Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Shop  ~  marktplaats/ebay
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 03-05-2006 12:20:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik dacht laat ik deze topic even aanmaken, ik ben op een forum over een compleet ander onderwerp (popgroep Queen) ook actief en daar hebben we dit topic ook. Hier kun je alles neerzetten wat je niet vertrouwd op marktplaats of ebay over het A-team om anderen te waarschuwen tegen oplichters die fake dingen van het A-team aanbieden en mensen die tegen oneerlijke prijzen merchandise aanbieden.

Zo kun je elkaar behoeden voor ellende, het werkt echt. Very Happy


Laatst aangepast door choppercrazy op 04-05-2006 04:17:16, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Wouter
BerichtGeplaatst: 03-05-2006 19:49:35  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik zou wel willen vragen dat de problemen met The A-team te maken hebben.
Anders is dit een topic voor "zeverstek"

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 04-05-2006 04:16:24  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dat was ook de bedoeling, zal mijn eerste epistel even aanpassen zodat het duidelijk is dat het alleen om dingen over het A-team moet gaan natuurlijk.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 10:14:01  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Nou ben ik toch heel nieuwsgierig wat jullie nou nog een redelijke prijs vinden voor de a-team bus voor de 16cm figuren en voor de kleinere bus voor de kleinere figuren. Dan heb ik het nog niet eens over de corvette van Face. De prijzen worden maar opgedreven en opgedreven de laatste maanden en choppercrazy krijgt er een punthoofd van!

Er zijn echt mensen op marktplaats die er inmiddels zulke enorme bedragen voor vragen dat ik zo langzaam aan het idee heb dat niemand meer tegenwoordig anderen blij wil maken met zulk speelgoed voor normale prijzen. Vroeger kon je nog wel eens wat ruilen ofzo maar zelfs dat is er niet eens meer bij.

Er staat nu sinds vandaag op marktplaats een gebruikte bus voor jawel de vraagprijs van 70 euro en voor een helikopter wordt door dezelfde aanbieder maar liefst 100 euro gevraagd. Let wel ze zitten niet in de doos maar zijn in gespeelde staat en vertonen duidelijk 'speelschade'

Overigens is die helikopter al eens eerder aangeboden want ik herkende de foto.

Verder staat er ook al een tijdje een A-team tank te koop die ontzettend incompleet is, het rode kanon dat in de aanhanger hoort te zitten met raketten en assecoires is o.a weg en ook Hannibal ontbreekt, die hoort er ook bij te zitten. Verder is het ding nog stuk ook want de loop van de tank ontbreekt, die is gewoon afgebroken, er is gewoon een stuk weg. De vraagprijs 35 euro! Voor speelgoed dat stuk is en niet compleet. Op ebay werd zo'n tank onlangs voor 8 euro verkocht en die zag er een stuk beter uit.

Door al die hoge prijzen is het gewoon voor een A-team fan niet leuk meer. Zeker niet als je een niet al te groot budget hebt. Mijn vier A-team mannen zijn en blijven daarom noodgedwongen busloos........ik heb een helikopter in de speelgoedwinkel voor ze gekocht voor slechts 15 euro. Daar zullen ze het mee moeten doen. Niet origineel A-team dus maar mooi is tie wel en nieuw, compleet en met allerlei snufjes Very Happy

Meningen graag, worden jullie ook gek van die prijzen en wat vinden jullie nog aanvaardbare bedragen?


Laatst aangepast door choppercrazy op 10-07-2006 11:03:39, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 10:56:18  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

Helemaal mee eens choppercrazy!
Zelf heb ik 3 poppen gekocht op ebay uit belgie. Kwamen op 22 euro incl. verzendkosten. Amy heb ik helaas nog niet, en Hannibal heb ik voor 7 euro incl. verzendkosten. Achteraf vrij prijzig omdat ze nu voor 15 euro voor een heel setje worden verkocht.

Maar het zijn altijd dezelfde mensen die iets aanbieden. Meestal worden er aardige bedragen op geboden, en een paar weken later bieden diezelfde mensen dezelfde artikelen weer aan. Peter en bas templeton zijn de grote aanbieders van a-team artikelen. Die helikopter kende ik ook al, maar werd destijds voor 50 euro aangeboden dacht ik.

