Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Shop  ~  Helicopter
LG
BerichtGeplaatst: 18-06-2007 10:16:21  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-5-2007
Berichten: 56
Woonplaats: Asten

ik weet niet of iemand die zoekt, maar er staat nu een helicopter van A-team op www.marktplaats.nl
ik dacht, misschien zijn er nog liefhebbers voor, dus ik zal het even melden Wink

sorry, ik kan nog de link selcteren, maar als je bij zoeken A-team intypt, komt hij bovenaan (net nog tenminste) te staan.

& en is nog geen bod op gedaan

_________________

If you've got a problem and no one else can help,
and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team XD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 18-06-2007 13:12:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik ken deze verkoper wel, deze heeft dezelfde helicopter al vaker aangeboden op marktplaats, zijn vraagprijs is echter VEEL te hoog. De verzamelaars kennen deze aangeboden helikopter wel vandaar dat er nog geen biedingen op zijn. Hij vroeg er maar liefst 100 euro voor....en dat is echt belachelijk.

Als je zo'n helicopter zoekt kun je deze het beste niet in Nederland kopen maar uit Engeland laten overkomen daar worden ze regelmatig op ebay aangeboden voor betaalbare prijzen. Ze zijn daar beslist niet schaars.

Voor rond de 45 euro kun je deze dan incl verzendkosten vanuit engeland laten komen...en soms zijn ze daar zelfs nog goedkoper te krijgen. Het is een beetje geluk hebben met bieden, als je zo'n ertl helikopter zoekt (ik heb er zelf sinds kort ook een, zie foto) betaal er dan niet meer voor mits deze nog nieuw in de verpakking zit.


dit is de mijne....incl 4 poppetjes gekocht, die zaten er bij en de chopper is in goede staat.

Koop ze vanuit Engeland van een particulier en niet vanuit zo'n internet winkel uit Engeland want ook zij vragen er teveel voor. En let erop dat ze alle rotorbladen nog hebben....er wil er nog wel eens een worden aangeboden met een kapotte rotor....en dat zeggen ze er niet bij..hij moet 5 wieken hebben.


Laatst aangepast door choppercrazy op 18-06-2007 13:35:45, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LG
BerichtGeplaatst: 18-06-2007 13:22:31  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-5-2007
Berichten: 56
Woonplaats: Asten

ja, ze zeggen idd vaak dat iets heel zeldzaam is
echt idioot hoeveel geld ze er soms voor vragen Rolling Eyes

_________________

If you've got a problem and no one else can help,
and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team XD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 18-06-2007 13:28:25  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Tja sommige verkopers zijn slim, en je moet gewoon goed opletten en je goed informeren, nooit klakkeloos een dure vraagprijs geven, maar goed om je heen kijken en zeker als beginnende verzamelaar vragen aan andere verzamelaars wat iets ongeveer waard is.......dan kom je al een heel eind!

Probeer altijd van een particulier te kopen die toevallig iets op zolder had liggen en dat aanbied en koop niet bij een handelaar of iemand waarvan je vermoed dat dit een handelaar zou kunnen zijn.....zij kopen namelijk goedkoop in bij de zolderopruimer en verkopen het duur door aan jou terwijl jij het gewoon zelf bij die zolderopruimer kunt kopen voor ook de goedkope prijs.

later toegevoegd edit: ik zit net op markplaats naar die foto's te kijken van die aangeboden helikopter, maar deze helikopter is dus zo'n stuk exemplaar....hij mist een rotorblad, ik tel er maar 4 en 't moeten er 5 zijn de verzamelwaarde is dan niet zo groot meer...zo'n item moet wel heel zijn.
De rotor mag niet afgebroken zijn en ik zie dat hij er een mist, dat maakt hem praktisch waardeloos.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Shop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0