Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Episode 1: Een klein meisje?

Wat vind je van mijn verhaal??
Niets aan
0%
 0%  [ 0 ]
Gaat wel
20%
 20%  [ 2 ]
Leuk
50%
 50%  [ 5 ]
Super
30%
 30%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 10

IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-02-2009 14:11:39  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Toen ik een paar andere fanfictieverhalen las dacht ik ik maak er gewoon zelf ook één. De titel wist ik niets beters voor te verzinnen dan Een klein meisje?, maar jah. Hier alvast deel 1...

Deel 1:

Chelsea, de dochter van Face, zat wat toe te kijken hoe Face, B.A. en zijn zoon Jackson, Hannibal en zijn zoon Sam en Murdock en zijn zoon Rafael aan het trainen waren terwijl hun moeders even met zijn vieren rustig op vakantie waren.
Chelsea mocht niet meedoen omdat ze een meisje was en Face het te gevaarlijk vond voor meisjes.

Chelsea zuchtte en sloeg haar armen over elkaar heen.
"Waarom denken ze dat meisjes niets kunnen", zei ze tegen zichzelf.
"Face, waarom laat je Chelsea nooit mee doen", vroeg Hannibal.
"Het heeft toch geen zin, ze gaat toch niet mee met de opdrachten omdat het te gevaarlijk voor haar is, ze is nog maar een meisje van net vijftien" antwoordde Face.
"Je bent dan misschien wel mijn maatje", riep Murdock, "maar zelfs ik vind het overdreven dat je Chelsea nooit mee laat doen".

"Kom op Jackson, je kunt het wel", riep B.A., want Jackson, Sam en Rafael lagen het parcours af om te kijken wie er het snelst was van alle drie. Rafael kwam als eerst over de finish, toen Jackson en Sam als laatste.
"Ach het geeft niets dat je als laatste bent", zei Hannibal tegen zijn zoon Sam.
"Goed gedaan", Jackson, zei B.A..
"High-five, pap", riep Rafael tegen Murdock.
Ze gaven elkaar een high-five.

Tony kwam aanrijden op zijn paard en stapte af. Tony was het vriendje van Chelsea waar Rafael een beetje jaloers op was.
Maar Chelsea had al ongeveer 10 vriendjes gehad ze was eigenlijk net zoals haar vader Face.
Toen iedereen druk aan het kletsen was rende Chelsea naar haar boomhut. Rafael had het door en rende haar achterna maar Chelsea was te snel voor hem.
"Rafael, laat Chelsea maar even met rust", zei Murdock.
Rafael liep weer terug en zag dat Tony dezelfde kant oprende als Chelsea.
Chelsea klom snel in haar boomhut.

Een minuut later klom er nog iemand de boomhut in...

Deel 2:

Chelsea schrok toen ze hoorde dat iemand ook haar boomhut in klom.
"Ga maar weg, Rafael", zei Chelsea die wel gemerkt had dat Rafael haar achterna rende.
Maar tot Chelsea's verbazing was het Tony DiNozzo, haar vriendje. Tony zag Chelsea zitten. Er stroomden dikke tranen over Chelsea's wangen.
Hij ging naast haar zitten en drukte haar tegen zich aan.
"Wat is er?" vroeg Tony lief aan Chelsea.
"Ik mocht weer niet meedoen van mijn vader", antwoordde Chelsea. "Volgens mij haat hij me gewoon, iedereen haat me vast", zei Chelsea nog zachtjes erachteraan.
"Maar ik hou toch van je", zei Tony troostend tegen Chelsea.
"Daar heb je gelijk in", antwoordde ze.

De anderen waren ondertussen weer het huis in gegaan en zaten wat te drinken. "Pap, mogen we nog even voetballen", vroeg Sam.
"Natuurlijk mag dat wel", zei Hannibal lachend.
Ze renden naar het veld waar een goal stond en begonnen te voetballen.
Chelsea zoende met Tony totdat ze hoorden dat er iemand naar boven klom. "Hey, doen jullie mee", vroeg Jackson. "Ja", antwoordde Tony, we komen er zo aan.
Jackson klom weer naar beneden en liep weer naar Sam en Rafael toe.
"Chelsea, doe je ook mee", vroeg Tony.
"Oké dan", antwoordde Chelsea die wel mee mocht doen met voetballen...

Deel 3:

"Hey, maar Face anders moet je Chelsea de volgende keer met de training gewoon mee laten doen", zei B.A. tegen Face.
"Ja inderdaad, dan kun je zelf zien dat Chelsea het wel aan kan", voegde Murdock er aan toe.
"Zelfs ik ben het een keer met die gek eens", zei B.A..
"Billy, kom maar hier, kom dan", riep Murdock.
"Shut up fool, er is helemaal geen hond dus hou maar op", riep B.A.
"Natuurlijk is Billy er wel maar je hebt gewoon niet zulke goede ogen", riep Murdock terug.
B.A. stond op en pakte Murdock bij zijn kraag beet.
"Kolonel", riep Murdock nog.
"B.A. laat Murdock even los", zei Hannibal.
B.A. liet Murdock los en ging weer zitten.

