Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Episode 1: Cop's & Mob's
Tyrael
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 14:25:02  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

We bevinden ons op een verlaten bouwwerf, waar blijkbaar een opslagplaats voor illegale wapens ligt van een of andere mafiafamilie. The A-Team komt aan in het gekende zwarte busje, en de slechterikken zitten natuurlijk tussen de halfafgewerkte buildings en zijn tot op de tanden bewapend.
De politie probeerde eerder al de boel in te nemen, maar werd totaal verast door het aantal mafialeden, en werd dus afgeslacht. Ook de mafia heeft zwaar moeten incasseren, maar houdt stevig stand.

Mafia
Arrow Tyrael (hoger geplaatste gangster, wapens: M4A1, USP, 2 HE granaten en een Combat knife à la CS.)
Arrow Dieter (gang-member Wink, Bushmaster AR-15)

A-Team
Arrow Steven (B.A., wapens: Ruger AC556K)
Arrow Wouter (Howling Mad, wapens: Ruger AC556K assault rifle, Sig Sauer P210)


SPELREGELS


Laatst aangepast door Tyrael op 24-12-2004 14:29:51, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Tyrael
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 14:27:19  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

Tyrael hoort in de verte iets aankomen, hij opent het deksel van de half-vernielde bunker, en ziet door zijn verrekijker dat het A-Team op komst is.
Tyrael waarschuwt Dieter en de rest van de gang, en verschanst zich ergens tussen de halve gebouwen met een aanzienlijke hoeveelheid ammo en wodka.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 16:27:43  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Dieter merkt op: Mmmhh wodka Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 17:01:47  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

BA en ik zitten in de Van. De van is volledig verbouwd (zoals het hoort).
Ik gooi net een poker, maar BA ziet men dobbelstenen niet en vindt het maar dom.
Ik open de schijfdeur van de van. Door het schietgat in de panserplaat, die we hebben geinstalleerd, schiet ik op alles wat niet beweegt. Ik merk ook de vaten wodka op en schiet er professioneel een paar gaten in.
We zijn langs het kamp heen gereden en BA keert de van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 17:20:21  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Hannibal herhaald nog kort eens ons zalig bedacht plan en ik ga samen met Murdock op onze positie staan.
Ik smijt een zelfgemaakte molotovcocktail naar de lekende wodkavaten. Dieter die nog de restjes van de wodka aan het redden was, raakt al vlug gewond, maar kan nog vluchten achter een scherm.
Op het teken van Face schop ik de nog rechtstaande deur in en schiet zowat alles overhoop...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tyrael
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 19:09:51  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

Den tyrael grijpt zijn flesken wodka en springt van het 3e verdiep naar het 2e, net voordat de lekkende vaten ontploffen. Als zijn knieen bekomen zijn van de schok, grijpt hij een HE 'naatje, en gooit hem naar de Van. Hij grijpt zijn M4A1 en opent het vuur op BA terwijl hij naar de wapenopslagplaats rent. Hij kijkt nog snel over zijn schouder om te zien of BA geraakt is. Waarna hij door het luik glijdt en het dichttrekt. Dan neemt hij nog een slok wodka en bereidt zich voor op een zwaar gevecht.


((Dieter moet zelf zeggen wat hem overkomt... jij zegt wat jij doet, en dieter zegt dan ongeveer wat er met hem gebeurt))
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 24-12-2004 22:45:44  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Ik raak gewond aan mijn linkerbeen, maar kan het onmiddellijk ontsmetten met de lekkende wodka (mmhh).
Ik ben weer volledig hersteld, en neem mijn rifle, en ren naar binnen. Maar door de vele wodkadampen raak ik al snel aangeschoten. Ik open het vuur, maar in alle dronkenheid schiet ik het oor van Tyrael er af.
Maar gelukkig slaagde er toch één kogel in om de band van de Van te raken. Ik loop snel naar Tyrael …
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 25-12-2004 12:50:18  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik, B.A., ben woedend. Tyraell heeft een ketting van me kappot geschoten en m'n dure Van banden zijn geraakt.
Ik ren achter den Tyrael en kom in de wapenopslagplaats. Zoals gewoonlijk schiet ik alles kappot, maar slaag ik er niet in om den Tyrael te raken.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tyrael
BerichtGeplaatst: 25-12-2004 14:28:05  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

