Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Verslag Dutch Star Con 12 en 13 mei 2007.
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 13:55:41  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Jammer dak er niet was, financieel momenteel niet handig en ik zat met m'n zoontje van vier, die het A-team welliswaar geweldig vindt, maar waarvan ik me afvroeg of het op deze leeftijd wel een leuk dagje uit zou zijn. Dat ze riepen tijdens de RTL-chat dat dit hun laatste keer zou zijn, overtuigt mij trouwens nog niet. Misschien baseerden ze dit op hun ervaringen met de organisatie van ScreenHeroes en wilden ze het nog een keer op een leuke manier overdoen. Maar ik vermoed dat gezien de media-aandacht en het enthousiaste publiek ze nog wel een keer over te halen zijn om opnieuw te komen en dan kom ik zeker ook.

Oh ja, eerder in deze thread:
CNH 320 schreef:
Die Van ziet er goed uit,.. Shocked Iemand enige idee van wie die is en waar die vandaan komt? Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat deze rechtstreeks uit de serie komt!


Dit is dezelfde bus als die tijdens ScreenHeroes in Utrecht stond en toe zagtie er qua lak erg beroerd uit. Wel kloppen de meeste details zoals de handgemaakte spiegels en zonwering en dergelijke. Alleen stontie aan de achterkant niet hoger op de poten dan voor geloof ik. Veel replica's gaan de fout met de details. De Engelse bus gebruikt bij Big Brother heeft zelfs rode bekleding en ook weer verkeerde spiegels.

Maar nu weer DSC; afgezien van jullie eigen wens, is het, objectief gezien, reëel dat D&D nog een keertje terugkomen?

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 13:59:17  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ja tog??? Ze wisten al niet wanneer Razz Maar ik betwijfel of Dirk nog een keer komt trouwens... hij zag er zo ontzettend moe uit Sad

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Sjors
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 14:19:31  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Dark.Pudding schreef:
Ja tog??? Ze wisten al niet wanneer Razz Maar ik betwijfel of Dirk nog een keer komt trouwens... hij zag er zo ontzettend moe uit Sad


In mijn verslag kun je daar straks een duidelijk antwoord op lezen, hij is nog niet af (hij wordt wel een beetje lang, maar ik wil jullie geen enkel detail besparen)

Ik kan al wel vast verklappen dat Dirk zeer waarschijnlijk nog eens terug komt in Nederland. Ik heb het hem namelijk nog persoonlijk kunnen vragen tijdens de BBQ. Maar alle details inclusief foto's kun je straks lezen bij mijn verslag.

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 14:28:24  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Leuk al die verslagen, leuk om te lezen. Van mij hoeven jullie trouwens geen uitgebreid verslag te verwachten, het meeste is toch al gezegd dus het zou weinig toevoegen en ik ben nooit zo'n verslag schrijverig type.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 14:48:13  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

xRamona schreef:
Flykie;
Riepen ze bij jou ook om de haverklap; "niet doen"? Laughing
Bij ons wel iig.. Rolling Eyes


Dwight zei het 1 keer tegen me toen ik vroeg of hij Nederlands wou leren Very Happy

Dwight komt denk ik nog wel een keer terug naar Nederland hoor, alleen Dirk betwijfel ik.
We zullen het zien Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bassiemijnhond
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 17:19:27  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-2-2007
Berichten: 17

Hey Sjors, ik zit met smart op je verslag te wachten. Is het al af?
Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
ikke
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 17:42:16  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-7-2006
Berichten: 492
Woonplaats: Dordrecht

Sjors, je maakte mn dag weer goed door te vertellen dat Dirk zeer waarschijnlijk nog eens naar Ned. komt Laughing Wink

thnx Exclamation

_________________
Did you ever noticed, that the nicest people always ride in tanks..?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 18:04:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Het is nog niet eens zeker hoor, heb maar niet teveel hoop dat ie komt.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sjors
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 23:04:43  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Bassiemijnhond schreef:
Hey Sjors, ik zit met smart op je verslag te wachten. Is het al af?
Very Happy


Bijna, bijna.....hij wordt echt rete lang zeg maar.....ik hoop dat jullie het leuk vinden..... ik ga em nog even afmaken, en hoop hem vanavond...euh vanacht online heb Smile

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sjors
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 01:49:20  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

OK hij is eindelijk af.....ze zeggen wel eens beter LAAT dan NOOIT Smile heel toepasselijk om dit tijdstip....

