Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Shop  ~  Nederlandse tradingcards RUILEN
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 27-07-2010 19:14:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik ben op zoek naar nummer 1 van de gele bekende verzamelkaartjes die je in nederland in een verzamelalbum kon sparen. De andere gele kaartjes heb ik al, ik mis alleen nummer 1, wie wil met mij ruilen voor een ander geel verzamelkaartje die je zelf nog niet hebt? Ik heb genoeg ruil dus er zit er vast een bij die je nog niet hebt. Voordeel voor ons allebei is dat het ons dan ieder alleen één postzegel kost en verder niks.

Ben ook bereid gele kaartjes tegenrode kaartjes te ruilen want ik zoek nog een aantal rode. Alle gele kaartjes die ik nog heb zijn nooit ingeplakt geweest dus hebben een nette achterzijde.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Justme76
BerichtGeplaatst: 28-07-2010 21:34:36  Reageer met quote


Leeftijd: 48
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-7-2010
Berichten: 10
Woonplaats: Kampen

choppercrazy schreef:
Ik ben op zoek naar nummer 1 van de gele bekende verzamelkaartjes die je in nederland in een verzamelalbum kon sparen. De andere gele kaartjes heb ik al, ik mis alleen nummer 1, wie wil met mij ruilen voor een ander geel verzamelkaartje die je zelf nog niet hebt? Ik heb genoeg ruil dus er zit er vast een bij die je nog niet hebt. Voordeel voor ons allebei is dat het ons dan ieder alleen één postzegel kost en verder niks.

Ben ook bereid gele kaartjes tegenrode kaartjes te ruilen want ik zoek nog een aantal rode. Alle gele kaartjes die ik nog heb zijn nooit ingeplakt geweest dus hebben een nette achterzijde.


Welke kaartjes zoek je nog meer??
Ik heb de gele nr.1 voor je liggen.
Als je me ook even verteld welke je nog meer zoekt,weet ik hoeveel je er wilt ruilen.
Mail me even op just-me76@live.nl dan kunnen we even adresgegevens uitwisselen en elkaar de kaartjes opsturen.

_________________
A-team fan from the beginning in 1983
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-07-2010 15:25:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd, bedankt.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 31-07-2010 16:32:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

tussenhaakjes, wie een verzamelalbum zoekt,

de nederlandse gele en rode plaatjes zijn helemaal niet zo zeldzaam en helemaal niet zo duur. iets van 5 cent per plaatje of hooguit 10 cent per plaatje als ze in zeer goede staat zijn zou ik ervoor betalen niet meer.

Even de gangbare prijzen voor lege albums op beurzen (waar je dus vaak al meer betaald dan normaal)

Een leeg album voor de gele en rode plaatjes kost op verzamelbeurzen 10 euro. Er dus niet meer voor betalen. Ze hebben daar altijd een filnk aantal van liggen.

Een vol album met de plaatjes van 1t/m 200 is natuurlijk duurder in aanschaf maar meer dan 20 euro moet je er niet voor betalen behalve als het echt in superstaat is dan zou je er iets meer kunnen geven. Wacht anders gewoon tot de hype van de film over is en koop ze dan pas.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Justme76
BerichtGeplaatst: 31-07-2010 17:21:21  Reageer met quote


Leeftijd: 48
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-7-2010
Berichten: 10
Woonplaats: Kampen

Hallo,

Ik ben dat helemaal met je eens.
Natuurlijk heb je gelijk wanneer een kaartje p.st niet meer dan €0.10 ct mag/hoort te kosten.

Maar qua dat album, want die verkoop ik zelf ook, vind ik €10,00 niet helemaal terecht.
Ik kom zelf niet op die beurzen en als ze daar voor €10.00 liggen zou ik ze ook kopen.
Ik heb er een aantal op e-bay gekocht en die zijn vanuit het buitenland hier naartoe gekomen. (waar ze eerst hier uit nederland vandaan kwamen haha)
Ik verkoop en koop om zo de hobby te bekostigen en mijn kosten er weer uit te halen.
Heb zo bijv zelf €14,- per album betaald, neem daar de kosten voor bankieren naar buitenland en het verzenden (verzendkosten naar nederland) bij, dan is €17.50 vragen helemaal niet zo'n raar onnodig hoog bedrag.
Waarschijnlijk heb ik ze dan toch te duur, maar wil alleen maar zeggen dat niet iedereen alles verkoopt om er flink geld aan te verdienen.
Nog een voorbeeld zijn de amerikaanse tradingcards, die kun je ook goedkoop kopen op e-bay, tenminste zo lijkt dat vaak, want wanneer je ze koopt vragen ze vaak absurde verzendkosten, zo kost bij sommigen een set kaarten 8 dollar (zonder stickerset en/of waxpack) het verzenden vragen ze dan rond de 24 dollar voor dus zo'n 30 dollar (+- €28,-)
Ook is het risico van zoiets kopen op e-bay en vanuit het buitenland voor diegene zelf.
Ik loop dus ook zelf het risico geld kwijt te zijn en niks geleverd te krijgen.

Ik heb zelf een eerlijk en goed adres gevonden en ik weet ook zeker dat de €25,- die ik vraag voor 66 prima en goede kwaliteit kaarten + de complete 12 delige stickerset een hele normale redelijke prijs is.
Daar zit helemaal geen groot winstoogmerk achter, bij die €25,- zelfs helemaal niet!

Ik wilde hier gewoon even op reageren omdat ik vind dat niet elke A-team verkoper er een slaatje probeerd uit te slaan.
Natuurlijk zijn er ook genoeg die echt absurde bedragen vragen, die advertenties ga ik ook zo voorbij.

