eraf.
"Oké, we moeten een kaart hebben." zei Murdock, "We hebben er vast nog wel eentje in het busje liggen?"
Ze liepen terug naar het busje.
"Dat ze die gewoon zo laten staan!" zei Kathlen verbaasd.
Murdock knikte en pakte onder de stoel een kaart vandaan.
"Waar zouden ze heen gaan?" vroeg Kathlen hardop. "Ze nemen vast de grote wegen."
"Nee, juist de kleine." zei Murdock.
"Waarom?" vroeg ze. "Of is het juist logisch om de kleine weggetjes te nemen?"
"Precies." glimlachte Murdock. "Zij denken dat wij denken dat zij de grote wegen nemen, omdat de kleine wegen het meest logisch zijn."
Kathlen keek hem vragend aan. "O je bedoelt dat hij denkt dat wij denken dat hij de grote weg neemt, omdat de kleine wegen logisch zouden zijn en dat ze daarom toch de kleine wegen nemen, omdat we dan voor de grote wegen zouden gaan?
Murdock keek haar even vragend aan, maar toen leek er een belletje te gaan rinkelen."Jep, dat bedoelde ik."
"Oké, maar we moeten toch één keus maken, met al deze woordspelingen komen we er nooit uit!"
Het bleef even stil..
"De grote wegen." zeiden ze nu tegelijk.
"We kunnen de autopechtruc gebruiken." zei Kathlen.
Murdock knikte. "Maar dan hebben we nog wel een andere auto nodig, want dit busje kennen ze. En aangezien jij het lokmiddel bent, moet je jezelf toch wel even opfrissen."
"Oké." zei Kathlen terwijl ze om haar heen keek. "Als jij voor de auto zorgt, zal ik zorgen voor nieuwe kleding en een schoon huidje."
Ze sloegen de handen ineen en knikten. "We gaan ervoor."
Kathlen liep een kledingwinkel binnen en vroeg of ze de eigenaar even kon spreken. De eigenaar kwam en gaf Kathlen een hand.
"Ja, ehm, ik ben Suzy en ik ben op weg naar een missverkiezing. Maar we hebben pech gehad en nu ben ik helemaal vies en zo kan ik natuurlijk niet op een verkiezing aankomen. Dus als u mij laat douchen en mij gratis natuurlijk, schone kleding geeft zal ik reclame maken voor uw bedrijf op de missverkiezing."
De man was helemaal enthousiast en gaf haar de nieuwste modekleding mee. Kathlen douchte snel en kleedde zich om, maar nam wel haar oude kleding mee.
"Dank u wel, hè! Ik zal niet vergeten reclame te maken."
Ze liep naar buiten in een redelijk kort rokje, met hakken en een spaghettitopje.
"Zouden ze zo voor me stoppen denk je?" vroeg ze aan Murdock die de auto voorreed."Nooit gedacht dat mensen zo gemakkelijk voor de gek te houden zijn."
Murdock knipperde even met zijn ogen. "Jah, ik denk het wel." en slikte even.
"Kom op, we moeten gaan!"
Kathlen ging in de auto zitten en ze reden weg. "Nu maar hopen dat we de juiste weg hebben uitgekozen." glimlachte ze.
Ze reden binnendoor over de kleine weggetjes en kwamen uiteindelijk op de grote weg uit. Murdock zette de wagen aan de kant. Terwijl hij ervoor zorgde dat de wagen begon te roken keek Kathlen met een verrekijker om zich heen om te zien of ze er al aan kwamen.
"Over een minuutje zijn ze hier." zei Kathlen terwijl ze de wagen uitstapte. "Het is tot mijn verbazing maar één truck. Misschien hebben ze ter afleiding de andere wagens wel over de kleine wegen gestuurd."
"Misschien," zei hij, "het kan ook zijn dat dit de afleiding is. In ieder geval: de wagen rookt, dus het is nu aan jou, Kath, geef ze op hun donder."
Ze keken elkaar even glimlachend aan.
"Kom op," zei Kathlen, "nu moet je je verstoppen."
De truck kwam steeds dichterbij. Kathlen liep half de weg op en begon te zwaaien. Het werkte.
De wagen stopte en twee soldaten stapten uit. "Kan ik u helpen?" vroeg de één.
Kathlen knikte."Mijn auto heeft pech, maar ik heb geen idee wat er allemaal aan de hand is."
De twee soldaten gingen naar de auto toe en keken onder de motorkap.
"Aha, ik zie al wat het probleem is." zei de ene soldaat en hij draaide aan wat dingentjes.
Kathlen pakte ondertussen heel sneaky het pistool van beide soldaten af.
"Als het goed is moet hij het nu doen." zei de Soldaat."Probeer hem eens?"
Ze ging weer in de wagen zitten en gaf Murdock stiekem een pistool. Tegelijk richtten ze op de soldaten. "Geen beweging!"
Opeens kwam er een auto van de andere kant die Murdock en Kathlen afleidde, hij leek namelijk verdomd veel op een MPwagen. De Soldaten zagen hun kans schoon en gingen ervandoor in hun truck.
"Potverruh.." gromde Kathlen terwijl ze de auto probeerde te starten.
Het lukte, de auto liep weer helemaal goed.
"Zijn die mensen toch nog ergens nuttig voor." glimlachte Kathlen en ze scheurde weg.
"Ga eens aan de rechterkant van de truck rijden." zei Murdock.
Ze knikte en trapte het gaspedaal nog wat verder in. Ze ging naast de truck rijden en ze zwaaiden beide vrolijk naar de soldaten. Kathlen probeerde zo dicht mogelijk naast de truck te gaan rijden, maar dat was natuurlijk lastig als de soldaten telkens de andere kant opweken. Uiteindelijk lukt het Kathlen en Murdock sprong over op de truck. Hij deed de deur open en gooide de soldaat op de passagiersstoel uit de wagen, zodat hij bij Kathlen in de wagen terecht kwam. Bewusteloos van de klap bleef hij liggen. Kathlen gooide Murdock vanuit de wagen een pistool toe. Hij ving hem moeiteloos op en hield de chauffeur onder schot.
"Ik denk dat jij heel snel zult stoppen, mijne broeder." en hij stak zijn duim op naar Kathlen.
Nadat de wagen gestopt was bonden Murdock en Kathlen de soldaten vast.
Kathlen liep naar de achterkant van de truck en wou de deuren open doen.
"Wat doe jij nou?" vroeg Murdock.
"Ehm.. ik wilde je vrienden bevrijden." zei Kathlen terwijl ze hem verward aankeek.
"Ik zou zeggen: laat ze maar lekker zitten. We hebben nog een lange weg te gaan en met zijn tweeën voorin is best gezellig."
"Heey, laat ons eruit! Doe niet zo flauw, Murdock!" hoorden ze Face roepen.
"Als je me er nu niet uit haalt, eikel, dan ben je dood zodra ik één stap buiten deze truck zet!" schreeuwde B.A.
Kathlen glimlachte, samen liepen ze naar cabine van de truck en reden ze terug.


