Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Nieuws  ~  Mr. T kraakt nieuwe A-Team-film af
the-a-team321
BerichtGeplaatst: 06-06-2010 20:02:27  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 197

AMSTERDAM - Mr. T heeft zijn grote onvrede geuit over de nieuwe actiefilm 'The A-Team'. Volgens de man die in de serie publiekslieveling B.A. Baracus speelde, bevat de film te veel geweld en *, in tegenstelling tot de tv-serie.

"Toen wij de serie maakten, raakte niemand echt gewond en was het een echt familieprogramma", zegt de inmiddels 58-jarige Mr. T in de Britse tabloid Sunday Express.

"Daar schijnt tegenwoordig niemand meer wat om te geven." Mr. T zegt te zijn gevraagd voor een cameo-rolletje, maar heeft voor de eer bedankt. "Ik wist wel wat er zou komen", zegt hij.

Dirk Benedict, in de serie bekend als Templeton 'Faceman' Peck, heeft wel een rolletje aangenomen in de film maar betreurt zijn beslissing.

Belediging

"Het is een rolletje van niks, ik ben drie seconden in beeld. Als je met je ogen knippert, zie je me niet. Het is eigenlijk een belediging," aldus Benedict.

Volgens hem hebben de filmmakers de oude castleden alleen gevraagd om mee te spelen zodat ze konden zeggen dat ze hun zegen hadden, maar eigenlijk stelt het allemaal weinig voor.

Dwight Schultz, die in de serie de gestoorde Murdock speelde, is ook gevraagd voor een cameo maar wilde geen commentaar geven. George Peppard, bekend als de sigaren rokende Hannibal Smith, overleed in 1994.

Bioscoop

'The A-Team' draait vanaf 10 juni in de Nederlandse bioscopen. De rollen van de vier veteranen worden ditmaal vertolkt door Liam Neeson (Hannibal), Bradley Cooper (Face), Quinton Jackson (B.A.), en Sharlto Copley (Murdock).

http://www.nu.nl/film/2263717/mr-t-kraakt-nieuwe-a-team-film-af.html

(De * staat natuurlijk voor........)

_________________
ATEAMFANSTV : http://www.livestream.com/ateamfanstv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

magnolia
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 07:47:04  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ik ben heel benieuwd wat voor rolletje Dirk heeft. Ik wist niet eens dat hij een rolletje had, en Dwight ook niet.
Maar als Dirk gelijk heeft en hij is maar heel erg kort in beeld, net zoals Dwight, dan ben ik het wel met hem eens.
En deels ben ik het eigenlijk ook wel met Mr.T eens.

We zullen zien...

Jammer dat George zijn mening niet meer kan geven, maar ik denk dat die het ook niet zo leuk zou vinden allemaal. Denk ik tenminste..

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefanie
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 08:16:43  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Ik heb ook nog een nieuwtje dat ik las van het weekend op internet.

'Blijf zitten na aftiteling The A-Team'

LOS ANGELES – Filmregisseur Joe Carnahan doet een opvallende oproep aan alle filmliefhebbers die The A-Team gaan zien. ''We hebben een heerlijk toetje na de aftiteling, speciaal voor de fans van de tv-serie.''
De regisseur vertelt in een gesprek met NU.nl dat Dwight Schultz en Dirk Bennedict, die de rollen van Murdock en Face op zich namen in de hitserie van de jaren’80, na afloop van de film een bijzonder plekje hebben gekregen.
‘’Meer zeg ik daar niet over.’’

Een film maken van een van de meest succesvolle tv-series ooit. Carnahan ging de uitdaging aan en begon enkele jaren geleden samen met Michael Brandt te schrijven aan het verhaal.

‘’Het heeft erg lang geduurd voordat dit verhaal rond was. De moeilijkheid zat hem in de succesformule van The A-Team. Die code bleek lastig te kraken. Na onnoemelijk veel uren schaven, zagen en weer opbouwen is er een pareltje uitgekomen.’’

Plan
Toen de twee een plan hadden, zijn ze om de tafel gaan zitten met Stephen J. Cannell. ‘’Hij is de schrijver van de succesvolle tv-serie, en je wilt als regisseur toch altijd de zegen hebben van iemand die van niets iets heel groots heeft opgebouwd.’’

‘’Hij was direct erg enthousiast en toonde zich deze week een groot fan van het eindresultaat.’’

Verschillen
Carnahan, die eerder zijn naam verbond aan de Smokin' Aces-films en Narc, is benieuwd naar de reacties op deze film. Aanhangers van de eerste serie zullen op zoek gaan naar verschillen tussen de 2010-editie en de serie van dertig jaar geleden.