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sjors
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 01:50:23  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn verslag van de DSC op 12 mei (pas op, lange versie!)

Het begon voor mij eigenlijk al wat eerder, want ik zou in eerste instantie met een vriend van mij naar de Dutch StarCon gaan. Ik had al ruim vóór de conventie al een aantal vrienden/kennissen/familie gevraagd of iemand met me mee wilde omdat ik dus 2 kaarten
had voor 12 mei inclusief de BBQ. Het bleek toch nog lastig om iemand mee te krijgen, omdat ze A: geen tijd hadden, B: moesten werken, C: niet zo'n A-team fan zijn. Uiteindelijk toch iemand weten te strikken om met mij mee te gaan. Dus tot zover niets aan de hand.

Krijg ik een dag van tevoren te horen dat mijn vriend uiteindelijk toch niet mee kon gaan (kon hij overigens niets aan doen, maarja toch behoorlijk balen). Ik wilde namelijk niet alleen naar die conventie. Uiteindelijk heb ik mijn vriendin mee gevraagd, omdat ze waarschijnlijk
de enige is (in mijn omgeving) die begreep hoe graag ik mijn jeugdhelden wilde ontmoeten. Alleen het probleem was dat zij op zaterdag tot 15:00u moest werken. Ze is eigenlijk niet echt een A-team fan, maar heeft sinds kort wel een paar afleveringen ervan gezien.

Dat betekende dus voor mij dat ik de Q&A én de fotoshoot zou missen. Omdat ik vanuit Apeldoorn moest komen was mijn ruwe schatting dat ik daar minimaal om 16:30u kon zijn. Of ik moest alleen gaan. Maarja, toch maar de gok genomen dat ik wat later ging en dat het allemaal goed zou komen tijdens de BBQ (dat ik daar met ze op de foto kon). Toch was ik er niet gerust op dat alles goed zou komen (ook i.v.m. screenheroes in 2005) blijft het tot het laatste moment vaak onzeker of alles wel doorgaat. Ik zat me al allerlei scenario's in mijn hoofd te halen dat de opkomst te laag zou zijn, mijn bestelling niet goed doorgekomen zou zijn of nog erger dat ze misschien al om 16:00u zouden zeggen van, het is mooi zo. We houden het voor gezien voor vandaag (hoewel ik weet dat Dirk en Dwight dat niet zo gauw zouden doen).

In 2005 had ik Dwight ook al eens ontmoet tijdens Screenheroes. Tijdens die conventie had ik het geluk dat ik voor niets met Dwight op de foto mocht, dus daar was ik toen erg blij mee. Dirk heb ik toen wel even gezien, maar niet de kans gehad om met hem op de foto te gaan. Maar goed, omdat ik dus zomaar met Dwight voor niets op de foto mocht (en achteraf hoorde dat ze financieel gezien aan die conventie niet verdient hadden) had ik het idee dat
ik ze dit keer iets moest geven.

Dus ik had voor ieder gewoon een grappig "fun" cadeautje gekocht, en nog een cadeau voor hun samen. Voor Dirk had ik een paar sigaren gekocht, en voor Dwight had ik een baseballcap gekocht (zo één die het meest leek op die hij had tijdens The A-team). Verder dus ook nog een cadeau voor hen samen. Ik wist dat Dirk van wiskey houdt, en dat Dwight het (volgens Choppercrazy) ook drinkt. Dus voor hun had ik dus één fles wiskey gekocht.

Nou zaterdags dus eerst een beetje kunnen uitslapen, nog wezen sporten, en hard nadenken over wat ik nou precies zou willen zeggen tegen de heren. Rond 15:00u mijn vriendin opgehaald uit het werk en om 15:15u vertrokken uit Apeldoorn. Daar gingen we dan, niet wetend wat we allemaal konden verwachten in Berkel-Enschot. Ik had me inmiddels al voorbereid op het ergste, dat ik alles zou mislopen en alleen voor een BBQ naar Tilburg zou komen waar geen enkele ster meer te bekennen was.

16:15u en een paar snelheidsovertredingen verder komen we aan bij het hotel in Berkel-Enschot. Ik zag dat het toch wel redelijk druk was op de parkeerplaats. Ik kreeg toch langzaam het gevoel dat er toch nog wel eens wat sterren rond zouden kunnen lopen in het gebouw. Op zoek naar een parkeerplekje zag ik het vertrouwde A-team busje staan. Aha, daar gaan we dus even een paar mooie foto's van maken, liet ik mijn vriendin al weten.