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 07-07-2007 07:38:06, in totaal 6 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
xRamona
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 13:52:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Dokkum (Friesland)

Je kan altijd proberen toch? Als de verhalen niet in de smaak vallen post je er niet meer.. Rolling Eyes

_________________


Don't you smile at me like that,
Thats not even a real smile.
Its just a bunch of teeth playin' with my mind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 13:53:43  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Razz tjah.. dz waar Wink
Ik zal er zo gwn 1tjuh op zetten Razz dan zie ik wel Razz
Goed idee Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 14:02:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Is wel zo leuk Deb, daaraan kan je zien dat het verhaal ook echt zelfverzonnen is WinkVery Happy

Goed idee.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 15:40:30  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

ouw... ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 15:42:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Nice story Deb Wink
Good job

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 16:08:04  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Wow,echt leuke verhaal zeg.heel erg mooi gemaakt

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 16:18:31  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

deze is ook cool Very Happy Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 16:21:49  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Vet bedankt voor al die positieve berichten Razz
Dat word dus een vervolg plaatsen??Razz
*wrschijnlijk staat ie er vanaaf op Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 07:37:23  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

OK Razz Ik zal eraan denken.. Ik heb hem maar even onder mijn deel 1 geplakt.. leest natuurlijk ook veel makkelijker
Very Happy

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daantje85
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 09:35:16  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Goed gedaan Very HappyVery Happy kei goed verhaal

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
shady
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 12:51:01  Reageer met quote


Leeftijd: 32
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 21-1-2007
Berichten: 386
Woonplaats: Losser

Te gek verhaal Deb. Very Happy

_________________
Geslaagd voor mijn examens!!!

Face: Well the man did try hannibal.
Hannibal: Yeah, they always try, but they never learn, you see what they need is a plan.

www.shalinagirl.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 14:10:28  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Nice Razz
Haha Razz Dan gaak denk maar meer verhalen posten Razz
Iedereen is zo positief Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
tennis23
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 15:02:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

leuk verhaal Very Happy

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam

Denseba
BerichtGeplaatst: 10-07-2007 12:15:29  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 3-7-2007
Berichten: 2
Woonplaats: Stockage in the Los Angeles Underground

Moest da veraal in de jare '80 geschreven zijn zouen ze et zo als scenario vo een aflevering kunne gebruiken,

I love it Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Hannibal is de meester van The A-team. Zijn brein laat hem nooit in de steek daarom is zijn favoriete uitspraak die iedereen wel kent:" I love it when a plan comes together!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0