Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Melee 13: When the bullet hits the costume

Hoe vinden jullie het verhaal van melee 13?
Niks aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Leuk.
100%
 100%  [ 3 ]
Spannend.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Flykie
BerichtGeplaatst: 02-11-2008 13:13:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

IN DE POLL VAN DEZE MELEE KUN JE JE MENING GEVEN OVER DIT VERHAAL.

Voor alle deelnemers van de Melee heb ik een aantal regels opgesteld.
Aan deze punten hoor je je te houden:
- 3 posts per persoon per dag (maak je er meer, worden die zonder pardon verwijderd).
- maak duidelijke posts (posts met een inhoud).
- als je een post zet, maak hem dan zoals ik in de aanmeldingstopic had laten zien en vermeld je rol erbij.

Het onderwerp:

De burgemeester van een stadje organiseert elk jaar een Halloweenparty.
Dit doet hij met als doel dat de mensen elkaar beter leren kennen.
Tijdens de voorbereidingen gaat het mis.
Een vermomde ruiter en een vermomde dracula verschijnen en terroriseren de boel.
Ook de burgemeester wordt bedreigd waarna de volgende dag een dreigbrief op zijn deurmat verschijnt.
Uit angst voor nog meer problemen schakelen Claire en Amanda The A-Team in, om deze nogal mysterieuze ruiter en dracula te ontmaskeren en te verslaan.

Good luck and have fun.....

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 18:28:52  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Hannibal
_____________________________________________

,,Maar John, weet je zeker dat je deze rol aan kunt?"
Ik zat tegenover Hugh Tilcox, een regisseur van Dreamworks. Ik voelde dat mijn sollicitatie gesprek de goede kant op ging. Sollicitatiegesprek? Jep, ik probeerde de rol van Scrawinator te bemachtigen.
,,Trust me Hugh, ik beloof je dat ik het aankan," zei ik.
Hij keek me eens aan en zei toen dat hij er nog over na zou denken.
Ik zei dat hij geen verkeerde keus zou maken met mij.
,,Oke, ik ga het bespreken met mijn adviseur," zei Hugh terwijl hij me doordrinkend aankeek.

Toen hoorden we buiten piepende remmen. Ik herkende in een oogopslag de toeter van de Van. Ik keek naar buiten en zag Murdock voor het raam staan, terwijl hij wenkte dat ik moest komen. Hij leek absoluut niet gehaast, maar ik moest toch snel komen, zo leek het.
,,Uhm, Hugh, ik bel je nog, of uh, jij mij. In ieder geval, ik spreek je nog!" Ik sliep snel naar buiten en vroeg Murdock wat er was.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 19:03:34  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

H.M. Murdock

Ik knipperde verdacht met mijn ogen. Ik grijnsde en zei; ik heb een bezoekje gekregen van twee dames, ze wilden het A-team inhuren. Ikke heb dan maar gezegd dat ze morgen nog een keer bij me langs moest komen, want er was haast achter zei ze. Ze heette Claire Hallowsmith.

Ik zag Hannibal een beetje teleurgesteld kijken. Haastig zei ik; maar ik kan goed chinees hoor! Ik begreep het niet helemaal, iets met een feest.. Dank je dat ik Mr Lee over mocht nemen nu jij weg was.!
Kommst du mit? Wir mussen gehen!
We stapten in de Van. Ik keek BA grijnzend aan.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 20:01:31  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

FACE

In een lux appartement in een stad een paar mijl verderop luistert Face zijn antwoordapparaat af...
"Hmmm, zo te horen hebben we weer een klus. Ik zal Hannibal eens bellen."
Face tikt het nummer van de kolonel in en wacht...
"Come on, Hannibal, pick up the phone!
Jongens, ik moet toch weten waar ik naar toe moet komen?"
En Face belt nog eens....



CAMELEON

"Hé, Flykie! Waar zit je? Ga je mee vanavond?"


