Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  De tofste personages  ~  Frankie "Dishpan" Santana

Was Frankie "Dishpan" Santana een meerwaarde voor het A-team?
Ja
34%
 34%  [ 32 ]
Nee
60%
 60%  [ 57 ]
Wie? nooit van gehoord.
5%
 5%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 94

xRamona
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 20:00:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Dokkum (Friesland)

Ik ook hoor! Cool

Nou ik bedoel Face was normaal altijd de enige die altijd een playboy was.
Nu zijn Frankie en Face samen op vrouwen jacht. (kijk gister)
En telkens die domme grappen van 'm, probeerd ie alleen maar Murdock na te doen.

Ik kin der sa min oer. (Ik kan zo slecht tegen ff op ze fries Razz )

_________________


Don't you smile at me like that,
Thats not even a real smile.
Its just a bunch of teeth playin' with my mind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 20:03:06  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Gelukkig maar Razz
MMh, ik vind eigenlijk niet dat hij ze probeerd te vervangen:P Ik denk dat dat gewoon zijn personage is Razz er zijn wel meer Playboys op de wereld Wink En als toevallig twee bij elkaar in het team komen Razz En die grappen??Razz tjah daar moet ik je gelijk in geven Razz Al doet Murdock het redelijk onbewust; en hij maakt eigenlijk geen grappen Razz Hij is gewoon grappig Razz Face is eerder de grappenmaker, Murdock is gwn knetter Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
xRamona
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 20:05:19  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Dokkum (Friesland)

en hij maakt eigenlijk geen grappen Hij is gewoon grappig Face is eerder de grappenmaker, Murdock is gwn knetter
Daarmee benk t wel met je eens. Laughing Laughing

_________________


Don't you smile at me like that,
Thats not even a real smile.
Its just a bunch of teeth playin' with my mind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 20:05:32  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ja,dat vind ik ook,ik moest echt lachen op Murdock met die onderbroeken.
Frankie vind ik niet zo leuk,hij en murdock zijn echte bevriend zag ik op de foto's en op t.v. Maar Murdock is echt groot bevriend van Face

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Astrid
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 07:26:26  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 164
Woonplaats: Den Haag

Frankie heeft niets te verbeteren danwel toe te voegen aan Face en Murdock.
Ik bedoel:
hij kan achter de vrouwtjes aangaan, hij zal never nooit niet in de buurt komen van Face (zowel uiterlijk als snelle klep)
hij zal ook never nooit niet zo 'grappig' zijn als Murdock, het gaat niet vanzelf. En Murdock weet niet dat hij grappig is hij heeft gewoon een stuk hersens in Vietnam laten liggen
Smile
zelfs B.A. en grappiger met dat gekke lachje (dat halve gegniffel)
Ik denk zelfs dat Murdock het team wel in zijn eentje had kunnen redden! Hij kan Stockwell ook in zijn eentje kunnen doen en hij heeft het team uit meer benarde posities kunnen redden.

Frankie is het vijfde wiel!!! Zielig maar waar (in mijn ogen)
Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 07:42:57  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

mmh; ik vraag het me af of Murdock ze in zijn eentje had kunnen redden...Ze hebben voor het ontsnappingsplan verschillende specialeffects gebruikt, en daar was Murdock waarhscijnlijk nooit op/ aan gekomen... Zelfs Murdock gaf in de serie aan dat hij dat niet alleen kon, en hij vroeg Frankie te hulp terwijl hij hem niet heel erg mocht:P Ik bedoel dat moet tog wel wat zeggen!
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat hij Murdock en Face wil vervangen Razz Hij is gewoon Frankie, Frankie met de slechte humor en de Frankie met een wat minder uiterlijk dan Peck, maar dat betekent nog niet dat ze hem willen vervangen; Frankie is gwn een slappe mix tussen Murdock en Face; en zelfs dat betwijfel ik Razz Want Frankie is niet knetter:P Laten we zeggen; Frankie is gewoon een mindere Face; minder knap; minder grappig Razz Maar dan nog; dat kan toch?
Maar over die opmerking van dat Murdock een deel van zijn hersens in Nam heeft laten liggen... Razz Heeft ie niet Wink Die gest is echt megaslim! Er zit gewoon een steekje los Wink
Frankie is ook niet mijn favoriet, maar een beetje respect verdiend hij wel!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Astrid
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 08:02:25  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 164
Woonplaats: Den Haag

