Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  de foutjes, op verzoek :O)
offreak
BerichtGeplaatst: 08-01-2007 14:26:43  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-7-2005
Berichten: 28
Woonplaats: Antwerpen

ik heb ook nog een klein foutje(of mss ook niet) gevonden

in 'Mind Games(S4)' komt er een Generaal Chow op het toneel maar die naam is al een keer in 'Recipe for Heave Bread' ter sprake gekomen, populaire oorlogscrimineelnaam of dezelfde persoon maar andere acteur?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 08-01-2007 14:35:01  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Inderdaad, generaal chow komt in twee afleveringen voor. Maar in beide afleveringen gespeeld door een andere acteur.
Maar James Hong, de acteur die Chow speelt in Mind Games, hebben we wel eerder gezien. Namelijk als Wan Chu in the Maltese Cow
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 08-01-2007 17:32:02  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

choppercrazy schreef:
Nou zaten er naast continuiteit foutjes ook wel eens grappige bloopers in The A-team die er niet werden uitgeknipt. Dwight Schultz zei ooit in een interview zoiets als: repetities? Hoezo repetities, repetities werden bij ons gewoon opgenomen :O)

Dwight quote over zijn werk aan het a-team: The rapidity of the work, the speed with which you go before the camera and just do it--you're filming rehearsals in effect--that's still very novel and invigorating to me.

Maar Dwight heeft wel heel erg pech in members only (seizoen4)
Hij heeft maar liefst 2 bloopers binnen 1 minuut en dat is een record zelfs voor hem. En ze zijn er niet uitgeknipt! Onder het mom van ik ben een professioneel acteur dus wat er ook gebeurd gewoon doorgaan:

het A-team zoekt naar de golftas met geld die de caddie verstopt heeft op het golfterrein. Murdock vindt de rode golftas onder de bosjes waar de caddie deze had verstopt. Dit is zo rond 15 minuten in de aflevering.

Blooper 1: Murdock wil de golftas oppakken aan de draagband, de draagband breekt als hij de tas oppakt zodat de tas weer valt en hij deze bij de bovenkant moet oppakken. Maar hij heeft nog meer pech. Murdock pakt wat geld uit het voorvakje van de golftas en geeft dit met zijn rechterhand aan Hannibal. Maar hij doet dan zijn rechterarm weer iets te enthousiast naar beneden en raakt met zijn hand met een behoorlijk gangetje de bovenkant van de golfclubs, je kunt de klap zelfs horen. Dit was behoorlijk pijnlijk, want je ziet hem na de klap met zijn hand heen en weer wapperen van de pijn. Conclusie metaal geeft niet mee Smile Als je goed oplet zie je zijn gezicht ook vertrekken van pijn maar hij speelt gewoon door.

Dit waren echt superbloopers Smile
Ga je members only kijken, zorg dat je ze niet mist.


Mooi onderzocht Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bryan
BerichtGeplaatst: 13-01-2007 13:09:38  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 14-9-2006
Berichten: 26
Woonplaats: Roggel

kan iemand mij vertellen welke site het is waar je allerlei fouten in films kunt bekijken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 13-01-2007 14:26:11  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dat is hier Very Happy op Ateamfans

Hier heb je de twee filmpjes die ik heb gemaakt.


http://www.youtube.com/watch?v=5AMftQ7-BTk

http://www.youtube.com/watch?v=MBcq9a8YGaU

groetjes choppercrazy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hanna
BerichtGeplaatst: 15-01-2007 20:43:27  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 17-11-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Hoofddorp

Dat zijn mooie filmpjes, Choppercrazy!!

Goed gedaan Very Happy Very Happy , mooi hoor

_________________
You just hired The A-Team.
I love it when a plan comes together !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 05-02-2007 14:33:38  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

LOL, nu je alles zo aandachtig kijkt zie je die bloopers.
Ik let er echt niet op of ik kijk er overheen.

Leuk die filmpjes Smile

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Leoloco
BerichtGeplaatst: 09-02-2007 23:45:24  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Ik geloof niet dat hij hier al stond, anders excuses, maar ik heb er nog eentje gevonden voor Holiday in the Hills.

Als je alle glitches en foutjes uit die aflevering bij elkaar optelt schrik je je volgens mij echt rot. In deze thread staan er volgens mij al een stuk of 4. Maar goed, hier nog een:

De vleugels van het kleine vliegtuigje zijn tijdens het bouwen aan de uiteinden rond, en later als hij weer land in de bewoonde wereld zijn ze opeens vierkant! Nu wordt er volgens mij tussen die twee momenten flink afgewisseld tussen rond en vierkant en daar moet ik dus nog maar even goed naar kijken. Maar ik weet in ieder geval zeker dat de vorm verandert.

ps. Misschien een idee om de glitches per aflevering te sorteren of bij de episodegids erbij te zetten?

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 10-02-2007 10:24:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Leoloco schreef:
Misschien een idee om de glitches per aflevering te sorteren of bij de episodegids erbij te zetten?