Laatst aangepast door Sharey op 07-12-2008 00:34:07, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 20:40:19  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

HANNIBAL

Doordat ik druk in gesprek was met Murdock kreeg ik te laat door dat er gebeld werd. Murdock had me te lang bezig gehouden met zijn ontzichtbare glazen bol, dat ik te veel afgeleid werd. Toen de telefoon een tweede keer ging pakte ik wel vlug op.
,,Glazenwassers bedrijf 't Schone Glas," zei ik.
,,Met Face," werd er aan de andere kant van de lijn gezegd.
,,Face, eindelijk, we hebben je waarschijnlijk nodig voor een klus, kid."
,,Zeg het maar colonel."
,,Ik ga nog niet te veel zeggen, kid. De kans dat we af worden geluisterd door Decker is te groot. Kom naar de oude loods in de haven achter Eddie's Boatrepair. Daar gaan wij nu ook naar toe. Zorg dat je niet gevolgd word!"
,,Begrepen, ik kom eraan," zei Face en ik hing op.
,,Gas B.A., Face komt eraan!"

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 22:25:57  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Decker/Crane:

Ik zat onderuitgezakt in me bureaustoel dartpijltjes te gooien naar het dartbord.
Hoe Smith het voor elkaar bleef krijgen om te ontsnappen was mij echt een raadsel.
Maar dit keer zou ik het echt anders aanpakken, er stonden soldaten overal op de loer.
Dit keer ontsnapt hij mij niet meer zat ik in me gedachten.
Ik hoopte dat één van mijn soldaten snel zou bellen om te zeggen dat ze het team hadden gelokaliseerd.

Flykie:

Ik stond in de stal en gaf mijn paard iets te eten, toen mijn telefoon plots ging.
Het was Cameleon Very Happy. Hey gozer, ik ben nu mijn paard te eten aan het geven.
Ik kom straks wel naar je toe, dan bespreken we het plan om dat Halloweenfeest te verknallen.
Hopelijk nemen ze die dreigbrief wel serieus, anders zit er niks anders op.
Na een paar minuten praten verbrak ik verbinding.
Ik liet mijn paard rusten en reed met een auto naar Cameleon zijn schuilplaats toe.
Toen ik daar aankwam klopte ik 2x en wachtte tot hij open zou doen.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 04-11-2008 23:39:20  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

CAMELEON

In het huis van Cameleon....

In de gang ben ik druk bezig om verschillende attributen bij elkaar te leggen voor het haloweenfeest als er 2 keer geklopt wordt.
M'n hand schiet naar m'n koppel en ik sluip naar de voordeur.
"Wie is daar!?" roep ik en als Flykie zijn wachtwoord ( ) fluistert doe ik alle grendels en sloten open en laat hem binnen.
"Zo, ben je daar eindelijk!? Man, ik dacht dat je bij je paard in het hooi in slaap gevallen was!" lachte ik en ik geef hem een joviale klap op zijn schouder.
"Zeg, Flyk, moet je eens horen," ga ik serieus verder, "je mag straks bij dat Haloweenfeest alleen naar binnen als je een uitnodiging hebt.
Nou, denk ik.... dat ons burgemeestertje ons die niet gaat sturen....
Gaan wij uitnodigingen "regelen" of maken we een flitsende entree op onze manier....?"
Bij dat laatste wrijft Cameleon zich over zijn kin en ziet zichzelf al als een Tarzan aan lianen door een lichtkoepel naar binnen zwaaien.



FACE

In het appartement van.....? Ja, van wie is het eigenlijk?

