Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Melee 12: A cure to kill
Flykie
BerichtGeplaatst: 06-09-2008 19:02:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

A-Team:
Hannibal = Flykie
BA = Bucky204
Face = Daphne
Murdock = Dark.Pudding
Frankie = iloveitwhenaplancomes

MP:
Decker = Go A-Team
Crane = Stefanie
Fullbright = H.M.Maikel

Good guys:
Maggie = missespeppard
Stevie = Veraa

Bad guys
Helena = Murdoockie!!

Maggie (missespeppard) zit met een groot probleem.
Ze wordt lastiggevallen door Helena (Murdoockie!!).
Door diverse afpersingen en bedreigingen is Maggie het zat.
Maggie besluit The A-Team in te huren, om Helena te verslaan.
Maar voordat het team daar in de buurt kan komen, gooien Decker (Go A-Team), Crane (Stefanie) en Fullbright (H.M.Maikel) roet in het eten.
Na een heftige en spannende achtervolging slaagt het team erin om de achtervolgers af te schudden.
Hannibal (Flykie) gaat naar Maggie toe om over de opdracht te praten, maar er blijkt veel meer achter te zitten dan gedacht.
Samen met BA (Bucky204), Face (Daphne), Murdock(Dark.Pudding) en Frankie (Iloveitwhenaplancomes...) gaan ze op onderzoek uit.

Ik trap af met de eerste post Wink

We reden naar Maggie en stonden stil voor haar huis.
Ik kreeg een zender van BA.
Ach heb ik niet nodig joh, ik bel wel als ik een lift nodig heb.
Gaan jullie maar naar de schuilplaats voor Decker ontdekt dat we hier zijn.
Met die woorden stapte ik uit en klopte ik op de deur.
Er werd niet opengedaan. Ik klopte nog een keer.
Dit hadden we toch wel afgesproken. Wat is dit, dacht is verbaasd. Confused
Ik liep naar de achterkant en zag een busje staan.
Voor alle zekerheid schreef ik het kenteken op, op een papiertje.
Ook pakte ik een zender en plakte die op de bumper van het busje.
Even later hoorde ik een schreeuw en rende naar de achterkant van Maggie haar huis.
Ze werd meegenomen door 3 man. Wat moet dat schreeuwde ik terwijl ik naar me wapen greep.
De mannen hadden mij opgemerkt en schoten meteen. Ik rende meteen naar het busje dat ik had zien staan.
Ik zag dat ze net in het busje werd gegooid en het busje reed met een hoge snelheid weg.
Ik schudde mijn hoofd en besloot het huis maar te doorzoeken naar een aanwijzing.
Ik kwam tijdens het doorzoeken van haar huis veel informatie tegen over haar vriend.
Ik las wat dossiers door en nam die mee voor nader onderzoek.
Ik pakte me telefoon en belde naar het team, dat ik opgehaald wou worden Very Happy.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 05:28:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik (Helena Twisted Evil ) zat lekker in mijn kantoor. Mijn voeten lagen op mijn bureau, en ik had alle aandacht bij mijn nagels, die ik knalrood aan het lakken was. Ineens hoorde ik piepende banden. Ik maakte gauw de laatste vinger af en sprong toen uit mijn stoel, mijn geweer niet vergetend.
Ik keek uit het raam en zag drie van mijn mannen, die een bewusteloze dokter meesleurden.
Ik zuchtte kwaad, draaide me om en liep snel naar beneden. Ik wachtte ze op en zei toen; en wat is hier de betekenis van? We zouden haar geen kwaad doen, alleen haar zover pushen dat ze precies zou doen wat ik wil dat ze doet! Nu heeft dat geen zin, kijk maar.
Ik haalde een zender onder de auto vandaan en ging er op staan.
'Ik hoop voor jullie dat niemand jullie gevolgd is. Sluit haar maar op, Ik kijk wel wat ik doe.. En volgende keer; Luister Naar MIJN Orders, hebben jullie dat BEGREPEN?'
De mannen knikten een beetje angstig.
Ik draaide me om en liep naar boven, al foeterend op die mannen waar je ook niets aan had.
De mannen brachten ondertussen de bewusteloze Maggie naar haar cel.
Toen ik boven aangekomen was, zakte ik neer achter mijn bureau en zette mijn laptop aan. Ik probeerde in te breken in de pc van de MP en las alle info die ik nodig had.
Ik lachte in stilte die domme MP's uit,
'dat die gekken geen goede omputer hebben! Daar gaan onze belastingcenten'; zei ik sarcastisch, hardop in mezelf.
Ik schilde een banaan en las ondertussen al etende stevig door, de MP's hadden een hoop nuttige informatie voor me Twisted Evil

