Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  Online plaatsen van episodes
Wouter
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 17:49:44  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Beste fans,

Door de vele vraag naar het online plaatsen van afleveringen even kort onze standpunten.
Wij zijn tegen het illegaal verspreiden van episodes en het is uitgesloten dat we episodes online zullen plaatsen. Dit omdat de rechten daarvoor bij Universal Studios liggen.
Ook op het forum wordt er niet meer getolereerd dat er links geplaatst worden waar je episodes kan downloaden. Dit omdat we daarvoor geen rechten hebben. Het bespreken van de manier of de plaats waarop episodes kunnen gedownload worden wordt ook niet toegestaan.
Het plaatsen van foto's, geluidsfragmenten en korte beeldfragmenten (minder dan 5 min.) is wel toegestaan.

Groeten,
de webmasters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Jointjeff
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 18:12:16  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Ik ben het met je eens.. Het is nu een aantal keer gezegd , en ik denk dat we nu maar weer is met the a-team bezig moeten gaan , inplaats met het gedoe van "online episodes". Laten we er dus mee ophouden...

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 18:35:45  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Dat is al gebeurd. Nu als de online grapje enz.. blijven dan is dat toch hetzelfde. Oja als in juni geen 3 uitkomt ga ik de amerikaanse versies kopen. Zoveel verschilt maak dat niet ik zal dan als ze uitkomt die ondertitels toevoegen het is dan stukken goedkoper. Want 80 voor 3 seizoen is niks hé. Als de prijzen weer 50 euro zal zijn per seizoen en de amerikaanse 30 euro is en de ondertitels kun je gratis vinden. Dan doe ik een goed zaak je he Laughing

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BlkFox
BerichtGeplaatst: 08-07-2006 22:19:45  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 179
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik krijg daarom al zin in 1 November ..... Very Happy Very Happy

_________________
Captain Belly Buster, Out Of The Blue I'm Coming At You, Super-Nitrisious And Super-Delicious !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 16-04-2007 15:28:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Wouter schreef:
Beste fans,

Door de vele vraag naar het online plaatsen van afleveringen even kort onze standpunten.
Wij zijn tegen het illegaal verspreiden van episodes en het is uitgesloten dat we episodes online zullen plaatsen. Dit omdat de rechten daarvoor bij Universal Studios liggen.
Ook op het forum wordt er niet meer getolereerd dat er links geplaatst worden waar je episodes kan downloaden. Dit omdat we daarvoor geen rechten hebben. Het bespreken van de manier of de plaats waarop episodes kunnen gedownload worden wordt ook niet toegestaan.
Het plaatsen van foto's, geluidsfragmenten en korte beeldfragmenten (minder dan 5 min.) is wel toegestaan.

Geheel mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0