Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  merchandise pagina en uitleg over sluiting zwijmeltopics
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-06-2007 15:33:41  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Beste forumbezoekers

Vanaf vandaag is er op A-teamfans een pagina met een lijst van A-team merchandise. http://www.ateamfans.nl/index.php?p=merchandise

Uiteraard werken wij er nog aan dus nog niet alles wat we erop willen zetten staat er al op, dus hou het de aankomende dagen in de gaten. We proberen de 'basis' merchandise er volledig op te zetten en daarbij nog wat extra dingen. Uiteraard is het onmogelijk om alles te plaatsen omdat er zoveel is dat dat niet haalbaar is, voor niemand. Maar we doen ons best.

Mochten er fans zijn die via internet of via beurzen van plan zijn om merchandise aan te schaffen en hierover wat vragen hebben zoals wat zijn redelijke prijzen e.d. dan kunnen jullie altijd de admins van A-teamfans om advies vragen. Wij zijn goed op de hoogte van de prijzen en kunnen je goed helpen.........en dit advies is helemaal gratis!

Jullie zullen ook wel gemerkt hebben....het is zomer! En daarom heeft Jeff een prachtige nieuwe header gemaakt Laat de zomer nu maar komen. Bedankt Jeff, hij is weer prachtig!


Zoals jullie gemerkt hebben zijn de zwijmeltopics op het forum gesloten.
Natuurlijk begrijpen we dat een aantal van jullie de zwijmeltopics leuk vonden maar wij moeten nu eenmaal het forum voor iedereen leesbaar houden. De zwijmeltopics zijn sinds gisteren op slot gegaan omdat er praktisch alleen foto's in werden gezet die gewoon in de galleries geplaatst konden worden waar iedereen ze kon bekijken.

Alleen foto's posten en ze bekijken daar zijn de galleries voor en daar kun je ze dus voortaan neerzetten zodat iedereen ze kan zien. Dus dat moet toch niet zo'n grote verandering zijn? Je moet alleen ergens anders kijken en de foto ergens anders neerzetten. Foto's kunnen daar alleen in JPG worden gepost

Dit was echter niet de enige reden tot het besluiten van het sluiten van de topics. Wij sloten deze topics niet om mensen een plezier te ontnemen maar bedenk wel, Ateamfans wordt bezocht door mensen van allerlei leeftijden, ook door kinderen die vaak samen met ouders de site bezoeken en ook door wat oudere fans.

De zwijmeltopics waren zeer prominent aanwezig in het forum en gezien de opmerkingen die vaak werden gepost, ongeschikt voor kinderen om te lezen en voor ouderen was het ook niet prettig. Ateamfans moet voor iedereen prettig en geschikt blijven om te bezoeken. Wij zijn er voor alle doelgroepen en vragen daarom begrip dat wij de zwijmeltopics hebben gesloten....

We begrijpen wel dat er mensen zullen zijn die het jammer vinden dat ze daar niet meer kunnen posten maar er zijn immers nog genoeg andere topics over waarin je kunt praten over je favoriete acteur? Over alle acteurs staan voldoende topics in het forum om het voor iedereen interessant te houden

Wij wensen iedereen heel veel plezier met posten.
names A-teamfans Crew
Choppercrazy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 25-06-2007 18:00:31  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Die A-team merchandise pagina is erg gaaf gedaan. Super Smile

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 25-06-2007 18:16:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Een top idee om het merchindise in kaart te brengen op de site. Zeer mooie pagina, overzichtelijk en een must!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 25-06-2007 19:38:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Vind hem zeker vet.
Maar hoop wel dat jjullie hem blijven uitbreiden, dan krijgen we echt een super overzicht.

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 25-06-2007 20:53:18  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Hartstikke leuk gedaan joh!!! En blijf hem inderdaad uitbreiden, er is vast nog veeeel meer van the A-team te vinden!!!!!!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 26-06-2007 05:42:49  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

A-team merchandise vind ik echt cool,ze zijn nu wel of nu niet meer.Dat is wel lang geleden. ene stripboek heb ik wel keertje gezien,dat is best wel lang geleden en weet ik het niet of nu nog steeds is.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 26-06-2007 07:04:36  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Merchandise is niet meer in de winkel te koop, alleen via ebay, marktplaats of beurzen bijvoorbeeld.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Flykie
BerichtGeplaatst: 26-06-2007 22:53:55  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik vind het niet leuk dat de zwijmeltopics gesloten zijn en vele anderen zijn dat wel met mij eens.

Wat ik alleen wel jammer vind is dat het zomaar dicht is gegooid en niet is gedreigd met een waarschuwing naar de personen toe.

Wij hadden ons ook makkelijk aan kunnen passen, jammer.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 27-06-2007 05:40:42  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ja,ik ook.Maar hoe ga veder weet ik het niet.Maarja,komt het nog wel.
Andere topic kunnen we ook bij klesten.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 27-06-2007 07:29:48  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Er is wel degelijk een aantal keer gewaarschuwd. Die laatste post van Peetur bijvoorbeeld. Het resultaat was, dat het gewoon door ging...

Daarnaast werden de gedragsregels toegepast.. Maar verschil kwam er niet echt...

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 27-06-2007 11:46:01  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

VOlgens mij is er idd wel gewaarschuw (Hoe jmmr ik het ook vind dat de topics gesloten zijn, al was ik er al een tijdje niet meer actief) en dan vooral over dat we de fotows niet daar moesten plaatsten; maar in het fotowboek... blader maar eens door de topics heen.. kom je ze vast weltegen!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 27-06-2007 18:05:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Er is genoeg gewaarschuwd! Keer op keer is er gedaan of dat er niks gezegd is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-06-2007 11:09:38  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ik heb inderdaad nog even de topics doorgespit... en er is inderdaad echt vaak gewaarschuwd!
Meiden (en enkele jongens die op het topic zaten); we hebben het er zelf naar gemaakt..
we kunnen niet zeggen dat er nooit gewaarschuwd is! We hadden gwn moeten luisteren... tjah; het is onze eigen schuld!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
B.A.
BerichtGeplaatst: 01-07-2007 19:15:01  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-3-2007
Berichten: 51
Woonplaats: Veendam

Ik vind echt de merchandise-pagina heel mooi, mijn complimenten Applause Ik ben van plan zelf ook allemaal dingen te verzamelen!! Very Happy

_________________
"I love it when a plan comes together"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tennis23
BerichtGeplaatst: 01-07-2007 19:18:04  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

mooie merchandise pagina goed gedaan.

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0