"Maar Face, hoe zit dat nou, laat je Chelsea de volgende keer wel meedoen", vroeg Murdock.
"Nee is Nee", zei Face die het zat was dat de anderen de hele tijd er weer;
over begonnen.
"Face", zei Hannibal boos.
"Nee, ik vind het echt te gevaarlijk voor haar", zei Face.
"Maar gaan jullie vandaag nog wat doen", vroeg Face aan de anderen voordat ze er weer over begonnen.
"Dat weten we nog niet", antwoorde Murdock.
"En jij", vroeg Hannibal.
"Chelsea en ik zouden vanmiddag Flip ophalen, weten jullie nog" ,zei Face.
"Oh ja dat is ook zo, ik denk wel dat ze erg blij met hem zal zijn", zei B.A..
"Heeft hij zelfs al een naam", zei Hannibal verbaasd.
"Ja, ze heeft hem Flip genoemd", antwoordde Face.

Face zijn mobiel ging af.
Lesley had hem een bericht gestuurd:

Temp,

Alles goed daar, ik heb even
geen tijd om te bellen, dus
doe ik het maar even via sms
En hoe gaat het met Chelsea?

xxx-Lesley-xxx

"Nieuw bericht, Faceman", vroeg Murdock.
"Jah, van Lesley, ze vraagt hoe het er hier aan toe gaat", antwoordde Face.
Hij stuurde meteen een sms terug:

Les,

Het gaat allemaal wel goed hier.
Chelsea hoopt trouwens dat je
snel weer naar huis komt, want
ze vind het hier maar niets tussen
alle jongens, behalve Tony dan,
haar nieuwe vriendje. Chelsea en
ik zouden zometeen haar paard
op gaan halen, je weet wel waar
ze zo hard voor gespaard had.
Ik mis je,

xxx
xxTemp
xxxxxxx

Hij verzond hem en stond toen op.
"Nou ik denk dat Chelsea en ik Flip eerst maar eens op gaan halen", zei Face.
"Oké, wij zien wel even wat we in de tussentijd doen", zei Murdock...

Deel 4:

Face liep naar buiten, naar Chelsea, Tony, Rafael, Sam en Jackson. Chelsea zag dat haar vader naar hun toe kwam lopen. Ze rende enthousiast naar haar vader toe en vroeg: "Gaan we Flip ophalen, papa?" "Ja, antwoordde Face".
Chelsea en Face liepen naar de jeep met de trailer erachter. Ze stapten in en reden weg.

"Wat gaat Chelsea doen", vroeg Tony die nergens wat van af wist.
"Ze gaan haar paard Flip ophalen die Chelsea gekocht heeft van haar zakgeld", antwoord Rafael.
"Een hobbelpaard zeker", zei Tony lachend.
"Nee ze heeft vanaf haar vierde al haar zakgeld opgespaard" antwoord Sam.
"Wow, dat zou ik nooit vol kunnen houden om al mijn zakgeld elf jaar lang op te sparen" zei Tony met veel verbazing.

Na een tijdje rijden kwamen ze bij het huis van de man waarvan ze Flip hadden gekocht.
"Je vader en ik handelen de koop wel even af" zei de man.
"Mag ik wel even bij Flip kijken voordat hij met ons mee gaat", vroeg Chelsea.
"Natuurlijk mag dat", antwoord de man.
Chelsea rende naar het weiland waar nog meer paarden stonden. Flip was een mooi zwart paard met een bles op zijn voorhoofd.
Flip liep meteen naar zijn nieuwe baasje toe.
Chelsea aaide hem wat over zijn hoofd...

Face en de man liepen het huis van de man binnen.
Face stelde zich netjes voor: "Mijn naam is Richard Bancroft". Dat zei Face omdat ze werden gezocht door de MP en anders zou de man hem misschien aangeven.
"Mijn naam is Barry Greene" antwoord de man.
"Barry Greene" zei Face verbaasd.
"Ik had je niet meer herkend na al die lange tijd" zei Face.
Ook Barry had Face niet meer herkend.
Maar wie ben jij dan vroeg Barry verbaasd.
"Templeton Peck" antwoordde Face.
"Templeton, ik had nooit gedacht dat ik je ooit nog eens zou zien. Gaat alles goed met je" vroeg Barry.
"Ja en met jou" vroeg Face.

Op dat moment begon Flip erg te hinniken.
Er kwam een auto het terrein op rijden waar een paar gewapende mannen uit stapten.
Ze liepen naar binnen...