Na de auto te hebben geparkeerd, zijn we naar de ingang gelopen (het eerste obstakel). 4 mensen van de organisatie zien me binnenkomen, en kijken me aan van "zo meneer, wat komen we doen". Voorzichtig zei ik dat ik kaarten had besteld, en dat ik dus op een lijst ergens moest staan. Al gauw kwamen een paar papieren tevoorschijn. Vluchtig kijk ik of ik mijn naam al ergens zie staan. "Ja, u staat er op, 2 kaarten voor vandaag" lieten de dames mij
weten. Mooi dacht ik, die bestelling is in ieder geval gelukt! Dus wij konden naar binnen lopen.

Met de drukte viel het gelukkig mee, waardoor ik toch nog even het idee kreeg dat alle sterren ook inmiddels vertrokken waren. Vlug gingen we op zoek naar een glimp van de sterren. Natuurlijk loop je in zo'n situatie eerst naar alle ruimtes waar ze niet te vinden zijn. "Ik moet eerst even plassen" zei mijn vriendin. "Sjit, dacht ik even...straks zijn ze weg". Ik bleef een onrustig gevoel houden zolang ik nog geen bekende gezichten had gezien. Ondertussen zat ik ook te kijken of ik iemand van het forum zou herkennen (of met een ateamfan shirt)....nee niemand meer...Inmiddels had mijn vriendin zich ook weer bij mij aangesloten. "Laten we maar naar die zaal lopen, want daar lijkt het nog enigzins druk" zei ik tegen haar. En ja hoor, bingo! Daar zag ik eindelijk de heren zitten. Dirk, Dwight, Billy (en de rest).

Ok, en wat nu....ik had de tas al in mijn hand met de cadeautjes voor beide heren. Ik zag al op de bordjes staan dat er geen geposeerde foto’s gemaakt mochten worden. Dat was op zich jammer, dus was ik min of meer genoodzaakt om een print (foto) te halen waardoor ik dus een handtekening kon gaan halen. Op zich doet een handtekening me niet zoveel. Op de foto met hen vind ik veel leuker. Maar goed, met behulp van die handtekening was het wel makkelijker om in contact te komen met hen.
Daar stond ik dan in de rij. Eerst maar naar Dwight (omdat ik hem de vorige keer ook al ontmoet had). Ik had het idee dat ik beter iets wist te zeggen tegen Dwight dan Dirk. De rij was gelukkig niet zo lang, dus ik was redelijk snel aan de beurt. Eerst maar even handje schudden met Dwight.. “how is your jetlag” vroeg ik hem maar gelijk als binnenkomer.



Hij moet iets van “it’s allright” hebben gezegd, want ik zag hem er nog wel fris uitzien. Maar de eerste woorden van hem ontglipte me enigzins omdat ik al vooruit zat te denken over de volgende actie. We hebben daar even staat praten over vanalles en nog wat. Maar op een gegeven moment wilde hij weten wat mij naam was (omdat hij een tekst bij de foto wilde zetten). Dus ik zei “George” (maar het is eigenlijk Sjors, maar dat leg je een Amerikaan over het algemeen niet makkelijk uit). Dwight wilde echter mijn naam wel volgens de correcte spelling weten. Dus ik uitleggen dat Sjors de Nederlandse versie van George is. Dat was wel grappig. Gelukkig schreef de persoon die Dwight begeleidde het even voor hem op.



Uiteraard moest hij ook even weten hoe je zoiets nu eigenlijk uitspreekt. Dus ik zei al “it’s difficult to pronounce my name”. Maar na een paar keer geoefend te hebben met Dwight, had hij het aardig door. Ok, nu de cadeau’s. Want ik vond eigenlijk wel dat ze dat verdiend hadden. Dus ikke uitleggen dat ik op zoek was gegaan naar een soort gelijke pet als uit de serie, omdat iemand in 1984 (toen ze in Nederland waren) z’n originele pet hadden afgepakt.







Na het petje te hebben gegeven vertelde ik dat ik nog iets had voor hun beide. Dus ik vertelde Dwight dat ik een fles wiskey had gekocht voor hun. Dus Dwight zegt tegen me “Well, make sure you tell Dirk that it’s a present for BOTH of us”. Op dat moment roept Dwight tegen Dirk “This guy has a present for BOTH of us, its some kind of liquor (sterke drank) you might like.” Dus Dirk kijkt verbaasd op naar Dwight “What kind of liquor?”