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 10:13:35  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

We moesten echt hier zijn; vroeg ik aan Face terwijl we voor een gesloten lijkende dokterskliniek stonden.
De lichten waren uit en verder leek er ook niemand binnen te zijn.
Ik wreef nadenkend over mijn kin heen terwijl Face nogmaals het adres en de tijd checkte.
In al die tijd, dat ik in deze buisniss werk, zei ik en ik trok mijn pet over mijn ogen, is geen een deur voor mij gesloten gebleven.
Met een mysterieuse move hier zei ik nu sissend en een beetje inlevingsvermogen daar, kruip ik in de hersens van het meesterlijk brein die deze deur gesloten heeft.
Ik kneep mijn ogen tezamen en keek naar de deur,
Met een simpele aanraking zal deze deur ten open gaan.
Heel langzaam bracht ik mijn vinger naar de deur toe en duwde er zachtjes tegen aan.
Tot mijn grote verbazing gleed de deur met een hoge piep open.
het werkt.. na al die jaren oefening!! Het werkt!!
Vrolijk maakte ik een sprongetje, en nog een.. en nog een, totdat B.A. opeens voor mijn neus stond.
Ik slikte even en draaide me om. Gaat u voor zei ik terwijl ik wees naar de wachtkamer.

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 10:55:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik doorzocht het huis nog, als ik een deur plots open hoor gaan.
Ik schrok me dood en greep meteen naar me pistool.
Oh jullie zijn het maar zei ik geschrokken.
Het team keek me verbaasd aan.
Ik had hier een afspraak met Maggie, maar ze is ontvoerd door 3 man.
Ik kreeg het nog voor elkaar om een zender op dat busje te plakken en heb het kenteken.
Alleen vrees ik dat die al is ontdekt.
Ik gaf het papiertje met het kenteken aan Face.
Ga jij even na, wie de eigenaar van dat busje is Very Happy.
Laten we maar in de buurt gaan rondvragen of mensen iets vreemds gezien hebben aan Maggie.
Het buurtonderzoekje leverde niet veel nuttige informatie op.
Ik zuchtte en stak een sigaar op om rustig te worden.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 15:20:56  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik had mijn banaan op en gooide de schil naar achteren.
Ik boog me ineens naar voren, over het bureau heen, tot ik bijna met mijn neus tegen het beeldscherm aanzat.
Er stonden foto's van het team op mijn scherm. Ik had gelukkig een fotografisch geheugen en zette die foto's op mijn innerlijke harde schijf.
Ineens kwam er een melding voor ene Decker op mijn scherm; het A-team was gesignaleerd hier in de buurt! Bij Bad Rock!
Ik glimlachte en leunde achterover. Eindelijk tijd voor mijn plan.
Die Maggie had precies gedaan wat ik wilde. Die M*ts... Ik had ze slimmer meegemaakt.