Deel 5:

"Snel verstop je", zei Barry tegen Face.
"Wat is er aan de hand dan", vroeg Face nog snel.
"Ik moet van hun mijn boerderij verkopen maar dat wil ik niet en daarom bedreigen ze me steeds", zei Barry snel en angstig.
"Ik help je wel", zei Face die dacht dat hij ze wel aan kon.
Ze stapten met zijn zessen naar binnen.
"Zo, dus je hebt hulp gehaald, daar zul je voor boeten", riep één van de mannen.
Ze liepen naar buiten en begonnen op de paarden te schieten.
"Nee alsjeblieft hou op", zei Barry smekend.
"Dit is het enige dat ik heb" voegde hij er nog aan toe.
Er werden al paarden gedood.
"Flip, alsjeblieft blijf rustig anders zullen ze jou ook doodschieten", zei Chelsea met tranen in haar ogen toen ze zag hoe één voor één de paarden dood werden geschoten.
Chelsea haalde haar paard uit het weiland en ook nam ze stiekem een zadel mee en sloop daarna zachtjes met Flip de bosjes in.
"Het zou makkelijker zijn als je nu ging liggen maar ja dat doe je natuurlijk niet als ik het tegen je zeg", zei Chelsea.
Flip luisterde naar haar stem en ging tot Chelsea's verbazing liggen.
Zou hij naar me luisteren vroeg Chelsea zich af.

"Dat was alles", zeiden de rest van de mannen.
"Oké, mooi zo, nu moet je wel verkopen", zei de ene man weer.
"Ik verkoop nu al helemaal niets meer aan jullie", zei Barry.
"Neem hem maar mee, dan moet hij maar eens met Meneer DiNozzo praten."
"En hem", vroeg één van de mannen die wees naar Face.
"Schiet hem neer"
Toen klonk er een schot.
Face was geraakt in zijn hoofd. De kogel zat er gelukkig niet diep in dus hij leefde nog wel.
Voorlopig dan, maar als niemand hem kwam redden dan was het afgelopen met Face en Barry...

Deel 6:

Face kreunde van de pijn.
"Neem meneer Greene maar mee" riep de leider.
Drie van de mannen namen Barry ruw mee naar de schuilplaats en sloten hem daar op in een kerker.
"Wie ben je", vroeg de leider aan Face terwijl hij op zijn hurken bij hem ging zitten.
Face was al een beetje weggezakt dus gaf geen antwoord.
"Neem hem even mee naar binnen en verbind daar zijn wond maar even" riep de ene man weer.
De twee andere mannen droegen Face naar binnen en lagen hem daar op de bank.
Face voelde zich steeds slapper worden...
Chelsea praatte tegen Flip. "Als ze wegrijden volgen we ze."
Tot Chelsea's verbazing luisterde hij nu ook en schudde met zijn hoofd op en neer.
Één van de mannen verbond Face zijn wond.
Daarna droegen de twee mannen hem weer en lagen hem op de achterbank van de auto nu hij toch buiten bewustzijn was.
Toen reden ze weg door het bos heen.
Flip stond op en Chelsea maakte snel het zadel vast.
Daarna reed ze snel weg op Flip. Ze bleef ongeveer 2 tot 3 meter naast de weg rijden zodat het niet op zou vallen.
Flip kon verschrikkelijk snel rennen en hield de auto gewoon bij. Ze zagen haar inderdaad niet totdat ze bij het huis aan kwamen en stopten.
Grijp haar, riep de leider die haar zag.
Ze begonnen te schieten en Chelsea wilde snel weg gaan.
Flip begon te galopperen. Toen werd Chelsea in haar arm geraakt en viel van Flip af die nog een paar meter door rende.
De tranen sprongen in Chelsea's ogen.
Ik kan inderdaad niets, zei ze tegen zichzelf.
De mannen renden naar haar toe maar toen kwam Flip opeens terug en ging naast Chelsea staan.
Chelsea klom weer op Flip en reed weg door het bos.
De mannen reden in hun auto's naar de ingang van het bos en zetten een wegversperring op met hun auto's.
Na 5 minuten rijden kwam ook Chelsea daaraan met Flip.
Ik wil haar levend, zei de leider tegen zijn mannen.
Geef het op meisje, je kunt nergens meer heen, riep hij.
Chelsea leunde voorover en fluisterde tegen Flip: "Wat denk jij, zullen we springen?"
Flip schudde met zijn hoofd op en neer.
Ze nam een grootte aanloop.
Wat krijgen we nou, riep de leider.
Ze sprongen allemaal aan de kant en zagen hoe Flip over de auto's heen sprong...

Deel 7:

Murdock, B.A., Hannibal, Rafael, Jackson en Tony waren aan het kaarten. "Sorry jongens, maar ik moet nu echt naar huis", zei Tony. Hij stapte weer op zijn paard en reed weg naar hetzelfde bos waar Chelsea 5 minuten geleden nog opgejaagd werd door een paar mannen. Hij reed door het bos heen en kwam aan bij zijn huis waar hij Thunder, zijn paard, in de wei zette.
"Rust jij maar lekker even uit, Thunder", zei Tony tegen hem.
Toen hij binnenkwam zag hij een man met verband om zijn hoofd. De man lag op de bank.
"Wat is er hier gebeurt", vroeg Tony verbaasd aan zijn vader Anthony DiNozzo.
"Oh gewoon wat probleempjes met Meneer Greene en een onbekende man, verder niet", antwoordde zijn vader.
Hij liep voorzichtig wat verder de woonkamer in en keek naar de man die buiten bewustzijn op de bank lag.
Tony schrok toen hij zag dat het Chelsea's vader was.
"Papa, waarom moet je het altijd voor me verpesten", riep Tony opeens.
"Hoe bedoel je dat", vroeg zijn vader verbaasd.
"Dat is de vader van Chelsea", zei Tony.
"Ken je hem", vroeg zijn vader verbaasd.
"Ja, natuurlijk ken ik hem, dat is Templeton Peck, de vader van Chelsea", antwoordde Tony.
"Weet het A-team dan waar ik mee bezig ben", vroeg Anthony aan zijn zoon.
"Ze wisten er helemaal niets van af", zei Tony zuchtend.
"Haal Meneer Greene maar uit de kerker, dan moet hij maar uitleggen waarom Peck bij hem was", riep zijn vader.