Dus Dwight zegt “it’s wiskey”, waarop Dirk zegt “Give it to me!”. “I need some wiskey”. Dirk kon daar weleens gelijk hebben, want hij zag er best moe uit van die dag. Waarop Dwight nogmaals zei dat het voor hun beide is. Dus Dirk gaf aan dat ik het aan Dwight kon geven. Maar Dwight zei toen ik het hem wilde geven dat ik het toch maar beter aan Dirk kon geven. Dus ik op naar de tweede rij.

Ook die rij was niet zo druk meer, maar er stonden 2 personen voor me waaronder één journaliste van omroep Braband (die min of meer een beetje voorgekropen was volgens mij) maar goed.... Dus ik zag op een gegeven moment die journaliste vragen of ze Dirk mocht interviewen, waarop Dirk zei “No, there are people waiting here” (misschien keek hij uit naar z’n wiskey). Maar die journaliste bleef toch aandringen, waardoor ze het toch voor elkaar kreeg om een interview los te peuteren. Dirk zei vervolgens dat het ook altijd hetzelfde is, als mensen hun zin niet krijgen dat ze het dan toch blijven proberen “No means Yes” (op een filosofische manier probeerde hij dat uit te leggen).

Dat interview is trouwens te horen via de onderstaande link (druk op het speaker icoontje onder de foto, dan kun je het geluidsbestand kiezen). Daar hoor je dat Dirk in het begin aan zijn opmerkingen dat ie licht geïrriteerd was. http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=82220

Na dat interview stond er nog één voor me, en kon ik me alvast een beetje gaan voorbereiden wat ik tegen hem ging zeggen. Na enkele minuten was het dan zover. Ik overhandigde Dirk de print waarop hij zijn handtekening kon zetten. Ik vroeg hem “Do you still have that corvette” als grap. Want de print die ik hem gaf was een foto met Dirk en de corvette. Dirk moest even spieken voor mijn naam, bij de handtekening van Dwight. Ook Dirk legde ik uit dat Sjors een Nederlandse variant van George was. Dat vond hij wel leuk om te weten, want zijn zoon heet immers ook George.



Daarna kon ik Dirk nog even “vervelen” met een grappig cadeautje. Ik had voor hem sigaren gekocht. Aangezien ik geen sigaren expert ben, heb ik zomaar wat meegenomen. Dirk zei dat dat niet uit maakte, het ging erom dat het een cadeautje is, en dat is altijd leuk. Ongeacht wat dat dan ook was. Nadat ik dat gegeven had, zette ik de fles wiskey op tafel neer, waar Dirk al naar zat uit te kijken.



Hij vond het erg tof dat ik een fles voor hun had meegebracht en vroeg aan me wat zij aan mij konden geven. In eerste instantie zei ik “I don’t know”. In de tussentijd stond mijn vriendin al de hele tijd foto’s te maken, zonder dat ik het door had. Ook Dirk zag mijn vriendin staan en vroeg aan me of we bij elkaar hoorde. Ik knikte. Zegt Dirk tegen me “So you already have everything!” Lache hahah, dat was op zich wel humor. Opeens realiseerde ik me dat ik de fotoshoot eerder die dag gemist had. Dus ik vertelde Dirk dat ik eigenlijk nog wel met hun beide op de foto wilde (helder moment). Nou dat was geen probleem, ik kon dus achter de tafels komen om met hun samen op de foto te gaan! Mijn vriendin had het toestel al in de aanslag. Dirk grapte nog met zijn fles wiskey in de handen tijdens de foto “Ah, it’s a baby boy!”. Omdat een aantal mensen mij op de foto zagen gaan met Dirk en Dwight, wilde zij ook gelijk op de foto met hun (maarja dat was dus niet de bedoeling). Dirk legde uit: “he gave us some wiskey, ánd she is his girlfriend. Dus ik heb ongelovelijke mazzel gehad met deze actie blijkt maar weer.



Daarmee kon de dag nu al bestempeld worden als succesvol (wat zeg ik....ongelovelijk!). Na deze gebeurtenis zijn we nog over wat stands gelopen, om allerlei film spullen te bewonderen.
We moesten nog een tijd wachten, want om 19:00u zou pas de BBQ beginnen. Daarom zijn we nog even teruggelopen naar de “van”. Daar wilde ik nog wel een paar foto’s van maken.



