Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Episode 2: Het gevecht om het heilige sacrament.
Wouter
BerichtGeplaatst: 06-02-2005 13:45:39  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Wanneer de eerste vogel zijn ochtend gezang inzet worden we brusk gewekt door een grote explosie. We rennen onze slaapzaal uit en zien de grote schuur aan de rand van het dorp in brand staan. We zien net nog hoe PJ en Dieter in een jeep wegrijden.
5 minuten later ligt het dorp er weer stil en verlaten bij. Steven en ik laten de schuur voor wat ze is en nemen onze plaatsen in. Hoe dan ook mag niemand de kerk zien te bereiken.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

PJ
BerichtGeplaatst: 06-02-2005 19:08:01  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Ik achter het stuur, en dieter heeft de "FN Minimi M249 SAW 5.56x45mm NATO caliber" gemonteerd op de jeep. Dieter vuurt op alles wat beweegt, zoals de verdacht uitziende vogelverschrikker naast de schuur van daarnet, die door dieter's capabele mitrailleurvuur stevegn onder handen genomen geweest is. Ik en Dieter zijn van plan om de heilige kelk uit de kerk te stelen, en hem te verkopen op de zwarte markt voor véél geld, of nog beter, daar de priester van de kerk geen geld heeft om prive-detective's te betalen, en wij de sheriff omgekocht hebben, zal hij niet anders kunnen dan die vermaledijden van the A-team in te huren, waarmee wij nog een appeltje te schillen hebben. En dan zullen we ze in de val lokken! (Mwhoehahahaha Razz )

Voor de moment zijn we dus onderweg naar de kerk, en daar het zo vroeg is , is er nog geen kat buiten, en heeft dieter nog niet zoveel schietwerk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 11:08:19  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik, B.A., kruip voorzichting achter het stuur van m'n gepanserde Van. We zullen voor een ver(r)assings aanval zorgen en dus mogen Dieter en PJ niets van of horen of zien. Achterin de Van legt Murdock nog de laatste hand aan z'n zelf gemaakte bommetjes en heeft "billy" nog een knuffel.
Face heeft me een teken, vanop het dak van het huis aan de overkant, dat de jeep in aantocht is.
We houden onze adem in totdat we een explosie horen. De jeep heeft over een koort met explosieven gereden en is tot stilstand gekomen.
Nu schieten we in actie...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 11:20:50  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Er ontploffen enkele bommen nabij onze jeep. Pj stopt direct de auto en parkeert hem achter een boom. Daarna haal ik mijn machinegeweer boven en begin te schieten in de richting van The A-team. Na enkele honderden kogel afgevuurd te hebben spring ik van de jeep, en haal ik mijn shotgun boven. Ik verstop me achter de boom, en vuur af in toe een schot, in de hoop van BA te kunnen raken ...

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PJ
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 16:56:17  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Ik geraak ongezien weg bij de hele scene, terwijl dieter the a-team bezig houdt, geraak ik bij de kerk, waar ik een priester bedreig, en er met de heilige graal vandoor ga. Dieter wordt door hevige weerstand teruggedwongen, en we komen terug samen op de afgesproken plaats. Maar, we hebben niet gemerkt dat BA (Steven) ons gevolgd is... wouter blijft onwetend achter....


Laatst aangepast door PJ op 07-02-2005 17:25:33, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 17:19:23  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik weet van niets.

Ik zie dat de kogelregen die vanuit de richting van de jeep kwam gestopt is en dat dieter weg is. Ik denk dat de kust veilig is en ga op zoek naar BA. Die is nergens te vinden. Dit vind ik maar raar, maar besluit het dorp niet te verlaten en ga naar de kerk. Daar aangekomen zie ik dat de heilige graal verdwenen is.
Ik ga naar onze opslagplaats. Hier neem ik nog wat kogels voor men geweer, 2 granaten, men kogelvrije vest en men nachtkijker. (ik ben ervan overtuigd dat het een lange dag zal worden.) Ik eet nog vlug iets en trek het omringende bos in op zoek naar de heilige graal en BA.
Op echte paracomandostijl begeef ik me naar de jeep. Hierin liggen nog enkele repen chocola die ik in men zak stop. Ik sluip verder, het dorp rond. Plots zie ik een spoor. Ik volg het tot ik plots in de een PJ stem hoor. Ik kom stil dichter tot ik hem zie staan. Hij toont de heilige graal trots aan Dieter. Ik weet dat ik in men eentje niets kan doen en wacht stil af, tot ik plots BA zie zitten. Hij ziet mij ook en we geven elkaar een teken. 5Min later ligt hij naast me.
We zullen wachten tot dieter en PJ zich in hun slaapplaats terugtrekken om toe te slaan.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr. D
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 17:30:46  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Ik ruik chocolade ! mmhhh chocolaaa. Ik stel voor aan pj om nog niet te gaan slapen, maar om te gaan vieren in het nabije kŕfeé. Daar is chocola genoeg !! ....

Eenmaal aangekomen in het kŕfeé (met onze The M1 Abrams main battle tank. = the principal combat tank of the United States Army. It is named after General Creighton Abrams, former Army Chief of Staff and commander of the Army's 37th Armored Battalion. ) Gaan we gaan zuipen! (met chocola uiteraard.)


_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 07-02-2005 17:49:27  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Wouter schreef:
We zullen wachten tot dieter en PJ zich in hun slaapplaats terugtrekken om toe te slaan.