Ik pak m'n wapens en doosjes munitie uit de kast waar ik ze zolang opgeborgen had, kijk nog even rond en zucht: "Dit soort optrekjes past goed bij mij. Jammer dat de gouverneur morgen al weer thuis komt."
In de parkeergarage stap ik in m'n Corvette.
Hannibal waarschuwde me voor Decker, dus ik zal maar wat veiligheidsmaatregelen nemen....
Als ik een paar straten door ben gereden, stop ik even. Is er iemand die ook stopt of langzamer gaat rijden?
"Hmm, die jeep daar, eens kijken of ie me volgt."
Bij het eerstvolgende stoplicht ga ik rechtsaf en rijdt een blokje om op dezelfde weg terug te komen. De Jeep is me niet gevolgd, maar als ik weer langskom zie ik dat het wel degelijk militairen zijn....
Ik ga nu zo snel mogelijk naar de snelweg en geef daar plankgas.
Bij een stoplicht zie ik een mooie brunette op een motor, een pittige combinatie....jammer dat de jongens me nodig hebben en als een boer met kiespijn rijd ik rechtdoor.
Een uurtje later ben ik bij de haven en zie de Van staan bij de oude loods achter Eddie's Boatrepair.
"Hey, guys, vertel, wat gaan we doen?"

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 08:54:16  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Claire

Met een enorme vaart rende ik door mijn hele huis heen; waar is mijn tas nou weer; riep ik uit.
Eerst wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd door een of andere chinees, blijkt mijn auto een lekke band te hebben en kan ik mijn tas niet vinden waar de sleutel van mijn moter in zit.
Als ik vanuit de keuken de woonkamer in loop; knalde ik knetterhard op de grond. Zuchtend keek ik achter me. Fijn; bromde ik; ik heb in ieder geval mijn tas gevonden.
Ik pakte mijn sleutels en stapte op mijn moter.
Nu maar hopen dat ze komen. Al die vreemde zaakjes die ik de laatste dagen heeft afgelopen. Een chinese wassarette, een vervallen supermarkt en een nachtclub. Nu had ze een afspraak achter de oude loods van Eddie's Boatrepair. Amanda is er vast allang. Ze is altijd op tijd, altijd, vaak zelfs te vroeg. Veel te vroeg zelfs. Als het aan haar lag stond ze, als ze een afspraak had om 10 uur, dan stond ze daar het liefst 2 uur van te voren.
Ik zelf was totaal anders, ik deed dingen altijd op het laatste moment en kwam vaak precies op tijd of iets te laat. Nadat ik mijn bruine haren bijeengebonden had zette ik mijn helm op.
Ik starte de motor en scheurde weg.
Als ik nu maar op tijd kom dacht ik bij mezelf. Toen ik moest stoppen voor een stoplicht nam ik de kans om even op mijn horloge te kijken. Nog 4 minuten. Toen ik naar links keek zag ik een mooi model corvette staan. Alleen de kleur mag anders dacht ik grijnzend.
Ongeveer een kleine drie minuten later kwam ik bij de afgesproken plek aan. De auto van Amanda stond er al, ook een of ander zwart busje en tot mijn grote verbazing ook de corvette die ik eerder die dag gezien heb.
Een groepje mannen stonden met Amanda te praten.. Zou het.. vroeg ik me af. Ik reed de moter langzaam naar het groepje toe en zette mijn helm af. Sorry dat ik zo laat ben zei ik; ik stapte af en nam het groepje mannen goed in me op. Een grijzige man met een sigaar in zijn hand keek me met zijn fel blauwe ogen indringend aan. Daarnaast stond een knappe jonge man, die ik in verband kon brengen met de corvette. Een vrolijk ogende, met een blauwe pet ophebbende man keek met glinsterende ogen de wereld in. En daarnaast stond een grote, donkere man. Zijn gouden kettingen leken ontelbaar.