Ik genoot even van het slagen van deel 2 van mijn plan, maar kwam toen in actie.
Mijn mannen waren vast niet slim genoeg om zich ongezien te verplaatsen, dus die gasten hebben na een beetje vissen wel een clue, de auto was gehuurd en stond op de naam van mijn hoofdman. Dan kon het team hier snel zijn.
Ik drukte op een bel, en de mannen stonden binnen no-time in mijn kamer.
Ik ging staan en liep naar een bord toe dat in de hoek stond. Ik sloeg een blad om en tekende vier poppetjes.
Ik zei, terwijl ik met mijn aanwijsstok op dat stukje papier prikte; Dit is mijn doel. The A-team. Als jullie mannen binnen zien komen, vier in totaal, dan laat je je maar neerslaan ofzoow, en laat ze gewoon naar binnen. Ik wacht ze op, laat hen Maggie vinden en loop ze dan tegen het lijf. Ik infiltreer, sticht verwarring en blablabla en dan hebben we ze. Ze zijn alleen zo goed omdat ze een TEAM zijn. ALs dat niet meer zo is, zijn ze kwetsbaar. We moeten ze elk apart hebben.
Ik heb dan eindelijk mijn wraak voor mijn vader; ik begon te ijsberen; en daarna kunnen we ongestoord verder met plan 2.
Iedereen heeft dat begrepen?
Iedereen knikte gehoorzaam.
Ik grijnsde en zei; geniaal plan. We schuwen geen enkel middel, en dan bedoel ik ECHT geen enkel middel. ALLEEN, doe het alleen als ik het zeg, GESNOPEN?
Ik keek de drie mannen aan die op eigen houtje Maggie hadden ontvoerd.
Ik zei; jullie hebben geluk dat het past, maar anders was je je leven niet zeker, snappen jullie dat?
Ik pakte mijn pistool, haalde de pal over en richtte het op hun. GESNOPEN? Twisted Evil
Ze beaamden dat en ik zei; Ingerukt, op de posten, en jullie weten het. Ik heb mooie visjes die jullie wel rauw lusten!
De mannen liepen weg en ik liep naar een spiegel, deed mijn make-up slordig en mijn haar in pieken langs mijn hoofd. Ik was er klaar voor... Twisted Evil
Ik keek in de spiegel naar mijn spiegelbeeld en mijn gedachten dreven weg, naar het begin van mijn wraakactie...
Ik zuchtte en zakte in mijn stoel neer....

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 15:31:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Face kwam niet veel later aan met een papiertje en gaf dat aan mij.
Dat heb je ook snel uitgezocht zei ik met een glimlach.
Ik las het papiertje door en knikte verbaasd.
Hmmm, die naam heb ik in die dossiers al voorbij zien komen.

BA, rijdt naar dit adres.
Oke jongens, we gaan dit voorzichtig aanpakken. Ik heb een plan.
BA jij stopt het busje een meter of 100 voor het huis.
Het laatste stuk lopen we.
Frankie, ik wil dat jij samen met Murdock de linkerkant uitkamt.
Schakel de bewaking ook maar uit en ga vanuit die kant naar binnen.
BA jij dekt de rechterkant en Face jij staat op de uitkijk.
Dan ga ik door de voordeur.
We reden naar het adres wat Face me had gegeven en stopten op de afgesproken plaats.
De wapens pakten we uit het busje. Voor alle zekerheid nam ik nog 2 rookbommen mee voor het geval er iets mis zou gaan.
Oke jongens let's go!!.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 15:44:15  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik was diep in gedachten verzonken toen ineens mijn horloge begon te piepen.
Ik wist genoeg en maakte mijn gezicht vies en sloeg me een paar keer op de wang. Die werd rood en geloofwaardig genoeg.
Ik liet mijn geweer en pistool maar liggen, dat zou alleen maar argwan trekken.
Niet veel later zette ik de computer aan en zette de beveiligings camera's aan. Ik zag mijn mannen al bewusteloos op de grond liggen. Één man herkende ik van de foto's. Ik keek waar hij in huis liep en ik liep de kamer uit. Langzaam sloop ik naar die plaats toe, tot heel dichtbij. Ik schraapte even met mijn voet over de vloer en hoorde de andere persoon zich schrap zetten.
Ik hield mijn adem in en probeerde niet in lachen uit te barsten. De andere persoon begon te sluipen in mijn richting.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 16:09:08  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

We haalden Hannibal op bij het huis van Maggie.Toen we daar aankwamen kreeg ik al meteen mijn eerste taak. Het checken van een kenteken,wie de eigennaar was. Een makkie kolonel komt in orde zei ik. Na een paar telefoontjes kwam ik terug met de gegevens en gaf die aan kolonel. Als je nog meer nodig hebt,zeg het maar.We reden meteen veder naar het adres van de eigenaar. Hannibal had een plan en ik nam mijn positie in.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 17:52:54  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