Dit gaat loopt dus weeral niet volgens planning. Maar dat vinden we niet erg, de plannen van Hannibal werken nooit juist, ze werken gewoon.
I.p.v. dat ze naar hun slaapplaats gaan, vertrekken ze met hun tank. Ze rijden richting een café, maar door onduidelijke redenen ontploft hun tank (zie foto), PJ en Dieter kunnen nog ontsnappen.
We omsingelen het café en ik, B.A., trap de deur in. Ik wil eerst wat onderhandelen totdat Dieter razend wordt. Hierop reageer ik door de kast met glazen kappot te schieten. Ik loop naar PJ en geef hem een mot op z'n gezicht.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
PJ
BerichtGeplaatst: 08-02-2005 13:14:47  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Ik, in blinde woede ontstoken, zie geen steek meer door de klop van steven, ik schiet met mijn uzi in het wilde weg, raak steven en ik vlucht weg uit het café, bots op tegen abdoel (zie foto) steel zijn fiets, en ga ervandoor met de heilige graal. Onderweg kom ik een schroothandel tegen, ik maak vanuit een wrakkige auto, in pure BA style een gepantserde auto, zet er een stevige ram op en keer terug naar het café, nadat ik de heilige graal verstopt heb. Daar aangekomen ram ik eerst die vervloekte tank van ons die nog altijd staat te branden, en dan sloop ik in blinde woede geheel het café! Ik weet niets af van de rest, en wil het ook niet weten, ik wil gewoon the a-team dood. En ik blijf maar rammen op het café in blinde woede, terwijl een bebloede abdoel mij vraagt waar zijn fiets is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 08-02-2005 16:33:16  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

BA en ik staan op een afstand te kijken hoe pj het hele café platrijdt. We zien hoe Dieter, die intussen goed bezat is, nog net vanonder het puin wegkruipen. Nu kunnen ze wel niets anders dan te gaan slapen. Het is al donker en alle cafés zijn dicht.
We volgen Dieter en PJ naar hun kamp. Er staan 3 tenten en na een tijdje zijn Dieter en PJ in hun tent verdwenen. Het is er nu zeer stil. Ik doe mijn nachtkijker aan, want het is juist nieuwe maan en je ziet bijna niets.
Omdat ik niet weet waar de heilige graal is besluit ik vanacht niet aan te vallen. Ik zet wel in alle stilte een bobytrap voor de tent van PJ en Dieter. Enkele meters van het kamp geeft BA, zo goed als moglijk, een slaapplaats gebouwd. We eten elk nog een chocoladereep en gaan slapen.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
PJ
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 13:25:48  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

We ontwaken die volgende ochtend, het is een mooie ochtend, de vogeltjes fluiten, er staat een heldere zon, het bos is mooi groen en vredig. Totdat Dieter de tent uitkruipt om te gaan plassen, hij stapt op een landmijn of zo, schiet zo'n tien meter in de lucht, en valt, pardoes op het kamp waarin BA vredig lag te snurken... Ik, in staat van shock, pak mijn colt die onder mijn hoofdkussen ligt, en schiet ermee naar BA, die nog maar half wakker is. Ik raak zijn rechterbeen, waardoor hij niet meer in staat is gemakkelijk te lopen. Dieter die een zachte landing op BA gemaakt heeft (behalve dat de BA's sieraden diep in zijn vel gedrukt staan), loopt ondertussen ook voort ...


Laatst aangepast door PJ op 09-02-2005 16:48:06, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 13:30:05  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik heb nog nooit zo'n slechte nacht gehad.
We hebben de dieven gisteren niet kunnen overmeesteren, ik ben wakker geschoten en er ligt een man op me die stinkt naar chocola en alcohol.
Ik ben geraakt in m'n RECHTER been en kan amper lopen. Murdock is nergens te verkennen, dus ik sta er alleen voor. Ik kan nog juist m'n shotcun nemen en schiet richting PJ die vlugt voor z'n leven. Dieter ligt nog een meter of 2 naast me te bekomen van z'n val. Ik weet niet wat hij gebroken heeft, maar het heeft iets gebroken...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 16:46:34  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Ik heb mijn pink gebroken, en lig nog te slapen. Wanneer ik ontwaak zie ik dat steven zijn geladen wapen op een meter van mij ligt. Ik slaag erin het te grijpen en spurt als schietend weg. Wouten en steven zetten het ook op een lopen. Ik raak steven, en wouter blijft weglopen. Na 5 min ga ik terug en neem ik steven gevangen. Ik steek een grote prop blaren in zijn mond en bind die vast een enkele elastische stokken. Daarna lever ik hem af bij kolonel decker.


Laatst aangepast door Dr. D op 09-02-2005 16:52:08, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PJ
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 16:51:28  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 13-12-2004
Berichten: 172
Woonplaats: dichtbijniestan

Ik kom, terwijl ik vlucht, met mijn colt nog in mijn hand, wouter tegen. Ik slaag erin hem te overmeesteren, want, hij was nog aan het slapen van het lange wachthouden bij ons. Ik bind hem vakkundig vast, smijt hem als een balloo stro in een vrachtwagen, die ik steel, en ik lever wouter netjes af bij kolonel lynch.

OPGERUIMD STAAT NETJES!!!!! (Mwhoehahaahahaha Twisted Evil ).

Wahahahaha WHAHAHAHAHAHAHAHAHA Twisted Evil Twisted Evil WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[En doordat ik de heilige graal heb, aanbidden alle mooie meisjes mij en leef ik nog lang en gelukkig, en ben ik onsterfelijk! Leve Christus beker! (geld ook voor dieter)]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 09-02-2005 19:01:25  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

leve mezelf !


Laatst aangepast door Dr. D op 13-02-2005 01:30:31, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
"A great pleasure in life is doing what people say you cannot do."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0