Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Vraag en Antwoord  ~  kijkcijfers The A-Team.
laurits k.
BerichtGeplaatst: 04-03-2006 20:25:22  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 31-1-2006
Berichten: 13
Woonplaats: den haag

Hallo allemaal,

De kijkcijfers van het a-team liepen in Amerika op een gegeven moment terug. Hoe was dit eigenlijk in Nederland. Als ik het mij goed herinner uit berichten hier op dit forum, begon het in Amerka zo rond het derde seizoen naar beneden te gaan. Maar gold dit ook voor nederland en belgie? En weet iemand hier hoeveel kijkers het a-team trok in de jaren 80 in nederland en beglie. Ben nou eenmaal een cijferfreak, maar ook nieuwsgierig of ze hier ook kwa kijkcijfers naar beneden gingen. Heel ergl leuk trouwens dit forum. Ben niet zo aktief hier met schrijven.maar kijk elke dag wel even. Thanks voor alle leuke nieuwtjes en wetenswaardigheden. Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven op mijn vragen. Rolling Eyes
Groeten Laurits
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

whiskey
BerichtGeplaatst: 04-03-2006 22:22:42  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

dat is heel moeilijk te zeggen omdat hier the a-team geprogrameerd werd als namiddag uitzendingen of als vooravond uitzendingen en dus niet in prime time, neem daar dan ook nog eens bij dat het op kleine zenders( zoals vt4 en kanaal twee) werd uitgezonden en die door hun beperkte marktaandeel nooit in de kijkcifers top tien en zelfs top 20 voorkomen. Dus eigenlijk valt het niet te achterhalen, al zou het wel eens boeiend zijn om dat te weten te komen.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 05-03-2006 17:12:32  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

A-team werd destijds dacht ik bij de tros uitgezonden, en daar zullen vast kijkcijfers van bekend zijn. Misschien kun je eens op de site van de NOS kijken. Zij hebben de Dienst Kijk en Luister onderzoek en zullen misschien voor je in het archief kunnen kijken.
Mocht het lukken om een antwoord te krijgen, laat je het ons dan ook weten?

PS, ze kan ook kijken op http://www.audimetrie.be/nl/intro.htm of http://www.kijkonderzoek.nl/
Of zoek op google naar kijkcijfers.
Je zal waarschijnlijk overal moeten mailen en hopen dat de mensen tijd willen vrijmaken om het uit te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
laurits k.
BerichtGeplaatst: 06-03-2006 16:56:51  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 31-1-2006
Berichten: 13
Woonplaats: den haag

Hoi Vincent,

bedankt voor de websites. Ik heb het nagekeken, maar voor 2002 zijn kijkcijfers wel leverbaar, maar helaas alleen tegen betaling. Minimaal bedrag van 272 euro Shocked . Dat gaat me toch echt te ver. Ik ben nieuwsgierig en het lijkt me leuk om te weten, maar met dit soort bedragen verdwijnt mijn nieuwsgierigheid toch snel. Jammer, maar helaas. Crying or Very sad

groeten laurits
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Vraag en Antwoord

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0