Grtz.




choppercrazy schreef:
tussenhaakjes, wie een verzamelalbum zoekt,

de nederlandse gele en rode plaatjes zijn helemaal niet zo zeldzaam en helemaal niet zo duur. iets van 5 cent per plaatje of hooguit 10 cent per plaatje als ze in zeer goede staat zijn zou ik ervoor betalen niet meer.

Even de gangbare prijzen voor lege albums op beurzen (waar je dus vaak al meer betaald dan normaal)

Een leeg album voor de gele en rode plaatjes kost op verzamelbeurzen 10 euro. Er dus niet meer voor betalen. Ze hebben daar altijd een filnk aantal van liggen.

Een vol album met de plaatjes van 1t/m 200 is natuurlijk duurder in aanschaf maar meer dan 20 euro moet je er niet voor betalen behalve als het echt in superstaat is dan zou je er iets meer kunnen geven. Wacht anders gewoon tot de hype van de film over is en koop ze dan pas.

_________________
A-team fan from the beginning in 1983
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-08-2010 09:16:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik denk dat je met de aanschaf wat pech hebt gehad, maar ik doelde vooral op andere advertenties die op marktplaats staan. Als advies zou ik je willen geven om alleen op marktplaats te kijken en beurzen voor de albums en niet op ebay, mits het iemand is uit nederland die ze aanbied.

Ik heb mijn gele kaartjes nu te ruil omdat ik vorige week een album heb gekocht voor 100 t/m 200 via marktplaats voor 10 euro (12 euro incl verzendkosten) waar op drie na alle gele plaatjes inzaten en een stuk of 10 rode. Het is denk ik een combinatie van mazzel hebben denk ik en geduld tot het goede voorbij komt Very Happy

Ruilen met andere fans wil ook nog wel eens iets goeds opleveren, misschien heeft iemand een extra leeg album over voor je en wil die tegen iets anders van het A-team met je ruilen? Je kunt het altijd proberen want echte fans zijn ook altijd erg bereid om iets te ruilen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Justme76
BerichtGeplaatst: 01-08-2010 18:33:25  Reageer met quote


Leeftijd: 48
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-7-2010
Berichten: 10
Woonplaats: Kampen

Nou als je mijn verhaal goed leest dan weet je dat ik niet op zoek ben naar een album en dat ik er dus zelf al enkele heb.
Dat ze ergens anders misschien goedkoper zijn kan best en als iemand een album zoekt zou ik, als ik diegene was, dan ook daar heen gaan.
Ik heb een iets duurdere prijs en heb ook uitgelegd waarom.

Ruilen is voor mij niet nieuw en doe dat al heel veel, zelfs jij moet dat weten, aangezien we net zo'n 40 kaartjes geruild hebben waaronder dus die geel nr.1.

Ik snap dat je ook niet gelijk mij bedoelde, wilde alleen maar even een reactie er op geven.
Verder ben ik het qua e-bay en Marktplaats ook niet helemaal met je eens.
Heb al redelijk wat op e-bay gekocht en allemaal voor een redelijke prijs.
Ook daar zitten aanbieders die absurde bedragen vragen, maar geloof me die zitten op marktplaats ook.
Dus dat je dan sowieso beter af zou zijn op marktplaats???...

Maar goed daar is een forum ook voor he, een beetje van gedachtes wisselen, met het punt geen absurde bedragen te betalen en eerst eens goed rond te kijken ben ik het absoluut met je eens.
choppercrazy schreef:
Ik denk dat je met de aanschaf wat pech hebt gehad, maar ik doelde vooral op andere advertenties die op marktplaats staan. Als advies zou ik je willen geven om alleen op marktplaats te kijken en beurzen voor de albums en niet op ebay, mits het iemand is uit nederland die ze aanbied.

Ik heb mijn gele kaartjes nu te ruil omdat ik vorige week een album heb gekocht voor 100 t/m 200 via marktplaats voor 10 euro (12 euro incl verzendkosten) waar op drie na alle gele plaatjes inzaten en een stuk of 10 rode. Het is denk ik een combinatie van mazzel hebben denk ik en geduld tot het goede voorbij komt Very Happy

Ruilen met andere fans wil ook nog wel eens iets goeds opleveren, misschien heeft iemand een extra leeg album over voor je en wil die tegen iets anders van het A-team met je ruilen? Je kunt het altijd proberen want echte fans zijn ook altijd erg bereid om iets te ruilen.

_________________
A-team fan from the beginning in 1983
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-08-2010 19:13:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Op Ebay kun je idd terecht voor goede merchandise, vooral uit amerika. Maar dan idd op de verzendkosten letten want soms net wat je al zei vragen ze weinig voor het item maar vragen dan absurde verzendkosten.

Ik bedoelde dat ebay misschien niet het handigst was om verzamelalbums of plaatjes afkomstig uit nederland te kopen van iemand uit het buitenland, en dat had ik er ook bijgezet Smile

Het andere A-team materiaal is natuurlijk vaak wel handig en ik heb daar zelf ook het een en ander gekocht. hoewel ik wel gemerkt heb dat voor voertuigen en poppetjes in engeland veel geld wordt gevraagd, terwijl deze hier veel goedkoper te krijgen zijn dus iets uit de UK koop ik vaak niet.

Heb ik altijd wel raar gevonden die hoge UK prijzen. Ik koop dan liever amerikaanse items maar dan wel met de juiste verzendkosten want die zijn wel wat duurder maar sommige verkopers maken het wel erg bont en vragen idiote verzendkosten om zogenaamd een goedkoop item aan te bieden. Uiteindelijk ben je dan nog duur uit. Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Shop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0