Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Episode 2: Het gevecht om het heilige sacrament.
Steven
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 20:38:36  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Dieter en PJ denken al dat ze gewonnen zijn. Bij kolonel Decker doe in de truk met de sigaar. Ik vraag dat ik, voordat ik word neergeschoten, nog een sigaar mag roken. Deze steek ik aan en spuig ik in een plas olie. In nog geen 5 seconden tijd is iedereen in rep en roer. Het goeie moment om weg te lopen. Omdat ik geraakt ben in m'n rechterbeen raak ik niet ver, maar ik kan me verstoppen achter een auto die verdacht veel lijkt op de Corvette van Face.
Face sleept me voorzichtig in z'n Corvette en we rijden weg.
Waar is wouter gebleven? Hoe zit het met die gouden graal? En met Dieter en PJ?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 11-02-2005 16:42:24  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik ben tijdens de explosie weg gelopen en loop nu langs de kant van een klein wegje. Plots passeren Face en (Steven) BA in de corvette. Ik kruip er gezellig bij en we rijden naar het gezellig stadje waar dit verhaal allemaal begon.
PJ en Dieter zijn het land uit, in de veronderstelling dat ze de heilige graal mee hebben. Het dorpje kan nu weer in alle rust verder leven.
De heilige graal zit nog altijd zwaar achter slot in de kelder van de kerk. Er zal wel een nieuwe kopie gemaakt moeten worden om in de kerk zelf tentoongesteld te worden.

Dan denk je, waarom al dat geweld als het toch om een valse graal ging. We moesten voor Dieter en PJ toch de schijn opwekken dat dit om de echte graal ging. We wilden hen natuurlijk ook inrekenen, maar dat is niet gelukt. Het ongelukje met kolonel Decker was natuurlijk niet de bedoeling. Maar Hannibals plannen werken nooit zoals het hoort. Ze werken gewoon.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr. D
BerichtGeplaatst: 11-02-2005 21:55:30  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

We zijn onderweg naar Griekenland. PJ droomt al van zijn eiland. Een paradijs van zon, zee, bergen en meren. Het idee van de talloze bossen, stranden, harems enz alleen al doet hem het water in de mond krijgen.
Ik droom van een wereld waarin politici en geestelijk leiders echt leiding geven, aangeven waar het werkelijk op aankomt. Zoals Martin Luther King leerde de mensen om te demonstreren zonder geweld.
Daarna zie ik PJ kwijlen naar een jong meisje door het autoraampje. Ze had namelijk geen topje aan, wat wel vaker voorkomt in Zuid-Europese landen. (allen daarheen zou ik zeggen). Dus ik besluit ook maar mee te doen. (kwijl kwijl ...)

Direct na aankomst, vermoeid van de lange busreis, zoeken we een slaapplaats op. We huren een luxesuite met onze laatste spaarcenten en profiteren rijkelijk van de bediening aan bed, de mini-bar en satelliet TV. De volgende dag worden we dan ook vroeg wakker en besluiten we na het ontbijt naar het strand te gaan.

De ochtendzon was al aardig heet, maar het strand was nog niet druk. Na al dat oorlogje spelen waren we wel aan wat zonnebaden toe. Dus we spreiden onze badhanddoeken op het warme strand en beginnen te baden.
Ongeveer 10 minuten later komt er een meisje over het strand lopen die op zo'n 5 meter aftand van ons komt liggen.
De opdruk van haar plastieken tas verried dat ze waarschijnlijk Frans was. ( mmhh fransosisch dacht pj al).
Het was een middellang meisje die, gezien haar licht gebruinde huid, al enkele dagen op het strand doorgebracht had. Ik schat haar een jaar of 19, Pj dacht eerder aan 17. Ze was dus iets ouder, en natuurlijk wat ervarener dan PJ. Aan mijn ervaring kan ze waarschijnlijk niet tippen.(niemand trouwens Smile )
Toen ze van ons af stond en haar handdoek uitrolde, zag ik het al aankomen hoe pj haar lange en gladde benen aan het bewonderen was. Terwijl ze zich bukte om iets uit haar tas te halen, kon ik mijn ogen ook niet meer uit haar richting houden.
Na de handboekuitrollende scène keek ik even op mijn uurwerk, en herinnerde PJ eraan dat we bijna moesten vertrekken om onze buit te verkopen.