Ik vlugt voor BA, terwijl ik mijn oor bedek en 'vuile woordjes' roep naar den Dieter. Ik ga langs de achterkant van de bunker terug naar buiten en sluit deze uitgang grondig af. Na mijn gebruikelijk 'MUAHAAHAHAHA'-gelach, loop ik snel verder. Ik schuil ergens tussen de onafgewerkte gebouwen en neem een granaat in mijn linkerhand, en mijn USP in men rechterhand. Men M4A1 is vastgelopen door oververhitting, dus laat ik hem achter en gooi de clip nog vlug in de brandende bunker Razz
Daarna zet ik me neer, voel effe aan men oor, neem een slok wodka uit men heupflacon en wacht dan af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 25-12-2004 14:29:32  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik ga op dieter af en geef hem nen toek op zijn mule. We raken in een heus gevecht. Net op het moment dat Dieter zwaar naar me wil uithalen komt BA Dieter aanpakken. Hij smijt Dieter door een ruit naar buiten waar gij op een geparkeerde auto neerkomt.
Door al dit geweld ben ik Tyreal uit het oog verloren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tyrael
BerichtGeplaatst: 27-12-2004 00:39:51  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

Daar maak ik dan weer gebruik van om enkele schoten uit mijn usp op Mad af te schieten. Of ik hem geraakt heb, weet ik echter niet want ik hoor een enorme knal en wordt enkele seconden later weer helder in men hoofd; Mad is weg en Dieter ligt roerloos op de grond. Ik snel hem ter hulp en stel met vreugde vast dat hij bewusteloos en niet dood is. Ik help hem recht en zet de achtervolging op het A-Team in, met een Para (belgisch wapen !!! Very Happy)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 27-12-2004 12:09:40  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Net voor het moment dat Tyreal naar me schoot wou ik een granaat smijten. Door de plotse aanval miste ik mijn doel volledig en rolde de granaat in het magazijn naast Tyreal. Dit werd gevolgd door een heuse knal. (komt ervan, als je al dat vuurwerk voor nieuwjaar in een magazijn opslaat)
Van dit moment maakte ik gebruik BA terug op te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 30-12-2004 14:32:45  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Nadat ik Dieter door de ruit had gesmeten verliet ik de slachtplaats en ging naar een magazijn wat verderop waar het vol lag met oud ijzer en wat explosieven. Omdat niemand me had zien binnengaan in het magazijn (dat dacht ik toch) nam ik gerust de tijd om een super wapen in elkaar te steken. Het was een geweer waar je 4 bommen in één keer kon mee afvuren. Het laden duurde een tijdje, maar het resultaat kon er ook wel zijn. Met dit geweer ging ik terug richting het gevecht waar ik een heuse knal hoorde en vervolgens rende Murdock naar me toe...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tyrael
BerichtGeplaatst: 30-12-2004 22:22:44  Reageer met quote


Spammer
Spammer


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 48

Ik, totaal verrast door de explosie, gooi me door een ruit (hoewel ik even goed door het deurgat kon springen, er zit toch nog geen deur in) en probeer me zo snel mogelijk uit de voeten te maken. ik merk dat ik ernstig gewond ben aan men been en probeer zo snel mogelijk weg te komen, terwijl ik in de stofwolken schiet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dr. D
BerichtGeplaatst: 02-01-2005 16:37:12  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 276
Woonplaats: Verwegistan

Ik lig te creperen van alle stukjes glas die over mijn hele lichaam vastzitten. Maar ik geef het nog niet op! Ik sta overeind en begin alle stukjes voorzichtig uit mijn huid te halen.
Dan zie ik Tyreal afkomen al schietend in de grote wolken van stof. Ik grijp direct mijn wapens en volg hem...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0