Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Over Ateamfans.nl  ~  Filmlocaties A-team
chevyvan
BerichtGeplaatst: 21-08-2014 22:36:11  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 8-5-2005
Berichten: 3
Woonplaats: Dordrecht

Beste A-team Fans,


Zijn er hier ook fans die via Google/ Google street view de filmlocaties zoeken van afleveringen van The A-team ? Je staat versteld van hoevaak een naamstraatbord in beeld wordt gebracht, maar soms zijn er ook andere dingen in beeld die aanwijzingen geven. Ik ben hier al een tijdje mee bezig en heb inmiddels heel veel locaties gevonden van o.a de afleveringen
"One More Time" "The Maltese Cow", "Steel" , "The Island" , "Mindgames" . "Trouble on wheels" , "Hot styles", "Chopping Spree", "Pure Dee Poison", "Fire" , Uncle Buckle up", "The say u.n.c.l.e affair", The Battle of Bel Air, om er maar een paar te noemen. Het is leuk om te zien hoe sommige locaties weinig tot niks zijn veranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger MSN messenger

sShareyY
BerichtGeplaatst: 22-08-2014 19:26:16  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, maar ik vind het wel een leuk onderwerp dat je geplaatst hebt. Kun je de beelden, oud en/of nieuw in dit topic plaatsen? Lijkt mij wel leuk om te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Over Ateamfans.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0