Oke,ik bedoelde ook niet hij Face en Murdock wil vervangen............maar hij doet gewoon zo en dat is raar want het 'staat' hem niet. Het is leuk geprobeerd van Frankie maar toch...............

En het steekje van Murdock is een grote, leuke en lekkere steek en die mag hij best kwijt zijn hahahahahahaha Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 08:13:43  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

ow owkee Razz Ik dacht even dat je dat bedoelde; dat is namelijk al een keer eerder ter sprake geweest op het forum Wink Razz srry Razz
Ik moet zeggen; Frankie is echt niet mijn Favo, maar hij heeft wel iets... op de een of andere manier, al vind ik nog wel dat Stockwell hem had moeten laten gaan; gwn zijn werk moeten laten doen Razz Al zouden die explosies van de epi van gister er niet zijn geweest... mmh. moeilijke keuz:P

Dit is echt raar Razz k heb nooit gedacht dat ik Frankie ooit nog eens zou verdedigen Razz IN de trilogie irriteerde ik me namelijk dood aan hem... Vooral met zijn opmerkingen en alles, maar de laatste twee epi's valt hij best mee en heb ik geen gare opmerkingen ofzow meer gehoord Razz Deed ie gewoon lekker mee Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Astrid
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 08:17:50  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 164
Woonplaats: Den Haag

Is o.k.! Very Happy

Hij is gewoon een vreemde snuiter......en wat moeten wij er mee? Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 08:20:00  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

HEEEL VEEL! Razz Hij blaast dingen op:P en daar ben ik zo darn gek op (A)
Op zich trouwens wel grappig; het Ateam heeft nooit een watje in het team gehad; en hij is gewoon de eerste:P Ik bedoel gister in de epi was hij wel heel dapper; maar verder vraagt ie altijd; hoe gevaarlijk is het Razz En dat soort dingen;

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Sandra1988
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 10:12:46  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld

Ik vind hem wel grappig, omdat hoe zeg je dat...

Hij denkt dat ie heel wat is en net zo goed is als the A Team, maar eigenlijk hangt ie er maar wat bij, toch? Jah hij heeft wel goede dingen gedaan zoals die special effects, en dat priestertje spelen en al die explosies enzo maar hij is ook wel een beetje een watje idd zoals iemand hierboven zei Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 10:51:32  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

van dat watje wazz ik;) Razz
Tjah ik weet niet; hij werkt best goed samen met de rest van het team, maar ik kan eigenlijk niet zo uit zijn gedrag opmerken dat hij zich op gelijke hoogte stelt als The Ateam, alhoewel in de aflevering Fire in Line; met dat gedoe met die advocaat, in die aflevering deed hij inderdaad of hij heel wat was Razz Maar in de andere niet echt Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Sandra1988
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 15:03:25  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld

Nee? Och, ik vond in The Theory Of Revolution dat ie nogal loopt op te scheppen tegen dat meisje, Bonita? Very Happy

Nou jah, iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen beeld van enzo Wink

Ik vind het niet erg als ie erbij is, zolang ie zijn haar maar in dat staartje doet en niet los Razz Maar als ie er niet was geweest had ik hem niet gemist Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Naomi*
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 15:14:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 7-5-2007
Berichten: 336
Woonplaats: Rotterdam

Ben helemaal met je eens Sandra! Smile

_________________
"I lie, I cheat, I steal and I just don't get any respect!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peck-fan
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 16:13:45  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 32

Ik vind Frankie gewoon niet in het team passen. Van mij hadden ze hem eruit mogen laten, evenals Stockwell.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 5 van 7
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  De tofste personages

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0