Na een tijdje kwam Chelsea aan bij hun huis.
Ze ging voorover liggen op Flip.
"Het is allemaal mijn schuld dat papa nu weg is, ik durf echt niet meer naar de anderen toe te gaan om uit te leggen wat er gebeurd is", zei Chelsea tegen Flip.
Flip begon te hinniken en de anderen keken op.
"Flip, waarom doe je dat nou", zei Chelsea eerst vragend.
"Oh ik weet al waarom, je wilt natuurlijk dat ik naar ze toe ga en het vertel", zei ze tegen Flip.
Weer schudde hij zijn hoofd op en neer.
Ze liepen naar haar toe en zagen dat Chelsea aan haar arm gewond was.
"Wat is er gebeurd", vroeg Hannibal zuchtend.
Hij tilde Chelsea van het paard af en ze omhelste hem.
Toen begon ze een beetje te huilen.
"Ik haal de verbanddoos wel even", zei B.A..
"Papa en een of andere Barry Greene zijn ontvoerd", zei Chelsea verdrietig.
"Rustig maar", zei Hannibal troostend.
"Alles komt wel weer goed", voegde Sam, Hannibal's zoon, er aan toe.
Flip probeerde de suikerklontjes te pakken die in Chelsea haar broekzak zaten maar dat lukte niet.
"Wacht heel even", zei Chelsea verdrietig tegen Hannibal.
Ze pakte een suikerklontje uit haar broekzak en gaf het aan Flip.
"Nog bedankt dat je me hebt gered", zei ze tegen Flip die van blijheid begon te hinniken.
"Hoe heeft Flip je dan gered", vroeg Hannibal terwijl B.A. ondertussen al terug was met de verbanddoos en nu Chelsea's arm aan het verbinden was.
"Dezelfde mannen die papa en Barry ontvoerd hadden, zetten nadat ik ze gevolgd was een wegversperring met hun auto's en daar sprong Flip zo over heen", antwoordde Chelsea.
B.A. was klaar met het verbinden van Chelsea's arm.
"En Flip luistert naar me", zei Chelsea, "moet je maar eens opletten".
"Flip", zei Chelsea lief, "wil je even gaan liggen".
En tot de verbazing van de anderen ging Flip liggen.
"Zou je een keer kunnen laten zien hoe je over die auto's heen sprong, dat lijkt me wel cool", zei Jackson, "gebruik de auto van mijn vader maar".
B.A. reed zijn busje het veld op, stapte uit en liep weer naar de anderen toe.
Chelsea begon alvast te lopen. "Kom je Flip", zei ze.
Flip stond op en liep haar achterna. "Het is wat dat Flip zo goed naar haar luistert", zei Hannibal.
Chelsea stapte op en reed met Flip een stukje achteruit.
Flip nam een grote aanloop en rende met veel snelheid op het busje van B.A. af.
"Ik hoop maar dat dit lukt", zei B.A. zachtjes.
Hannibal begon te lachen: "Natuurlijk lukt het wel".
Flip sprong inderdaad zo over het busje van B.A. heen.
"Dit doet me zowat denken aan Zorro", zei Rafael, "zijn paard kan namelijk ook van alles".
Nu pakte Chelsea ook het laatste suikerklontje uit haar broekzak en gaf die aan Flip...

Deel 8:

Flip mocht even rondlopen op het stuk grond dat Face er bij had gekocht voordat ze hem op hadden gehaald.
Er stonden hekken omheen dus hij kon niet zomaar weglopen.
Flip zocht omdat het zo'n warme dag is een plekje op in de schaduw en gaat daar lekker liggen.
Chelsea vulde een grote emmer met water voor Flip maar het lukte niet om de emmer te tillen.
"Jackson, zou je deze emmer water even naar Flip willen brengen", vroeg Chelsea.
"Natuurlijk wel" antwoordde Jackson.
Hij tilde zo de emmer met één hand op en bracht hem naar Flip.