Over de prijzen... Laat ik beginnen dat ik het ook absurd vind om 100 euro te vragen. Maar 50 euro vind ik voor zo'n zeldzame (je ziet ze niet vaak worden aangeboden in tegenstelling tot de poppen) helikopter het maximum. Het marktmechanisme zal zijn werk doen. Schaarste leidt tot hoge prijzen. Maar die a-teambussen ook! Elke bus wordt verkocht voor 40-50 euro. Dan hoef ik die bus niet hoor! 21 juli ben ik ook alweer 50 euro kwijt aan seizoen 3, en het budget van een student is niet hoog.

Al met al denk ik dat wij het niet getroffen hebben choppercrazy, er zijn teveel rijke a-teamfans Wink

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 11:09:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dat heb ik nou ook, liever een seizoen3 box dan een plastic A-team bus voor 50 euro Wink Het is niet dat ik zo'n bus niet zou willen hebben, ik zou liegen als ik dat zou beweren maar tussen de 40 en 50 euro is gewoon erg veel geld.

Kijk en als mensen dan iets hebben gekocht voor 40 euro en er blij mee zijn en het lekker thuis neerzetten ok, prima. Maar het erge is dat idd mensen soms iets kopen en het daarna niet bij een verzameling voegen maar het item weer terug op marktplaats te koop zetten voor een nog hogere vraagprijs. Gevolg is dat fans die echt iets willen hebben omdat ze het leuk vinden om neer te zetten niets meer kunnen kopen en de prijzen worden opgedreven door types die alleen maar grof geld willen verdienen.

De 16cm figuurtjes zijn inderdaad erg betaalbaar en de leesboeken van charles heath ook.....dus dat is gelukkig wel voor iedereen bereikbaar. Voor de 4 action figures betaal je idd iets van 15 euro en voor een boekje tussen de 2,50 en 3,00 per stuk.

De miniboekjes zijn een heel ander verhaal die zijn in verhouding voor wat je krijgt veel duurder omdat die schaars zijn in goede staat.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 14:23:53  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

Maar het erge van de boeken vind ik weer de relatief dure verzendkosten. Gelukkig heb ik het getroffen met de vrouw van wie ik de boeken kocht. Deze had mij drie boeken verkocht voor 9 euro incl. verzendkosten, en de verzendkosten waren destijds 5,50.

Heb je alle boeken choppercrazy? en ook allemaal al gelezen? Ik ben er nog niet aan toegekomen.

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 14:35:06  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Verzendkosten voor 2 boeken is 3 euro :O) Die pakketpost is nu duur geworden 6,20.........pfffffffffffff

Ik heb de volgende boeken en ja ook gelezen:

The A-team omnibus
The A- team golden label (verhaal pilot)
The A-team redders in de nood (heeft geen nr. bevat verhaal pilot)
The A-team slaat weer toe (geen nr, verhaal black day at bad rock en a small and deadly war)
The A-team komt in actie (nr 3)
The A-team snelt te hulp (nr 5)
The A-team een moeilijke missie (nr 7)
The A-team een gevaarlijke opdracht (nr 8

Als je de omnibus hebt hoef je redders in de nood en the a-team slaat weer toe niet aan te schaffen, daar staat namelijk precies hetzelfde in. Of je moet de boekjes gewoon willen hebben vanwege de verzamelwaarde (zoals ik).

Ik kan vooral nummer 8 aanbevelen omdat dit een verhaal betreft dat nog voor de pilot plaatsvindt. De heren zijn nog maar net ontsnapt uit fort Bragg, het verhaal vindt in 1973 plaats dat is dus ruim 10 jaar eerder dan het verhaal uit de pilot dat qua tijd in 1983 is te plaatsen. Murdock is in het verhaal in boekje 8 nog maar net ingecheckt at the VA en laat Face weten waar ie zit door vreemde ansichtkaarten naar m te sturen. Face bezoekt hem daar dan uiteindelijk voor de allereerste keer en tot grote verbazing van Murdock moet hij mee met Face omdat ze hem nodig hebben. In dit verhaal wordt duidelijk waarom Lynch ze zo obsessief is gaan achtervolgen. Het A-team bevrijdt hem namelijk uit de handen van een dictator die echt gestoord is maar dankbaar, ho maar. Hij voelt zich voor gek gezet omdat het A-team uiteindelijk de ellende heeft opgelost en niet hij. Omdat Lynch geen goed woordje voor ze doet duiken ze onder in LA en besluiten zich in te laten huren door mensen die in de knel zitten. Meer verklap ik niet Een echte aanrader

Heeft er iemand trouwens nr. 4 en of nr. 6? Kan die boeken werkelijk nergens vinden en zouden echt moeten bestaan.

Kijk voor meer boekeninfo even op de weblog van mijn space anders raken we zo offtopic, daar zijn afbeeldingen van de boeken te vinden en ook WAT erin staat.

