Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  Mexican Slayride
TCA
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 21:16:01  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Deze aflevering weigerde ik altijd te bekijken omdat Face er niet in meespeelde maar nu hij op de dvd box mee opstond kon ik het toch niet laten.

Ik moet toegeven, hij is me geweldig meegevallen en BA heeft er zelfs een lange speech in wow! Het is de eerste keer dat ik hem meer dan twee zinnen hoor zeggen en hij is er goed in ook.

Murdock zie je echt het vliegtuig zelf besturen op z'n onorthodoxe manier en Hannibal kauwt op z'n sigaar alsof hij ermee geboren is.

Tim Dunigan speelt de rol van Face vrij goed tot mijn verbazing en had hem ook kunnen blijven spelen moest hij niet zo groot zijn dat hij boven de andere acteurs uitsteekt. Hannibal moet echt naar boven kijken als hij ernaast staat zoals je hier kunt zien:
http://www.geocities.com/tim_dunigan/ateam2.jpg

Amy is echt al ergelijk in deze eerste aflevering en ze hadden haar voor mijn part al meteen aan de deur mogen zetten.

Voor de rest vond ik het een prima aflevering. Het is tof om te zien hoe de acteurs hun rollen nog eigen moeten maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Peetur
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 21:20:07  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

dirk benedict is voor mij de enige echt face, die andere is een mislukkeling vind, hij is absoluut niet geschikt voor de rol.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
FlipperK
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 21:24:43  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-3-2005
Berichten: 36
Woonplaats: Papendrecht

Tim Dunigan speelt de rol in die aflevering goed, maar toch heb ik liever de Face die we allemaal als de Faceman kennen... Dirk Benedict vind ik gewoon veel leuker de rol van Face spelen dan Tim. Ook de lengte van Dirk past meer bij het Team, speelt toch opzich wel een belangrijke rol, vind ik. Een grote vent tussen de middelmaat gasten.. het staat niet Very Happy

Quote:
Amy is echt al ergelijk in deze eerste aflevering en ze hadden haar voor mijn part al meteen aan de deur mogen zetten.

Aan de ene kant maakt dat het juist leuk.. elke keer denk je dat zij het gaat verpesten. Geeft toch wel wat meer spanning. Aan de andere kant kan je haar toch wel even zat worden.. maar het hoort er bij Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 13-03-2005 17:06:26  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

kvindt ook dat hij te groot is maar vooral hij ziet er niet oud genoeg uit om eigenlijk een vietnam oorlog mee te maken. Hij had niets hij is een mislukkeling juist gelik tawnia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Leoloco
BerichtGeplaatst: 14-03-2005 09:30:55  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Murdock is eigenlijk de langste in het team, en hij likt ook echt klein vergeleken met Tim. Verder vind ik op zich wel dat hij het redelijk doet, maar omdat ik toch steeds ' onze' Face in mn hoofd heb kan ik hem toch niet waarderen.

Amy vond ik ook lekker irritant hier, maar toch, die heb ik altijd ergens wel gemogen, dus vond ik haar niet echt erg.

De aflevering zelf vond ik trouwens best goed. De eerste helft wordt eigenlijk alleen maar besteed aan het introduceren van de karakters. En dat is natuurlijk goed, want de karakters zijn nou eenmaal geweldig en daar wil je meer van zien. De tweede helft is juist weer typisch een echte A-Team aflevering, alles zit erin. Van vliegen, tot gevechten. Van hinderlagen tot grapjes.

Het was een goede pilot aflevering vond ik.

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 14-03-2005 10:20:05  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Inderdaad een goede eerste aflevering, geeft goed weer wat the A-team nou eigenlijk is. En Tim speelt de rol van face goed, vooral in het stukje waar ze het vliegtuig gaan regelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Howling_Mad_Bram
BerichtGeplaatst: 20-03-2005 21:09:49  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 60

Vincent schreef:
Inderdaad een goede eerste aflevering, geeft goed weer wat the A-team nou eigenlijk is. En Tim speelt de rol van face goed, vooral in het stukje waar ze het vliegtuig gaan regelen.


billybob! erg tof stukje! alleen die auto is veel te fout!

Bram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
toaojjc
BerichtGeplaatst: 23-03-2005 08:56:27  Reageer met quote


Leeftijd: 41
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 206

Vincent schreef:
Inderdaad een goede eerste aflevering, geeft goed weer wat the A-team nou eigenlijk is. En Tim speelt de rol van face goed, vooral in het stukje waar ze het vliegtuig gaan regelen.


Ja hij speelt inderdaad best goed, maar terwijl ik naar deze aflevering zat te kijken zei de hele tijd een klein stemmetje in mij hoofd: dat is niet de echte Face!

Vond het trouwens vreemd om te horen dat Murdock de hele tijd Howlin' Mad genoemd werd... ik vind Murdock toch beter klinken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Leoloco
BerichtGeplaatst: 23-03-2005 09:42:48  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Quote:
Vond het trouwens vreemd om te horen dat Murdock de hele tijd Howlin' Mad genoemd werd... ik vind Murdock toch beter klinken...


Dat is ook de enige aflevering waarin ie echt steeds zo genoemd wordt. Blijkbaar vonden ze het zelf ook raar klinken.

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 23-03-2005 10:49:12  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Zijn naam is ook H.M Murdock.. oftewel Howling Mad Murdock..

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
toaojjc
BerichtGeplaatst: 23-03-2005 13:53:56  Reageer met quote


Leeftijd: 41
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 206

Ik weet dat ie zo heet, maar het klinkt zo raar... Murdock klinkt echt veel beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 23-03-2005 17:31:35  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

t'is waar stel u voor in de film(als die er komt) heel de tijd howling mad eeugg

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet
BerichtGeplaatst: 31-05-2005 16:55:43  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

dirk benedict is de echte face want tim vond ik niet geschikt genoeg.dirk heb meer het slijmerige om vrouwen te versieren en hij kan goed liegen.en hij ziet er goed uit.en dwight vind ik fantastisch als murdock maar ook in andere films.he is the best.het leukste vind ik als murdock en ba ruzie hebben of dat ba helemaal gek word van murdock en als murdock gaat zingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 13-07-2005 18:50:09  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Is het één van jullie al eens opgevallen dat als Zack de dossiers van the A-team aan Amy geeft (begin van de aflevering), de foto's in die dossiers uit dezelfde aflevering komen? Het vreemde is alleen dat de momenten waarop die foto's gemaakt zijn nog moeten gebeuren!!! Very Happy

De foto van Hannibal is gemaakt als hij gevangen is genomen door Valdez en ondervraagd wordt.
De foto van B.A. is genomen als B.A. in Mexico boos wakker wordt.
De foto van Face is genomen waneer hij Murdock uit het ziekenhuis komt ophalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 13-07-2005 19:18:10  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Dat is wel een leuk detail Smile Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik zal de aflevering nog eens moeten opnieuw bekijken en eens goed opletten.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0