Barry was uit de kerker gehaald en zat nu op een stoel in de woonkamer.
"Waarom was Peck bij jou", vroeg Anthony.
Barry gaf geen antwoord.
"Hang Peck op, begrepen" zei Anthony tegen zijn mannen.
"Nee, doe dat alsjeblieft niet, ik vertel jullie alles wat jullie willen weten", zei Barry opeens.
"Dan vraag ik het je nog een keer, waarom was Peck bij jou?"
"Hij was met zijn dochter bij mij omdat ze een paard hadden gekocht van mij en hem op kwamen halen", antwoordde Barry.
"Hoe zag dat paard eruit dat ze gekocht hebben en wat had zijn dochter aan", vroeg Anthony die wel te horen had gekregen dat er een ruiter met haar paard over de wegversperring met auto's was gesprongen.
"Het is een zwart paard met een bles op zijn hoofd en zijn dochter had een blauwe bodywarmer aan met een T-shirt eronder", antwoordde Barry met een zucht.
"Wat", riep één van Anthony's mannen vol verbazing.
"Wat is er aan de hand, Jesse", vroeg Anthony aan de ene man.
"Dat is dezelfde ruiter", zei Jesse verbaasd.
"Oké, je hebt twee keuzes", zei Anthony opeens tegen Barry.
"Je verkoopt je boerderij en we laten je gaan maar dan mag je geen contact opnemen met het A-team of je weigert je boerderij te verkopen en dan schieten we je dood en zullen we Peck ophangen", zei Anthony gemeen.
Anthony gaf het contract aan Barry.
Barry dacht er geen seconde over na en tekende het contract.
"Je zult moeten verhuizen maar ik heb een huis voor je geregeld, je trekt er morgen al in en ik ga er nu van uit dat je geen enkel contact opneemt met het A-team anders weet ik je te vinden", zei Anthony dreigend.
"Breng Peck maar naar zijn kerker want we gaan een spel spelen met het A-team", zei Anthony lachend.
Face werd naar de kerker gebracht.
Ze boeiden hem en hingen hem op aan zijn handen.
Hij kwam langzaam aan weer bij.
Barry werd naar zijn boerderij gebracht waar hij meteen begon zijn spullen te pakken en hij nam inderdaad geen contact op met het A-team omdat hij bang was dat het zijn leven zou kosten.
"Papa, wat gaan we nu doen", vroeg Tony met een zucht.
"We gaan een spel spelen met het A-team", zei Anthony tegen zijn zoon.
"Ik weet een leuk spel", riep Tony.
Hij vertelde het aan zijn vader en zijn mannen en die gingen akkoord.
"Oké, mannen jullie zorgen ervoor dat het eerste spel bij het team aan komt, begrepen", zei Anthony.
Zijn mannen sloegen Face. Er stroomde bloed uit zijn mond dat ook over zijn T-shirt en broek heen liep.
Daarna namen ze een foto van de inmiddels bont en blauwe Face.
Even later ontvingen Chelsea en de anderen een pakketje.
Er zaten allemaal puzzelstukjes in en ook een brief.

    Beste A-team,

    Ik denk dat jullie dit wel leuk zullen vinden dus heb ik een zak met puzzelstukjes gestuurd.
    Als jullie de opdracht niet uitvoeren die achterop de puzzelstukjes verspreid staat is Chelsea's vader straks verleden tijd.

    Oh ja, nog een kleinigheidje, op de puzzel staat Chelsea's vader en jullie zullen de opdracht voor overmorgen moeten hebben uitgevoerd, zo niet dan is het ook afgelopen voor Chelsea's vader.

    Veel puzzelplezier,
    Anthony en Tony DiNozzo


Chelsea begon te huilen toen ze de brief had gelezen.
"Wat staat er in", vroeg Hannibal.
Chelsea gaf de brief aan Hannibal die hem voorlas.
"Ik denk dat we maar snel moeten puzzelen."
Chelsea rende naar buiten en liep naar de enige die ze nog kon vertrouwen.
"Wat denk jij ervan Flip, zullen we Tony te grazen nemen als het kan", vroeg Chelsea.
Flip schudde zijn hoofd op en neer.
Ondertussen kwam Rafael ook aangelopen die nu ook weer een kans had om Chelsea's vriendje te zijn.
Hij ging naast haar zitten.
"Wat rot voor je", zei Rafael.
Chelsea kroop opeens dicht tegen Rafael aan die daarna zijn armen om haar heen sloeg.
Hannibal, B.A., Murdock, Sam en Jackson waren ondertussen druk aan het puzzelen omdat er in de brief stond als ze de opdracht niet uitvoerden dat Chelsea's vader dan verleden tijd was.
Even later liepen Chelsea en Rafael ook naar binnen om te helpen met de puzzel.

*die avond om 10 uur*
Chelsea kon niet slapen, ze dacht de hele tijd maar aan haar vader.
Ze ging in haar nachtjapon even van bed af, dronk even een beetje water en kroop toen weer in bed.
Toen begon ze opeens te huilen.
Rafael merkte het en troostte haar.
Hij ging bij haar liggen en drukte Chelsea tegen zich aan, zo vielen ze in slaap.
Twee uur later kwam ook Hannibal even zijn bed uit en zag Chelsea en Rafael tegen elkaar aan liggen.
Er ontstond een glimlach op zijn gezicht die alweer verdwenen was toen hij naar de puzzel keek die bijna klaar was.
Hannibal begon maar weer te puzzelen omdat hij ook maar de hele tijd aan Face dacht.