We reden in een bloedvaart naar het adres wat Face opgezocht had.
Ieder van ons kreeg een eigen kant van het gebouw, waar we de bewakers uit moesten schakelen.
Ik pakte mijn geweer van Hannibal aan en knikte even.
Ik zal slagen, u zal trots op mij zijn, zoals u de afgelopen jaren op mij bent geweest.
Ik knikte nog even en rende toen, druk om me heen kijkend, naar mijn kant van het gebouw.
Hij sloop langs de rand van het gebouw, bewakers spottend. Hij zag hen, maar hen hij niet; fluisterde ik terwijl ik langzaam achter twee bewakers ging staan.
Twee burgers voor mij alsjeblieft fluisterde ik in het midden. Beiden wouden ze met hun geweer naar binnen slaan, maar raakten daarbij elkaar en vielen bewusteloos neer.
A piece of cake en ik klopte even in mijn handen.
Hij vervolgde zijn pad, hoe gevaarlijk dan ook. En dat allemaal om die prachtige Maggie uit de klauwen van deze vieze slijmerige ontvoerder te halen.
Ik ging het huis binnen en hoorde opeens wat geschuifel van voeten.
Hij, met zijn supersonisch gehoor; ving het geluid van voeten op; zei ik sissend tussen mijn tanden door. Geheel op mijn hoede liep ik in de richting van de deur.
Ik ruik die smeerlap al, ja, de zoete geur van de duisternis.. de geur van..
mmh.. ik bleef even staan. Dit is niet de geur die ik verwacht als ik een Bad guy nader, en al helemaal niet voor een slijmerige, gemene stink boef..
Op dat moment werd ik opeens onderuit gehaald.. Met een smak viel ik op de grond, waarna het opeens zwart voor mijn ogen werd.

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 08-09-2008 19:35:01  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik haalde die mafkees onderuit, zodat het iets geloofwaardiger over zou komen; bloedmooie ( Laughing ) ontsnapte vrouw wil weg, en slaat een man neer waarvan ze denkt dat het één van de ontvoerders is... Ik grinnikte
Ik wist dat je met deze klap wel een tijdje buiten westen bleef, maar ik besloot toch maar in actie te komen. Ik deed snel mijn trui uit, die ik een beetje scheurde en over de vloer veegde. Ik mompelde; ze mogen het wel wat schoner houden hier!
Ik tilde het hoofd van die gast, die ik herkende als Murdock, op en legde mijn trui eronder. Nu had ik alleen een shirtje aan, wat een beetje koud was. Ik makte die ook vies, en scheurde het ook wat. Mijn gezicht maakte ik ook wat viezer.
Ik zuchtte een beetje geergerd, ik hoopte dat Murdock snel bij zou komen.
Ineens stond er nog een man in de gang, die ik herkende als Hannibal.
Hulpeloos en verontschuldigend keek ik hem aan. Ik fluisterde; ik wilde ontsnappen van die leider van ze, en ik dacht dat hij erbij hoorde. Het spijt me zo! Maar nu weet ik dat hij er geen is, omdat hij andere kleren heeft dan hen... Ik rilde even.
Ik haalde al mijn acteertalenten uit de kast, die ik had geleerd na een paar jaar een opleiding tot actrice had gevolgd.
Ik keek Hannibal schuldbewust aan, en zei niets, maar ineens begon Murdock te bewegen en te kreunen. Voorzichtig bewoog ik mijn handen onder zijn hoofd en ik vroeg zacht en langzaam; sorry! Hoe is het met je?
Ik recht in zijn gezicht en ogen en wat ik zag viel me (Ik moet eerlijk zijn he!?) niet tegen!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 00:37:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ga bij hem vandaan zei ik terwijl ik me pistool naar haar richtte.
Ik zag dat Murdock langzaam bij kwam en keek naar de vrouw.
De bewaking is uitgeschakeld dus vlucht nu het nog kan.
Ik blijf wel bij hem zei ik terwijl ik me pistool langzaam in me jaszak deed.
Even later hoorde ik iemand schreeuwen en zag dat ze in paniek was.
Ik pakte mijn pistool weer en riep BA via me oorcommunicator op.
BA kom naar binnen, we zitten in de woonkamer zei ik.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bucky204
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 01:01:33  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