Hahahaha er zijn er zoveel daar is geen beginnen aan hahaha

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 20-02-2007 21:59:51  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Als zelfs de repetities werden opgenomen en gebruikt, dan zullen ze wel helemaal niemand hebben gehad om de continuïteit te bewaken. Lopen die normaal niet met een polaroidcamera op de set om overal foto's van te maken? Volgens mij is hier gewoon op bezuinigd... Het lenen van beeld uit andere afleveringen of zelfs een James Bond film (Afl? Helikopter crasht tegen bergwand) is ook slechts besparen. Het veel te vaak gebruiken van doubles is ook omdat de echte acteurs eerder naar huis kunnen of helemaal niet naar een draaidag hoeven te komen. Allemaal een kwestie van geld. Ik vind het niet erg hoor, het hoort gewoon net zo bij het A-Team als het feit dat er (bijna) nooit doden vallen. Nog even over het schieten in een benzinetank: We zijn verpest door Hollywood. De kans dat een tank ontploft door er een kogel door te jagen is uiterst klein. De kans dat je een machinegeweer leegschiet en de tank niet ontploft zelfs erg groot. Maar ja, het ziet er gewoon zo spectaculair uit. Het pantseren van materiaal doet BA vaak met een stukje golfplaat waar je met je vinger nog doorheen prikt. Nog zoiets: In ep The beast from the Belly of a Boeing wordt er door de wand van het vliegtuig geschoten waarna de druk verdwijnt die vervolgens een gat in de romp slaat (of was het hier alleen de deur?) Dit wordt ook vaak in films gebruikt, maar is onzin. Dit en de benzinetank is uitgebreid onderzocht door Mythbusters die regelmatig Hollywood-effects onder de loep nemen. Verder is mij bijgebleven dat de bus nog wel eens door een metalen hek rijdt die in werkelijkheid gemaakt is van zachte (Isolatie-?)buizen en wat hout. Hier zou je niet eens een stuntvan voor nodig hebben, ik zou mn eigen auto er nog doorheen jagen...

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 20-02-2007 22:26:36  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Er wordt elders op het forum trouwens verwezen naar de scene waarin Hannibal komt aanrijden in de Vette en Murdock op zijn rug op tafel ligt. Ben ik gek of krijft George de bak niet in neutral of lukte de handrem niet? Het duurt erg lang en Dirk, die de wagen blijkbaar beter kent maakt nog een handgebaar zo van dat moet je zo doen...

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 20-02-2007 23:09:01  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Ik was nog ff bezig met When you comin' back Range Rider? en zag wederom de flashback met Hannibal als oude heks op de moter met Face achterop. De stuntrijder had een pop achterop. Dat kun je zien bij het neerkomen na de jumps en bij het onderuit gaan aan het eind. Ik had daar ook niet graag achterop gezeten... Bewerkt: bij het onderuit gaan ben ik niet zeker. Als alles in 1 keer is gefilmd vanuit verschillende hoeken, wat er wel op lijkt, was het hier toch een stuntman. MAar als je de beelden frame by frame bekijkt, lijkt het alsof de linkerarm van de persoon simpelweg verpulvert... Let trouwens even op de waterslang die onder het gras naar de kraan loopt. Zodra er druk op komt te staan wordt het gras omhoog gedrukt.

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 21-02-2007 07:12:27  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Laten we het even ontopic houden, het gaat hier over de FOUTJES uit The A-team, dus acteerfoutjes of opnamenfoutjes.

Niet het gebruik van stuntdoubles, beelden uit andere aflevering of welke materialen gebruikt zijn. EN al helemaal niet over het feit dat bijna alles wat er in The A-team gebeurd in real-life niet kan.

We weten allemaal dat je een tank niet kan stoppen met een geweer, of door een massiefstalen hek kan rijden zonder schade. MAAR dat maakt The A-team juist leuk om naar te kijken.!!!!!!!

Laten we het dus ONTOPIC HOUDEN

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 21-02-2007 10:04:13  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Jamavamo schreef:
Als zelfs de repetities werden opgenomen en gebruikt, dan zullen ze wel helemaal niemand hebben gehad om de continuïteit te bewaken. Lopen die normaal niet met een polaroidcamera op de set om overal foto's van te maken? Volgens mij is hier gewoon op bezuinigd... Het lenen van beeld uit andere afleveringen of zelfs een James Bond film (Afl? Helikopter crasht tegen bergwand) is ook slechts besparen.


(ja ik weet het maar ik moet even offtopic blijven om dit recht te zetten)
Nou in dit geval was de helicopter scene uit James Bond het duurste stukje film uit de hele aflevering!! Ze hebben heel veel geld moeten neertellen om dat stuk te mogen gebruiken, dus in het geval van de James Bond scene uit Battle of Bell air gaat de reden om geld te besparen niet op. Stephen J Cannell was enorm trots dat hij het geld ervoor had kunnen uitgeven. Dus voor deze scene was geld besparen niet de reden. Ze wilden die crash er gewoon goed uit laten zien en gaven er daardoor juist meer geld aan uit.

Maar nu terug on topic! Het gaat hier om foutjes in de afleveringen van acteurs en in scenes die onbedoeld gebeurde en die nog in de afleveringen inzitten

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 21-02-2007 11:32:41  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Ik geef toe dat een aatal van mijn punten hierboven niet onder foutjes horen, maar toch. Die clip van die crash trouwens kan wel heel duur zijn geweest, maar nooit zo duur dan het zelf maken, dus mijns inziens toch besparen. Maar voor uwer aller gemoedsrust: ik zal hier over ophouden, meproberen iets positiever op te stellen (Ik ben trouwens uitermate positief over The A-Team en zal dat altijd blijven, maar dat komt misschien niet altijd zo over) en ik zal proberen mijn inbreng beter in het juiste topic te plaatsen. Kortom in zal mijn leven beteren, vragen om vergiffenis en boete doen voor de zonden die ik heb gedaan. 10 minuten en 100 zweepslagen later: mag ik nu weer meedoen? Laughing

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 15 van 34
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 32, 33, 34  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0