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 10:55:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Murdock

Grijnzend keek ik het meisje aan dat aan kwam racen. Ik grinnikte; liever laat dan nooit toch?
Ineens fladderde mijn vogeltje om me heen. Ik keek het aan en stak mijn vinger uit. Meteen ging ze erop zitten. Ik aaide haar even en zei tegen haar; maar jij moest in je kooitje in de Van blijven! Anders ben ik je zo kwijt!
Verdrietig keek ik mijn vogeltje aan. Ze hield haar kopje scheef en ik glimlachtte. Ja..je bent lief. ik geef je zo snel mogelijk een naam. Ik weet er geen, sorry meis! Nu moet ik even opletten. Stil zijn he!
Daarna keek ik het team, Claire en Amanda weer aan. Ze waren diep in gesprek over waarom ze ons in wilden huren.
Ik ging er bijstaan en hield ter verandering mijn mond maar even dicht. Terwijl de twee dames alles even uitlegden, bekeek ik hun gezichten en gezichtsuitdrukking aandachtig. Ik had een hoop mensenkennis.. Ze bevielen me wel, ze hadden vast geen kwaad in de zin.
Ineens keek Claire mijn kant uit, en ik gaf haar een vette knipoog. Ik stootte Face aan, die naast me stond en ik grijnsde veelbetekend naar hem.
Amanda vertelde intussen verder, en ik hoorde dat het woord HalloweenFeest viel. Meteen voelde ik het in mijn binnenste kriebelen. Ik hield me in, en luisterde aandachtig.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 19:58:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Flykie:
Ik begon te lachen om Cameleon maar keek hem strak aan.
We gaan gewoon naar binnen op onze manier lachte ik.
Vervolgens leer ik die burgemeester een lesje en we vertrekken weer.
Als hij dan binnen een paar uur zijn circus nog niet heeft afgebroken vliegt de kogel door zijn kop.
Erg simpel. Ik pakte mijn pistool uit mijn jaszak en gooide een andere naar hem toe.
Doe voortaan niet meer ongewapend de deur open zei ik tegen hem terwijl ik hem strak aankeek.

Decker/Crane:
Ik was bijna in slaap gesuft tot de telefoon plots ging.
Ik nam de telefoon op en luisterde. Dat is mooi, blijf gereed en geen sirenes zei ik.
Ik stond meteen op, zette mijn pet op en verliet de basis.
Het team was gelokaliseerd Very Happy misschien dan nu toch eindelijk eens beet.
Samen met Crane reed ik naar de soldaten die alles van een afstandje in de gaten hielden.
Zijn er daar allemaal?. De soldaten knikten beide. Omsingel het gebouw en zorg dat ze geen kant meer op kunnen.
Met die woorden liep ik naar de jeep en pakte mijn oh zo mooie luidspreker Razz.
Door de walkietalkie werd me gezegd dat alle soldaten hun positie hadden ingenomen.
Smith dit is Decker, je hebt 20 seconden om met je handen omhoog naar buiten te komen, anders openen we het vuur Mad

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 21:43:05  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Claire
We hebben een probleem, daarom hebben we jullie ingehuurd; begon ik te vertellen. Twee mannen bedreigen ons kleine dorpje..
Zoals jullie weten hebben we binnenkort een halloweenfeest en zijn de voorbereidingen in volle gang. Alles liep goed tot bij de voorbereidingen van het feest. Een vermomde ruiter en een vermomde bloedzuiger verschenen en zette de hele boel op stelten. We dachten eerst dat het gewoon een grap was, maar toen vond de burgemeester deze brief op zijn mat. Ik gaf de brief aan de man die zich voor had gesteld als Hannibal.
Een dreigbrief. Toen wisten we dat het goed mis was en dat ons halloweenfeest misschien wel het middelpunt kon worden van een hoop gedoe. Ik keek even naar Murdock die er bij was komen staan. Amanda vertelde verder.
Ik moest lachen toen hij knipoogte;
Op dat moment hoorde we opeens iemand door een luidspreker schreeuwen. Verbaasd keek ik om me heen..??[[/b]

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
gewooncoow
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 22:47:58  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 6-3-2007
Berichten: 179
Woonplaats: Wijngaarden (Zuid-Holland)

amanda
Ik luisterde hoe Claire aan the A-team begon uit te leggen waarom we ze in wilden huren... halverwege val ik in: 'De burgemeester weet niet wat hij moet doen, hij is ten einde raad! Daarom zijn wij op zoek gegaan naar mensen die ons kunnen helpen... Via via kwamen we toen bij jullie. Wij weten niet wie die mensen zijn, voor zover wij weten hebben we geen vijanden, en de burgemeester ook niet. Daarom snappen we niet waarom ze juist ons moeten hebben.' Ik keek verwachtingsvol naar de man die zich voorgesteld had als Hannibal. 'Kunnen jullie ons alsjeblieft helpen??' Nog voordat ik nog een woord kan zeggen wordt ik onderbroken door iemand die door een luidspreker schreewt. Ik draai me verbaast om...