‘’Als jij fan was van de serie en dit niet kan waarderen, dan kan ik daar echt niets van begrijpen. Als er echt mensen zijn die dit niks vinden maar de serie wel een warm hart toedragen, dan moeten ze een stap terug doen, de situatie nader bekijken en zich afvragen waarom er geen vrouw in hun leven is.’’

De doelstelling is kraakhelder. Carnahan: ‘’We hebben iets gemaakt dat zowel de hardcore fans als mensen die de show nooit hebben gezien moet kunnen bekoren. Je moet in deze tijd geen logisch vervolg maken op iets dat een hit was in de jaren’80.’’

Originele cast
Het is voor de regisseur nooit een optie geweest om een film te maken met de originele cast, waar behalve George Peppard -die de rol speelde van John ‘Hannibal’ Smith- iedereen nog van in leven is.

‘’Simpelweg omdat de originele leider van de groep niet meer onder ons is. Als er eentje niet meer mee kan doen, dan de andere drie ook niet. Zij zijn legendes op het televisiescherm, ik heb vier jongens gevonden die op het witte doek schitteren.’’


BA Baracus
De rol van BA Baracus was de moeilijkste om in te vullen voor Canahan. ‘’Lastig, omdat je de perfecte acteur moet vinden die Mr. T’s rol kan spelen. Rampage -de artiestennaam van professioneel vechtsporter Quinten Jackson- heeft een enorme reputatie in de VS vanwege zijn carričre in de ring. Dat hij het op deze manier in zou vullen, had ik niet durven dromen.’’

De film beleefde donderdagavond 3 Juni haar premičre in Los Angeles.
(filmpje van de premiere)
http://www.zie.nl/video/ingezonden/A-Teamfilm-in-premire/m1fzgqafhesq

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 09:22:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Als je de fansite van Dwight had gelezen (op 4 juni) dan had je kunnen lezen dat de regisseur het hier allemaal mooier voorspiegelt dan het daadwerkelijk is. Het was de bedoeling dat ze gewoon in de film zouden zitten en ik vind het schandalig dat ze er uit zijn geknipt. Want dat is dus gewoon gebeurt. Dwight en Dirk zijn uit de film geknipt en omdat de regisseur het waarschijnlijk niet kon maken ze helemaal weg te laten worden hun uitgeknipte scenes nu na de aftiteling vertoont......een moment waar veel mensen al opstaan en weggaan, en er zijn veel bioscopen die de aftiteling vroeg afkappen (om tijd te winnen) zodat je het misschien alsnog mist, en als je het al kunt zien zal het rommelig worden omdat er dus ook veel mensen al de bioscoop verlaten op dat moment.

Niet echt een nette behandeling voor acteurs die de serie destijds op de kaart hebben gezet. Zonder hen was er geen A-team en ik ga de film daarom niet zien.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 10:11:50  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Dat vind ik dus echt ronduit BE-LACH-E-LIJK!!!.
Geen wonder dat Dirk en Dwight er zo tegen zijn en kwaad op zijn. Dat zou ik ook wezen...
Nou Dirk en Dwight ik heb respect voor jullie.....RESPECT!!.

Murdock

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the dukes team
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 17:47:29  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Ik vind het jammer dat dwight en dirk kleine rollen krijgen en snap ook wel dat ze er boos om zijn.
Ze zijn ook de echte members, en de nieuwe niet Exclamation

_________________
Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain't dumb, Craaaazy Cooter coming at ya.

Lobster are red,
Water is blue.
Put up your hands,
And look behind you.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 17:50:18  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Belachelijk dat ze de acteurs die de serie hebben grootgebracht zo behandelen. Hopen dat ze de scenes alsnog laten zien in de aftiteling, daarvoor blijf ik wel even zitten hoor no problemo Very Happy.