Maar de boeken zijn dus aan te raden en niet al te duur.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 10-07-2006 19:27:01  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

ik wordt er onzettend moe van.. ik wil idd, ook een a-team bus hebben.. en ik contacteerde pas nog een eigenaar daarvan.. Hij vertelde dat hij er niet veel voor moest hebben.. MAAR 66 EURO... MAAR!! .. dat is gekke werk.. ik zei dus.. "Ik kijk toch nog even verder!".

Ook de actie figuren heb ik voor 35,- euro gekocht .. messchien een beetje dom.. vooral toen ik hoorde dat choppercrazy ze veel goedkoper had gekregen!

Dan het boek "Redders in Nood" die kocht ik voor 7,- .. viel wel mee dacht ik..?..!

Het is dus echt niet normaal hoeveel ze ervoor vragen.. en wat betreft die helikopter.. daar heb ik ooit eens eerder opgeboden.. ik d8 25,- euro.. maar dat was waarscheinlijk veel te laag!! Sad

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 11-07-2006 07:29:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Tja als hij nu 100 euro voor de helikopter wil hebben dat zou ik er alleen voor betalen als de helikopter nog in de doos zat of in ieder geval de doos er nog bijzat en de heli in nieuwstaat was. Het bod van 25 euro zal zeker wel te weinig zijn geweest als hij er nu 100 euro voor vraagt. Ik weet dat de vraagprijs de vorige keer een stuk lager was.

Op de foto lijken ze altijd mooier, als je het dan in handen hebt valt het altijd tegen, volgens mij heeft die heli best veel schade aan de buitenkant. In ieder geval zijn twee van de rotorbladen verbogen, dat kun je op een van de foto's zien.

Soms roepen verkopers van zo'n bus ook dat je niet moet zeuren over de staat van de bus als je daarom vraagt. Soms zijn de rode stickers van de striping stuk of heeft een bus best grote beschadigingen aan de buiten of binnenkant. Als je 50 euro voor zo'n bus neer moet tellen mag hij toch op zijn minst in goede tot redelijk goede staat zijn.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 16:38:02  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Op marktplaats biedt iemand momenteel alle complete seizoenen van het a-team aan. Heb via deze persoon seizoen4 willen aanschaffen maar kreeg niet wat er beloofd was. NIET Bestellen bij deze jongen uit Breda want het is iemand die onleesbare bestanden aanleverd en geen dvdtjes die je in je dvdspeler kunt afspelen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 17:41:29  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

Choppercrazy, heb je het geld dan wel teruggekregen? Zo nee, voor hoeveel ben je dan opgelicht? Trouwens (een beetje off-topic) je space doet t niet meer... (A) Daar keek ik graag eens ff op Smile

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 17:45:46  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

De grootste a-teamfan moet hier op bieden! Ik denk dat dit het perfecte boodschappenautootje is voor choppercrazy Smile

link naar marktplaats

edit by jointjeff: Even de link wat ingekort

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter54
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 17:54:00  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

haha het ziet er leuk uit alleen ik denk dat het niet zoveel meer is alleen de moter doet het nog 100% maar daar is ook alles mee gezegt want hij is niet eens APK gekeurd Confused en hij blijft niet in zijn achteruit staan.
Maar voor iemand die een echte fan is en wat geld tot zijn beschikking heeft is hij wel te doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 19:11:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

murduckroxanne schreef:
Choppercrazy, heb je het geld dan wel teruggekregen? Zo nee, voor hoeveel ben je dan opgelicht? Trouwens (een beetje off-topic) je space doet t niet meer... (A) Daar keek ik graag eens ff op Smile


Ja er is iets geks met msn spaces, ik kan er zelf ook amper nog op dan blokkeerd alles dus ik heb ook niets meer toegevoegd omdat het raar doet.
Leuk zo'n space maar het moet wel werken........grrrrr....volgens mij doet hij het nu wel.....maar soms doet hij het dus niet. Misschien moet ik maar een topic in 't forum openen met mijn nieuwste aanwinsten en tips hahahaha het forum werkt tenminste altijd.

Eh nou ik heb voor 12,56 een schijfje gekregen met rmvb files nog nooit van gehoord. Er waren echter gewone dvd schijfjes beloofd die je dus op je dvd speler kunt afspelen. rmvb schijn je te kunne omzetten in de computer naar avi of mpg maar zo handig is choppercrazy niet. Dus ik probeer nu mijn geld terug te krijgen.....duim maar voor me.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 4
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Shop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0