Ik rende naar de voordeur maar deze bleek op slot te zitten....oja dacht ik even een klein duwtje en hij is open.Zonder een aanloop ramde ik de voordeur in en rende naar de woonkamer toe zonder na te denken.Ik zag Helena staan met die knuppel in der handen.Ik zei heel droog hey dame leg die knuppel neer voordat er ongelukken gebeuren...Helena luistert echter niet en geeft mij een flinke dreun ermee...ik lach en zeg:whahahahaha dat kietelt dame en pak vervolgens de knuppel af en gooi hem weg.Terwijl ik de knuppel weggooi rent Helena naar boven.
Ik loop de woonkamer in waar ik Murdock en Hannibal aantref ik vraag aan Hannibal:waarom moet ik die gek redden eigenlijk?Ik zei toen:wat wil je dat ik doe Hannibal?Murdock begon wartaal uit te slaan.Ik zei toen:Okee ik neem hem wel mee naar het busje zei ik toen maar.Ik vroeg aan Hannibal of hij me rug dekking kon geven dat deed hij.
Vervolgens tilde ik Murdock op en renden met hem in me armen naar mijn busje waar ik hem op de bank legde en de wonden met verband afdekte om het bloeden te stelpen
Faceman vroeg aan me waar Hannibal was ik zei:die is die vrouw nog aan het halen ik hoop dat hij snel terug is want de MP is onderweg hierheen.Ik zei:wacht ff mannen ik ligt Hannibal in dat de MP er aan komt.Zonder na te denken ren ik weer naar het huis terug en eenmaal binnen brulde ik keihard:HEY Hannibal de MP komt eraan man schiet op!!!!


Laatst aangepast door Bucky204 op 09-09-2008 01:49:16, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Flykie
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 01:40:12  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik had BA de rugdekking gegeven die hij wilde en wou Maggie bevrijden.
Maggie !! riep ik een aantal keer, totdat ik geschreeuw hoorde.
Ik doorzocht het huis en probeerde dichterbij de schreeuw te komen wat ook lukte Very Happy.
Ik opende een deur met mijn mooie inbrekerssetje en zag Maggie in een cel vastgebonden op de grond liggen.
Ik schoot het slot van de cel kapot en ze keek op.
Ik glimlachte en maakte haar los. Gaat het met je? vroeg ik.
Ze knikte en vloog me meteen in de armen.
Als ik het huis uit wil lopen met Maggie bij me staat Helena voor me neus.
Ik pakte mijn pistool en liep zo heel langzaam langs haar.
Ik maakte ruimte vrij voor Maggie die naar het busje liep en instapte.
Opeens hoor ik BA zeggen: Hey Hannibal schiet op !! die MP komt eraan !!
Ik werd afgeleid en lette teveel op BA.
Helena rende op me af en er ontstond een worsteling. Ik sloeg haar van me af en loste een schot.
BA had ondertussen het stuur overgenomen en Face verzorgde Murdock.
Ik rende naar het busje. Opvallend was dat ik de sirenes niet hoorde Confused.
RIJDEN BA !!!! schreeuwde ik toen ik was ingestapt Very Happy.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bucky204
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 01:54:45  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

Nadat Hannibal en Maggie waren ingestapt gaf ik plank gas en scheeurde met gierende banden weg.Ik keek naar Murdock die nog steeds lag te raaskalken.Ik zei:bek dicht idioot straks verraad je ons nog want ik probeer te luisteren waar de MP zich bevind.Ik bleef doorrijden met de MP op me hielen maar stoppen wou ik absoluut niet.Ik moest blijven rijden en rijden en opeens bedacht ik een slim plan.Ik keek Hannibal aan en zei:Hannibal pak eens een geweer en schiet hun banden lek zodra ze achter ons zitten.Dan probeer ik snel door te rijden okee?


Laatst aangepast door Bucky204 op 11-09-2008 22:29:58, in totaal 1 keer bewerkt

_________________

Shut Up Fool !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
go A-team
BerichtGeplaatst: 09-09-2008 06:41:13  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

We hadden The A-team in het versier ik had Fullbright naast me zitten en die zat,maar te zeuren je plan werkt niet ,ik wilde hem uit de auto zetten maar we waren nu dicgt bij een arrestatie van de eeuw
alleen effe wachten tot Crane ze de Weg kon afsnijden met de andere MP auto hopelijk werkte het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 27
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0