Na ongeveer een uur gewacht te hebben, ging het restaurant open voor de genodigden voor de BBQ. Dus ik wederom benieuwd of ook deze bestelling goed was doorgekomen. Voor de deur werden weer een aantal papieren tevoorschijn getoverd. Dit keer zag ik zowaar mijn naam al staan op de lijst voordat het door de “bewaking” bevestigd kon worden. “Ja, klopt twee kaarten voor de BBQ...loopt u verder”. Dus ik samen met mijn vriendin een mooi plekje uitgezocht, vlak bij de bar (altijd handig). Gelijk in het begin zagen we al een paar sterren door het restaurant heen lopen. Één van de eerste was Billy Boyd (van Lord of the Rings). Maar het was afwachten of de rest wel zou komen. Ik had namelijk een vermoeden dat Dirk & Dwight weleens hartstikke moe zouden kunnen zijn van deze dag.

In het begin toch wel vreemd om zo dicht bij bekende acteurs te zitten. Maar naar een tijdje besef je dat de acteurs ook gewoon maar mensen zijn. Eerst hebben we wat gedronken, en rond 19:30u werd het buffet geopend. Zowel Dirk als Dwight waren nog nergens te bekennen. Wel zagen we wat andere acteurs/actrices. Maar die kende ik niet zo goed. Ik heb van de BBQ zelf bijna geen foto’s gemaakt, want ik vond het een beetje vreemd om de sterren te fotograferen terwijl ze aan het eten zijn.

Nadat we onze eerste rondje hadden gehad aan eten, zagen we Dwight het restaurant binnen lopen. Maar hij liep helemaal naar achteren waar volgens mij de crewleden van die dag zaten. Niet veel later arriveerde ook Dirk in het restaurant. Hij liep een aantal mensen af en maakte bij een aantal zomaar een praatje. Ondertussen was ik wat drinken gaan halen voor mij en mijn vriendin. Zie ik tot mijn verbazing dat Dirk in één keer aan de praat was geraakt met mijn vriendin. Toen ik weer terug was met het drinken was Dirk alweer verder het restaurant in gelopen. Dus ik even navragen waar ze het over hadden. Hij had bij onze tafel een zakje met zijn avondeten neergelegd. Dirk mag het eten van de BBQ niet hebben omdat hij een speciaal dieet heeft (hij is macrobioot). Hij vertrouwde het ons toe om daar even op te letten.

Komt er op een gegeven moment een vrouw aangelopen (volgens mij een Engelse) die vroeg wat wij met zijn avondeten deden. Ze legde uit dat zei degene was die het aan Dirk had gegeven, en dat hij het beslist niet moest vergeten. We vonden het een beetje vaag, want ze deed een beetje moeilijk over niets. Wij legde vervolgens uit dat Dirk het daar had neergelegd even, en dat hij het straks weer zou komen ophalen, en dat wij er in de tussentijd even op zouden letten. Na enig twijfelen liep de vrouw verder. Mijn vriendin en ik keken elkaar toch een beetje vreemd aan. En vroegen ons af wie dat nou eigenlijk was.

Een kwartier later stond Dirk alweer aan onze tafel om zijn avondeten mee te nemen. We hebben toen nog even met hem kunnen kletsen. Hij bedankte me nog voor de wiskey. Hij verklapte dat hij al een glaasje had gedronken op zijn kamer. Verder vond hij ons een “cute couple”. Zo..dacht ik...die kunnen we ook weer in de zak steken. Ik heb hem verder nog gevraagd of dit echt de laatste keer is dat hij in Nederland was waarop hij zei: “No, I don’t think so, we probably come back”. Hij vertelde ons dat hij het erg naar zijn zin had, en dat hij het fantastisch vond dat er zoveel fans van The A-team waren gekomen om hen te ontmoeten. Hij vroeg nog of we er morgen ook nog zouden zijn (hij dacht waarschijnlijk dat we in het hotel zouden overnachten). Ik vertelde hem dat we deze avond alweer zouden vertrekken naar Apeldoorn. Na ons gesprekje verliet hij het restaurant, en is naar zijn kamer gegaan.