Na een kwartiertje stappen we de eerste beste maffia zaak binnen om de Graal te verkopen.
Maar dan komt de teleurstelling . De graal is niet echt !!! Het enigste wat de zwaarlijvige Rus ervoor wil geven is 1 biljetje van vijf euries. (voor de brons die op dat moment 3.2eur/kg staat).
We zijn razend en zetten onze weg terug naar de kerk.

Tot binnekort paradijs ....

Quote:
man, ik verveelde me zeker. Zou ik meer moeten doen, zo'n teksten schrijven Cool

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PJ
BerichtGeplaatst: 13-02-2005 12:29:48  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Na een kleine onenigheid met de douane, vanwege een wapen dat ik van die rus had afgeschoept, zijn we weer eens onderweg naar het stadje, Dieter dit keer het voortouw nemend, maar dit keer pakken we het beter aan.

We gaan naar de sheriff, en we beloven hem een fors deel van onze winst, als hij ons helpt met het vangen van the a-team. En aldus zorgt de sheriff ervoor dat heel het stadje afgezet wordt, niemand kan in of uit het stadje, zonder een blokkade van de sheriff te gebruiken, daar het stadje in een dal ligt, en de enigste twee toegangswegen afgesloten zijn door een blokkade,en we weten zeker dat the a-team zich nog in het stadje bevindt, in een watermeloenen boerderij, daar alweer bezig met een nieuwe hulpactie bezig, namelijk een boerderij van de ondergang redden, door hun overrijpe watermeloenen te verkopen, waar face zeer goed in is. (rara, welke episode)

Ondertussen gaan ik en dieter naar de kerk, we komen weeral die priester tegen, bedreigen hem, en we sluiten hem op in de kerkers van de kerk. Dieter doet het kleed aan van de priester, en probeert als priester binnen te dringen in het bondgenootschap van de heilige graal, een bondgenootschap die al meer dan tweeduizend jaar bestaat, waarvan niemand weet dat het nog bestaat, wat wij te weten gekomen zijn door de priester die nu in de kerker ligt te martelen, namelijk door hem Dieters naakte lief (een vette tonne) die hij heeft meegebracht uit het paradijs, te laten je-weet-wel-wat doen. Daar de priester dan ontheiligd is en onzuiver, kan hij nooit meer toetreden tot het bondgenootschap, en is zijn leven zinloos geworden, en daarom heeft hij het ons maar vertelt.

zelfs the a-team weet van dit bondgenootschap niet af!!!

En ze zijn nu toch druk bezig met de watermeloenen aan het redden, want ze moeten eerst afrekenen met de sheriff!!!

Zodoende gaat Dieter naar dat bondgenootschap, haalt daar zijn geheim wapen boven (jawel, ik zie het je al denken perverts! zijn lief!), en verslaat het gehele genootschap... Nu komen we te weten dat de heilige graal in jeruzalem ligt, onder de allereerste kerk van het christendom in een ondergrondse kathedraal, waar men eerst de zeven verbonden moet oplossen om de graal in handen te krijgen...

Zo, dan nu de huidige stand van zaken:
-Ik en Dieter zitten op het vliegtuig naar jeruzalem, met het geld van de sheriff

- The a-team is druk bezig met een manier uit te dokteren om watermeloenen langs een barricade van de sheriff te krijgen...