_________________
face: It's quiet here, to quiet.....
ha, I've always wanted to say that!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 22:53:43  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

CAMELEON

"Thanks, Flykie, voor het pistool. Mooi ding. Nieuw?
Maar ik was niet ongewapend hoor. Kijk, hier zit m'n koppel."
Cameleon houdt een stuk kostuum omhoog dat hij net aan het passen was toen er geklopt werd.
"Dat werkt dus goed als zelfs jij het niet ziet!"
Cameleon gaat terug naar de stapel attributen en kostuums en zegt:
"Als we naar dat feest gaan in dezelfde kostuums als waarin we verschenen bij de voorbereidingen, dan herkennen ze ons meteen, Flyk!
Ik ga iets anders opzoeken. En jij?"


FACE

Eén van onze klanten staat te vertellen waarom ze ons nodig heeft als er een motor aan komt rijden.
Dat ziet er bekend uit.... !?
Hé, dat is die mooie meid die ik net bij het stoplicht zag! Zou dat de andere klant zijn?
Als we ons voorstellen kijken we elkaar aan en ik zie dat ze mij ook herkent. Mmm, dat biedt perspectief voor de komende tijd...

"Amanda, wat willen die lui eigenlijk bereiken met die dreigbrief? Ik kan me niet voorstellen dat criminelen zich alleen druk maken om een dorpsparty? Wat zit er eigenlijk achter? Wat doen jullie of jullie burgemeester dat hen zo dwarszit?"


Laatst aangepast door Sharey op 05-11-2008 23:46:12, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 23:02:14  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Flykie:
Daar heb je wel een punt zei ik.
Toen hij vroeg of dat pistool nieuw was knikte ik. Doe er maar voorzichtig mee Wink.
Maar ik heb nog wel een ander ruiterkostuum liggen.
Mijn paard herkennen ze misschien wel, maar hem kan ik ook vermommen Very Happy.
Naja in hetzelfde kostuum gaan veroorzaakt paniek en dat is ook wat ik wil laten zien Razz.
Ik keek hem aan en begon te lachen. Als je iemand bang wilt maken moet je het vooral zo doen Wink.
Die party is morgen, dus we hebben nog wat tijd om een plan te maken.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 05-11-2008 23:38:38  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

CAMELEON

"Als we het nu eens allebei doen? Ik bedoel: jij gaat in je herkenbare kostuum en zorgt voor de frontale aanval. En ik ga in een nieuw pak en zorg voor de verrassingsaanval van achteren?
Cameleon ziet het in gedachte al voor zich.
"Een grotere schok kun je zo'n mensenmassa niet bezorgen!
Dat wordt me dan toch een chaos!
Als we eerst zorgen dat we weten wat voor kostuum onze burgemeester heeft, kunnen we die temidden van die chaos er mooi tussenuit plukken, ha ha ha...."

FACE

Plotseling klonk er een stem door een megafoon.
"Decker"! Klinkt het uit 4 monden tegelijk.
B.A. rent naar de Van, Murdock gooit de zijdeur open, Hannibal grijpt Amanda en ik pak Claire bij haar arm en met zijn allen springen we in de Van....
Beide dames krijgen de schrik van hun leven. Terwijl we wegscheuren vliegen de kogels om de Van heen.
Hannibal draait zich om en begint de dames uit te leggen wat er gebeurt....

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 19
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0