Dwight was in de tussentijd ook wat dichterbij komen zitten. Hij zat een tafeltje verder. Maar het was even te druk om er bij te gaan zitten, want hij was al in gesprek met wat mensen.Wij zaten ondertussen nog wat na te borrellen (uur of 22:00u moet het geweest zijn).

Op een gegeven moment werd het wat rustiger aan de tafel van Dwight, en besloten we om er bij aan te schuiven. “Do you mind if we going to sit here” vroeg ik Dwight. Hij antwoorde vriendelijk dat dat geen probleem was. Ik denk dat we samen met nog wat andere gasten (met z’n 5-en 6-en nog ongeveer 3 kwartier aan tafel hebben gezeten. En hebben wat gekletst met Dwight, maar ook met wat andere gasten (waaronder die alleenstaande moeder uit Engeland met dat jochie van een jaar of 6 / 7). Erg aardige mensen aan tafel allemaal

We hebben het met Dwight nog gehad over zijn podcasts (en zijn website), politiek, de vorige conventie, over één van zijn nieuwe projecten (waar ik niet teveel over kan zeggen, een nieuwe serie in ieder geval), en over nog een aantal alledaagse dingen. Op een gegeven moment vroeg ik aan Dwight of Dirk al aan het slapen was. Dwight vertelde dat hij naar boven was gegaan met twee vriendinnen. Je kon zien dat Dwight dat niet echt leuk vond, want hij had het volgens mij gezelliger gevonden als ook Dirk aan tafel was komen zitten. Dwight vertelde dat hij één van die vrouwen nogal opmerkelijk vond, omdat zij continu Dirk bleef achtervolgen met eten. Toen ging bij ons het lampje branden van de vrouw die bij ons aan tafel was geweest. Maar blijkbaar heeft Dirk dus een nieuwe vriendin van wat ik ervan begrepen had. En die andere vrouw zorgde voor zijn eten.

Dwight is op een gegeven moment even weggelopen en kwam terug met een blok kaas, die hij van een fan gekregen had (boeren kaas). Hij legde aan ons uit dat hij dat stuk kaas niet mee kon nemen, omdat ze dat zouden weigeren op het vliegveld. Dus hij wilde dat graag delen met ons. Dus iemand snel even een mes gehaald, om de kaas te snijden. Vervolgens hebben we daar heerlijk genoten van de boeren kaas. Ook Dwight vond de kaas erg lekker.



Ondertussen was het al bijna 23:00u geworden, en vonden we het tijd om weer richting huis te gaan. We hebben Dwight bedankt voor alles, en hem een fijne nachtrust toegewenst. Op de hele terugweg zat ik nog na te genieten van alles wat er vandaag gebeurt was. Het was een topdag voor mij, met vele leuke herinneringen. Een dag om niet meer te vergeten.

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 08:00:14  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Sjors; heb je dioe pet bij de v&d vandaan?? Razz Ik had hem nameljk ook bij me!! Razz echt vet!! Btw... ERg leuk verslag Razz man wat moet jij een leuke dag gehad hebben!! Razz


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 16-05-2007 08:08:37, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 08:05:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Leuk hoor Very Happy
Lucky you met die foto Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 11:02:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

alright here dan wat foto's van mij, maar ik ga geen verslag schrijven hoor hahaha ik laat de foto's maar het werk doen.

Dwight ziet me voordat ik me kan voorstellen is hij me voor en ik zat net te bedenken van, hoe zal ik eens beginnen hahaha:

onze begroeting en daarna gaf ik hem een foto om te signeren.

hij signeert de foto voor me

Dan cadeautjes tijd, hier krijgt hij zijn klompen
Dwight: hey Dirk look what I got!

Dirk: Dwight what did you get? Man you can walk on water with those!

Dwight: Well they are mine, you can't have them.

Dwight: See Dirk, I got wooden shoes,

Daarna bedankte hij me er voor



Verder nog wat algemene foto's van de zaterdag en zondag:
Q&A zondag



Dirk aan het signeren

Hier signeert hij mijn boek 'and then we went fishing' dat gaat waarschijnlijk verfilmt worden vertelde hij nog. .



Dwight aan het signeren


Dwight geeft een radio interview

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MissCrazyFool
BerichtGeplaatst: 16-05-2007 11:08:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-4-2007
Berichten: 995
Woonplaats: Limburg(Geleen)

Thanks for sharing Sjors. Wink
Super verslag en leuke foto's. Very Happy

_________________
I'm not crazy, i'm just on the jazz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 7 van 15
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0