Face hing nog steeds in de kerker met de handen boven zijn hoofd en zijn voeten hingen ongeveer 15 cm boven de grond.
Het touw sneed in zijn polsen.
Hij had nog steeds geen oog dicht gedaan omdat hij zo'n pijn had...

Deel 9:

Het was 8 uur 's ochtends en Rafael en Chelsea waren al wakker.
Het was nog maar vanaf gisteren dat Chelsea niet meer van Tony hield en nu zat ze al te zoenen met Rafael.
Ze was zelfs al helemaal in de wolken van hem.
Hannibal werd ook wakker.
Hij was op de puzzel in slaap gevallen die hij midden in de nacht nog even afgemaakt had.
Hannibal maakte Murdock, B.A., Jackson en Sam wakker maar toen hij bij de kamer van Chelsea en Rafael kwam waren ze er niet.
Hannibal liep de woonkamer in en zag ze zoenend op de bank zitten.
Ze merkten dat er iemand in de kamer stond en hielden op met zoenen.
Hannibal schudde zijn hoofd en zei: "Je bent al net zo als je vader".
Hey Hannibal, zeiden Chelsea en Rafael tegelijkertijd.
"Komen de tortelduifjes ook", vroeg Hannibal.
"Waarom", vroeg Chelsea die nog een keer gezoend werd door Rafael.
"Omdat ik vannacht de puzzel afgemaakt heb, zei Hannibal met een zucht.
"Oké, we komen eraan", zei Rafael die een zoen terug kreeg van Chelsea.

Even later zat iedereen aan de keukentafel.
Er lag een doek over de puzzel heen.
Hannibal zei met een zucht: "Schrik alsjeblieft niet als je de foto ziet".
Hannibal haalde het doek eraf en zag Chelsea verschrikt kijken.
"Maar ik heb een vraag", zei Jackson.
"Vraag maar", antwoordde Hannibal met een zucht.
"Als de opdracht op de andere kant van de puzzel staat, hoe moeten we de puzzel ooit omdraaien", vroeg Jackson.
"Dat is een goeie vraag", antwoordde Hannibal.
"Ik heb een idee", riep Sam.
Hij pakte een ander stuk karton en lag dat bovenop de puzzel, hij draaide de puzzel om en lag hem weer op tafel.
Hij haalde voorzichtig het andere karton van de puzzel af.
"Zo doe je dat pap", zei Sam.
"Hij is nu al even slim als jou, Hannibal", zei B.A..
Hannibal lachte er even om maar zag toen het verdrietige gezicht van Chelsea.
"Chelsea, kom eens", zei Hannibal.
Chelsea liep naar Hannibal toe en werd door hem getroost.
"Gaat het weer een beetje", vroeg Hannibal, "want we snappen allemaal dat je het er maar moeilijk mee hebt."
"Ja het gaat nu wel een beetje", antwoordde Chelsea.
Ze ging weer op haar stoel zitten.

Hannibal las de opdracht voor.

    Beste A-team,
    Jullie opdracht is als volgt jullie hebben vast wel ideeën genoeg dus,
    Er staan in het hele bos 50 paaltjes verspreid waarop een rood lichtje brand als jullie op de knop die op het paaltje zit drukken dan verandert het rode lichtje in een groen lichtje. Maar lukt het niet om alle lichtjes groen te krijgen voor 12 uur dan zal er een watertank leeglopen en de kerker waar Chelsea’s vader in opgesloten zit zal dan vollopen met water en dan kun je wel vaarwel zeggen tegen hem.

    Veel Puzzelplezier,
    Anthony en Tony DiNozzo


Chelsea zei met een zucht: "Hoe gaan we dat nou weer doen".
Hannibal antwoordde heel simpel: "Ik heb wel een idee"...

Face had nog steeds geen oog dicht gedaan en kreunde nog steeds van de pijn.
Toen kwam er iemand de kerker binnen...

Deel 10:

Dezelfde dag om 10 uur bedachten Hannibal en de anderen een slim plan.
"Chelsea, jij hebt toch gezien waar de mannen heen zijn gegaan toen ze Face hadden meegenomen", vroeg Hannibal.
"Ja, ze gingen naar een bos", antwoordde Chelsea.
"Dit wordt knutselen", zei B.A..
"Waarom dan", vroeg zijn zoon Jackson.
"Hannibal is weer op de jazz", antwoordde B.A..
"Wat is dat", vroeg Jackson.
"Dat leggen we later wel uit", antwoordde B.A..
Hannibal legde het plan uit en daarna begonnen ze druk de Van van B.A. aan te passen.