De acteurs van de film gaan toch een probleempje hebben, omdat de meeste fans de oude serie gewend zijn Wink. Het aantal fans zal echt niet afnemen hoor, ze zijn nog beroemd genoeg Very Happy. De serie The A-Team blijft bij mij ook de nummer 1.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
magnolia
BerichtGeplaatst: 07-06-2010 18:05:52  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Tuuuurlijk!!!! de serie valt niet te overtreffen..
Maar Dirk, Dwight, George en Mr.T hebben die typetjes zo goed neergezet en er echt ook typetjes van gemaakt, zodat het soms gewoon lijkt dat ze echt bestaan.
Net zoals bij Kaptain jack Sparrow, die kan door niemand anders zo goed gespeeld worde als Johnny Depp. En dat is hetzelfde als bij het A-team.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefanie
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 12:18:12  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Ik weet niet of mensen dit al wisten of hadden gezien, maar dit zijn de rollen die Dirk en Dwight spelen in de film. (of na de aftiteling) dat weet ik niet.
Dirk Benedict - Pensacola Prisoner Milt
Dwight Schultz - German Doctor #1

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fieke
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 14:18:31  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 12-3-2010
Berichten: 51
Woonplaats: Retie

ik geef Mr.T, Dwight en Dirk het volste recht om slechtgezind te zijn. Vooral Dirk en Dwight, ze hebben in der tijd hun rol met glans gespeeld en krijgen nu een nutteloos rolletje in de film. Ik kan mijn oordeel pas vestigen als ik de film heb gezien... maar het is zoals Mr.T zegt: de films van nu zijn allemaal zoiezo geweldadiger dan de films van pakweg 20 jaar geleden... het is dan ook niet te verwonderen dat ik persoonlijk liever oude films met goede actie zie, dan nieuwe films met veel te veel en overdreven acties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the dukes team
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 15:40:24  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Kootwijkerbroek

inderdaad fieke, het is tegenwoordig veel gewelddadiger dan eerder en het draait tegenwoordig in veel films ook alleen nog maar om ... ,Alleen om maar die kijkcijfers te halen, en omdat ze niets beters kunnen verzinnen. eerder hadden ze nog 'geweld' met humor, maar nu is het boem, knal, dood. Toch hoop ik dat in deze film geen doden zullen vallen.

_________________
Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain't dumb, Craaaazy Cooter coming at ya.

Lobster are red,
Water is blue.
Put up your hands,
And look behind you.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 17:27:12  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Daar ben ik het inderdaad mee eens. Ik hoop ook inderdaad niet dat er doden vallen, want dat hoort gewoon niet bij het A-team.
Dan zijn ze als ware net zo slecht als de anderen en daarom hebben ze het juist in de serie niet gedaan.
Ik ben echt erg benieuwd hoe klein die rolletjes zijn en idd, als ze na de aftiteling komen zou echt sick wezen.

Ik denk eigenlijk dat George het er ook totaal niet mee eens zou wezen.
Hoe George altijd over het A-team was en heel erg perfectionistisch etc... nee ik denk dat George een film zowieso niet echt een heel goed idee had gevonden. Wat denken jullie??.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
the dukes team
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 17:44:03  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Ik denk dat george helemaal door het lint was gegaan, hij zou het nooit geaccepteerd hebben als iemand anders zijn rol had gespeeld

_________________
Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain't dumb, Craaaazy Cooter coming at ya.

Lobster are red,
Water is blue.
Put up your hands,
And look behind you.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 17:53:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik heb ook zo mijn vermoedens dat George het niet had geaccepteerd, maar de oude acteurs hebben nou eenmaal niets te zeggen.
Alle acteurs uit de oude serie kunnen de film dan wel gaan afkraken, misschien valt het allemaal wel heel erg mee en wordt het toch nog een spectaculaire actiefilm. Weliswaar niet gebasseerd op het oude A-Team, maar het nieuwe.
En als ik de voorstukjes zo heb gezien, zit er overduidelijk een groot verschil in de film en de serie. Daarom ga ik de serie niet met de film vergelijken, want het zal totaal verschillend zijn.
Zolang je de film niet hebt gezien, kan je ook niet oordelen.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-06-2010 19:33:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Flykie schreef:
Ik heb ook zo mijn vermoedens dat George het niet had geaccepteerd, maar de oude acteurs hebben nou eenmaal niets te zeggen.
Alle acteurs uit de oude serie kunnen de film dan wel gaan afkraken, misschien valt het allemaal wel heel erg mee en wordt het toch nog een spectaculaire actiefilm.Groet, Flykie


Voordat mensen verkeerde conclusies trekken, het zijn alleen Mr. T en Dirk Benedict geweest die kritiek hebben geuit in de media. Dwight heeft dit niet gedaan, dus niet ALLE nog levende acteurs uit de serie hebben de film afgekraakt. Overigens hebben na de premiere verschilende amerikaanse journalisten geschreven de film te geweldadig te vinden, te luidruchtig en een te snel op een stapeling van special effects. Je kunt er nu niet meer met je kinderen heen bijvoorbeeld en het A-team legt ook mensen duidelijk om......en dat deden ze niet in de serie.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Nieuws

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0