Wat misschien gebeurt in de volgende repy's:
-Zal the a-team de watermeloenen langs de snuggere sheriff krijgen??
-zullen wij de heilige graal te pakken krijgen?
-Zal the a-team ons op het spoor komen door de priester in onze kerker te vinden?
-Indien ja, hoe zullen ze dat doen? (De priester zit diep weg, de ingang tot de kerker is toegemetst, en daar er toch al niemand naar de missen kwam, zal niemand uit de stad hem ook missen, en bovendien, indien iemand toch naar de kerk zou komen, hangt er een briefje met opschrift: "Ben naar de noordpool, eskimo's gaan bekeren"

Je komt het allemaal te weten, in de volgende episode van: DE HEILIGE GRAAL....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 13-02-2005 13:26:43  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Het vervolg van deze spannende serie kan u lezen na de reclame:

[url=http://www.ateamfans.nl/link.php?id=2] [/url]

Kooistra-Automatisering!
Allen daarheen...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 13-02-2005 20:54:35  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan


http://www.bierbak.be

Nu het toch reclametijd is ...

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 13-02-2005 20:55:54  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

[url=http://www.heteilandforum.be] [/url]
Voor alle fan van Het Eiland!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 14-02-2005 18:27:28  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Hahaaa, the a-team zit vast, geef het maar toe i.p.v. reclame te posten! Lees de regels, indien je vast zit ben je moreel verplicht het toe te geven, en eens je zegt dat je vast zit, zal ik het spannende slot van deze spannende episode schrijven à la "da vinci code" (het slot dat ik in gedachten heb, lijkt enorm qua stijl op de "da vinci code" van Dan Brown, voor wie dat boek gelezen heeft, en indien je het nog niet gelezen hebt, zeker een aanrader!) zodus dat belooft...

Geef maar toe Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 14-02-2005 18:42:23  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

PJ schreef:
Hahaaa, the a-team zit vast, geef het maar toe i.p.v. reclame te posten! Lees de regels, indien je vast zit ben je moreel verplicht het toe te geven, en eens je zegt dat je vast zit, zal ik het spannende slot van deze spannende episode schrijven à la "da vinci code" (het slot dat ik in gedachten heb, lijkt enorm qua stijl op de "da vinci code" van Dan Brown, voor wie dat boek gelezen heeft, en indien je het nog niet gelezen hebt, zeker een aanrader!) zodus dat belooft...

Geef maar toe Very Happy

We kunnen nog alle kanten uit hoor. Alleen geen inspiratie Confused

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 14-02-2005 18:48:42  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

We zullen toch moeten een bepaalde maximale denktijd er op zetten Very Happy

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

PJ
BerichtGeplaatst: 16-02-2005 14:41:55  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

steven schreef:
PJ schreef:
Hahaaa, the a-team zit vast, geef het maar toe i.p.v. reclame te posten! Lees de regels, indien je vast zit ben je moreel verplicht het toe te geven, en eens je zegt dat je vast zit, zal ik het spannende slot van deze spannende episode schrijven à la "da vinci code" (het slot dat ik in gedachten heb, lijkt enorm qua stijl op de "da vinci code" van Dan Brown, voor wie dat boek gelezen heeft, en indien je het nog niet gelezen hebt, zeker een aanrader!) zodus dat belooft...

Geef maar toe Very Happy

We kunnen nog alle kanten uit hoor. Alleen geen inspiratie Confused


Je bent moreel VERPLICHT toe te geven ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 16-02-2005 15:26:57  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik ben niets verplicht! Ik ben hier nog de webmaster é Wink
Ik heb het momenteel heel druk met school, deze site en heteilandforum.be.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 16-02-2005 18:19:07  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

steven schreef:
Ik ben niets verplicht! Ik ben hier nog de webmaster é Wink
Ik heb het momenteel heel druk met school, deze site en heteilandforum.be.


Excuses, je hebt wel tijd om deze post te posten, en als webmaster moet je juist het goede voorbeeld tonen, en durven zeggen dat je verloren bent, het goede voorbeeld geven voor al de volgende a-team melee's!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 16-02-2005 21:28:31  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik zal nog eens overleggen met wouter Wink

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 18-02-2005 18:17:16  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

steven schreef:
Ik zal nog eens overleggen met wouter Wink


Dat overleg duurt wel erg lang... Je zit vast in ons geniaal plannetje, moehahahah! En op elke zet die je doet ben ik voorbereid, je bent het iniatief kwijt, je moet het volgen zoals wij het willen....
Geef maar toe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 3
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0