"En heb je nog wat te zeggen voordat je dood gaat", zei Anthony gemeen lachend.
"Wacht maar af, mijn vrienden komen wel", zei Face.
"Helemaal niet, die zijn druk bezig met een opdracht en die zijn nog lang niet klaar", antwoordde Anthony.
"Bind hem goed vast, want ik zou niet willen dat hij ontsnapt", zei Anthony tegen zijn mannen.
Nu werden ook Face zijn voeten vastgebonden, maar het touw maakten ze vast aan een groot betonnen blok op de grond.
Ze deden de deur van de kerker goed dicht en toen begon het water te stromen.
Face dacht dat hij er geweest was.

Om 11 uur was de Van helemaal aangepast en ze hadden alle spullen die ze nodig hadden.
"Mag Flip mee", vroeg Chelsea voorzichtig.
"Ach ja, waarom ook niet", antwoordde Hannibal.
Iedereen kreeg zijn oortje in zodat ze allemaal met elkaar in contact zouden blijven.
Chelsea stapte op en reed alvast weg.
B.A. reed erachter aan samen met de anderen in de Van.
"Hannibal, is Flip wel snel genoeg, straks wordt hij nog neergeschoten", zei B.A..
Hannibal praatte door zijn walkietalkie die verbonden was met alle oortjes.
"Chelsea, B.A. denkt dat Flip niet snel genoeg kan, laat hem maar eens wat zien", zei Hannibal.
"Oke"antwoordde ze.
"Moet je nu eens opletten", zei Hannibal.
"Oke Flip, we zullen ze eens wat laten zien", zei Chelsea tegen Flip.
Flip begon zo hard te rennen als hij maar kon.
"Hij is eigenlijk best wel snel", gaf B.A. toe.
Toen ze bij het bos aankwamen sprong Flip zo over de ingang heen.
B.A. moest stoppen, dus het had geen zin dat ze de Van aangepast hadden en.
Ze stapten allemaal uit.
Iedereen had een geweer, behalve Chelsea omdat ze te paard was had ze alleen een pistool.
Het water was al tot driekwart gekomen omdat het erg snel steeg.
Één voor één schakelden Jackson, B.A., Sam, Hannibal, Rafael en Murdock alle bewakers uit.
Toen gaven Anthony en Tony zich uiteindelijk over.
Maar er was één ding waar ze niet aan gedacht hadden.
"Waar is papa", zei Chelsea die van Flip afstapte en haar pistool op Tony richtte.
"Hij is nog in de kerker", antwoordde Tony angstig.
Chelsea rende naar binnen en zag een grootte glazen schuifdeur en daarachter zat allemaal water.
Ook zag ze haar vader, vastgebonden en al die al geen adem meer kreeg.
Tony kon ontsnappen en rende naar binnen.
Hij zag dat de tijd bijna op was.
Hij sleurde Chelsea mee en ging buiten bovenop Chelsea liggen.
"Iedereen liggen, de bom gaat zo af", schreeuwde Tony.
Iedereen ging meteen op de grond liggen.
Toen hoorde je een enorme knal.
Ze hadden de glazen wand van de kerker opgeblazen en wilden er zo voor zorgen dat Face het niet zou overleven.
Chelsea zag het gebeuren en barste in huilen uit.
Flip rende naar binnen en ving Face net op want het touw waaraan Face de hele tijd in de kerker hing knapte.
"Iedereen blijven liggen", schreeuwde Tony, "er gaat zometeen nog een bom af".
"Nee, papa", zei Chelsea.
Maar Tony bleef op Chelsea liggen en dus kon ze niet naar binnen.
Toen kwam er een tweede knal.
Daarna stonden ze allemaal op.
"Waar is Flip", vroeg Chelsea angstig.
"Ik ben bang dat die het huis binnen is gegaan", zei Hannibal met een zucht.
Bijna iedereen was in tranen vanwege de gebeurtenis, die Face niet overleefd had.
Maar toen riep Chelsea ineens: "Flip".
"Bel snel een ambulance", zei Jackson die Face zag liggen op de rug van Flip.
Ook Flip had een wond omdat Face allemaal glas in zijn kleren had.
Chelsea belde Barry op dat het allemaal oke was.
Ook belde ze haar moeder op en die zouden meteen komen, ze konden er binnen een paar uur zijn.
Daarna trok ze haar jas uit en begon de wond van Flip schoon te maken.
Murdock haalde een verbanddoos tevoorschijn en behandelde de wond van Flip.
Barry kwam meteen en kreeg zijn boerderij terug.
"Nou aan jou de eer", zei Hannibal tegen Barry terwijl hij hem een pistool gaf.
Daarna vertrokken ze eerst naar hun huis en brachten Flip naar zijn stal.
Ook Chelsea stapte nu in de Van en ze vertrokken naar het ziekenhuis.
De ambulance was inmiddels ook al gearriveerd en Face werd meteen naar het ziekenhuis vervoert waar Face meteen een 10 uur durende operatie onderging...

Deel 11 het einde van dit verhaal:

Ze kwamen binnen bij het ziekenhuis en zouden even wachten tot Lesley, Hannah (Hannibal zijn vrouw), Sascha (Murdock zijn vrouw) en Jasmijn (B.A. zijn vrouw) ook in het ziekenhuis waren.
Ongeveer vijf minuten later kwamen ook zij het ziekenhuis binnenlopen.
Chelsea rende meteen naar haar moeder toe en omhelsde haar.
"Ik heb je zo gemist", zei Chelsea.
"Ja, ik jou ook", antwoordde haar moeder troostend.
"Ik vraag wel even waar Face ligt", zei Hannibal.
Hannibal loopt naar de balie toe.
"Goedendag kan ik u helpen" vraagt de baliemedewerker.
"Ik wilde graag weten waar Templeton Peck ligt", zei Hannibal.
"Dat zal ik even voor u opzoeken" zei de baliemedewerker.
"Het staat hier in ieder geval niet in maar als u even bij de Intensive Care vraagt dan weten ze dat daar wel want hij was er heel slecht aan toe toen hij binnen werd gebracht" antwoordde de baliemedewerker.
"Oké, bedankt voor de informatie", zei Hannibal nog en liep toen weer naar de rest toe.
"We zullen even op de afdeling Intensive Care moeten vragen waar hij ligt", zei Hannibal.
Ze liepen met zijn allen naar de afdeling Intensive Care toe en daar vroeg B.A. aan de balie waar Face op dit moment lag.
"Goedendag meneer, waarmee kan ik u helpen" vroeg de baliemedewerkster.
"Ik ben op zoek naar een vriend, Templeton Peck", antwoordde B.A..
"Oké ik zal even opzoeken voor u waar uw vriend ligt" antwoordde ze.
Ze typte een paar dingen in op de computer.
"Uw vriend ligt in kamer 23" antwoordde de baliemedewerkster.
"Bedankt" zei B.A..
Ze liepen met zijn allen naar de kamer waar Face lag.
Face sliep maar werd wakker toen Hannibal en de anderen binnenkwamen.
"Papa", zei Chelsea en ze liep naar haar vader toe.
"Maatje, alles goed met je", vroeg Murdock.
"Ja het gaat wel", antwoordde Face.
Lesley pakte de hand van Face vast.
"Ik hou van je", zei Lesley.
"Ik ook van jou", antwoordde Face.

Na een paar dagen ging Face naar een revalidatiekliniek en daar mocht hij na een paar dagen weer naar huis.
En Chelsea die mocht voortaan meedoen met de trainingen, ook mocht ze mee met de opdrachten en deed ze samen met haar vader de scams.
Rafael en Chelsea kregen verkering.
En Flip was uiteindelijk een held...

The End...


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 14-03-2009 14:05:52, in totaal 35 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 22-02-2009 15:19:41  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Leuk idee! Maar waar zijn de moeders?? Shocked

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-02-2009 16:09:05  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

hey Murdoockie!! en anderen die zich afvragen waar de moeders zijn.

Hannibal, B.A. en Murdock zijn alledrie gescheiden en Face zijn vrouw is omgekomen bij een aanslag in het verleden. Dus dat heb ik er niet in staan, maar ik kan het er wel in zetten als je wilt.

Groetjes IlovetheA-team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 22-02-2009 16:19:27  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sad Kan je er niet iets vrolijkers van maken?? Sad

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 22-02-2009 16:21:12  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

hey Murdoockie!!

Misschien vind je dit wat vrolijker?

Groetjes IlovetheA-team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 23-02-2009 17:59:28  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Hey iedereen

Zo deel 4 heb ik toegevoegd.
Ik hoop dat jullie het wat leuk vinden en laat alsjeblieft een reactie achter van hoe je mijn verhaal vind.

Groetjes IlovetheA-team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beukie
BerichtGeplaatst: 25-02-2009 14:25:11  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 15-2-2009
Berichten: 139
Woonplaats: somewhere and nowhere

Ik vind het wel een tof idee en ik denk dat er wel wat tijd is in gekropen.
Kvind het wel effe wennen aan het idee van zo een hele familie samen met kinderen en zo maar het is wel tof gevonden en goed geschreven vind ik. Very Happy Smile Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 25-02-2009 15:25:22  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Hey Beukie

Bedankt voor je leuke reactie.

Groetjes IlovetheA-team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 25-02-2009 20:21:44  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Deel 4 is een klein beetje aangepast. Very Happy

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 27-02-2009 15:28:54  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Zo deel 5 is er ook... Smile

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 28-02-2009 14:45:39  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Zo deel 6 & 7 staan er nu ook.
Ik verzin volgens mij elke keer een groter stuk.
hahaha Smile Mr. Green
zeg alsjeblieft ook ff wat je van mijn verhaal vind door een reactie te plaatsen

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 28-02-2009 19:10:27  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

ZORRO!!!!! Dancing
Best leuk verhaal hoowr Wink Zitten wel wat kleine spellingsfoutjes in Wink Maar wel erg leuk!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 01-03-2009 17:16:59  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Zo deel 8 is er ook.... Smile

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 01-03-2009 23:04:53  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

haha, ik vind het en heel leuk idee. Het A-team met kinderen.

leuk Applause

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 02-03-2009 20:20:42  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Deel 9 is klaar om gelezen te worden...

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0